coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

66,922 $

3,968,474,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.5%

3,115 $

184,700,524 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

580.9 $

34,449,742 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

7.1%

173.04 $

10,261,272 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

59,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.5%

3,109 $

184,356,584 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.524 $

31,073 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

6.51 $

386,043 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.5%

0.1559 $

9,245 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

قیمت ریپل: امیدواری‌ها به جهش قیمت XRP همزمان با ایردراپ Flare

17/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
قیمت ریپل: امیدواری‌ها به جهش قیمت XRP همزمان با ایردراپ Flare
Flare
XRP
Ripple
تحلیل
6785
4 دقیقه

قیمت ریپل با عبور از مقاومت چند ساله، حالا در محدوده‌ای قرار دارد که برای ادامه روند صعود خود باید مقاومت پیش رویش را به حمایت تبدیل کند. در این بین، بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که ایردراپ توکن‌های فِلِیر (Flare) می‌تواند جرقه این جهش باشد.

به گزارش کوین تلگراف، همزمان با روند صعودی قیمت بیت کوین که نگاه‌های بسیاری را به‌سمت خود جلب کرد، قیمت ریپل هم رشدی چشمگیر را تجربه کرد. به‌عقیده بسیاری از تحلیل‌گران، ورود معامله‌گران دانه‌درشت و شرکت‌های وال استریتی باعث رشد قیمت بیت کوین شد و این در حالی است که شکسته‌شدن مقاومت چند ساله قیمت ریپل، جهش این ارز دیجیتال را تسریع کرد.

ریپل قرار است هفته آینده (۱۲ دسامبر)، ایردراپ توکن‌های شبکه فلیر را آغاز کند، اما با وجود عرضه این توکن‌ها، قیمت ریپل همچنان زیر ۱ دلار معامله می‌شود.

سؤال اصلی اینجاست که آیا نوسانات اخیر ناشی از «خرید در هنگام شایعه و فروش در هنگام خبر اصلی» است یا باید منتظر جهش دیگر در قیمت باشیم؟

اولین اوج بالاتر از ژانویه ۲۰۱۸

نمودار قیمت ریپل در تایم فریم یک روزه

جفت ارز ریپل/دلار طی هفته‌های گذشته عملکردی قابل‌قبول از خود بر جای گذاشته است. در این مدت قیمت ریپل از ۰.۲۲ دلار تا اوج ۰.۸۸ دلاری صعود کرد. این صعود روندی مشابه با روندهای پیشین ریپل داشت که در آنها شاهد جهش بزرگ و پس از آن نوسانات شدید هستیم.

شایان ذکر است که جهش اخیر باعث شد تا روند نزولی چند ساله قیمت ریپل بشکند. همان‌طور که در نمودارها مشخص است، این روند شکسته و اوج‌های بالاتری هم ثبت شده است. پس از ژانویه سال ۲۰۱۸ و آغاز روند نزولی، این اولین بار است که شاهد ثبت اوج‌های بالاتر روی نمودار ریپل هستیم.

ماه اوت هم شاهد رالی مشابهی بودیم. این رالی در نهایت باعث شد تا قیمت ریپل از ۰.۱۶ دلار تا ۰.۳۳ دلار رشد کند. پس از آن بود که ریپل تا محدوده مقاومت قبلی، یعنی ۰.۲۲ دلار، اصلاح شد. این حرکت باعث شد تا شاهد تبدیل ناحیه مقاومتی به یک ناحیه حمایتی و پس از آن جهش تا ۰.۸ دلار باشیم. شایان ذکر است که ماه گذشته قیمت ریپل در صرافی کوین بیس تا ۰.۹ دلار هم پیش رفت.

سقوط نزدیک است

نمودار قیمت ریپل

نوسانات پیش از جهش‌های گسترده ریپل، معمولا سیگنال‌هایی از این روند با خود به همراه دارند. بیشتر اوقات هم پس از چنین جهش‌هایی شاهد آغاز روند اصلاحی هستیم. نمودار بالا ۴ جهش قبلی ریپل را نشان می‌دهد که بی‌شباهت به جهش اخیر نیست.

