coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

66,985 $

3,851,637,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,123 $

179,589,750 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

578 $

33,235,000 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.6%

173.15 $

9,956,125 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

57,477 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,121 $

179,456,350 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.5217 $

29,998 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

6.45 $

370,875 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.8%

0.1537 $

8,838 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

پی پل یک کاربر را به‌خاطر انجام معامله (ترید) ارزهای دیجیتال مسدود کرد

08/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
پی پل یک کاربر را به‌خاطر انجام معامله (ترید) ارزهای دیجیتال مسدود کرد
PayPal
ارز دیجیتال
اخبار
2352
2 دقیقه

یک کاربر پی پل ادعا کرد که حساب او پس از معاملات مکرر ارزهای دیجیتال از طریق این پلتفرم، مسدود و دارایی او در این حساب به‌مدت ۱۸۰ روز قفل شده است.

طبق گزارش کوین تلگراف و به نقل از یکی از کاربران آمریکایی ردیت (Reddit) با نام کاربری «TheCoolDoc»، پی پل به این کاربر پیامی ارسال کرد و توضیح داد که «به‌دلیل خطرهای احتمالی»، حساب این کاربر به‌صورت دائمی مسدود شده است. این کاربر گفت که طی یک هفته، حداقل ۱۰ تراکنش ارز دیجیتال انجام داده است و در افت قیمت اقدام به خرید و به هنگام صعود، دست به فروش زده است تا از نوسانات قیمت کسب سود کند. این کاربر اظهار داشت که پی پل برای هر کدام از تراکنش‌ها، از او توضیح خواسته است. این کاربر نوشت:

این سیستم، حساب من را به این بهانه که دارایی‌های دیجیتالی به ارزش ۱۰,۰۰۰ دلار طی یک هفته فروخته‌ام، مسدود کرده است؛ درحالی‌که من طی شش سال گذشته‌ای که از حساب پی پل استفاده می‌کنم، چنین کاری نکرده‌ام. من برای هر تراکنش ارز دیجیتال، مدارک خودم را به‌علاوه کارت شناساییِ عکس‌دار و توضیح برای پی پل فرستادم تا بررسی شود. دیگر چه می‌توانستم انجام دهم؟

ظاهراً، طی چند ساعت، پی پل پیامی برای این کاربر فرستاده است مبنی بر اینکه او دیگر قادر به انجام تراکنش از طریق این پلتفرم نخواهد بود. این کاربر اظهار داشت که دارایی‌های باقیمانده در حساب او (۴۶۲ دلار) نیز به‌مدت ۱۸۰ روز مسدود شده‌اند. البته، کاربر مذکور پس از این اتفاق، از روش‌های دیگری برای برداشت این میزان دارایی استفاده کرده است.

کاربران آمریکایی پلتفرم پی پل برای خرید ارزهای دیجیتال در هر هفته، با محدودیتی ۱۰,۰۰۰ دلاری روبرو هستند که اخیراً به ۲۰,۰۰۰ دلار تغییر پیدا کرده است؛ با این حال، این کاربر ردیت افزایش میزان مجاز برای انجام تراکنش را رد می‌کند. او اظهار داشت:

من کاملاً مطمئن هستم که هیچ کار اشتباهی نکرده‌ام و این فقط یک سوءتفاهم است؛ زیرا، آنها فکر می‌کنند من بیش از ۵۰ تراکنش خرید و فروش ارز دیجیتال طی یک هفته انجام داده‌ام.

روز ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان)، پی پل اعلام کرد که به کاربران آمریکایی خود اجازه می‌دهد برای معامله و پرداخت ارزهای دیجیتال از این پلتفرم استفاده کنند. با این حال، کاربر «Cryptix001» ردیت نیز مشکلات مشابهی در مورد نحوه مدیریت پی پل برای انجام تراکنش‌های ارز دیجیتال مطرح کرده است. او گزارش داد:

من به آنها گفتم که از پی پل برای انتقال پول از یکی از حساب‌های آنلاین خود به حساب جاری اصلی‌ام (از کوین بیس به حساب بانکی) استفاده می‌کنم تا برای برداشت از حساب، مشکل اتلاف وقت نداشته باشم. هرگز در انجام این کار به هیچ مشکلی برنخورده بودم تا اینکه برای پرداخت برخی قبوض، به پول بیشتری احتیاج پیدا کردم. یک هفته‌ی طاقت‌فرسا طول کشید تا آنها بالاخره قبول کردند که دارایی من را آزاد کنند. من دیگر هرگز از پی پل استفاده نخواهم کرد.

