coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6.4%

66,111 $

3,920,382,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.5%

3,015 $

178,781,198 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

59,288 تومان

Tether

Tether

usdt

2.8%

584.5 $

34,657,885 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

12.6%

162.66 $

9,645,738 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

59,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4%

0.5204 $

30,860 تومان

XRP

XRP

xrp

3.5%

3,012 $

178,616,937 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

6.72 $

398,496 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4.6%

0.1559 $

9,245 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

شرکت ویزا، استیبل کوین USDC را به روش‌های پرداخت خود اضافه کرد

14/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
شرکت ویزا، استیبل کوین USDC را به روش‌های پرداخت خود اضافه کرد
VISA
StableCoin
USDC
اخبار
3005
2 دقیقه

شرکت ویزا این غول خدمات مالی جهان با شرکت ارائه دهنده استیبل کوین USDC اعلام همکاری کرده است. این همکاری می‌تواند موانع استفاده از این استیبل کوین را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

اعلام همکاری ویزا با استیبل کوین USDC

ویزا(Visa) با شرکت خدمات بلاک چینی Circle به منظور سازگاری تراکنش‌های استیبل کوین USDC با کارت‌های اعتباری ویژه‌ای، اعلام همکاری نموده است.این همکاری در ایالات متحده آغاز شده است.

با استناد به مقاله‌ای که در روز چهارشنبه در Forbes منتشر شد، پس از پایان کار کمپانی Circle در برنامه شرکت ویزا تحت عنوان ردیابی سریع ویزا(Visa’s Fast Track) در سال آینده، ویزا اقدام به صدور یک کارت اعتباری خواهد نمود که به کسب و کارها امکان می‌دهد با استفاده از این کارت به طور مستقیم بتوانند پرداخت‌های استیبل کوین USDC را دریافت و ارسال کنند.

مدیر بخش رمزارز شرکت ویزا، Cuy Sheffiel به Forbes گفت:

این اولین کارت اعتباری ویزا خواهد بود که به مشاغل امکان می‌دهد بتوانند موجودی USDC خود را خرج کنند.

این همکاری تراکنش‌های USDC بین شرکت‌های فرامرزی ویزا را تسهیل می‌کند. این غول مالی پرداخت‌‌های مالی همچنین روز سه شنبه از معامله‌ای با BlockFi رونمایی کرد که یک کارت اعتباری به بازار می‌آورد که امتیازات پاداش در بیت کوین را پرداخت می‌کند.

Forbes خاطرنشان کرد که ۲۵ ارائه دهنده کیف پول در روزهای اخیر از برنامه Fast Track ارائه دهنده کارت استفاده کرده‌اند و زمینه را برای این اقدام شرکت ویزا فراهم می کنند.

مدیر بخش ارزهای دیجیتال ویزا مطرح کرد:

ما ویزا را بسیتری برای انجام پرداخت‌های مالی می‌شناسیم. استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال نیز چنین هدفی دارند. بنابراین ما فکر می‌کنیم که ارائه چنین سرویسی به مشتریانمان و فراهم نمودن بستری برای استفاده از این خدمات برای آنها و امکان هزینه کردن و خرج نمودن ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌های ما، از ارزش قابل توجهی برخوردار است.

پذیرش ارزهای رمزنگاری در سال ۲۰۲۰ میلادی به طور قابل توجهی افزایش یافته است، از راه‌اندازی دارایی‌های دیجیتال توسط پی‌پال در پلتفرم خود گرفته تا خریدهای بزرگ بیت کوین توسط فعالان و شرکت‌های مالی بزرگ، همه این‌ها در سال ۲۰۲۰ نشان‌دهنده افزایش مقبولیت ارزهای رمزنگاری شده در جهان است. بدون شک پشتیبانی ویزا و پی پال از ارزهای دیجیتال، یکی از ماندگارترین اتفاق‌ها در تاریخ ارزهای دیجیتال خواهد بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

زندگی دیجیتال

soheilstar

14/آذر/1399

اگر شرکت های مالی که دارای کارتهای اعتباری هستند ، مانند ویزا ، مسترکارت و ... استفاده از استیبل کوین ها را در سیستم خود قرار دهند ،این کار میتواند قدم مثبتی برای شروع استفاده از ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره باشد.

