coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

66,889 $

3,846,117,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

3,117 $

179,234,975 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

577.7 $

33,215,450 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.9%

172.65 $

9,927,375 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,114 $

179,072,250 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.5208 $

29,946 تومان

XRP

XRP

xrp

2.9%

6.41 $

368,575 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.5%

0.1532 $

8,809 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

تریدر مشهور: مایکرواستراتژی، پی‌پال و اسکوئر در حال شکار بیت کوین هستند

19/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
تریدر مشهور: مایکرواستراتژی، پی‌پال و اسکوئر در حال شکار بیت کوین هستند
PayPal
Square
Bitcoin
تحلیل
2263
3 دقیقه

کاربر PlanB تریدر مشهور، معتقد است که اکنون بسیاری افراد بیت کوین‌هایشان را نقد می‌کنند و سازمان‌های بزرگ مالی این کوین‌ها را می‌خرند و برای سال‌ها به صورت آفلاین ذخیره می‌کنند. PlanB که یک تحلیلگر و تریدر حرفه‌ای کریپتو است، به همراه WhalePanda که یک اینفلوئنسر این حوزه است، در توییتر نظرات خود را درباره این موضوع بیان کرده‌اند.

این دو اینفلوئنسر معتقدند که هر ساتوشی که در بازار دامپ می‌شود، به سمت ذخیره آفلاین صندوق‌های پوشش ریسک حرکت می‌کند و آنها تلاش می‌کنند تا زمانی که قیمت برترین رمز ارز زیر ۲۰۰۰۰ دلار معامله می‌شود، تا جایی که می‌توانند آن را جمع آوری کنند.

خرید بیت کوین توسط موسسات مالی بزرگ

تریدر ناشناسی که با نام مستعار PlanB شناخته می‌شود، در توییتر خود مطلبی منتشر کرده مبنی بر این که: اکنون تریدرها و طرفداران آلتکوین‌ها، بیت کوین‌های خود را به منظور کسب سود می‌فروشند. با این کار، آنها BTCها را به دست شرکت‌های بزرگی مثل GrayScale، پی پال، مایکرواستراتژی و Square می‌سپارند.

PlanB اصرار می‌کند بیت کوینی که اکنون آنها به دست می‌آورند، به صورت آفلاین و برای مدت سال‌ها ذخیره خواهد شد.

قبلا این تریدر ناشناس دیدگاه مشابهی ارائه کرده بود و گفته بود که بیتکوین از صرافی‌ها خارج می‌شود و در کیف پول‌های بازیگران سازمانی ذخیره می‌شود؛ به طوری که دیگر از آنها خبری نخواهیم داشت.

گری اسکیل، پی پال و اسکوئر در حال شکار بیت کوین هستند

در راستای اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، شرکت سرمایه گذاری GrayScale حدود ۱۲.۶ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد. ماه گذشته، این شرکت دو برابر مقداری که ماینرها در ماه نوامبر تولید کرده بودند، بیتکوین به دست آورده است.

شرکت عظیم MicroStrategy که توسط مایکل سیلور (Michael Saylor) رهبری می‌شود نیز حدود ۴۷۵ میلیون دلار BTC در اختیار دارد و اکنون برنامه دارد تا با تولید اوراق بهادار، ۴۰۰ میلیون دلار دیگر نیز از موسسات مالی دیگر جذب سرمایه کند. این جذب سرمایه، در واقع به منظور خرید بیتکوین بیشتر است.

بنا بر گزارشی که به تازگی توسط U.Today منتشر شده، کاربران پی پال برای بیت کوین مشتاق‌اند. این قضیه همچنین برای کاربران شرکت Square (که توسط جک دورسی مدیرعامل و هم‌بنیانگذار توییتر اداره می‌شود) نیز صدق می‌کند. طبق اطلاعات Pantera Capital، این دو شرکت برنامه دارند تا تعداد زیادی بیتکوین خریداری کنند.

WhalePanda توییت کرده:

هر بیت کوینی که الان بفروشید، توسط موسسات مالی بزرگ خریداری می‌شود. آنها سعی می‌کنند تا جای ممکن در زیر قیمت ۲۰۰۰۰ دلار BTCها را بخرند.

دن هلد (Dan Held) مدیر گسترش صرافی کراکن، لیستی را منتشر کرده که شامل موسسات مالی بزرگ دنیا، بانک‌ها و افراد ثروتمندی است که دید مثبتی به بیتکوین پیدا کرده‌اند و آن را به عنوان طلای دیجیتال می‌شناسند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

خرید های بیت کوین

[email protected]

19/آذر/1399

با درود و سپاس فراوان ، با توجه به فرمول کلی ، هر گاه عرضه و تقاضا با همدیگر تناسبی نداشته باشند ، حتمآ اگر عرضه بیشتر باشد و تقاضا کمتر ، قیمت ها پایین تر خواهد آمد . ولی اگر عرضه کمتر باشد ، و تقاضا بیشتر ، آنوقت قیمت بالاتر خواهد رفت . هر ارزی یا کالایی که باشد ، فرقی نخواهد کرد . با تشکر فراوان، موفق و پیروز و صحت و سلامت و تندرست و سربلند باشید.

