coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

63,911 $

3,981,655,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

3,120 $

194,361,671 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

590.8 $

36,806,217 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.6%

153.71 $

9,576,133 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5326 $

33,181 تومان

XRP

XRP

xrp

0.9%

3,119 $

194,326,160 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.1596 $

9,943 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2%

5.95 $

370,685 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نبرد نوابغ: ویتالیک بوترین در مقابل استاد بزرگ شطرنج کانادا مسابقه داد

05/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
نبرد نوابغ: ویتالیک بوترین در مقابل استاد بزرگ شطرنج کانادا مسابقه داد
ویتالیک بوترین
اخبار
3321
2 دقیقه

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و یکی از نوابغ حوزه ارزهای دیجیتال، صبح امروز در یک رقابت شطرنج، به مصاف الکساندرا بوتز (Alexandra Botez)، استاد شطرنج تیم ملی کانادا رفت. بوترین در این مسابقه از رقیبش شکست خورد.

به گزارش کوین تلگراف، صبح امروز، ویتالیک بوترین در یک مسابقه شطرنج به مصاف الکساندر بوتز، استاد شطرنج تیم ملی کانادا رفت. این مسابقه به‌صورت مستقیم از صفحه رسمی بوتز در پلتفرم پخش زنده توییچ پخش شد. بوترین در این مسابقه بازنده میدان بود.

ماجرا از این قرار بود که تعدادی از اعضای پادکست و خبرنامه بنکلس (Bankless) در مسابقات شطرنج شرکت کرده بودند. ویتالیک هم در برخی از این مسابقات حاضر بود و همین مسئله باعث شد تا بوتز در توییتر به بوترین پیشنهاد یک مسابقه را بدهد. او در توییتر نوشت:

من یک استریمر شطرنج و از طرفداران پروپاقرص شما هستم. شنیدم که در شطرنج خیلی ماهر هستید. افتخار بزرگی است که اگر وقت آزاد داشته باشید، با شما بازی کنم.

بسیاری از طرفداران بوتز به بوترین هشدار دادند که مراقب «وزیر بوتز» باشند. او مشهور است که تصادفاً وزیر خود را از بازی خارج می‌کند. بوتز استاد شطرنج فیده زنان است و پنج قهرمانی جوانان کانادا را در کارنامه دارد.

ویتالیک بوترین مغز متفکر بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در جهان است. اما چیزی که خیلی‌ها در مورد بوترین نمی‌دانند، این است که او در تهیه نسخه‌ای ویژه از شطرنج با نام «شطرنج ۱.۵۸ بعدی» نقش داشته است. این شطرنج در یک صفحه هرمی شکل بازی می‌شود.

بازار پیش‌بینی نتیجه این مسابقه هم بسیار داغ بود. بسیاری در پلتفرم‌هایی نظیر یلدوارز (Yieldwars) و امن پردیکشن (Omen Prediction) به پیش‌بینی برنده این مسابقه پرداختند.

این بازی در پلتفرم‌های پیش‌بینی با عنوان «شاه در مقابل وزیر» نام‌گذاری شده بود و تقریبا تمام پیش‌بینی‌کنندگان طرف بوتز را گرفته بودند و تنها ۵۰۰ دلار روی برنده‌شدن بوترین قرار داده شده بود. در پلتفرم امن پردیکشن این مبلغ ۶۵۰ دلار بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

نبرد دونابغه

[email protected]

05/آذر/1399

شاید بوترین در خلق اتریوم موفق باشد و پیشرفت داشته باشد ولی در مقابل استاد بزرگ شطرنج هنوز انقدر بزرگ نیست همه کسانی که برروی این مسابقه شرط بندی کردن بوترین را بازنده می دانستند

22

باخت استادبه شطرنج باز ارز اتریوم

arminaka71

05/آذر/1399

بورترین خالق اتریوم ومغز فعال داره ولی خالق شطرج 1.58بعدی بوده پس کسانی راحت روی استاد شطرنج شرط بستن گول خوردن وباختن این پیروزی خالق اتریوم یک هدف است نشون دهنده هوش این فرد ونظر همه جلب کرده وآینده اتریوم بهترین میشه با بورترین

23

ویتالیک بوترین والکساندرا بوتز

TFARM

05/آذر/1399

نابغه شطرنج کاندا آلکساندرا بوتز در مقابل نابغه ارزهای دیجیتال و توسعه دهنده اتریم در یک نبرد شطرنج که در پایان خانم آلکساندرا بوتز موق به برد بوترین شد ولی این باخت چیزی از ارزهای بوترین کم نمیکنه

31

شکست بوترین ازاستاد بزرگ شطرنج کانادا

زارع

05/آذر/1399

درست است هردوفرداهوش سرشتری برخوردارند ونیزهردو دربازی شطرنج سرامد هستند ولی بوترین قسمتی ازهوش خودرادربکارگیری فضای مجازی وارزهای دیجیتال گذرانده ولی استاد شطرنج تمام عمرخودرا روی شطرنج متمرکز کرده است پس این دلیل این شکست است که معمولا شکست یا برد نیست سنجش افراد در هر کاری است

24

رقابتی جالب بین نوابغ!

sajjadstar

05/آذر/1399

خالق اتریوم که یکی از نوابغ جهان امروز به شمار می آید در مقابل استاد بزرگ شطرنج کانادا راه به جایی نبر و شکست خورد تا این نکته که نبوغ برای مقابله با یک استاد بزرگ شطرنج برای شکست دادن او کافی نیست و باید مهارت هم در کنار این نبوغ باشد.

26

چه مقایسه ابلهانه ای

naser175

06/آذر/1399

واقعا ابلهانه هستش که یک برنامه نویس کامپیوتر رو با یک شطرنج باز حرفه ای مقایسه کنند خب مشخصا هر کسی در کار و رشته خودش تجربه داره و ایجاد اتریوم توسط ویتالیک روس دلیل بر نابغه بودن او نیست چون اینکار فقط یک کپی از نسخه سورس بازش یعنی بیتکوین بوده نابغه اصلی ساتوشی ناکاموتو بود که خدا بیامرزتش بزرگوار چه بی ادعا بود کجایند مردان بی ادعا

12

شطرنج

azad6200

05/آذر/1399

مسابقه و رویارویی این دو شطرنج باز مطرح جهان جه ربطی,به ارزهای دیجیتال و بیت کوین و مباحث مرتبطش داشت,

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.