coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.5%

59,235 $

3,690,340,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

2,973 $

185,205,440 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

2.2%

565.4 $

35,221,928 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.1%

137.61 $

8,573,103 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.4%

0.5198 $

32,384 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

2,970 $

185,013,556 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

0.1324 $

8,249 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.9%

5.39 $

335,797 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

عملکرد چشمگیر توکن DOT؛ رشد ۱۷ درصدی پولکادات پس از پشتیبانی بایننس

10/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
عملکرد چشمگیر توکن DOT؛ رشد ۱۷ درصدی پولکادات پس از پشتیبانی بایننس
PolkaDot
DOT
Binance
تحلیل
3082
2 دقیقه

قیمت توکن DOT، توکن اصلی پولکادات و پروتکل میان زنجیره‌ای آن برای تعامل پذیری اطلاعات و دارایی‌ها، پس از دریافت دو رای اعتماد از طرف بایننس، در هفته گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت.

بر اساس اطلاعات وبسایت Messari، قیمت این توکن ۷.۲۱ دلار است، که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۲۷ درصد و در هفت روز گذشته ۴۱.۳۶ درصد رشد داشته است. صعود این رمز ارز در ۲۳ دسامبر و زمانی آغاز شد که بایننس یک صندوق ۱۰ میلیون دلاری برای حمایت از پروژه‌های Polkadot اعلام کرد.

اما در واقع در تاریخ ۲۸ دسامبر، پس از آنکه کاربران توییتر متوجه شدند جفت ارز ETH/BUSD در صفحه اصلی بایننس با جفت ارز DOT/BUSD جایگزین شده است، باعث رشد توکن DOT شد.

فصل آلتکوین ها در راه است

ون دی پوپ یکی از تحلیلگرهایی است که اعتقاد دارد فصل آلتکوین‌ها آماده است. او دستاوردهای اخیر آلتکوین‌ها را بسیار مهم می‌بیند و با وجود اتفاقاتی که برای XRP افتاد، اما این بازار در حال حاضر نشانه‌هایی از زندگی را نشان می‌دهد، اتریوم برای اولین بار از ماه می ۲۰۱۸ این هفته به بالاتر از ۷۰۰ دلار صعود کرده است. برنده دیگر Polkadot و توکنDOT است، که اکنون هفتمین رمز ارز بزرگ بازار از لحاظ حجم است که ۲۲.۵٪ افزایش روزانه حجم ، و عملکرد هفتگی نزدیک به ۳۴٪ را تجربه می‌کند.

برای ون دی پوپ، “موج صعودی” بعدی بیت کوین در سال ۲۰۲۱ است و قیمت آن را می تواند به ۴۰ یا ۵۰ هزار دلار برساند، اما تا آن زمان، آلتکوین‌ها به احتمال زیاد خوب عمل خواهند کرد. وی علاوه بر این به احتمال بالای سلطه در بازار بیت کوین اشاره کرد، که ۶۹.۲ درصد است و باید بزودی جای خود را به آلتکوین‌ها بدهد. بهترین نمونه برای این اتفاق، در سال ۲۰۱۷ رخ داد که بیت کوین برای اولین بار تا نزدیکی ۲۰۰۰۰ دلار رفت.

طبق گفته Mable Jiang، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری کریپتو Multicoin Capital، برخی از تریدرهای کوچک بازار بعد از رسیدن قیمت رمز ارز برتر بازار به ۲۸۰۰۰ دلار، به دنبال پیدا کردن یک توکن جایگزین در کوتاه مدت هستند که بتواند عملکردی بهتر از بیت کوین داشته باشد. و این گزینه می‌تواند Polkadot و توکنDOT باشد.

Polkadot توسط گاوین وود، یکی از بنیانگذاران اتریوم تاسیس شده است، که یک شبکه بلاک چین متشکل از زنجیره‌های مختلف بهم پیوسته موسوم به “parachains” است. Parachains به دلیل طراحی پیچیده‌تر، می‌تواند از تراکنش بالاتر نسبت به اتریوم استفاده کند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!


تحلیل کاربران

توکن

azad6200

11/دی/1399

کاملا مشخصه که صرافی بایننس از هر خدمت و از,هر ارزی حمایت بکنه یعنی نقد شدن اون ارز اسانتره و این باعث پیشرفت بهتر توکن دات شده

15

پولدکات

[email protected]

10/دی/1399

این از اون رمز ارز هایی هستش که برای خرید افرادی که سرمایه زیادی ندارن مفیده عین وزکس که اول یک دهم دلار بود و بعد سه هفته به سه دلار رسید شود خیلی بالایی داشت.

18

ره صدساله در یک شب

soheilstar

10/دی/1399

تقریبا دیگر در بازار عرف شده است که ارزها و توکن هایی که در صرافی بایننس لیست میشوند ، ره صدساله را یک شبه میروند و این بخاطر حجم بالای نقل و انتقالات و ترید بسیار بالا در این صرافی است .

