coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,865 $

3,844,737,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,116 $

179,190,125 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

577.8 $

33,224,075 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.7%

172.41 $

9,913,575 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

57,494 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.8%

3,113 $

178,979,100 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5205 $

29,929 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

6.4 $

368,000 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.4%

0.1529 $

8,792 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

شرکت سرمایه‌گذاری: با کمبود بیت کوین مواجه هستیم و دلیل آن پی پل است

03/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
شرکت سرمایه‌گذاری: با کمبود بیت کوین مواجه هستیم و دلیل آن پی پل است
Bitcoin
PayPal
تحلیل
اخبار
2236
2 دقیقه

داده‌های تازه پانترا کپیتال (Pantera Capital) نشان می‌دهد که ممکن است جهش اخیر قیمت بیت کوین به‌واسطه بلعیدن ارزهای تازه ماین‌شده توسط پی‌پل و کاهش عرضه ناشی از آن صورت گرفته باشد.

به گزارش کوین تلگراف، ورود پی پل به این حوزه تأثیرات بالقوه زیادی بر قیمت بیت کوین گذاشته است.

گزارش تازه پانترا کپیتال نشان می‌دهد که کاهش عرضه و کمبود بیت کوین، اصلی‌ترین عامل در افزایش قیمت اخیر پادشاه ارزهای دیجیتال بوده است. پانترا کپیتال در بخش دیگری از برآورد خود می‌نویسد که بخش عمده‌ای از بیت کوین‌های تازه ماین‌شده، توسط پی پل خریداری شده‌اند.

این شرکت با بیان اینکه ارائه خدمات حوزه ارزهای دیجیتال توسط پی پل، تأثیری «عمده» بر بازار گذاشته است، عنوان می‌کند که این غول حوزه پرداخت، حدود ۷۰ درصد بیت کوین‌های تازه ماین‌شده را می‌خرد.

با آغاز به کار پی پل، حجم معاملات منفجر شد. افزایش حجم معاملات در ایت بیت (itBit)، بیانگر آن است که طی ۴ هفته پس از آغاز به کار خدمات ارزهای دیجیتال پی پل، این شرکت تقریبا ۷۰ درصد بیت کوین‌های تازه ماین‌شده را می‌خرد.

طبق اعلام پانترا کپیتال، داده‌های تازه نشان می‌دهد که پی پل و کش اپ (Cash App) تقریبا تمام بیت کوین‌های تازه ماین‌شده را می‌خرند.

سیاست پولی بیت کوین به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در طول زمان خاصیت ضد تورمی داشته باشد. از همین رو، هر چه پذیرش و تقاضا برای این ارز دیجیتال بیشتر شود، به قیمت بیشتر و افزایش کمیابی آن منجر می‌شود. به‌عقیده پانترا کپیتال، این مسئله می‌تواند جهش سهمی‌وار بیت کوین را تسریع کند.

پی پل، اوایل ماه جاری میلادی ارائه خدمات ارزهای دیجیتال خود را آغاز کرد. کاربران پی پل می‌توانند تا سقف ۲۰,۰۰۰ دلار ارزهای دیجیتال معامله کنند. صد البته این قابلیت تنها مختص کاربران آمریکایی پی پل است و این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۱، ارائه خدمات جهانی خود در حوزه ارزهای دیجیتال را آغاز کند.

در حال حاضر پی پل حدود ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و همین مسئله می‌تواند موجی از تقاضا را به بازار ارزهای دیجیتال وارد کند.

پانترا در گزارش خود عنوان می‌کند که خرید بیت کوین در حال حاضر ساده‌تر از جهش سال ۲۰۱۷ بازار است. علاوه بر پی پل، پلتفرم‌هایی مثل کش اپ و رابین هود هم امکان خرید قانونی ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کنند.

پذیرش بیشتر، به بیت کوین کمک می‌کند تا به سطوح قیمتی بالاتر برسد. این ارز دیجیتال که عموماً به‌عنوان یک ارز پرنوسان شناخته می‌شود، در بازه‌ای دو ماهه پیش از جهش، سطحی بی‌سابقه از ثبات را ثبت کرده بود.

نوسانات قیمت بیت کوین

 

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

پی پال همکاریش با بیت کویین

abbas5199

04/آذر/1399

ابتدا که پی پال راه اندازی شده بود 10دلار رایگان پرداخت میکرد،زمانی نه چندان دور خواهد رسید که،بیت کوین نقشش در اقتصاد جای طلا را میگیرد،ان روز ایا باورمان خواهد شد که پیش از این در سایتهایی بیت گوین رایگان میگرفتیم؟؟؟؟!!

3

اوج گیری اشکار

mg_rad

04/آذر/1399

با توجه به روند بازار بیت کوین و ورود پیپال و چند شرکت دیگر باید گفت که به خاطر سهولت در خرید و درخششی که بیت داشته وسود اوری عالی بنابر این دیگه مثل سال 2017 اصلاح قیمتی در کار نیست.. و میشه یه جورایی 18 هزار رو کف قیمت در نظر گرفت... و این بار برای تثبیت قیمت نیازی به ریزش واصلاح قیمتنداره بلکه به خاطر انتظار مردم برای اصلاح قیمت و تردید در خرید تامدت کمی میتونه سرعت اوج گیری سهمی وار بیت رو کم کنه

6

پی پلی

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

03/آذر/1399

درتحلیل های قبل مربوط به ابن برنامه رایانه ای گفتم اگربیاددارید این یک اجرا باپشتوانه مالی بزرگ وتبلیغات گسترده است که اول جلب مشتری رضایت واعتماد بعد فروش بدون دردسر بدست اوردن ارزهای بنیادی باعنوان تبدیل ارزها وسود بیشمار با ضربه به خریدارن خرد دریک بازده زمانی مشخص

