coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

66,862 $

3,964,916,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.3%

3,101 $

183,863,801 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

581 $

34,450,335 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.8%

172.59 $

10,234,587 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

59,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.3%

3,097 $

183,628,973 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

0.5236 $

31,049 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

0.1552 $

9,203 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.9%

6.42 $

380,706 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ریپل عرضه رایگان توکن شبکه Flare خود را به زودی اجرا می کند

03/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
ریپل عرضه رایگان توکن شبکه Flare خود را به زودی اجرا می کند
ایردراپ
درآمد
XRP
Flare
6031
2 دقیقه

ایردراپ و یا عرضه رایگان توکن یک شبکه جدید، یکی از موضوعات مورد علاقه فعالان حوزه ارز دیجیتال است. زمانی که این ایردراپ مرتبط با ریپل باشد، اهمیت آن دوچندان خواهد شد.

ایردراپ شبکه Flare در آخرین مراحل خود قرار دارد. چند هفته آینده، سرمایه‌گذاران شبکه ریپل آماده انتشار توکن Spark خواهند شد. پلتفرمی که امکان اجرا کردن قرارداد هوشمند را برای ریپل فراهم خواهد کرد.

Flare اولین سیستم توافق بیزانس متعهد (FBA) است. این شبکه با ماشین مجازی شبکه اتریوم سازگار بوده که امنیت توکن را از این طریق تامین خواهد کرد.

Spark نام توکن این شبکه است که می‌توان آن را اولین فورک کاربردی شبکه ریپل در نظر گرفت. به طور کلی ۱۰۰ میلیارد توکن Spark وجود دارد که ۴۵ میلیارد آن از طریق ایردراپ به دارندگان رمز ارز ریپل اعطا خواهد شد.

ایردراپ توکن جدید شبکه ریپل

سرمایه‌گذارانی که اقدام به خرید رمز ارز ریپل کرده‌اند و این دارایی دیجیتال خود را در کیف پول‌ها و اکانت‌های “واجد شرایط” نگهداری کرده‌اند، به صورت رایگان، توکن Spark را دریافت خواهند کرد. به ازای هر کوین ریپل، یک توکن جدید عرضه خواهد شد. هرکس در روز ۱۲ دسامبر سال ۲۰۲۰، در کیف پول و اکانت واجد شرایط، ریپل نگهداری کند، با نرخ یک به یک، توکن جدید دریافت خواهد کرد.

شبکه Flare چیست؟

این شبکه بستری را برای راه‌اندازی قرارداد هوشمند در شبکه ریپل فراهم می‌کند. بیش از ۲۰ صرافی ارز دیجیتال از این ایردراپ پشتیبانی خواهند کرد. لذا از طریق این صرافی‌ها نیز عرضه توکن Spark صورت خواهد گرفت. لیست صرافی‌های واجد شرایط را از اینجا مشاهده کنید.

این شبکه اعلام کرده است که تمام افرادی که در شبکه ریپل دارایی دیجیتال خریداری کرده و در کیف پول خود آن را نگهداری کرده‌اند نیز در این ایردراپ حضور خواهند داشت. در این اطلاعیه آمده که تمامی افرادی که در شبکه ریپل، مشارکت دارند، در شبکه Flare دارای کلید خصوصی و حساب کاربری خواهند بود و آنها نیز در این ایردراپ حضور خواهند داشت.

افرادی که پیش از این در شبکه ریپل هولدر بوده‌اند، می‌توانند در شبکه Flare نیز دارایی خود را اثبات کرده و به این شبکه منتقل کنند. در حال حاضر و در شبکه بلاکچین ریپل، تمامی آدرس‌ها با کلمه” r” آغاز می‌شود، اما در شبکه Flare آدرس متناظر آن با “0X” آغاز می‌شود.

این شبکه قادر است تا تمامی اطلاعات کاربران در شبکه ریپل از جمله، میزان دارایی ریپل و مقدار توکن Spark که به کاربر تعلق گرفته را نشان داده و در نظر بگیرد. تا کنون بیش از ۲۹۵ میلیون رمزارز در اکانت‌های ریپل وجود دارد که واجد شرایط دریافت توکن جدید و شرکت در ایردراپ این شبکه است. لازم به ذکر است که تعداد کل توکن Spark برابر با ۴۵ میلیارد توکن خواهد بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!


تحلیل کاربران

ایردراپ

gh1365

03/آذر/1399

این شبکه اعلام کرده افرادی که از ارز ریپل استفاده کرده‌اند و خریداری نموده آمد.در کیف پول دیجیتالی خود گذاشته آمد می توانند از ایردراپ استفاده و از آن بهره ببرند

26

ایردراپ

rezashirzadi

11/آذر/1399

سلام کسی می دونه چطور میشه تواین ایردراپ شرکت کردممنون میشم راهنمایی کنیدیامیشه اون ۲۰ریپلوکه ولت نگه میداره برداشت کرد بازم تشکر

28

رپپل

azad6200

04/آذر/1399

ریپل عرضه رایگان شبکه توکن خویش,رو اگر شروع کند و واقعیت داشته باشد باعث افرایش تقاضای جهانی به ارز دیجیتال میشود

36

شبکه Flare چیست؟

s.ehsan07

03/آذر/1399

این شبکه بستری را برای راه‌اندازی قرارداد هوشمند در شبکه ریپل فراهم می‌کند. بیش از ۲۰ صرافی ارز دیجیتال از این ایردراپ پشتیبانی خواهند کرد. لذا از طریق این صرافی‌ها نیز عرضه توکن Spark صورت خواهد گرفت.