4

جمع آوری بیتکوین

amir7752

20/آذر/1399

قبل تر هم شاهد خرید بیتکوین ۲۰ هزار دلاری توسط شرکت های بزرگ بودیم و الان با ای اصلاح قیمت بیتکوین شرکت هایی نظیر پی پال و... حتی در حال خرید هستند این یک نشانه برای افزایش قیمت هست

13

ترید

mtpanah

19/آذر/1399

ترید‌ با‌ سرمایه‌ ی‌ بالا‌ بسیار‌ بسیار‌ کار‌ درست‌ و‌ پردرآمدی‌ هستش‌ امروزه‌ خیلی‌ ها‌ از‌ این‌ راه‌ درامد‌ یه‌ جور‌ اشتغال‌ کاری‌ شده‌ براشون

17

قیمت بیت‌کوین.

alijoonm200017

20/آذر/1399

باسلام.امروزه هر کسی که بیت کوین داره تا کمی قیمت اون نوسان پیدا میکنه خیلی زود میترسه و میفروشه.در صورتی که برای سرمایه گذاری روی بیت کوین باید حداقل یه پروسه نسبت طولانی مدت طی بشود.تا بتوان سود فراوانی کرد.مگر اینکه طرف پول زیادی داشته باشه تا با مدت زمان کوتاه بتونه سودی زیادی ببره.تازه بازم اونم ریسک وخطر خودش رو داره.

15

بیت کوین

ssllww

20/آذر/1399

درحال حاظر بیت کوین در بین ارز های دیجیتالبین بهترین و اولین ارز های جهانی هستش و عرضه بین المللی ان از سال ۲۰۲۵ شروع خواهد شد .

8

شکار بیت کوین توسط شرکت های بزرگ

sajjadstar

20/آذر/1399

تعداد شرکت‌هایی که از بیت کوین برای ذخیره دارایی خود استفاده می‌کنند در حال افزایش است. و این امر سبب خواهد شد که بیت کوین در آینده بسیار کمیاب شود و ارزشی ماورایی پیدا کند.

19

شکار بیت کوین

ماهور

20/آذر/1399

شرکت های بزرگ بیت کوین را برای حفظ و ذخیره یک ارزش خریداری می کنند و تا زمانی که قیمت بیت کوین زیر ۲۰۰۰۰ دلار است اقدام به خرید و نگه داری بصورت افلاین می کنند.

23

شکار بیت کوین

dors@1

20/آذر/1399

در شرایطی که بیت کوین با افزایش قیمت روبرو شده بود قطعا خیلی از افراد اقدام به فروش بیت کوین میکنند ولی شرکت های بزرگ بیت کوین های خود را برای سالها نگه می دارند. شرکت هایی مانند مایکرواستراتژی و پی پال و اسکوئر و... بیت کوین را بخاطر اینکه زیر ۲۰هزار دلار است میخرند و بصورت افلاین نگه میدارند.

20

پی پال واسکوئردرپی خرید بیت کوین

زارع

20/آذر/1399

این دوپروژه بدنبال فروش بیت کوین های بعضی از سرمایه داران اسکوئر وپی پال بیت کوین هارا خریداری وبرسرمایه خود می افزایند وسود حقیقی راکسانی میبرند که بدنبال خرید بیت کوین هستند

14

بیت کوین

kamezjan

20/آذر/1399

این شرکت های بزرگ و موفق دقیقا اطمینان دارن بیت قراره به کجا برسه....بیت کوین هنوز قیمتی نداره...تو کشور ما بخاطر گران بودن دلار اینطور به نظر میاد ولی بیست هزار دلار برای این گوهر گرانبها و کمیاب خیلی قیمت کمی هست....حداقل قیمت بیت کوین صد هزار دلاره که احتمالا تا اواخر سال بیست و یک خواهدشد

5

شرکت های بزرگ درحال شکار بیت کوین

arminaka71aka

19/آذر/1399

تمام تریدر های خرد ودیگر درحال فروش بیت کوین هستن تاسود کنن بیشتر پایین نیادقیمت ترس دارم بعد شرکت ها بزرگ ازاین موقیعت که قیمت پایین 20 هزار دلار استفاده وبیت کوین می‌خرند وافلاین ذخیره می‌کنند برای آینده ای کاش پول داشتم منم صد واحد یا کمتر میخریدم ولی کسانی مه میفروشن اشتباه بزرگ میمیکنن شرکت ها دارن جمع آوری بیت کوین میکنن اینجوری بیت کوین که درچرخه بازار محدودترمیشه وقیمت بالاتر میره

19

ذخیره

soheilstar

20/آذر/1399

با توجه به مقدار بیت کوین های باقیمانده این شرکتها از فرصت استفاده میکنند و بیت های رد را یکجا از صرافی ها جمع میکنند و اقدام به هولد آنها میکنند.

10

نظر جالبیه

[email protected]

20/آذر/1399

ولی باید درنظر داشته باشیم که بسیاری از بیت کویین ها فعلا ناپدید شدند و در دسترس هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نیست و بلاتکلیف مانده اند

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.