طبق سیاست‌های پی پل، تا سال ۲۰۲۱، هیچ کارمزد تراکنشی برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال، از کاربران این پلتفرم دریافت نمی‌شود و نگهداری ارزهای دیجیتال نیز هیچ هزینه‌ای در برندارد. کاربر «bittabet» در ردیت نوشت که اقدامات پی پل احتمالاً ناشی از احتیاط این پلتفرم در ازدست‌دادن کاربرانی است که معاملات کلان با حجم بالا انجام می‌دهد. این کاربر ردیت اظهار داشت:

پی پل صرافی ارز دیجیتال نیست. خدماتی که پی پل ارائه می‌دهد برای افرادی است که به‌وسیله این پلتفرم، بیت کوین نگهداری و آن را برای خرید از فروشگاه‌های همکار با پی پل، خرج می‌کنند. اگر شما به‌طور مداوم معاملات ارزهای دیجیتال انجام دهید، پی پل پول زیادی برای کارمزد تراکنش‌ها از دست می‌دهد؛ زیرا در حال حاضر، کاربران این تراکنش‌ها را بدون نیاز به پرداخت کارمزد انجام می‌دهند. قرار است خدمات آنها بیشتر شبیه یک حساب بانکی بیت کوین باشد و نه یک حساب معاملاتی.

حتی اگر پلتفرم پی پل، این محدودیت‌ها را از حساب خود حذف کند، کاربر «TheCoolDoc» اعلام کرده است که دیگر «حتی یک ساتوشی» از پی پل نمی‌خرد. پی پل هنوز به پرسش خبرگزاری‌ها در مورد این اتفاقات نداده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

پی پل و اشتباه وترید زیادی

arminaka71aka

08/آذر/1399

نباید زیاد خرید فروش می‌کرد زیادی از حجم وسقف معاملات انجام داده برای همین بسته شده و یا اشتباه کردن

9

پی پال

sajjadgh97

08/آذر/1399

پی پال هم متاسفانه جز برنامه هایی است که ایران را تحریم کرده است. پی پال در زمینه خرید و فروش از انواع فروشگاه ها استفاده میشود.

16

پی پال یک کاربر را مسدود کرد

p@r@stesh

08/آذر/1399

پی پال قانون هایی برای انجام معامله گذاشته است که نمیتوان بیش از تعداد مشخصی در یک هفته خرید و فروش انجام داد و حالا یک کاربر رو با دارایی اش مسدود کرده و این کاربر گفته که خطایی انجام نداده است.سخت گیری خوبه ولی اگر واقعا این کاربر خطایی انجام نداده باید رسیدگی صورت بگیرد

21

پ

zeytiya

10/آذر/1399

متاسفانه ایرانو نداره.. برنامه با این همه کاربرد ای کاش ایرانم داشت و ماهم میتومستیم استفاده میکنیم خیلی خوب میشد

4

پی پال

azad6200

08/آذر/1399

مسدود کردن حساب کاربران ارزهای دیجیتال پس از,مدتی,فعالیت برای استخراج بیت کوین یا سایر ارزها در مملکت ما به کرات رخ داده

10

پیپال

Amir1729

10/آذر/1399

حیف که ایران رو تحریم کرده وگرنه عالیه بهترین کیف هستش ایران رو از تحرینش خارج کنید چون این جور کیف پول نیازه

5

مرگ بر آمریکا

ghader.esmaili

08/آذر/1399

مرگ بر آمریکا،مرگ بر آمریکا.مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا

14

پیپال‌

mtpanah

08/آذر/1399

پیپال‌ و‌ استفاده‌ ازش‌ برا‌ ما‌ ایرانی‌ مورد‌ استفاده نیست‌ ای‌ کاش‌ میشد‌ که‌ ماهم‌ دست‌ رسی‌ به‌ پیپال‌ برامون‌ فراهم‌ میشد

18

نداشتن خدمات برای ما

mehdiabbasi4473

12/آذر/1399

حیف که خدماتی داخل کشور ایران نداره ای کاش ما هم میتونستیم تو ایران بدون درد سر ومشکلی از خدماتش استفاده کنیم

1

محدودیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

fatemeh13771998

08/آذر/1399

کاربری ادعا کرده است که پی پال بدون دلیل حساب او را مسدود کرده است ، کاربر مورد نظر ادعا کرده که طبق قانون پی پال ترید کرده است و پی پال هنوز به ادعا پاسخ نداده.

18

پی پل

nima1383

10/آذر/1399

ما ایرانی ها چون تحریم هستیم نمیتوانم پی پل نصب کنیم که این برای تعدادیی سودجو خوب است برای نصب یک اکانت وریفای باید ۴۰ دلار پرداخت کنیم

2

مسدودی حساب پی پال

sajjadstar

08/آذر/1399

پی پال که به تازگی اجازه انجام معامله ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرده است فعلا با محدودیت هایی روبروست که با گذشت زمان قطعا این محدودیت ها کمتر خواهد شد.

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.