12

بلعیدن بیت کوین توسط پی پال

TFARM

03/آذر/1399

بلعیدن ارزهای دیجیتال توسط پی پال شرکت پی پال با بیش از 300میلیون کار بر 70درصد بیت کوین های تازه ماین شده را می‌بلعد تازه هنوز اول کار پی پال هست

15

paypal

marwan

19/خرداد/1402

پی پل این قوی است که تمام ارزهای تازه ماین شده خورد وبلعید که این باعث افزایش تقاضای سرمایه داران به بازار ارزهای دیجیتال شد

3

Paypal

0ejman

03/آذر/1399

باآمدنpay pal تاثیر زیادی را بر کلیه رمز ارزه‍اگذاشت بطوری که با سه نگاه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت میتوان این روند را تا حدودی محتمل ؤ بدور از ذهن نمیبایست باشد

4

افزایش قیمت بیت کوین

sajjadgh97

03/آذر/1399

افزایش تقاضا مهم ترین علت افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در این مدت بوده است. و احتمالا این رشد ادامه داشته باشد هر چند احتمالا از شدت آن کاسته شود.

14

پی پال در چه فکری است؟

soheilstar

03/آذر/1399

رقم بسیار عجیبی است. هفتاد درصد از بیت کوین های استخراج شده توسط پی پال خریداری میشود. پی پال با چه تفکری اقدام به این حجم از خرید بیت کوین میکند.مطمئنا این حرکت پشتوانه فکری و مالی مهمی دارد و برای آینده این شرکت مهم است.

9

پی پال غول پرداخت

aliansari

03/آذر/1399

پی پال با ورود به عرصه ارزهای دیجیتال توانست ارزش ارزهارا چندین برابر کند و ارزش وقعای بیت کوین و آلتکوینها بازگردد

16

محمد مهدی

MohammadMehdiTalaei

03/آذر/1399

چین توانسته با استفاده از ارز دیجیتال ارز های خود را چندین برابر کند این روند ،روندی بسیار عالی و روش خیلی خیلی خوب است اگر شما هم نظرتان این است لایک کنید ممنون

5

کمبودارز

ostoraaaa

03/آذر/1399

باتوجه به ورودپی پال به بازار ارزهای دیجیتال تاثیربه سزایی روی آن گذاشته وشرکت سرمایه گزاری راباکمبودبیت کوین روبروکرده زیادی هرگونه ارزی که دربازاروجودداشته رابلعیدوهمه راباکمبودبیت کوین مواجه کرده .

15

پی پال

fatemeh13771998

03/آذر/1399

استفاده شرکت های مالی از جمله پی پال باعث رونق روز افزون بیتکوین می شود و یکی از دلایل افزایش قیمت بیتکوین، استفاده ی شرکت پی پال با هم در ۳۰۰ میلیون کاربر از آن است.

15

پی پال تحریم است

[email protected]

03/آذر/1399

هم اکنون پی پال به دلیل تحریم های بین المللی برای ایرانیان قابل استفاده نمی باشد لذا برای استفاده از آن باید خودمان را جای شهروندان کشور دیگری جای بزنیم و این امر ریسک بالایی دارد چراکه اگر پی پال متوجه شود کلیه دارایی هایمان را مسدود میکند.

4

پی پل و تاثیرات آن بر بیت کوین

arminaka71

03/آذر/1399

اینکه بگویم یک شرکت مثل پی پل همه اینا اتفاقات اخیر بازار رخ داده نمیشه اینجور یک طرفه به قاضی رفت خیلی شرکت ها بیت کوین خرید ونگهداری میکنن و سرمایه گذاران بزرگ نگهداری میکنن باعث کمبود یک ارز محبوب وبااارزش واول بازار میشه ولی اگر خرید فروش بشه در چرخش باشه این اینجور نمیشه

10

Paypal

0ejman

03/آذر/1399

با ورود به عرصه سرمتیه گذاریرؤیارزه‍تبمطرح هم به بالا رفتنقیمتآنهن کمک کرد و هک سرمتیه‍گذتربش را کاماتر و سودش نیز به هم.نین لبسنر شدٍ

3

بیت کوین

meysam.m2020

03/آذر/1399

ارز دیجیتال در جهانی که در حال حاضر می باشیم کم کم به یک نیاز تبدیل وکم کم جایگاه ویژه ای نسبت به بقیه ارزها ایجاد خواهد نمود

5

خیلی افزایش بیت کوین و پیتبال

hoseinseify

04/آذر/1399

اول اینکه با افزایش تقاضا باعث شد قیمت بیت کوین به روز افزایش پیدا کند و اینکه ادامه دار خواهد بود و پیتبال برای کشور ایران تحریم است اگر هم بخواهیم وارد سایت شویم نمیتوانی از �ین رو می‌توان گفت برای ایرانی‌ها ارزشی ندارد

3

بدی های پیپال

م.س.ل.م.

03/آذر/1399

یکی از بدی های پیپال اینکه برای ایرانی ها تحریم هست من به شخصه وارد شدم سه ثانیه نشد من را از سایت بیرون کردند پس در نتیجه پیپال برای ایرانی ها مناسب نیست. با تشکر فراوان از برنامه خوب کوینگرام

5

تحلیل قیمت بیتکوین

AmirAli654335

04/آذر/1399

افزایش تقاضا مهم ترین علت افزایش قیمت بیتکوین بوده است و احتمال دارد که این رشد ادامه داشته باشدو ممکن است از شدت افزایش قیمت آن کم شود

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.