coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,857 $

3,844,277,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,120 $

179,405,750 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

578 $

33,233,275 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

172.15 $

9,898,625 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,117 $

179,199,900 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.521 $

29,958 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

6.38 $

366,850 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.6%

0.1529 $

8,792 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

۱۷ درصد از کاربران پی پال، بیت کوین خریداری کرده‌اند

14/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
۱۷ درصد از کاربران پی پال، بیت کوین خریداری کرده‌اند
PayPal
Bitcoin
اخبار
تحلیل
2187
2 دقیقه

پی پال به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های خدمات مالی در جهان چندی پیش از محصول جدید خود رونمایی کرد. این محصول برای کاربرانش امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم کرد. تحقیق جدیدی صورت گرفته که نشان می‌دهد چه درصدی از کاربران پی پال با استفاده از این محصول، اقدام به خرید بیت کوین کرده‌اند.

این تحقیق نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از کاربران پی پال در حال حاضر از پشتیبانی این غول پرداخت مالی از ارزهای رمزنگاری شده، بهره می‌برند.

خرید بیت کوین با استفاده از پی پال

بانک سرمایه‌گذاری Mizuho امریکا می‌گوید که از ۳۸۰ کاربر پی پال در امریکا نظرسنجی کرده است. در این نظرسنجی، از میزان علاقه آنها به استفاده از این محصول برای خرید بیت کوین سوال مطرح شده است. ۱۷ درصد از این افراد اعلام کرده‌اند که آنها با استفاده از حساب پی پال خود اقدام به خرید بیت کوین کرده‌اند. در این نظرسنجی در زمینه نحوه استفاده از بیت کوین خریداری شده نیز پرسشی مطرح شده است. از این افراد سوال شد که آیا آنها بیت کوین خود را برای خرید کالا و خدمات در مراکز خرید آنلاین که از پی پال پشتیبانی می‌کند، استفاده خواهند کرد؟ حدودا ۶۵ درصد از این افراد اذعان داشته‌اند که این کار را انجام داده‌اند. شبکه پرداخت مالی پی پال در ۲۸ میلیون فروشگاه آنلاین وجود دارد و از این جهت، گستره وسیعی از خدمات را در برمی‌گیرد.

در گزارش این نظرسنجی آمده است که با توجه به پذیرش پی پال از بیت کوین و استقبال مردم از آن، پیش بینی می‌شود درآمد پی پال در سال آینده ۲۰ درصد افزایش یابد.

پی پال ابتدا این محصول را فقط برای کاربران خود در ایالات متحده ایجاد کرد. این کاربران می‌توانستند از طریق پی پال اقدام به خرید بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین کنند. این افراد مجاز بودند تا حداکثر روزانه ۱۵,۰۰۰ دلار رمز ارز خریداری کنند. همچنین حداکثر خرید ارزهای دیجیتال با محدودیت ۲۰ هزار دلار در هفته مواجه بود.

پی پال همچنان به دنبال گسترش خدمات خود در زمینه ارزهای دیجیتال است. این شرکت اعلام کرده که خدمات ارزهای دیجیتال خود را تا نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی در Venmo نیز گسترش خواهد داد. Venmo یک سرویس پرداخت مالی با استفاده از تلفن همراه است که توسط پی پال مدیریت می‌شود. کاربران امریکایی با استفاده از موبایل خود و از طریق این اپلیکیشن می‌توانند انتقال وجه انجام دهند. همچنین شرکت پی پال با همکاری با شرکت Paxos به دنبال گسترش مبادلات مبتنی بر ارزهای دیجیتال است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

اعتبار پی پال و

TFARM

14/آذر/1399

پی پال با 28میلیون فروشگاه در سرتاسر جهان واعتاری که دارد .تونسته اعتماد خیلی از کاربران خودش جلب کنه .وباپذیرش ارزهای دیجیتال یک نوع اعتبار بخشید به ارزهای دیجیتال وباعث جهانی شدن بیت کوین وارزهای دیجیتال شد

12

خرید بیت کویین

[email protected]