24

ویزا

9139863733

15/آذر/1399

باوجود کارتهای اعتباری وکارامدی ارز دیجیتال به زودی شاهد حایگزینی این کارتها به جای کارتهای بانکی وورود ارز دیجتال درکارهای روزمره مردم دردونیاخواهیم شد

11

ویزا

sajjadgh97

14/آذر/1399

ویزا شرکتی برای پرداختهای مالی محسوب میشود و جدیدا با شرکت ارائه دهنده استیبل کوین usdc همکاری میکند و استیبل کویتچن usdc را به روش های پرداخت خوداضافه میکند.

23

همکاری با ابر قدرت یعنی پیروزی

amir_hosseyn_nazeri

07/اسفند/1399

هرچیزی یا هر کشوری در هر جای دنیا با ابر قدرت همکاری کنه اون هم ابر قدرت میشه،و این بستگی به خود شخص یا خود کشور داره که چقدر زرنگ باشه. رابطه معاشرت با ابر قدرت ها مثل رابطه معلم و دانش آموز میمونه که این جا نعلم نقش ابر قورت رو بازی میکنه و دانش آموز نقش همکار ابر قدرت و در نتیجه میبینیم که هر دو به سود نیرسند موفق باشید

5

افزایش استیل کوین های تحت حمایت ویزا

sajjadstar

14/آذر/1399

پس از اعلام علاقه مندی مدیرعامل ویزا کارت مبنی بر علاقه این شرکت جهانی به ایتفاده از لرزهاز دیجیتال به واقع می توان گفت که این شرکت با اضافه کردن استیل کوین های جدید به لیست خود مهر تاییدی رر گفته های مدیرعامل خود زده است.

23

خبری عالی برای ارزهای دیجیتال

mohavalis

14/آذر/1399

بدون شک حضور ویزا در بازار ارزهای دیجیتال موجب اعتبار بخشی عظیمی به این ارزها خواهد شد. وجود شبکه گسترده جهانی در سراسر جهان و قابلیت بالایی نقد شوندگی ویزا کارت قطعا خیلی ها رو با این ارز درگیر خواهد کرد و موجب ورود آنها برای خرید سایر ارزها خواهد شد

20

ویزا

mtpanah

14/آذر/1399

ویزا یک مجوز مشروط است که به شهروندان یک کشور خارجی اعطا می شود به این ترتیب ویزا به آن ها اجازه می دهد که وارد آن کشور شوند، در آن کشور اقامت داشته باشند و یا آن کشور را ترک کنند

27

ghazal1446

ghazal1446

15/آذر/1399

کم کم همه زمینه های شغلی به این بازار جهانی روی خواهند آورد و هر شرکتی با استراتژی خاص خودش موفق خواهد شد

9

ویزا وکارت اعتباری استیبل کوین

زارع

14/آذر/1399

بزرگترین شرکت سرمایه گذاری جهان بهکاهمکاری استیبل کوین کارت اعتباری خودرابرای کارمندان که با استفاده ازاستیبل کوین میتوانند امورات زندگی خودرابگذرانندکوین برای سازگاری تراکنش استیبل کوین با کارتهای اعتباری می توانند باهمکاری هم زنگی خودرامدیریت کنند که مخصوص کارمندان خود می باشد

23

شرکت ویزا و استیبل کوین

dors@1

14/آذر/1399

شرکت ویزا به ارزهای دیجیتال روی اورده است و این خبر که با استیبل کوین USDC اعلام همکاری کرده است میتواند کارایی ارزهای دیجیتال رو بهبود ببخشد و این همکاری موانع استفاده از این استیبل کوین رو خیلی کاهش میدهد.

25

افزایش شیوه پرداخت

azad6200

14/آذر/1399

اضافه شدن شیوه های پرداخت یعنی تسهیل در,نقد کردن ارزهای,دیجیتال که به نفع,دارندگان تمام ارزهای موجود در بازار است

16

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.