coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2%

63,080 $

3,986,656,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,124 $

197,425,424 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

63,200 تومان

Tether

Tether

usdt

2.5%

595.5 $

37,638,760 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.1%

136.67 $

8,637,544 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

63,263 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

3,120 $

197,184,632 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.5%

0.5181 $

32,744 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

0.1458 $

9,215 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.4%

5.25 $

331,800 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

شرکت سرمایه گذاری: کمیسیون SEC پس از ریپل سراغ چین لینک می‌رود

04/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
شرکت سرمایه گذاری: کمیسیون SEC پس از ریپل سراغ چین لینک می‌رود
SEC
LINK
تحلیل
اخبار
2867
3 دقیقه

شرکت سرمایه گذاری زئوس کپیتال، با بیان دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه ریپل، اعلام کرد چین لینک (LINK) و موسسانش به زودی به سرنوشت مشابهی دچار خواهند شد. این موسسه با بیان دلایل زیر اینگونه پیش بینی می‌کند.

” ارز XRP همین الان هم ۱۵% کاهش یافته است و این درحالیست که هنوز اتفاق اصلی رخ نداده، نفر بعدی کیست؟ راهنمایی می‌کنم یک پروژه متمرکزتر، هر هفته میلیون‌ها دلار به توکن‌های بی‌ارزش تبدیل می‌شوند”

این بیانیه از طرف زئوس کپیتال، در جواب به توییت Tone Vays منتشر شد. تان ویز گفته بود XRP از روز اول، یک کلاهبرداری امنیتی بوده است و تیم ریپل در تمام این مدت از این موضوع مطلع بوده‌اند. در تصویر زیر توییت این دو را مشاهده می‌کنید.

سرگی نازاروف به سرنوشتی مشابه ریپل دچار خواهد شد

آنتونی پامپلیانو، شخصیت معروف دنیای ارزهای دیجیتال نیز در مورد وضعیت کمیسیون SEC و ریپل اظهار نظر کرد. آنتونی گفت ریپل یک پیشنهاد امنیتی ثبت نشده را اجرا کرده است و تصور کرده‌اند می‌توانند همین‌طور ادامه دهند. زئوس کپیتال در پاسخ به توییت آنتونی نوشت که چین لینک و موسسانش نیز درگیر اتفاقاتی مشابه ریپل هستند.

چین لینک ذی‌نفع مستقیم از وام‌های فلش در دیفای است

در این رشته توییت‌ها، زئوس کپیتال مدعی شد که چین لینک و خالق آن سرگری، از پدیده‌ای به نام وام‌های فلش (Flash Loan) در دیفای به صورت مستقیم سود برده‌اند. طبق گفته‌های زئوس، در اصل خلق وام‌های فلش در دنیای دیفای مثل خلق شرکت‌های بزرگ داروسازی به هنگام ظهور ویروس‌های جدید است.

” رشد یکباره دیفای منجر به ظهور یک بمب جدید شد: حمله‌ی اوراکل‌ها. صدها میلیون دلار از طریق وام‌های فلش به سرقت رفت. با این حال سود اصلی را هکرها به جیب نزدند بلکه چین لینک برنده این اتفاق شد. چین لینک توانست به واسطه ترس سرمایه‌گذاران میلیاردها دلار به ارزش بازار خود بیافزاید”

“این نظریه وجود دارد که شرکت‌های داروسازی ویروس‌های جدید می‌سازند تا محصولات خود را به فروش برسانند. چین لینک به خود افتخار می‌کند که در رشد دیفای نقش داشته است. احتمالا به این دلیل که میلیون دلار را به جیب زده‌اند تا میلیاردها دلار به ارزش بازارشان اضافه شود. انگار که یک صنعت نوپا قربانی حرص و طمع یک گروه مسموم می‌شود.”

۴۳ هزار دلار پاداش اطلاعات در مورد فعالیت چین لینک

در ماه نوامبر (آبان ماه)، موسسه زئوس کپیتال مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جایزه برای هرگونه اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های غیرقانونی چین لینک تعیین کرد. به نقل از این تیم، ۵۷ هزار دلار آن تا الان به عنوان پاداش داده شده است و ۴۳ هزار از این مبلغ جایزه باقی مانده است.

