coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

66,968 $

3,850,660,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.5%

3,102 $

178,348,325 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,557 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

580.4 $

33,370,125 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.7%

172.93 $

9,943,475 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,557 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.7%

3,098 $

178,113,725 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5231 $

30,078 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

0.1549 $

8,907 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.8%

6.43 $

369,725 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ایردراپ اسپارک تمام شد؛ چه زمانی توکن‌ها را دریافت خواهیم کرد؟

25/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
ایردراپ اسپارک تمام شد؛ چه زمانی توکن‌ها را دریافت خواهیم کرد؟
ایردراپ
Flare
آموزش
XRP
13387
3 دقیقه

روز ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) ثبت موجودی (Snapshot) از حساب‌های ریپل برای اهدای رایگان توکن‌های اسپارک (FLR) انجام شد. سؤال اصلی اینجاست که کِی و چگونه توکن‌ های مذکور به حساب افراد واریز خواهد شد؟

به گزارش کریپتونیوز، چند روز پیش شبکه مبتنی بر بلاک چین فیلر (Flare Network) که شرکت ریپل سرمایه‌گذار اصلی آن است، موجودی حساب‌ها در بلاک چین XRP‌ را ثبت کرد تا به دارندگان ریپل، توکن بومی خود یعنی اسپارک را به‌صورت رایگان اهداف کند.

به‌گفته فلیر، ۱۱۰,۲۵۹ حساب کاربری واجدشرایط دریافت توکن‌های جدید هستند. مجموع موجودی این حساب‌ها ۲۳.۶ میلیارد واحد XRP گزارش شده‌ است و صرافی‌های کوین بیس، بایننس و بیت هامب (Bithumb) بیشترین موجودی حساب‌های ریپل را داشتند. از این بین، ۷۰ درصد ریپل‌ها در حساب‌های صرافی‌ها و ۳۰ درصد آنها هم در حساب‌های کیف پول کاربران قرار دارند.

حالا با گذشت چند روز از ایردراپ، سوالات زیادی در ارتباط با نحوه تخصیص توکن‌ها و زمان این کار ایجاد شده است.

تکلیف کاربران

کاربرانی که هنگام ایردراپ در صرافی‌های پشتیبانی‌کننده از این رویداد ریپل نگهداری کرده بودند، دیگر نیاز نیست کاری انجام دهند و فقط باید منتظر بمانند تا توسعه فنی شبکه انجام شود و توکن‌ها به حساب‌شان در صرافی واریز شود. طبق گفته تیم فلیر، توکن‌ها نهایتاً تا سه ماهه‌ دوم ۲۰۲۱ (شش ماه دیگر) توزیع خواهند شد.

اما در مورد کاربرانی که هنگام ایردراپ ریپل را در کیف پول خود نگهداری کرده بودند، شش ماه برای اقدام و ثبت‌نام برای دریافت توکن فرصت وجود دارد. در بیشتر کیف پول‌های معتبر کاربران با آپدیت نرم‌افزار، دکمه «Claim Spark» یا چیزی شبیه این را در قسمت موجودی ریپل خود مشاهده می‌کنند.

در برخی از کیف پول‌ها مانند لجر هم باید از وب‌سایت xrptoolkit.com استفاده کنید و پس از متصل‌کردن کیف پول خود به این سایت، از قسمت «Properties» آدرس کیف پول اتریوم خود را در بخش «Message Key» وارد کنید تا درخواست دریافت توکن برای شما ثبت شود.

در کیف پول‌های دیگر هم که دکمه Claim Spark در آنها وجود ندارد، کاربران می‌توانند کلید خصوصی یا ۱۲ کلمه بازیابی خود را در کیف پول موبایلی Xumm وارد کنند و با واردشدن به سایت flare.wietse.com با چند کلیک ساده درخواست دریافت توکن را ثبت کنند.