جهش‌های گسترده‌ای از این قبیل معمولا پس از دوره‌های طولانی‌مدت اصلاح رخ می‌دهند. این دوره‌ها هم بیشتر اوقات چند هفته تا چند ماه به طول می‌انجامند و فضا را برای صعود آماده می‌کنند.

از آنجا که عموماً صعودِ بیشتر مستلزم چنین اصلاحاتی است، می‌توان گفت که وجود این دوره‌ها برای فتح سطوح بالاتر ضروری است و می‌توان آنها را نشانه‌هایی مثبت در نظر گرفت. بیشتر اوقات، رشدهای غیرمنتظره و شدید قیمت، تا ناحیه مقاومت قبلی صعود می‌کنند و در نهایت موجب تغییر ناحیه حمایت به یک مقاومت (از نوع صعودی) می‌شوند.

سطوح پراهمیت قیمت

نمودار قیمت ریپل

تایم فریم روزانه نشان می‌دهد که برخی از سطوح قیمتی از اهمیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردارند. این نقاط با توجه به نوسانات تاریخی قیمت ریپل ایجاد شده‌اند. به نظر می‌رسد هر دو سطحی که روی نمودار مشخص شده است، مقاومت پیشین باشند.

اولین ناحیه سطح ۰.۴۵ دلاری است که هفته گذشته شاهد رسیدن قیمت به آن بودیم. در آن زمان قیمت بیت کوین هم تا ۱۶,۲۰۰ دلار اصلاح شده بود. پس از رسیدن به ۰.۴۵ دلار شاهد تبدیل حمایت به مقاومت بودیم.

این نوسانات بر همبستگی بالای ارزهای دیجیتال تأکید دارند. تا زمانی که قیمت بیت کوین با ثباتی نسبی همراه باشد، آلت کوین‌های بازار می‌توانند روند صعودی خود را ادامه دهند. این در حالی است که به‌محض آغاز روند اصلاحی بیت کوین، آلت کوین‌ها هم از روندی مشابه پیروی می‌کنند و معمولا اصلاح آنها شدیدتر از بیت کوین است.

اگر بیت کوین اصلاحی شدیدتر از حد معمولی را آغاز کند، ناحیه بعدی که باید به آن چشم دوخت، سطح ۰.۳۲ دلاری است. این ناحیه بیش از یک سال به‌عنوان یک مقاومت عمل کرده است و از همین رو، تبدیل شدن آن به یک ناحیه حمایتی، بسیار صعودی است.

احتمالا رسیدن به هر دو ناحیه برای قیمت ریپل صعودی باشد. صد البته چنین اصلاحی برای افرادی که روی ۰.۷ دلار (یا بیشتر) خرید کرده‌اند، بسیار دردناک خواهد بود؛ از همین رو، اگر قیمت ریپل بالاتر از ۰.۴۵ دلار یا ۰.۳۲ دلار تثبیت شود، شاهد ثبت کف بالاتر خواهیم بود.

نمودار قیمت ریپل

نمودار بالا، نمایی کلی از ساختار بازار است و نشان می‌دهد که پامپ اخیر قیمت، باعث ثبت اولین اوج بالاتر از سال ۲۰۱۸ تاکنون شده است.

پس از یک اوج بالاتر، بازار باید کف بالاتری هم ثبت کند تا بتوان گفت که روند ادامه‌دار خواهد بود. اگر هر یک از این نواحی مقاومتی، به حمایت تبدیل شوند، قیمت ریپل آماده می‌شود که یک جهش دیگر را تجربه کند. در صورتی که شاهد ثبت اوج بالاتر باشیم، ۱ دلار هدف بعدی خواهد بود. پس از ۱ دلار، راه برای رسیدن به ۱.۵ دلار باز می‌شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

ریپل

venom438

17/آذر/1399

در مسیر نمودار این ارز پرسود یه مقاومت وجود داره که اگر با همین روندی که درحاضر پیش میره ادامه بده سر به فلک میکشه

9

انفجار قیمت ریپل

TFARM

17/آذر/1399

منتظر انفجار قیمت ریپل باشید با توجه به اینکه ریپل به زودی توزیع ایردراپ فلیر را شروع خواهد کرد واین خبر یک سیگنال مثبت برای ریپل هست علاوه براین خود ریپل هم قبل این خبر اماده یک حرکت صعودی بود

18

صعود ریپل

soheilstar

17/آذر/1399

با توجه به روند مثبت بازار ارزهای دیجیتال ،خصوصا بیت کوین، ریپل هم توانست رشد خوبی ، حتی تا شانزده درصد راه هم تجربه کند. هال با انجام این ایردراپ امید است ریپل بتواند دوباره صعود خوبی داشته باشد.

