coingram
کوینگرام

مایکروسافت برای صنعت بازی یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین خواهد ساخت

26/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
مایکروسافت برای صنعت بازی یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین خواهد ساخت
Game
MicroSoft
بلاک چن
اخبار
2706
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت با همکاری شرکت ارنست اند یانگ (Ernst & Young) قصد دارد با ایجاد یک شبکه بلاک چینی، برای شرکا، طراحان و تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم بازی‌های رایانه‌ای ایکس باکس، امکان ره‌گیری پرداخت‌ها و حق تألیف را مهیا کند.

به گزارش کوین دسک، مایکروسافت رو دوشنبه اعلام کرد که همکاری تازه‌ای را ارنست اندی انگ که یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه کاربرد بلاک چین در امور مالی است، آغاز کرده است. این همکاری با هدف ایجاد سیستمی برای ره‌گیری پرداخت‌های و حقوق تألیف برای مشترکان در پلتفرم ایکس‌باکس است.

برای ایجاد قراردادهای تازه و دیجیتالی‌کردن آنها، مایکروسافت از هوش مصنوعی آژور (Azure) استفاده می‌کند. طبق اعلام مایکروسافت، این بلاک چین آزمایش‌های خود در ارتباط با عملکردش در مقیاس وسیع و داده‌های گسترده را پشت سر گذاشته است. یافته‌های این آزمایش‌ها نشان می‌دهد که سیستم جدید قابلیت پردازش ۲ میلیون تراکنش در روز را دارد.

لوک فِوِل (Luke Fewel)،‌ مدیر بخش مالی بین‌المللی مایکروسافت در این باره گفت:

در این طرح، با موفقیت اولین دور از پرداخت‌های شرکا را با استفاده از بلاک چین و فناوری قراردادهای هوشمند ایجاد کردیم.

به‌گفته فول، این پلتفرم پرداخت‌های عملیاتی و مالی را تسهیل خواهد کرد و امکان مقیاس‌پذیری را مهیا می‌کند. کاهش پردازش‌های دستی سنگین و بهبود تجربیات شرکای بخش بازی‌های رایانه‌ای مایکروسافت از دیگر مزایای این سیستم است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

صنعت بلاکچین

sajjadstar

26/آذر/1399

آینده با بلاکچین و صنعت های مبتنی بر آن معنا پیدا می کند و شرکت های بزرگ مانند ماکروسافت با شروع حرکت خود به سمت این صنعت نمی خواهند بازار آینده را از دست بدهند.

9

مایکروسافت

mtpanah

26/آذر/1399

یک ابر‌ شرکت‌ چند‌ ملیتی‌ واقع در ایالات‌ متحده‌ آمریکا  است که دفتر‌ مرکزی‌ آن در شهر‌ ردموند ایالات‌ واشینگتن‌  قرار دارد

12

به اخبار هاش توجه

mohammadreza84

26/آذر/1399

به اخبار هاشو توجه کنیم اطلاعات خوبی رو بهمون میده ومی تونیم در قسمت مسابقه سوالات رو جواب بدیم! ممنون از کوین گرام

2

مایکروسافت

azad6200

26/آذر/1399

واقعا واژه ها و اصطلاحات مباحث ارزهای,دیجیتال چقدر سخت و پیچیده ست و مستلزم مطالعه ای دقیق و اموزشهای,مرتبطه

6

بلاک چین

amir7752

26/آذر/1399

با توجه به گسترش استفاده از بلاک چین در تمام کارها حتی می توان در صنعت بازی های رایانه ای هم از این سیستم استفاده کرد

11

هک

rezamoradi123

26/آذر/1399

اینم هک میشه ماکروسافت امنیت نداره یه ایرانی راحت هکش میکنه امیدوارم سرمایشون هدر نره ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

6

حضور بلاکچین

soheilstar

26/آذر/1399

بلاک چین میتواند همه چیز از لباس های درون بازی گرفته تا توسعه بازیهای غیرمتمرکز تا سیستم عاملهای کسب درآمد، همه به کاهش موانع ورود برای گیمرها و توسعه دهندگان بازی کمک کند.