یکی از کاربران توییتری درباره ایردراپ اخیر نوشته است:

سؤالات زیادی در مورد اینکه کاربران کجا می‌توانند نتایج ثبت اطلاعات حساب‌ها را ببینند وجود دارد. جواب این سوال این است که این کار ممکن نیست! شبکه فلیر تنها اطلاعات را ثبت کرده است، همین. حالا باید منتظر ماند و دید که کارهای فنی بلاک چین فلیر و توزیع توکن‌ها چه زمانی به اتمام می‌رسد. واریز این توکن‌ها از طریق کیف پول‌هایی که از شبکه فلیر پشتیبانی می‌کنند انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر، بیترو (Bitrue)، اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی، از توکن‌های اسپارک و جفت ارز اسپارک/ریپل پشتیبانی خواهد کرد. در بخشی از اطلاعیه این صرافی آمده است:

با تیم شبکه فلیر همکاری می‌کنید تا ببینیم میزان دقیق توکن‌های دریافتی هر کاربر چقدر است.

با توجه به توزیع اولیه که دقیقاً ۱۵ درصدِ توکن‌هایی است که هر کاربر دریافت می‌کند، صرافی‌ها باید از مقدار دقیق اسپارک‌هایی که هر کاربر دریافت می‌کند، اطلاع داشته باشند. انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۱، شاهد توزیع توکن‌ها باشیم.

مقدار دریافتی توکن‌ها

پیش‌تر اعلام شده بود که حدود ۴۵ میلیارد توکن اسپارک با نسبت ۱:۱ بین دارندگان XRP در صرافی‌ها و کیف پول‌ها ‌توزیع می‌شود؛ یعنی اگر کاربری ۱ واحد XRP داشته باشد، ۱ اسپارک دریافت می‌کند. این در حالی است که به‌گفته بیترو، نسبت دقیق اعطای توکن‌ها مشخص نیست. در این اطلاعیه آمده است:

در حال حاضر این نسبت مشخص نیست، اما احتمالاً بیشتر از ۱:۱ خواهد بود.

به‌عقیده بسیاری این نسبت نزدیک به ۱:۱ خواهد بود، اما برخی دیگر معتقدند که این نسبت ممکن است ۲:۱ هم باشد.

طبق اعلام رسمی، حدود ۹۸ صرافی در این ایردراپ همکاری خواهند داشت. ۸ کیف پول قابلیت دریافت (Claim) توکن‌ها را مهیا کرده‌اند و ۶ کیف پول هم به‌طور کامل از این توکن‌ها پشتیبانی می‌کنند. این شبکه در توییتر رسمی خود نوشت:

مطلع هستیم که برخی از صرافی‌ها قصد عرضه توکن‌های آتی (IOU) اسپارک را دارند که امتیازی ویژه همان صرافی‌هاست. فلیر در این روند هیچ دخالتی ندارد.

نباید فراموش کرد که طرح‌های کلاهبرداری زیادی هم در ارتباط با اعطای توکن‌های اسپارک وجود دارد. عرضه توکن‌های اسپارک در سه‌ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۱ و همزمان با راه‌اندازی شبکه انجام می‌گیرد.

قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۶ درصد کاهش یافته است. در هفته‌های گذشته شاهد رشد قابل‌توجهی در ارتباط با قیمت ریپل بودیم. هر واحد ریپل در حال حاضر در محدوده ۰.۴۹ دلار معامله می‌شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!


تحلیل کاربران

پیشرفت

سیدحسینی

17/فروردین/1400

با این حساب ما مردم دنیا تازه داریم به دنیای پیشرفت و خوشبختی می‌رسیم پنجره خوشبختی دنیا را به روی ما باز کردین ممنون عالی عالی ،

38

ایردراپ‌ اسپارک

mtpanah

25/آذر/1399

شبکه‌ی فلیر یک بلاکچین است. رمزارز بومی این شبکه اسپارک نام دارد احتمالا با این نسبت‌ها آشنایی دارید

67

ایردراپ ریپل تمام شد شبکه اسپارک تمام شد

arminaka71

25/آذر/1399

بااین ایردراپ قیمت ریگل از چند هفته که رشد عالی داشت حالاچند روز نزولی ولی این نزول تمام شد به نظرم از فردا احتمال رشد ایکس پی آر زیاد به‌نظرم