موسسه Zeus Capital معتقد است کمیسیون SEC در نهایت چین لینک را به عنوان یک کلاهبرداری امنیتی شناسایی می‌کند و موسس آن را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

دو آلت کوین زیرنظر نهنگ‌ها!

دو آلت کوین زیرنظر نهنگ‌ها!


تحلیل کاربران

کمیسیون اوراق بهادار امریکا (چین لینک)

زارع

04/دی/1399

بعداز شکایت از ریپل نوبت به متمرکز بودن برنامه هاوپروژه های چین لینک. می رود که شاید ان هم یک کلاهبرداری بزرگ که شبکه چین لینک وفعالان این پروژه برای اهداف خود بوجود اورده اند

26

شرایط خاص

kamezjan

04/دی/1399

در حال حاضر کمیسیون مالی آمریکا که هدفش محافظت از اموال سرمایه گذاران است داره کارش رو درست انجام میده اگر این بازار رو به حال خودش رها کنن خیلی ها سو استفاده میکنن و جیب مردم رو خالی میکنن ولی ریپل از این اتهام مبرا میشه و قیمتش بالا میره باز

23

نزول چین لینک

soheilstar

04/دی/1399

به احتمال فراوان با پخش این خبر که چین لینک هم در صف اتهام کمیسیون اوراق بهادار آمریکاقرار دارد، قیمت چین لینک هم سریع واکنش نشان خواهد داد و شروع به ریزش میکند.

24

شرکت

abbaskorbanm

28/مرداد/1400

این شرکت بعد از ریپل سراغ چین لینک رفته پس معلومه که این توکن باارزش است وبر احتمال زیاد در آینده نزدیک رشد خواهد داشت

3

کمیسیون بورس

ماهور

04/دی/1399

بعد از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا ریپل را یک اوراق بهادار ثبت نشده دانست حالا نوبت به لینک رسیده است.

25

کمیسیون sec

rezazarei

04/دی/1399

این کمیسیون sec اولین باری نیست که از یک ارز دیجیتال موفق شکایت میکند و تهدیدشان میکند؛به نظر من هیچ مشکلی برای ریپل بوجود نمیاد و این فقط بعنوان یک ریزش بی دلیل در بازار ثبت خواهد شد؛سرمایه گذاران ریپل اصلا نگران نباشند مطمعنا بازار به حالت عادی خود باز خواهد گشت

24

رشد ریپل و چین لینک در اینده نزدیک

khalegh

04/دی/1399

سلام دوستان هنوز بازی اصلی شروع نشده فعلن در مرحله اول هستن ک ببینن مردم چه واکنشی نشون میدن . اگه تاالان نگاه کرده باشید اونهایی ک این دو رمز ارز رو دارن ترسیدن و فشار فروش رو زیاد کردن . برای همین قیمتا کاهش پیدا کردن .الان زمان خرید دوستان کمیسون امریکا نمیتونه این ادعا خودشو در دادگاه ثابت کنه . و دوباره قیمت ها به اوج خواهند رسید .

13

ریپل و چین لینک

sajjadstar

04/دی/1399

کمسیون آمریکایی با شکایت خود علیه ریپل سبب افت قیمت این رمز ارز شده و حالا بعد از آن سراغ چین لینک می رود.

21

کمسیون sec

mtpanah

04/دی/1399

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده‌ی آمریکا sec یک آژانس مستقل دولتی است که با هدف محافظت از سرمایه‌گذاران، نظارت بر عملکرد بازارهای اوراق بهادار و تسهیل جمع‌آوری سرمایه‌ ایجاد شده است

29

زئوس کپیتال

marwan

05/خرداد/1402

زئوس کپیتال در گزارشی از تاریخ ۲۸ اوت که در وب سایت خود منتشر شد، Chainlink را متهم کرد که “تماشایی‌ترین پمپ در تاریخ رمز ارزها” را بر عهده دارد.

1

تکرار

farshiid

04/دی/1399

دقیقا اتفاقی ک برای ریپل افتاد اینجا برای چین لینکم میوفته و کاهش قیمت پیدا میکنه تا یک مدت محدود که مشخص نیس چقد زمان بر باشه اما چیزی ک مشخصه این هست که این کاهش ها پایدار نیستن و دوباره شاهد رشد هستیم

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.