12

میکروسافت

kamezjan

26/آذر/1399

باتوجه به گسترش صنعت بازی این نیاز کاملا مشخصه.بلاکچین در صنعت بازی میتونه کمک شایانی به پیشرفت در این صنعت پر مخاطب داشته باشد

12

مایکروسافت

sarfrazali

26/آذر/1399

بررسی‌ها نشان می‌دهد سقوط روز گذشته و دور از انتظار ۵۴ هزار واحدی شاخص و درخواست برخی فعالان به لغو این عرضه سنگین و همچنین ادعای گران‌فروشی این سهم در تصمیم مدیران بورس، موثر بود.

16

مایکروسافت

dors@1

26/آذر/1399

ورود یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین به سیستم بازی های رایانه ای شرکت مایکروسافت تلاش میکند تا پرداخت های عملیاتی و مالی را تسهیل کند و امکان مقیاس سازی را نیز مهیا کند. مزایاهای زیادی دارد و قطعا باعث پیشرفت در بخش بازی های رایانه ای مایکروسافت می شود.

12

مایکروسافت

sajjadgh97

26/آذر/1399

مایکروسافت برای صنعت بازی یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین خواهد ساخت. فناوری بلاکچین در تمام زمینه ها کارایی دارد و میتواند باعث رونق در همه عرصه هاشود.

8

به زبون ساده

امید محمدپور

27/آذر/1399

بزار خودمونی به حرفیم دونیا داره پا به یه زندگی جدید و باحال تر میزاره مثل زندگی مون قبل داشتن موبایل یادتون هست چقدر از دونیا عقب بودیم؟

3

پیشرفت ماکروسافت دربلاک چین

زارع

26/آذر/1399

مدیر عامل ماکروسافت درساخت بازی های دیجیتالی واستفاده ارزیاب بلاک چین گام های مهمی برای موفقیت برداشته واین شرکت که درامور مالی انجام وظیفه می کند درحال پیشرفت ورشد بااستفاده ازبلاک چین روزبه روز به موفقیت های خود نزدیکتر می شود وسبب رشد ارزهای دیجیتال می شود

12

مایکروسافت

ماهور

26/آذر/1399

بلاک چین در شرکت مایکروسافت می تواند کارایی زیادی به این شرکت در حوزه بازی های رایانه ای بدهد.شرکت مایکروسافت قصد دارد با ایجاد شبکه بلاک چین برای شرکا و طراحان محتوا در پلتفرم بازی های رایانه ای ایکس باکس این امکان را بدهد که رهگیری پرداخت ها و حق تألیف را مهیا کند.

17

همکاری مایکروسافت با ارنست اندیانگ

gh1365

26/آذر/1399

با همکاری و مشارکت شرکت مایکروسافت با ارنست اندیانگ شبکه بلاک چین برای شرکت.همکاران و طراحان و تولیدکنندگان محتوای در پلتفرم بازیهای یارانه ای ایکس باکس امکان رهگیری برداشت و پرداخت ها و حق تالیف را مهیا میکند.ة

9

استفاده بلاچین در صعنت بازی

arminaka71

26/آذر/1399

هر چه میگذره استفاده بلاچین در همه موارد بیشتر میشه از رای گیری تا صعنت بازی آنلاین و سرمایه گذاری حذف پول و کلی چیزدیگه که واردمیشه بلاک چیم

17

مایکرو سافت وساختن پلتفرم مبتنی بر بلاک چین

mohamadaminalizade1373

26/آذر/1399

مایکرو سافت اعلام کرده که همکاری تازه ای را با یکی از شرکت‌های فعال در حوزه کاربرد بلاک چین در امور مالی آغاز کرده است که هدف این همکاری ایجاد سیستمی برای ره گیری پرداختها و حقوق تالیف برای مشترکان در پلتفرم ایکس باکس است. این پلتفرم پرداخت های عملیاتی و مالی را آسان تر خواهد کرد و امکان مقیاس پذیری را مهیا میکند. لایک پلیز

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.