61

Cosmic Trading، تنها کانال معتبر معرفی ایردراپ

behrouzdesign

25/آذر/1399

با سلام.... سایت‌ها و خبرنامه‌های زیادی وجود دارن که ایردراپ‌هایی را که قرار است برگزار بشه به شما معرفی می‌کنن توصیه میشه به جای این‌که خودتان آنها را جستجو کنید در آنها ثبت‌نام کنین (ثبت‌نام در آنها رایگانه). کلاهبرداران زیادی منتظر شما هستند و سعی دارند خودشان را قانونی و حقیقی جلوه دهند. این منابع ایردراپ‌های در حال برگزاری را اعلام می‌کنند. اگر همین الان می‌خواهید در یکی از آنها ثبت‌نام کنید، به Cosmic Trading نگاهی بیندازید. همیشه در این کانال ایردراپ‌هایی اعلام می‌شوند و از نظر قانونی تأیید شده‌اند؛ می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

58

ای دراف جهانی

[email protected]

20/اسفند/1402

دادن ارز دیجیتال مجانی برای منم غیر قابل باور هست ولی بیشتر کسانی که شرایطش رو دارند تعلق خواهد گرفت موفق باشید

1

توکن

azad6200

28/آذر/1399

دریافت توکن های رایگان از طرف ابداع کنندگان بیت کوین انهم بی خود و همینجوری اصلا در مخیله من نمی گنجد

44

اسپارک

kamezjan

25/آذر/1399

مدت زمان تعیین شده توسط ریپل برای اهدای توکن اسپارک به پایان رسید...احتمالا از فردا قیمت ریپل صعودی میشه

60

توکن اسپارک .

samisamiyar

25/آذر/1399

همه جا قبل از اینکه ایردراپ تموم بشه گفتن نسبت توضیع ۱ به ۱ هستش . فقط امیدوارم زمان توضیع توکن ها که برسه ، نسبت رو کاهش ندن . چون خیلی همینجوریش برای کاهش قیمت ریپل توی ضرر رفتیم

46

اسپارک ایردراپ شد

sajjadstar

26/آذر/1399

دارندگان ریپل که جامعه هدف ایردراپ اسپارک بودند حالا باید منتظر باشند تا این توکن در حساب آنها بنشیند و بتوانند از این توکن نیز استفاده نمایند.

50

پیشرفت

سیدحسینی

17/فروردین/1400

با این حساب ما مردم دنیا تازه داریم به دنیای پیشرفت و خوشبختی می‌رسیم پنجره خوشبختی دنیا را به روی ما باز کردین ممنون عالی عالی ،

43

پیشرفت

سیدحسینی

17/فروردین/1400

با این حساب ما مردم دنیا تازه داریم به دنیای پیشرفت و خوشبختی می‌رسیم پنجره خوشبختی دنیا را به روی ما باز کردین ممنون عالی عالی

33

اسپارک جایزه اتریوم

architect

29/آذر/1399

طبق خبر موثق در متن این خبر: جایزه اتریوم به دارندگان این توکن از نسبت ۱ به ۱ بیشتر است که به احتمال زیاد ۱ به ۲ باشد.

45

بیت کوین

amir1389

06/شهریور/1400

سلام خدمت دوستان گل با اینکه بیت کوین به روند صعودی خودش برگشته اما در rsi همچنان واگرایی نشان داده میشه و چون مقاومت سنگینی روی 48000 وجود داره ممکنه تله باشه پس حد ضرر فراموش نشه حتما نقطه حمایت 42000 مقاومت 49000 و50000

5

ایردراپ اسپارک

dors@1

25/آذر/1399

اهدای رایگان توکن اسپارک به دارندگان ارز ریپل به پایان رسید و برای اینکه به حساب کاربران واریز شود هیچ کاری نمیخواهد انجام داد فقط باید منتظر ماند.

