coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,363 $

4,326,867,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,209 $

209,201,372 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,265 تومان

Tether

Tether

usdt

2.2%

609.2 $

39,717,884 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.5%

156.59 $

10,209,668 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.6%

0.5537 $

36,101 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

3,206 $

209,061,192 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

0.1608 $

10,484 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.4%

5.66 $

369,032 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نحوه شرکت در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) ویژه دارندگان ریپل

20/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
نحوه شرکت در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) ویژه دارندگان ریپل
Airdrop
ایردراپ
XRP
Flare
10082
3 دقیقه

روز ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) به هر دارنده ریپل (XRP) به‌صورت رایگان توکنی به‌نام اسپارک (FLR) اهدا خواهد شد. در این مقاله ابتدا شرکت در ایردراپ برای دریافت این توکن را آموزش می‌دهیم و سپس به‌طور مختصر با شبکه فلیر (Flare) و اسپارک، توکن بومی آن، آشنا خواهید شد.

بهترین راه: ذخیره در صرافی‌ها

بهترین راه برای شرکت در ایردراپ توکن‌های اسپارک، ذخیره XRP‌ها در یک صرافی است. صرافی بایننس و دیگر صرافی‌های مطرح دنیا از این ایردراپ پشتیبانی خواهند کرد. در این صورت دیگر نیاز به هیچ کار اضافی از سوی شما نیست. به‌طور خودکار مدتی پس از ایردراپ توکن‌های خود را در حساب صرافی مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آنها را معامله کنید یا از صرافی بردارید.

کیف پول‌ها

در مورد شرکت در ایردراپ از طریق کیف پول‌ها، باید کیف پول شما از این ایردراپ پشتیبانی کند و لازم است که خودتان پس از این رویداد اقداماتی انجام دهید تا به توکن‌ها دسترسی پیدا کنید. طبق اعلام وب‌سایت رسمی فلیر، کیف پول‌های زیر از ایردراپ پشتیبانی خواهند کرد:

  • اکسودوس (Exodus)
  • کیف پول سخت‌افزاری لجر
  • کیف پول سخت‌افزاری کول والت
  • کوبو (Cobo)
  • گاردا (Guarda)
  • بالت کریپتو (Ballet Crypto)
  • زام (Xumm)
  • اتمیک (Atomic)
  • کیف پول‌های دیگری که مستقیماً کلید خصوصی را در اختیارتان قرار می‌دهند

از آنجا که توکن اسپارک مبتنی بر اتریوم است، در بیشتر کیف پول‌ها، قبل یا پس از ایردراپ باید اقداماتی برای دریافت توکن‌های خود انجام دهید و همچنین باید یک [کیف پول اتریوم داشته باشید. مثلاً در کیف پول‌های لجر و زام، باید پس از ایردراپ در سایت xrptoolkit.com برای اتصال به کیف پول اقدام کنید و پس از اتصال به کیف پول در این سایت وارد بخش «Properties» شوید و با ارائه آدرس کیف پول اتریوم در بخش «Message Key» توکن‌های اسپارک خود را دریافت کنید.

در برخی کیف پول‌های دیگر مانند اکسودوس هم کاربران باید در پنل کاربری کیف پول خود در ایردراپ ثبت‌نام کنند.

در بعضی دیگر از کیف پول‌ها مانند اتمیک هم باید نرم‌افزار Xumm را روی گوشی خود نصب کنید و سپس کلید خصوصی (Private Key) ریپل خود را در این نرم‌افزار وارد کنید. سپس با استفاده از سایت flare.wietse.com و اتصال به Xumm، می‌توانید توکن‌های اسپارک خود را در یک کیف پول اتریوم دریافت کنید.

کاربران کیف پول‌ها تا ۶ ماه پس از ایردارپ فرصت دارند برای دریافت توکن‌های اسپارک خود اقدام کنند، در غیر این‌صورت توکن‌های آنها خواهد سوخت.

