coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,988 $

3,865,207,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,077 $

177,546,939 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

57,688 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

576 $

33,237,508 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.5%

168.11 $

9,699,947 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

57,683 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

3,075 $

177,447,695 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

0.5143 $

29,675 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

6.39 $

368,703 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1%

0.1502 $

8,667 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

سومین بانک بزرگ سنگاپور به‌دنبال ارائه خدمات امانت‌داری ارزهای دیجیتال است

09/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
سومین بانک بزرگ سنگاپور به‌دنبال ارائه خدمات امانت‌داری ارزهای دیجیتال است
Singapore
Bank
ارز دیجیتال
اخبار
2731
2 دقیقه

به نظر می‌رسد که بانک یونایتد اورسیز (United Overseas)، سومین بانک بزرگ سنگاپور از لحاظ مجموع دارایی‌ها، در حال توسعهٔ یک راه‌حل برای خدمات امانی ارزهای دیجیتال است.

به گزارش دبلاک‌کریپتو، این بانک یک موقعیت شغلی با عنوان مدیر امنیت ارزهای دیجیتال برای دریافت مشاورهٔ تخصصی در مورد نحوهٔ طراحی یک راه‌حل امن برای مدیریت کلیدهای [عمومی و خصوصی] ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است.

این موقعیت شغلی مسئولیت‌هایی مانند نصب و راه‌اندازی یک ماژول امنیتی سخت‌افزاری (HSM) برای محافظت از کلیدهای رمزنگاری‌شده، تنظیم یک راه‌حل متمرکز برای مدیریت کلیدها، نگهداری کلیدهای ارزهای دیجیتال و دیگر وظایف را شامل می‌شود.

متقاضیان باید درک و تجربهٔ کاری روشنی از دستگاه‌های HSM، استانداردهای رمزگذاری، تولید و مدیریت کلیدهای ارزهای دیجیتال و استانداردهای شبکه پرداخت از جمله توکنیزه‌کردن داشته باشند.

این موقعیت کاری نشان می‌دهد که برنامه‌های امانت‌داری بانک یونایتد اورسیز (UOB) برای ارزهای دیجیتال در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. در حال حاضر، در این بانک هیچ موقعیت شغلی دیگری که مربوط به ارزهای دیجیتال باشد وجود ندارد.

مطمئناً این نقش می‌تواند به سایر راه‌حل‌های رمزنگاری در سیستم خدمات بانکی و مالی هم مربوط باشد.

این موقعیت کاری بعد از آن مطرح می‌شود که بانک DBS، بزرگترین بانک سنگاپور، آماده می‌شود تا صرافی و خدمات امانی مرتبط با ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کند. برنامه‌های DBS برای ورود به حوزهٔ ارزهای دیجیتال، ماه گذشته در یکی از صفحات وب‌سایت این بانک، که حالا پاک شده است، فاش شد.

در آن زمان سخنگوی بانک DBS گفته بود که تلاش‌های این بانک برای ورود به حوزه ارزهای دیجیتال در جریان است و در انتظار دریافت مجوزهای قانونی است. اگر UOB هم بخواهد وارد این حوزه شود، ممکن است مجبور به گذراندن مراحل مشابه باشد.

تعدادی از بانک‌‌ها و مؤسسات مالی باسابقه، مانند جی‌پی مورگان (JPMorgan)، سیتی (Citi) و استاندارد چارترد (Standard Chartered) هم درصدد ارائه خدمات امانت‌داری ارزهای دیجیتال هستند. جی‌پی مورگان می‌تواند خدمات امانت‌داری ارزهای دیجیتال را از طریق یک متولی فرعی یا یک شرکت شخص ثالث متخصص در این زمینه ارائه کند.

منابعی در بانک سیتی هم گفته‌اند که این بانک آزمایش داخلی مربوط به نگهداری دارایی‌های دیجیتال را انجام داده است. از طرف دیگر، بانک استاندارد چارترد هم در حال ساخت یک راه‌حل برای امانت‌داری ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران سازمانی با استفاده از SC Ventures، بازوی سرمایه‌گذاری خود در سنگاپور، است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

اهمیت ارز های دیجیتال

mhm4d2020

09/آذر/1399

با عرض سلام و ادب این اهمیت ارز های دیجیتال را نشان می دهد که در آینده نزدیک جایگزین پول های کاغذی خواهند شد .