60

توکن

azad6200

25/آذر/1399

ارائه توکن های رایگان به علاقه مندان فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال توسط,بنیانگذاران حتما یهودی آن بی,شک کاسه ای در زیر نیم کاسه ست

59

ایردراپ

sinayusefi92

31/خرداد/1400

به‌گفته فلیر، ۱۱۰,۲۵۹ حساب کاربری واجدشرایط دریافت توکن‌های جدید هستند. مجموع موجودی این حساب‌ها ۲۳.۶ میلیارد واحد XRP گزارش شده‌ است و صرافی‌های کوین بیس، بایننس و بیت هامب (Bithumb) بیشترین موجودی حساب‌های ریپل را داشتند. از این بین، ۷۰ درصد ریپل‌ها در حساب‌های صرافی‌ها و ۳۰ درصد آنها هم در حساب‌های کیف پول کاربران قرار دارند

9

توکن وکیف پول

zendehdel

26/آذر/1399

کاربران وقتی از توکن استفاده میکنن باید از طریق صرافی از کیف پول خود مطمئن شن بعد به نظر بنده از توکن استفاده کنن تا تمام کوینها با خیال راحت به کیف پول انها انتقال یاید

50

دریافت توکن

shahla.mansourkoohi

25/آذر/1399

زمانی باید توکن خود را از دو راه اساسی دریافت بشه رفتن به صرافی انتقال توگن به ارز دیجیتال یا پول نقد دوم اگر کیف پول دیجیتالی داشته باشی مبلغ توکن به کیف پول انتقال میشه.

61

کاهش قیمت ریپل

bahman120

26/آذر/1399

ریپل و ارز اسپارک هم مانند عرضه اولیه های بورس شد. همینکه مردم شروع ب خرید کردن قیمت ریپل هر روز کاهشی شده. دقیقن مثل وسپهر که الان زیر قیمت روز اول خرید میشه .. خدا کنه قیمت بیاد بالا .

52

ایردراپ مفید یا مضر؟ مسئله اینست....

fereshtehm

05/تیر/1400

برگزاری ایردراپ به این شکل و پرداخت رایگان مقدار زیادی توکن، بدون انکه افراد بابت آن کار یا تلاشی کرده باشند، به مثابه چاپ اسکناس بدون پشتوانه نیست؟ آیا باعث سقوط بازار و تضعیف اون نمیشه؟

7

پیشرفت

سیدحسینی

17/فروردین/1400

با این حساب ما مردم دنیا تازه داریم به دنیای پیشرفت و خوشبختی می‌رسیم پنجره خوشبختی دنیا را به روی ما باز کردین ممنون عالی عالی

39

ایردراپ اسپارک

aliansari

25/آذر/1399

با توجه به اتمام ایردراپ این توکن باید منتظر افزایش ارزش ریپل هم باشیم. این چند روز ریپل بخاطر عرضه این توکن کمی ارزششو از دست داده بود که کم کم باید منتظر صعود این ارز هم باشیم.

65

قیمت ریپل

aminbiti

22/اردیبهشت/1400

آخرین دادگاه ریپل هم به زودی برگزار می شه و احتمال برد بیشتره. بعد از برنده شدن در دادگاه آخر ، دیگه مانعی سر راه رشد ارزش XRP ریپل نخواهد بود

22

ایردراپ.ریپل تمام شد شبکه اسپارک تمام شد

[email protected]

21/فروردین/1400

این ایردراپ. قیمت ریگل از چند هفته پیش رشد زیادی ولی به مدت کم. ولی شاید چند روز آینده. ایکس پی بالا برود.

27

توکن اسپارک

ماهور

25/آذر/1399

اهدای رایگان اسپارک به دارندگان XRP به پایان رسید و حالا باید منتظر ماند و دید کی دریافت خواهند شد. وقتی توسعه فنی شبکه انجام شود این توکن ها به حسابشان واریز میشود.

66

ایردراپ ریپل تمام شد شبکه اسپارک تمام شد

arminaka71

25/آذر/1399

بااین ایردراپ قیمت ریگل از چند هفته که رشد عالی داشت حالاچند روز نزولی ولی این نزول تمام شد به نظرم از فردا احتمال رشد ایکس پی آر زیاد به‌نظرم

72

مهلت ایردراپ اسپارک تمام شد

زارع

25/آذر/1399

با به پایان رسیدن مهلت ثبت نام درایردراپ اسپارک به مشتریان وکاربرانی که سپرده ریپل درصرافی های تحت حمایت وکیف پول شخصی افراد پاداش اسپارک تعلق میگیرد واین پاداش پس از۶ ماه به حساب انها واریز می شود

63

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.