مختصری درباره فلیر و اسپارک

شبکه فلیر که شرکت ریپل پشتیبان و حامی آن است، قصد دارد کاربردهای اتریوم را برای ریپل هم به ارمغان بیاورد تا توسعه‌دهندگان راحت‌تر بتوانند محصولات کاربردی خود را برای رپیل ارائه دهند. این شبکه با اتریوم و قراردادهای هوشمند آن به‌طور کامل تعامل خواهد داشت و نام ارز دیجیتال (توکن) بومی آن اسپارک (Spark) با نماد اختصاری FLR است که با هدف پرداخت کارمزدهای شبکه و امکان شرکت در تصمیم‌گیری‌های مهم شبکه عرضه خواهد شد. این ارز دیجیتال یک توکن اتریومی خواهد بود که روی تمام کیف پول‌های اتریوم ذخیره می‌شود.

در مورد قیمت، تا عرضه این توکن و آغاز معاملات آن نمی‌توان پیش‌بینی کرد که هر واحد اسپارک چقدر ارزش خواهد داشت، اما طبق داده‌های تاریخی و با توجه به عرضه ۴۵ میلیارد واحدی، احتمالاً قیمت خیلی کمتر از ۰.۱ دلار خواهد بود.

جمع‌بندی

برای شرکت در ایردراپ توکن‌های اسپارک که مخصوص دارندگان XRP است، اگر دانش فنی ندارید، بهتر است قبل از ۱۲ دسامبر دارایی خود را به صرافی منتقل کنید. اگر کمی دانش فنی دارید و همچنین نگران ذخیره سرمایه خود در صرافی هستید، شش ماه فرصت دارید تا با استفاده از وب‌سایت‌ها و ابزارهای ریپل، توکن‌های اسپارک خود را در یک کیف پول اتریوم دریافت کنید.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!


تحلیل کاربران

با یک تیر سه نشان

TFARM

20/آذر/1399

با یک تیر سه نشان اول اینکه ریپل قیمتش با هجوم خریداران زیاد میشه دوم یک توکن مجانی دریافت میکنم هرچقدرم قیمتش پایین باشه بازم ارزش داره سوم با این کار وارد قرداد هوشمند میشه ریپل وبه اتریم وصل میشه

77

ایردراپ

omid1369

16/خرداد/1400

بهترین راه برای شرکت در ایردراپ توکن‌های اسپارک، ذخیره XRP‌ها در یک صرافی است. صرافی بایننس و دیگر صرافی‌های مطرح دنیا از این ایردراپ پشتیبانی خواهند کرد. در این صورت دیگر نیاز به هیچ کار اضافی از سوی شما نیست. به‌طور خودکار مدتی پس از ایردراپ توکن‌های خود را در حساب صرافی مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آنها را معامله کنید یا از صرافی بردارید

14

هواپیما

amirmhamd

20/آذر/1399

جالب اینجاست که درآن وجود دارد که دران درامدکسب کرد تا بتونم بهت زنگ بزنم و از این طریق می توانید با کیفیت عالی بود گانگستر

70

coin

mohammadsaeed_e.n

31/فروردین/1400

فعلا نخرید . چون ارز داره میاد پایین و یه کمی ریسک هست.ولی اگه دوست دارید بخرید. ولی حتما رو ارز دیجیتال حساب کنید

29

تراست والت

alirezasajadi

20/آذر/1399

من ریپل دارم و داخل تراس والته بلید برای اون چیکار کنم و چجوری دریافت کنم از تراس والت واقعا باید انتقال بدم؟

67

ایر دراف

[email protected]

21/اسفند/1402

هرکس الان ارز دیجیتال داره روند رو به افزایش شدیدی به خود گرفته این بازار ها هم بسته به شانس آدم ها داره برای بعضی میشه طلا وبرای هم اگر خوب وبجا خرید وفروش رو انجام دهند

1

اسپارک

s.ehsan07

20/آذر/1399

شبکه‌ی فلیر یک بلاکچین است. رمزارز بومی این شبکه اسپارک نام دارد. احتمالا با این نسبت‌ها آشنایی داشته باشید. برای مثال بیت‌کوین رمزارز بومی بلاکچین بیت‌کوین است، اتر (ETH) رمزارز بلاکچین اتریوم، XRP رمزارز بلاکچین ریپل است. توکن‌های شبکه فلیر در تاریخ 12 دسامبر (22 آذر 99) از طریق یک ایردراپ برای افرادی که رمزارز ریپل دارند، عرضه خواهد شد. نوبیتکس هم از این ایردراپ پشتیبانی می‌کند.

