coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

59,183 $

3,687,100,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

2,977 $

185,465,231 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

566.1 $

35,269,899 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

136.91 $

8,529,493 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5158 $

32,134 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

2,974 $

185,299,513 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.1323 $

8,242 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.9%

5.27 $

328,321 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رقیب اتریوم دست به کار شد؛ پولکادات صرافی غیرمتمرکز و استخراج نقدینگی راه اندازی کرد

26/آذر/1399
افزودن به نشان شده ها
رقیب اتریوم دست به کار شد؛ پولکادات صرافی غیرمتمرکز و استخراج نقدینگی راه اندازی کرد
Polkadot
Dot
DEX
اخبار
3708
3 دقیقه

یک صرافی غیرمتمرکز توسط شبکه پولکادات وارد فضای دیفای شده است. امروز ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر)، تاریخ راه اندازی رسمی پلتفرم صرافی غیرمتمرکز Polkastarter است. این پلتفرم برای استخرها و مزایدات میان زنجیره‌ای و با هدف جذب سرمایه پروژه‌ها بر روی شبکه پولکادات طراحی شده است.

پولکادات چیست؟

Polkastarter به صورت رسمی در ماه سپتامبر و در زمانی که توکن بومی این پروژه یعنی POLS در یونی سواپ لیست شد، معرفی شد. اکنون این پلتفرم اولین استخر نقدینگی خود را که برای مبادله اتر با POLS پاداش می‌دهد، راه اندازی کرده است.

دو استخر دیگر نیز وجود دارند که هنوز در فاز آزمایشی قرار دارند. این استخرها قرار است مبادلات با پروژه SpiderDAO را ارائه دهند.

صرافی غیرمتمرکز Polkastarter

با این که Polkastarter اکنون در میان انبوه DEXها وارد حوزه می‌شود، اما امکانات جدیدی مثل استخرهای میان زنجیره‌ای، پشتیبانی از انواع دارایی‌ها، استخرهای ثابت مبادله و استخر لیست شده امن را ارائه می‌دهد.

این پلتفرم همچنین به پروژه‌ها اجازه می‌دهد که توکن‌های خود را با یک قیمت ثابت لیست کنند. این می‌تواند باعث نوسانات کمتر در زمان راه اندازی پروژه‌ها شود؛ زیرا قیمت‌ها تا زمانی که عرضه اصلی توکن‌ها موجود باشد، حفظ شود.

شرکای این صرافی غیرمتمرکز هم‌اکنون شامل شبکه Shyft (پلتفرم انتقال امن دیتا)، شبکه Moonbeam (که با زبان برنامه نویسی سالیدیتی سر و کار دارد)، پروتکل Orion (تامین کننده اتوماتیک نقدینگی)، Covalent (تامین کننده سرویس API) و DIA (پلتفرم اوراکل متن باز) هستند. همچنین سرمایه گذار سازمانی Digital Finance Group نیز از نظر مالی پروژه Polkastarter را حمایت می‌کند.

پولکادات اعلام کرده که با این صرافی غیرمتمرکز، اتریوم را هدف گرفته و می‌خواهد فراتر از استاندارد ERC20 پیش رود.

واکنش قیمت توکن‌های DOT و POLS

توکن بومی Polkastarter یعنی POLS، زمانی که در اواخر ماه سپتامبر راه اندازی شد، به قیمت ۰.۸۵ جهش کرد؛ اما درست مانند بیشتر توکن‌های دیفای جدید، مابقی ماه با کاهش قیمت روبرو شد.

حالا که این صرافی غیرمتمرکز راه اندازی شده، قیمت توکن POLS دوباره شروع به افزایش کرده و از ابتدای ماه سپتامبر، بیش از ۲ برابر شده است. با این که امروز قیمت این توکن حدود ۱۵ درصد کاهش یافته، اما حرکت ماهیانه آن همچنان صعودی است.

توکن DOT پلتفرم پولکادات نیز در اوایل سپتامبر به ۶.۳۰ دلار رسید. اما اکنون با کاهش قیمت ۱۷ درصدی از تاریخ ۲۴ نوامبر، با حدود ۵ دلار معامله می‌شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

چرا؟؟؟

zendehdel

26/آذر/1399

دوستانی که بابت مختل شدن برنامه واز دست دا ن کوین های زیاد انتقاد دارند خواهشنا همراهی کنند...چرا هیچ کس صحبتی از این بابت نمیکنه.... چرا؟؟؟؟

12

رقیب اتریوم

dors@1

26/آذر/1399

پولکادات رقیب اتریوم حرکت جالبی زد و یک صرافی غیرمتمرکز راه اندازی کرد که با هدف جذب سرمایه پروژه ها بر روی شبکه پولکادات طراحی شده است.