24

فراگیری

fatemeh13771998

10/آذر/1399

سومین بانک بزرگ سنگاپور به دنبال نگهداری ارزهای دیجیتال است و این نشان دهنده آینده ی بیتکوین و فراگیری آن است.

14

بیت کوین

[email protected]

14/آذر/1399

بیت کوین روز به روز بالا و پایین میشه این ارز رو میتونیم به آسونی به دست بیاریم و واقعا آینده ی عجیبی و غریبی داره بیت کوین

8

بانک یونایتد اورسیز

sajjadgh97

10/آذر/1399

بانک یونایتد اورسیز سومین بانک بزرگ سنگاپور به دنبال راه حلی برای ارائه خدمات امانی به ارز های دیجیتال هست. ارز دیجیتال هر روز در حال گسترش و پیشرفت هست و همه تلاش میکنند تو این زمینه پیشرو باشند.

22

پیشرف عرض دیجیتال در ماه های آینده

mh1346

29/بهمن/1399

حمایت وعلاقه مندی بانکهائی چون بانک سنگاپورودیگر بانکها وسرمایه داران جهانی می تواند امید بخش باشد.

5

محمد مهدی

MohammadMehdiTalaei

10/آذر/1399

ارز های دیجیتالی خیلی خیلی خوب هستند اگر شما هم با نظر من موافق هستید پس لطفاً لایک کنید خیلی مچکرم از لطفتون

11

ارزهای دیجیتال نزدیکتر از آنچه فکر میکنید

soheilstar

10/آذر/1399

دو سال پیش اگر کسی میگفت در چند سال آینده بانکهای ارزهای فیات هم روی به ارزهای دیجیتال خواهند آورد، کسی باور نمیکرد این اتفاق به این زودی شکل بگیرد. بله دوستان عزیز صنعت ارزهای دیجیتال با قدرت وارد زندگی ما میشود.

13

افزایش ارزش ارزهای دیجیتال

fafa

09/آذر/1399

بنظر میرسد آینده از آن ارزهای دیجیتال باشد چون دنیا به سمت وسوی پیشرفت در زمینه دنیای مجازی هست وکسی هم با هیچ قدرتی نمی‌تواند این موضوع را کمرنگ کند گذشت زمان هم نشان دهنده افزایش ارزش ارزهای دیجیتال هست

23

اینده

رضاف

10/آذر/1399

خداروشکرکه داریم به سوی این ارزهاپیش میریم وتاچندسال اینده پول کاغذی برداشته میشه اگه هم بردا‌شته نشه نسبت به ارزدیجیتال زیاداستفاده خاصی ندارن مگرتوی البوم نگه داری شود اگه بانک مرکزی هم این کاروبکنه خیلی خوب میشه نگهداری ازارز

8

واقعا

asaa

13/فروردین/1400

سنگاپور واقعا همچین کاری کرد بابا اول دمش گرم. البته همه کشورها باید دنبال ارز اوری باشن و تا پیشرفت کنن

6

ارز دیجیتال

mtpanah

10/آذر/1399

شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن‌ از‌ بلاکچین‌ استفاده‌ میکنند

15

امانت داری ارزهای دیجیتال در بانک بزرگ سنگاپور

زارع

10/آذر/1399

رسیدن به جایی که باید بیشتر ارزهای دیجیتال را درزندگی روزمره مورد استفاده قرار دهیم وبانکها نیز باپشتیبانی بیشتر ازارزهای دیجیتال برای کمک به مردم وهمچنین اموزش استفاده ازارزهای دیجیتال به مردم مهم است

15

بانک

milad.king

12/آذر/1399

این حرکت یک نوآوری درمورد ارز دیجیتال است که کمک بزرگی است برای بهتر شدن ارزش ارز دیجیتال است و پیشرفتی در سرمایه گذاری بیت کوین

7

ایده عالی

ramintak

26/بهمن/1399

با این کار این بانک هم طرفداران زیادی خواهد داشت و هم از این طریق میتوانند سرمایه زیادی جذب کنند و مردم هم بیشتر به ارز دیجیتال اطمینان کنند

4

آینده روشن

kamezjan

10/آذر/1399

این اتفاقها و تصمیم گیری ها نشون دهنده ی آینده ی روشن برای رمز ارزهاست....کاملا پر واضحه حداکثر تا ده سال آینده اثری از پول کاغذی در کره ی زمین نباشد و پول رسمی در تمام دنیا میشه ارزهای دیجیتال......

16

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.