74

توکن اسپارک

ماهور

20/آذر/1399

کسانی که ریپل داشته باشند توکن اسپارک به انها اهدا خواهد و برای اینکه این توکن به کاربران تعلق بگیرد باید ریپل خود را در صرافی ای ذخیره کنند که از این ایردراپ پشتیبانی کند و همچنین باید کیف پول شما نیز از این ایردراپ پشتیبانی کند.

78

توکن ریپلXRP

FALKON2020

23/اردیبهشت/1400

باسلام.ریپل درحال رشد هست.الان روکه بازار اصلاح داره بزارین توکف خرید کنید.ریپل منتظر رای هستش ونتیجه بیاد یه رشد شارپی جالبی داره.توصیه صددرصد میکنم درمورد خرید در اصلاح کنونی.

16

اسپارک ایدراپ

arminaka71

20/آذر/1399

بااین کارمه رایگان این حجم بالا یک توکن میدن صددرصد ازاین کار منفعتی درآینده میبرن به احتمال زیاداین رایگان دادن به قیمت این رمز ارز جدید بی تاثیر نیست وخرید زیاد چون تمام امکانات اتریوم بر بستر ایکس ار پی گیلدا میکننده

73

ایردراپ اسپارک

sajjadstar

21/آذر/1399

دست یابی به ایردراپ ها می تواند بسیار شیرین و دلنشین باشد و اینبار ایردراپ اسپارک قرار است بین دارندگان رمز ارز DXR پخش شود و کوینگرام با آموزش مناسب در پی آن است که ما نیز سهمی از این ایردراپ داشته باشیم.

66

هودل ریپل

aminbiti

22/اردیبهشت/1400

نگهداری یا به اصطلاح هولد ریپل هم برای میان مدت و بلند مدت خوبه . قیمت امروز حدود یک و نیم دلار هست که به زودی ۴ دلار و می بینه

17

فرصت افزایش سرمایه

amir2313

20/آذر/1399

باید باتوجه به ریزش هایی که قرار است در بازار اتفاق افتد به فکر تغیر دارایی ها از بیت کوین به ارز های دیگر مخصوصا ریپل باشیم زیرا پتانسیل رشد بسیاری برای دیگران به وجود آورده اند

68

توکن اسپارک

dors@1

20/آذر/1399

توکنی که برای دارندگان ریپل است و قطعا این کاربران از این تصمیم خوشحال خواهند شد. به هر کاربری ریپل داشته باشد توکن اسپارک اهدا میشود. ذخیره کردن ریپل در یک صرافی که از این ایردراپ پشتیبانی میکند مهمترین کاریست که باید انجام داد.

85

فکر خوب

mariamartinez

31/خرداد/1400

بنظرم برای تمام ارزهای دیجیتالی باید همچنین چیزی باشه چون که مردم خیالشون بابت ربوده نشدن سرمایه و هدر نرفتن سرمایه خیالشون راحت باشه و اینطوری مردم بیشتری جذب میشن و وضع بازار داغتر میشه و اوضا مردم بهتر و یادگیری درآمدزایی اینترنتی به کمک ارزهای دیجیتالی بالا میره

12

آینه

شبیربابالویی

09/فروردین/1400

به نظر من این سقوط نیس بلکه خیز هست برای یه پرش بلند من مطمینم که آینه روشنی داریم پس منتظر یه جهش. خیلی بلند باشید