23

ریپل

mohd askari

17/آذر/1399

ریپل با نماد اختصاری XRP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 26.9 میلیارد دلار، در رتبه 3 بازار قرار داشته و سهم 4.70 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از ریپل در این لحظه با قیمت 0.59 دلار، با احتساب نرخ دلار 25,900 تومان معادل 15,368 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 8.17 میلیارد دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر %-2.18 کاهش یافته است. بالاترین قیمت ریپل در تاریخ ۱۷ دی ۱۳۹۶(07 January 2018) معادل 3.37 دلار بوده که همینک 82.43% پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش ریپل 45.33 میلیارد و تعداد کل واحدهای آن 100 میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن ریپل معامله می‌شود، صرافی CoinEgg با سهم 100.00% از حجم معاملات روزانه است.

13

ریپل

azad6200

17/آذر/1399

چون برخی از برنامه های کسب درامد با واحد پولی ریپل انجام می گیره و عملا به راحتی میشه این پول رو به ریال تبدیل کرد پس از نظر اعتبار مشکلی ندارد

9

پرواز ریپل

kamezjan

17/آذر/1399

هدف ریپل با این حرکت اینه که صعود اخیر خودش رو تثبیت کنه و آماده صعود دوم خود که احتمالا پرواز بزرگتری هم هست انجام دهد....این ارز آمادگی قیمت های خیلی بالاتر که در تصور نمیگنجه رو داره سال بیست و یک سال ریپل هستش......

16

ریپل، کوینی با 70.000 درصد رشد

behrouzdesign

17/آذر/1399

ریپل از زمان شروع به کار خودش، 4134.99 درصد بازگشت سرمایه داشته. ریپل نوسانات قیمت آن مث سایر آلت کوین‌ها تابعی از نوسانات قیمت بیت کوین. XRP برای اولین بار در سال 2013 با قیمت هر واحد 0.005 دلار در صرافی‌ها در اختیار عموم قرار گرفت و در ژانویه سال 2018 با افزایش قیمت بیش از 70,000 درصدی به رکورد بیشترین قیمت خود یعنی 3.8 دلار دست یافت. این رمز ارز پس از این افزایش قیمت، ریزش عجیبی را تجربه کرد ه بود ولی جهش خیره کنندهای رو داشته... به زودی یک دلار میشه

18

دادن توکن رایگان spark برای جهش قیمت ریپل

fatemeh13771998

17/آذر/1399

شبکه فلار با دادن رایگان توکن spark به کسانی که ریپل دارند می خواهد جهش قیمتی در ریپل اتفاق بیفتد و قیمت آن افزایش پیدا کند.

20

ریپل

s.ehsan07

17/آذر/1399

ریپل با نماد اختصاری XRP یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 28.06 میلیارد دلار، در رتبه 3 بازار قرار داشته و سهم 4.82 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از ریپل در این لحظه با قیمت 0.61 دلار، با احتساب نرخ دلار 25,900 تومان معادل 16,028 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 8.94 میلیارد دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر %0.98 افزایش یافته است. بالاترین قیمت ریپل در تاریخ ۱۷ دی ۱۳۹۶(07 January 2018) معادل 3.37 دلار بوده که همینک 81.67% پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش ریپل 45.33 میلیارد و تعداد کل واحدهای آن 100 میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن ریپل معامله می‌شود، صرافی CoinEgg با سهم 99.99% از حجم معاملات روزانه است.

24

سود 150%

SINASAMAEI

17/آذر/1399

دو ارز ریپل و اتریوم برای سرمایه گذاری فوق العاده اند مخصوصا ریپل که سود واقعا چشم گیری داشته من خودمقبل از روند صعودی 50تا خریدم و الآن سرمایم 2.5 برابر شده.

