coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

58,611 $

3,651,465,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.7%

2,984 $

185,895,101 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

559.8 $

34,873,671 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

10.8%

137.07 $

8,539,461 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9993 $

62,256 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4%

0.5162 $

32,159 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

2,983 $

185,852,114 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.5%

0.1314 $

8,186 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.3%

4.86 $

302,778 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

میزان جستجو برای بیت کوین حتی از سال ۲۰۱۷ هم فراتر رفته است

02/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
میزان جستجو برای بیت کوین حتی از سال ۲۰۱۷ هم فراتر رفته است
Bitcoin
Google
اخبار
تحلیل
2760
2 دقیقه

طبق گزارش‌ها، جستجوهای جهانی ماهانه برای بیت کوین، ۳۵۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۷ است.

به نقل از کوین تلگراف و براساس داده‌هایی که برد میکلسون (Brad Michelson)، مدیر ارشد بازاریابی در شرکت بزرگ تجارت و سرمایه‌گذاریِ ای‌تورو (eToro)، جمع‌آوری کرده است، حجم جستجو طی ماه اخیر (نوامبر ۲۰۲۰، آبان ۹۹) برای بیت کوین در سرتاسر جهان، بیشتر از دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ۹۶) بوده است.

میکلسون با استناد به داده‌های سِمراش (SEMrush)، شرکت ارائه‌دهنده داده‌های مربوط به سئو‌، گفت که حجم جستجوی بین‌المللی برای موضوعات مرتبط با بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۰، ۸.۹ میلیون مورد بوده است که ۳۵۶ درصد بیشتر از همین مقدار در دسامبر ۲۰۱۷ (۲.۵ میلیون) است.

البته، میکلسون به اختلاف زیادی که بین داده‌های سمراش و گوگل ترندز وجود دارد نیز اشاره کرد. گوگل ترندز ابزاری پرطرفدار برای بررسی محبوبیت برترین جستجوهای گوگل به شمار می‌رود. میکلسون اظهار داشت:

چیز جالبی که داده‌های گوگل ترندز آن را نشان نمی‌دهد، این است که جستجوی ماهانه در سطح جهان برای بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷، کمتر از نوامبر ۲۰۲۰ بوده است.

بنابراین، طبق داده‌های گوگل ترندز حجم جستجوی بیت کوین تا به امروز بسیار کمتر از رکورد ثبت‌شده در دسامبر ۲۰۱۷ است، زمانی‌که بیت کوین به رکوردِ تاریخیِ ۲۰,۰۰۰ دلار خود دست یافت. براساس داده‌های گوگل ترندز، شاخص جستجوی بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۰ روی ۲۰ ایستاده است که فاصله بسیاری تا نقطه ۱۰۰ (مربوط به دسامبر ۲۰۱۷) دارد.

نمودار میزان علاقه به واژه «بیت کوین» در جستجوهای گوگل طی پنج سال اخیر. منبع: گوگل

میکلسون اشاره کرد که گوگل ترندز فقط نتایج مرتبط با یک کلیدواژه اصلی را نشان می‌دهد و نتایج مرتبط با سایر کلیدواژه‌های مرتبط را حذف می‌کند. او توضیح داد:

هنگامی‌که واژه «بیت کوین» را در گوگل ترندز جستجو می‌کنید، فقط نتایج مربوط به همین کلیدواژه را پیدا خواهید کرد. این داده‌ها سایر عبارات مرتبط با بیت کوین را حذف می‌کنند. به همین دلیل، داده‌های سمراش، میزان بسیار بیشتری را نشان می‌دهند.