31

ایردراپ

azad6200

20/آذر/1399

آسوده منم که خر ندارم از قیمت جو خبر ندارم نه ریپلی دارم نه چیزی هیچی هیچی به هیچی هیچی ندارم فقط صداقت دارم

69

ریپل در صرافی های ایرانی

Francois

20/آذر/1399

لطفا بنویسید که آیا ریپل هایی که در صرافی های ایرانی هست هم میتونن اسپارک بگیرند؟ چون بعضی از صرافی های آنلاین با کاربرانشان تماس گرفتند و گفتند اسپارک به دارندگان ریپل در صرافی هایشان تعلق میگیره. کوینگرام: اکسکوینو ساپورت میکند

82

Spark

s.ehsan07

20/آذر/1399

Spark، نام توکن شبکه Flare است. تعداد کل توکن‌های در کل ۱۰۰ میلیارد واحد بوده که این شبکه قصد دارد تعداد ۴۵ میلیارد آن را به دارندگان ریپل به صورت رایگان اعطا کند. در حال حاضر حدود ۴۵ میلیارد کوین XRP در بازار وجود دارد که در میان مردم بوده و به شبکه ریپل تعلق ندارد ( در میان مردم عرضه کرده است). لذا به همین مقدار، توکن Spark در میان مردم عرضه خواهد شد و تمام افرادی که ریپل دارند، صاحب توکن Spark نیز خواهند بود. این توزیع به نسبت ۱:۱ خواهد بود؛ یعنی به ازای هر یک واحد رمز ارز XRP یک واحد رمز ارز Spark توزیع می‌شود. اگر فردی ۱,۰۰۰ واحد ریپل دارد، ۱,۰۰۰ واحد توکن Spark به او تعلق می‌گیرد. اما این توکن به صورت خود به خود بین افراد توزیع نخواهد شد و هولدرهای ریپل باید این توکن را درخواست کنند.

78

رایگان ریپل

azadfarzad

05/بهمن/1399

دوستان لطفا کمکم کنید من همه نظرات خوندم نمیدونم چیکار کنم. اما من تعداد 460 ریپل دارم کیف پولم هم تراست والت. چیکار کنم. رایگان بودن ربطی به تعداد ریپل داره یا نه با تشکر

54

ایرداراپ

mtpanah

20/آذر/1399

این‌ ایرداراپ‌ ها‌ همه خوبن‌ و‌ جالب‌ اینکه‌ توکن‌ رایگان‌ میدن خیلی‌ عالیه‌ اما‌ ای‌ کاش‌ توکن‌ بیت‌ کوین‌ هم‌ رایگان‌ میدادن‌ ممنون‌ از‌ کوین‌ گرام

68

شرکت درایردراپ باتوکن اسپارک

زارع

21/آذر/1399

بهترین راه شرکت درایردراپ هاداشتن سرمایه ارزدیجیتال مخصوصا ریپل دریکی ازصرافی هاوداشتن کیف پول دیجیتال تابتوانید دراین ایردراپ شرکت کنید بهترین راه پاداش توکن اسپارک است که پس ازشرکت درایردراپ به عنوان پاداش دریافت می کنید ومهلت گرفتن این توکن مشخص است اگر دراین زمان تعیین شده نتوانید دریافت کنید توکن هامی سوزند وچیزی به شما تعلق نمی گیرد

62

توکن اسپارک

amir7752

20/آذر/1399

توکن اسپارک که توسط شرکت فلیر به دارنگان ریپل داده خواهد شد با توجه به حمایت ریپل حتما قیمتش افزایس خواهد داشت و حتی موجب افزایش قیمت ریپل خواهد شو

79

توکن اسپارت

shahla.mansourkoohi

20/آذر/1399

حالا که قیمت توکن پایین امده دارایی وسرمایه خودمون رو باید صرافی ببریم وتبدیلش کنم به توکن یا اینکه یه کیف پول دیجیتالی تهیه کنیم داخل کیف پولی مون بزارید .

75

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.