36

شبکه Flare

marwan

25/بهمن/1401

یکی از مشکلات اصلی در شبکه‌هایی مانند بیت کوین، ریپل و لایت کوین که با هدف ایجاد یک سیستم پرداختی ساخته شده‌اند، عدم امکان تعامل با قراردادهای هوشمند است. تیم شبکه فلیر در نظر دارد تا این مشکل را با ایجاد پل‌های دوطرفه بین این شبکه‌ها با اتریوم حل کند. این بدان معنی است که فلیر این امکان را فراهم می‌سازد تا ارزهای شبکه‌های یکپارچه شده با Flare در قراردادهای هوشمند استفاده شود. توکن اسپارک (Spark) رمز ارز شبکه فلیر بوده و تاکنون بخشی از عرضه این رمز ارز بین دارندگان XRP و توزیع شده است.

4

شبکه فلر

soheilstar

03/آذر/1399

این شبکه قادر است تا تمامی اطلاعات کاربران در شبکه ریپل از جمله، میزان دارایی ریپل و مقدار توکن Spark که به کاربر تعلق گرفته را نشان داده و در نظر بگیرد. تا کنون بیش از ۲۹۵ میلیون رمزارز در اکانت‌های ریپل وجود دارد که واجد شرایط دریافت توکن جدید و شرکت در ایردراپ این شبکه است. لازم به ذکر است که تعداد کل توکن Spark برابر با ۴۵ میلیارد توکن خواهد بود

33

ریپل وتوکن جدید بااین کار

arminaka71

03/آذر/1399

این کار ریپل بهترین کار همه ماینرها منتظر توکن جدید هستن بهترین فکر شرکت ریپل داره این افزایش قیمت خود داره با این توکن چند برابر کنه قیمت خیلی بالا دست پیدا کند

37

ریپل

sajjadgh97

03/آذر/1399

در حال حاضر قیمت ریپل بالای هشتاد درصد زیر سقف تاریخی خود درحال معامله هست. بعد رشد شارپی که داشت در حال استراحت بوده به زودی موج بعدی صعودی خود را آغاز می‌کند

40

ریپل

asmayljdgal

03/آذر/1399

ریپل برای افزایش کاربرانش این ایردراپ را قرار داده است و آیت توکن جدید ریپل چون که با ریپل در ارتباط ممکن است همانند آن موفق باشد.

32

خوب

mostmostafa

03/اردیبهشت/1400

اعتماد به نفس کاذب نباید باشه و سبد خرید کنید ۴تا ارز متفاوت و اصلی را خرید کنید که در صورت افت یکی از ارزها اوج میگیره و

12

ریپل

s.ehsan07

03/آذر/1399

Flare اولین سیستم توافق بیزانس متعهد (FBA) است. این شبکه با ماشین مجازی شبکه اتریوم سازگار بوده که امنیت توکن را از این طریق تامین خواهد کرد. Spark نام توکن این شبکه است که می‌توان آن را اولین فورک کاربردی شبکه ریپل در نظر گرفت. به طور کلی ۱۰۰ میلیارد توکن Spark وجود دارد که ۴۵ میلیارد آن از طریق ایردراپ به دارندگان رمز ارز ریپل اعطا خواهد شد.

36

ایران ریپل

fatemeh13771998

03/آذر/1399

ریپل برای افزایش کاربرانش این ایردراپ را گذاشته است و آیت توکن جدید ریپل چون که با ریپل در ارتباط است ممکن است همانند آن موفق باشد.

37

ریپل

T3mplaR

07/آذر/1399

با این امر ریپل میتونه به چمد سال گذشته برگرده که اوج قیمت ریپل بود و حتی بالاتر از اون که باعث میشه بار دیگر محبوبیت عجیبی بدست بیاره

32

ریپل

mr135412

03/آذر/1399

با توجه به مسدودی ۲۰ ریپل در کیف پول که قانون شبکه بلاک چین است این طرح خوبیه حداقل ۲۰ تا ریپل مسدودی جبران میشه

35

ریپل وایردراپFlera

زارع

03/آذر/1399

ریپل ارزی است که که مورد علاقه کاربران زیادی شده است وبه تازگی توانسته بارشد حداکثری باتوجه به تقاضای زیاد ی که دارد توانسته این روندصعودرا ادامه دهد وهم اکنون ایردراپ Flera کاربران میتوانند ارزهای بیشتری استفاده نمایند وکاربرانی که سرمایه یریپل دارند دراین ایردراپ نیزباشند

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.