در صورت صحت این ادعا، داده‌های سمراش ظاهراً با افزایش قابل‌ملاحظه تعداد آدرس‌های جدید بیت کوین نیز همبستگی دارند. طبق اطلاعات گلاسنود (Glassnode)، سرویس تحلیل داده‌های ارزهای دیجیتال، در ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان)، تعداد آدرس‌های بیت کوینی که در هر ساعت ثبت می‌شد به ۲۵,۰۰۰ آدرس رسید که بعد از ژانویه ۲۰۱۸ (دی ۹۶)، یک رکوردشکنی محسوب می‌شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

۶۵۰۰۰۰

mohamzl

02/آذر/1399

بیت کوین امسال به ۶۵۰۰۰دلار میرسه من مطمعنم گفته شده ایران اولین کشوری خواهد بود که به طور رسمی از بیت کوین حمایت میکنه

8

گوگل

[email protected]

19/بهمن/1401

اخیراً به دلیل توانایی آن در ایجاد پاسخ‌هایی به پرسش‌های کاربران بسیار نزدیک به پرسش‌های یک انسان واقعی، که طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد، مورد توجه قرار گرفته است

1

۶۵۰۰۰

hoseinseify

03/آذر/1399

در گفته کارشناسان بیت کوین به مرز ۶۵۰۰۰ میرسد مهمتر گفته شده کشور ایران اولین کشوری خواهد بود که از بیت کوین حمایت می کند

9

افزایش تقاضا

azad6200

02/آذر/1399

با این افزایش شدید قیمت بیت کوین افزایش,تقاضا برای این.ارز,ارزشمند در,بازار,پول و سرمایه و بورس,خیلی طبیعی,ست

10

جلب توجه بیت کوین

soheilstar

02/آذر/1399

با توجه به اوج گیری شگفتانه قیمت بیت کوین در اکثر محافل اقتصادی و حتی بین مردم عادی این صعود سر و صدای زیادی به پا کرده است. بخاطر همین ،جستجوی نام بیت کوین در گوگل بالا رفته و توجه همه را جلب کرده است.

15

بیت کوین

sajjadgh97

02/آذر/1399

علاقه مردم به بیت کوین و سرمایه گذاری در این حوزه در حال افزایش هست و سرچ بیت کوین در گوگل به بالاترین میزان خودش از گذشته تا کنون رسیده است.

21

تقاضای بیت کوین

ostoraaaa

02/آذر/1399

امروزبدلیل پیشرفت جهانی بیت کوین درزمینه ی ارزهای دیجیتال تقاضای جهانی آن نیزافزایش یافته وهمچنین به محبوب ترین رمزارزجهان تبدیل شداین محبوبیت حال خریدبیت کوین توسط نهنگ هامی باشدوهمچنان نیزادامه دارد.

20

نگاها به بیت کویین

s.ehsan07

02/آذر/1399

با این رشد چشمگیر بیت کویین و تحقیق درباره این ارز دیجیتال خیلی از نگاها به سمت خودش کرده مشخصع که کساییم که میخان سرمایه گذاری کنن درباره ش تحقیق میکنن

15

افزایش قیمت

[email protected]

04/آذر/1399

افزایش چشم‌گیر قیمت بیتکوین باعث شده که اکثر مردم‌ به این ارز دیجیتالی رو بیاورند و مردم در این آشفته بازارملت به این ارز بیشتر توجه میکنند

5

بیت وکوین وجستجومطالب درمورد ان

arminaka71

02/آذر/1399

روزبه روز افرادبیشترجلب میشن به سمت بیت کوین و رمورد آن اطلاعات میخوان ونحوه سرمایه گذاری وترید کردن ونحوه خریدن ونگهداری آن وآیا بیت کوین سرمایه خوبی خصوصا نسل جوان به سمت این دارایی با ازش جلب شدن

23

میزان جستجوی بیت کوین درگوگل

زارع

02/آذر/1399

میزان جستجوی بیت کوین درگوگل نسبت به ماههای قبل چندبرابر شده که این نشانه محبوبیت واستفاده بیشتر این ارزدیجیتال دربین کاربران شده است بطوری که بیت کوین توانسته با دوسرمایه طلاوارز درجامعه کنونی رقابت کند

12

رشد بیت کوین

[email protected]

06/آذر/1399

ایول بیت کوین داره رشد خیلییییییی خوبی می کنه فقط خدا کنه همین جوری ادامه پیدا کنه و رکورد بزنه ...........