15/آذر/1399

این روز ها با افزایش قیمت لحظه ای بیت کویین شاهد خرید 17% کارمندان شرکت پی پال هستیم و این خودش میتونه خیلی بهتر باشه

2

پی پال و بیت کوین

dors@1

14/آذر/1399

پی پال بعد از اینکه برای کاربران خود امکان خرید و فروش ارزهای دیجتال رو فراهم کرد و طبق امار ۱۷ درصد از انها بیت کوین خریداری کرده اند. کاربران پی پال از اینکه میتوانند براحتی خرید و فروش کنند قطعا نهایت استفاده رو خواهند برد.

23

فیسبوک و سیاست یا ریاست

ahmad8930

16/آذر/1399

باسلام خدمت دوستان همانطور که میدانید خودفیسبوک ارز دیجیتال خودش را معرفی کرده ولی این سیاست که کارمندان مختاربه خرید هرنوع ارزدیجیتال باشند سیاستی است که در آن وفاداری کارمندان و حقانیت او در بازار دیجیتال را به همگان نشان خواهد داد

1

پی پال وکاربران آن

arminaka71aka

14/آذر/1399

اینکه این پی پال اومده کاربران اینکه خرید فروش ارزهای دیجیتال اضاف کرده بیشتر محبوبیت خودشو بالا برده به زودی تعدادی کاربرانش خیلی بیشتر ازاین حرفا میشه

13

پی‌ پال

mtpanah

14/آذر/1399

پی پال نقل و انتقال امن پول بوسیله ایمیل است این جمله به همان اندازه که درست به نظر می رسد می تواند نادرست باشد اما تردیدی نیست که همین ایده ساده، پی پال را به یک قطب مالی نه تنها در اینترنت بلکه در جهان خارج تبدیل کرده است

16

پی پال یک شرکت خدمات ارزهای دیجیتال

زارع

14/آذر/1399

شرکت پی پال با تبلیغات گسترده توانسته بیشترین کاربران را به سمت خود جذب کند وافراد با روی اوردن به خرید ارزهای دیجیتال ووسریع واسان بتوانند راه استفاده ازارزهای دیجیتال را برای خود باز کنند وپی پال نیز در مقابل خدمات مثبتی نسبت به کاربران خود ارائه دهد

8

پی پال

[email protected]

14/آذر/1399

این روند ک ازبعد از خرید بیت کوین بتوان از ان در ۹هت خرید و فروش کالا استفاده کرد خیلی خوبه این جوری استفاده از پول کاغذی و روشهای سنتی کمتر میشه

20

حضور ارزهای دیجیتال

soheilstar

14/آذر/1399

خیلی زودتر از آنچه کارشناسان فکر میکردند ، ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گرفته است.با حضور غولهای مالی به بازار ارزهای دیجیتال ، میتوان منتظر بود تا در کمتر از سه سال آینده اکثر کشورها وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و استفاده از این صنعت بطور عادی برای مردم قابل لمس شود.

22

پی پال

azad6200

14/آذر/1399

استقبال کارکنان شزکت پی پال از ارز دیجیتال و خرید اکثر انها از ارز بیت کوین نشانگر رشدروز افزون متقاضیان سرمایه گذاری ارز,دیجیتال است

8

خرید بیت کوین

sajjadgh97

14/آذر/1399

این روزها شاهد افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین هستیم و 17% از کاربران پی پال هم علاقمند به سرمایه گذاری در بیت کوین شده اند .

11

پی پال

shahla.mansourkoohi

14/آذر/1399

یک شرکت خدماتی و نقل و انتقال برای ارزهای دیجیتالی هست در امریکا و دیگر کشورها استقبال خوبی شده و میشود.

11

ارزهای دیجیتال در پی پال

sajjadstar

14/آذر/1399

با پذیرش پی پال جهت انجام خرید و فروش با ارزهای دیجیتال حال کاربران این غول پرداخت های الکترونیک می توانند اقدام به خرید ارزهای دیجیتال از طریق این شرکت نمایند و حتی با آن به داد و ستد بپردازند.

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.