7

جهش قیمت ریپل

زارع

17/آذر/1399

ریپل یکی از ارزانترین ارزهای دیجیتال است که قیمت ان به یک دلار هم نمی رسید شاید با ایردراپ بتواند قیمت ان یک جهش وافزایش قیمت پیدا کند

16

ریپل

ماهور

17/آذر/1399

قیمت ریپل به محدوده ای رسیده که مقاومت سخت چند ساله است و برای گذشتن از این مقاومت نیاز به این دارد که ان را تبدیل به یک سطح حمایتی کند و ایردراپ فلیر نیز میتواند به این امر کمک کند.

15

ریپل

hoseinseify

18/آذر/1399

قیمت ریپل همزمان دیگر ارزها از جمله پادشاه ارزها رشد خوبی را تجربه کرده است به سرمایه گذاران امیدوارم قیمت ان به یک دلار برسد

7

ریپل

کوین آزاد

17/آذر/1399

قیمت ریپل همزمان با دیگر ارزها از جمله پادشاه ارزهای دیجیتال رشد خوبی رل تجربه کرده است و سرمایه گذاران به امید رسیدن آن به ۱ دلار هستند

24

رشد قیمت ریپل

zahra turabi

17/آذر/1399

قیمت ریپل همزمان با دیگر ارزها از جمله پادشاه ارزهای دیجیتال رشد خوبی رل تجربه کرده است و سرمایه گذاران به امید رسیدن آن به ۱ دلار هستند

25

ریپل ارز آینده دار

amirdavoud

18/آذر/1399

ریپل یکی از ارزهایی است که تقریبا نوپاست ولی درهمین مدت باتوجه به کارآیی وسرعت تراکنشهادرکانون توجه بانکها وشرکتهای مال قرارگرفته وباتوجه به امنیت وسهولت کاربردیش میتوان آینده خوبی برایش متصورشد

3

قیمت ریپل

dors@1

17/آذر/1399

قیمت ریپل روند رو به رشدی در پیش گرفته و صعودی ست و برای گذشتن از مقاومت محکم چندین ساله باید این مقاومت رو به یک سطح حمایتی تبدیل کند البته ایردراپ توکن های فلیر میتواند نقش به سزایی در این زمینه داشته باشد.

28

پخش توکن

mmch18

18/آذر/1399

با خبر فاندای پخش توکن قیمت به شکل عجیبی بالا رفت چون ریپلهای زیادی خریده شد و با پخش توکن مسلما سیگنال فروش هست چون همون کسانی که دنبال بدست آوردن توکن بودن بعد از گرفتن توکن ریپلهای خود را بفروش می رسونن وقتی این پیام دیدم که گفتید افزایش قیمت حس کردم دوربین مخفی ای چیزیه چون مسئله خیلی سادس دقیقا سرنوشت ترون درانتظارشه

4

رشد ریپل

mohsent10

25/آذر/1399

برای رشد ریپل اماده باشید وسع در کم کردن میانگین. قیمت خرید خود کنید تا سود بیشتری ببرید و در کنار ریپل نگاهی هم به ترون داشته باشید که رشد این دو با هم خواهد بود

2

ریپل در انتظار روزهای درخشان

ramin24789

17/آذر/1399

امید است با افزایش قیمت بیت کوین ریپل هم در آستانه پروازی مطمئن در آسمان ارز های دیجیتال داشته باشد. آستانه ای که در حال حاضر ریپل در آن قرار دارد فوق العاده منطقه ای حساس است

7

ارز ریپل

gh1365

17/آذر/1399

این ارز تازه جان گرفته اگر بتواند با حمایت ماینرها.مدیریت کاربران این ارز.مقاومت در سیکل قیمت مقاومتی.خود را به عموم ماینرها از نظر ارزش.قیمت بنمایاند.آیینده خوبی در انتظار آن می‌باشد.

7

صعود ریپل

sajjadgh97

17/آذر/1399

بیت کوین در محدوده 0.600 در حال نوسان است و دامنه نوسان مثل فنر در حال فشرده شدن است و به زودی آزاد شده و صعود قدرتمندی خواهد داشت.

18

قیمت ریپل

amir7752

17/آذر/1399

همانطور که بیتکوین به سقف قیمتی خودش نزدیک شد ریپل هم مثل بیتکوین به سقف قیمتی خود یعنی حدود ۴ دلار خواهد رسیر

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.