1

افزایش علاقه مندی در اکثر کشورهای جهان به سرمایه‌گذاری بیت کوین

9600475m

02/آذر/1399

امروزه نسل جوان پیگیر سرمایه‌گذاری در این ارز رمز بسیارسود اور هستند و امارهای سایت های گوگل و غیره رکورد شکنی رو در این وادی نشان میدهد

9

بیت کوین

mehdimpM

03/آذر/1399

سلام به همه بنظر من داشتن بیت کوین در حال حاضر مثل بیمه عمر میمونه مخصوصا به اینکه ارزش ریال روز بروز کمتر میشه، بسیارلازمه

5

جستجو گوگل

nusrat Fatima

02/آذر/1399

بیت کوین یک با نماد اختصاری یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 60.83 میلیارد دلار، در رتبه 2 بازار قرار داشته و سهم 11.30 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . 

22

[email protected]

fatemeh(soghra)zarey

02/آذر/1399

بیت کوین این روزها ممکنه ذهن هر کسی رابه خودش مشغول کنه.هرکسی ممکنه دوست داشته باشه چند تا بیت کوین توی کیف پولش داشته باشه.درهر حال طلای دیجیتال و بهترین ثروت است.

12

بیتکوین

fatemeh13771998

02/آذر/1399

با رشد ۱۲ هزار دلاری ،هر سرمایه‌گذاری به طمع می افتد و تشویق به سرمایه گذاری در این حوزه می شود و برای آشنایی با آن گوگل را سرچ می کند.

17

بیت کوین

sarfrazali

02/آذر/1399

بیت کوین نماد اختصاری یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 60.83 میلیارد دلار، در رتبه 2 بازار قرار داشته و سهم 11.30 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . 

21

..

محmahdiمد

03/آذر/1399

سقوط این سرمایه ملی به خیلی چیزها بستگی دارد اولین آنکه سیاستهای غلط دنیا آن منفی را در قیمت طلا قرار داده است دو بعدی را تأیید کنید واکسن کرونا که دو مرکز مهم مدرن است و ... برای افزودن استاندارد برای کشور به دلیل سقوط اثر آن باعث می شود که اندروید بزرگترین شرکتهای آمریکایی باشد. وسرمایه آنها طلا بودجه قابل فروش توجه داشته ولی ولی سال نو درچین باعث افزایش قیمت طلا می شود به طور خاص چین با همه انتخاب کوید نوزده جلوگیری می شود

4

محمد مهدی طلایی

MohammadMehdiTalaei

03/آذر/1399

بیت کوین داره رشد بسیار بسیار خوبی پیدا می‌کند و اگر در سالهای چندان زیاد یکی از بهترین برنامه های جهان میشود

6

جستجوی بیت کویم در سال های اخیر

amirradkani82

03/آذر/1399

خودم به شخصا حدود یک ساله فهمیدم ولی اگر پارسال یک میلیون میزاشتم و بیت کوین میخریدم الان کم کم یک ۱۰۰ میلیون سود میکردم ولی به این بازار اعتماد نداشتم ولی حالا خیلیا فهمیدن و اومدن دارن میخرن و سود هم میکنن

6

mahdinazari

mahdi.nazari.1385

02/آذر/1399

100%مردم دنبال پول هستند دیگه گناهی ندارن که. تو این دور و زموکه از هرچیزی میشه کسب درآمد کرد و یکی از بهترین گزینه ها بیتکوین میباشد.

9

بیتکوین

reza.namak

12/آذر/1399

بیت کوین روند نجومی داره و خیلی داره پیشرفت میکنه و به نظر من تا سال های اینده خیلی بیشتر هم میشود و شما هم حتما بروید تا از دست ندادید

0

میزان جستجو برای بیت کوین

marwan

03/آبان/1402

بیت کوین: هفت تراکنش در هر ثانیه اتریوم: پانزده تراکنش در هر ثانیه آمازون سال گذشته در اولین فروش خود، ۶۰۰ تراکنش را در هر ثانیه داشته است. حتی اگر آمازون بخشی از ترافیک خود را به خرید از طریق ارز دیجیتال اختصاص دهد، مشتریان باید چندین ساعت را صرف انجام تراکنش کنند و این مسئله از نظر تجربه کاربری، قابل قبول نیست.

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.