20

استخراج

sarfrazali

26/آذر/1399

دونالد ترامپ در واپسین روزهای ریاست جمهوری خود در کاخ سفید در حال بررسی موارد جدید بخشودگی جرائم است که نام راس اولبریکت، بنیان‌گذار و مدیر وبسایت سیلک رود، هم در میان آنها به چشم می‌خورد.

19

رقابت

azad6200

26/آذر/1399

در,هر بازار و در هر امری رقابت سالم حکمفرما باشد باعث افزایش کمی و کیفی خدمات به مشتریان و کاربران این حوزه می شود

13

حل مشکل عمده بلاک‌چین، ارز آینده دار

behrouzdesign

26/آذر/1399

پولکادات بلاک چین نسل جدید با یک محیط کاربردی چند زنجیره ایه که قابلیت همکاری بین زنجیره ها را در سطحی غیر قابل تصور امکان پذیر می کنه این پلتفرم به کاربران اجاره مییده تا بیش از یک توکن را به بلاک چین ها ارسال کنیم... تمرکز پولکادات بر روی انتقال ارز، حفظ ارتباطات و امنیت مشترک بلاک چینه.

22

پولکادات

ماهور

26/آذر/1399

پولکادات یک صرافی غیرمتمرکز را راه اندازی کرد و وارذ فضای دیفای شده است که برای استخرها و مزایدات میان زنجیره ای طراحی شده است که هدفش جذب سرمایه پروژه ها بر روی شبکه پولکادات است.

23

پولکادات

mtpanah

26/آذر/1399

ارز‌ پولکادات‌ با‌ وجود‌ ثابقه‌ کمترش‌ نسبت‌ به‌ اتریوم‌ تا‌ حالا‌ خیلی‌ رشد‌ و‌ پیشرفت‌ خوبی‌ داشته‌ اما‌ فک‌ نکنم‌ بتونه‌ جای‌ اتریوم‌ رو‌ بگیره

20

رقیب؟

MatinC4

26/آذر/1399

بنظرم اینکه بگیم رقیب اتریوم واقعا درست نیست..............................................................................

13

رفیق نه رقیب

[email protected]

27/آذر/1399

به نظر بنده پولکادات می‌تونه یه رفیق برای اوج گرفتن دومین رمز ارز یعنی اتر بشه و اونو بالا بکشه این تحلیل با توجه به افزایش قیمت بیت کوین هم تاثیر بیشتری میذاره

12

نظر خودم

reza_srm

27/آذر/1399

بنظرم اتریوم برای سرمایه گذاری یکساله مناسبه به نظر من اتریوم تاسال آینده به ۱۰۰۰دلار رو رد میکنه چون اتریم یک ارز موفق هستش اگه پولی در بسات دارید بخرید بماند

8

پولکادوت رقیب اتریوم

زارع

26/آذر/1399

اتریوم با پلتفرم هاوپروژه های دیفای به رشدوپیشرفت بیش ازحد دست یافت وارزدیجیتال پول کادوت نیز باایجاد پروژه دیفایبرای مقابله با اتریوم وپیشرفت فعالیت می کندواین پروژه دیفای پولکادوت روبه رشد وبزودی ارائه می شود

12

بهترین رقیب

hjalali33

11/دی/1399

رقابت باعث میشه کیفیت خدمات مطلوبتربشه و به همین تناسب انتخاب رقیب نیرومند باعث میشه قدرت و توانایی که لازمه رقابتی در اون حد هست بدست بیاوریم

7

چرا؟؟؟چرا؟؟؟؟ چرا مختل وچرا ضرر؟؟؟

zendehdel

26/آذر/1399

بنده چرا باید بابت مشکل سیستم ویا کوتاهی دست اندکاران این برنامه ضرر بدم..من باهزار مصیبت و مشکلات کوین جمع کنم بعد بخاطر سهل انگاری بعضیا ویا مختل شدن سیستم چرا باید در ساعاتی که میتونم کوینامو زیادکنم کوین های خودمم بسوزه....چرا؟؟؟؟

15

رقابت بین ارزها

amir7752

26/آذر/1399

رقابت بین ارزهای دیجیتال به گونه ایست تا بهترین و سریعترین امکانات و شرایط را به وجود آورند و در این عرصه باقی بمانند

14

آدا

kamezjan

26/آذر/1399

پولکادوت بلاکچین نسل جدید با قابلیت فراتر از اتر داره راه اندازی میکنه و اگر در این راه موفق بشه رشد زیادی خواهد کرد....

15

شمشیر از روی بست پول دات برای اتریوم

arminaka71

26/آذر/1399

بااین رمز ارز جدید وصرافی غیرمتمرگر شبکه پول دات اولین استخر استخراج که به کارب آن خودش توکن رایگان میده علنی اعلام کردن که اومدن از دیفای واتر یوم جلو بزنن این بازار رقابتی بیشه هرروز شاهد یک پیشرفت میشیم

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.