19

رشد قیمت پولکادات

dors@1

10/دی/1399

بایننس چون محبوبیت بالایی دارد توانست با پذیرفتن رمز ارز پولکادات باعث شه این ارز افزایش قیمت زیادی داشته باشه و یک بار دیگر بزرگی بایننس را نشان دهد. با این حجم از پیشرفت برای پولکادات میتوان روزهای خوبی را برای تمامی التکوین ها پیش بینی کرد.

35

lپولکات

fatemeh13771998

10/دی/1399

بایننس یک صرافی بزرگ در حوزه ی ارزهای دیجیتال است و لیست شدن یک توکن در آن به اعتبار داشتن آن توکن می باشد.

22

توکن

azad6200

10/دی/1399

بایننس و صرافی های معتبر دیگر از توکن و هر ارز دیگری حمایت بنمایند بی شک باعث افزایش قیمت این خدمات وارزها خواهند شد

23

پولکادات

ماهور

10/دی/1399

رشد چشمگیر پولکادات و تبدیل شدن به ارز هفتم رنکینگ فقط با پذیرفتن این ارز توسط صرافی بایننس اتفاق افتاد و می توان این موفقیت برای پولکادات را منحصر به فرد دانست.

37

حمایت صرافی بایننس ازارزپولکادات

زارع

10/دی/1399

درعصری زندگی میکنیم که فضای دیجیتالی واستفاده ازان روبه رشد است هرچه سرمایه گذاران بزرگ،شرکتها،مؤسساتوصرافی های بزرگ بتوانند ارزهای دیجیتال راپشتیبانی کنند نه تنها باعث افزایش ورشد ارزها می شود بلکه پیشرفت جامعه نیز برای دیجیتالی شدن سرعت مضاعف پیدا میکند این حمایت ازارزها سبب شناخت واستفاده عموم مردم جهان ازانها خواهد شد

22

پولکادوت

kamezjan

10/دی/1399

پولکادوت ارزی با آینده قوی هست ...با اطمینان عرض میکنم این ارز ظرف چندماه آینده رشد خوبی خواهد داشت...مهمترین دلیلش هم تیم قوی پولکادوت است

18

بایننس نامی که میدرخشد

naser175

10/دی/1399

هر توکنی که در بایننس لیست بشه شاید خاصیتی هم نداشته باشه ولی به لطف نام بایننس حتی اگر یک شت کوین باشه قیمتی میشه و وارد باشگاه بزرگان کریپتو بخرید و بفروشید اما زیاده روی نکنید باشد که رستگار شوید آیا میدانستید که این تکیه کلام رستگار شوید رو بنده سه سال قبل وایرال کردم در فضای مجازی و پس از اون زمان خیلی استفاده کردن هههههه

23

پولداکت رشد عجیب

arminaka71

10/دی/1399

آخه این بایینس چیه که از هرچی در بازار ارز نام ببره یا وارد زیر مجموعه خودش کنه پرواز میکنه عجیبه ولی دوستان سال جدید میلادی سال خرید ونگهداری ارز اتریوم بیت کوین پولکادات و wozx nو بایینس ارزها عالیه هستن

22

رشد

taher61

12/دی/1399

واقعا قوی هست و در آینده رشد و جایگاهی خوبی را حتما خواهد داشت و بهتر است آموزشها و اطلاع رسانی خوبی صورت گیرد

9

پولکادات

abbaskorbanm

11/شهریور/1400

پولادین توسط صرافی بایننس مورد پذیرش قرار گرفت وهمان مسئله باعث رشد چند درصدی این ارز شد البته این ارز پشتوانه خوبی دارد وجه رده زیر ده جدول است

7

پولکادات

janan97

10/دی/1399

پولکادات نسل جدید پروتکل‌های بلاک چین است. این پروژه سعی دارد شبکه‌ای واحد از بلاک چین‌های هدفمند و یکپارچه ایجاد کرده و از این طریق بر مشکلات مقیاس‌پذیری (کندی و پرهزینه‌بودن تراکنش‌ها) و تعامل‌پذیری در فضای ارزهای دیجیتال غلبه ‎کند. به‌بیان ساده‌تر، اگر بلاک چین‌های مختلف را راه‌حلی برای مشکلات دنیای واقعی بدانیم، می‌توان شبکه پولکادات را راه‌حلی برای مشکلات خود بلاک چین‌ها دانست.

30

عملکرد مناسب

sajjadstar

10/دی/1399

توکن تازه پولکادات که با رشد بازار همسو شده و با پشتیبانی بایننس توانسته رشد خوبی را داشته باشد و از محبوبان کرپتوکارنسی می باشد.

23

پولکادات

mtpanah

10/دی/1399

پولکادات با قدرت کار خودش را شروع کرد و از همان روز اول مشخص بود که پیشرفت زیادی خواهد داشت و حالا با یک خبر که بایننس پولکادات را به لیست خود اضافه می کند باعث شد قیمت پولکادات افزایش خیره کننده ای داشته باشد.

24

سرمایه گذاری

amin74

11/دی/1399

در حاله حاضر نمودار رشده خرید کنندگان رو نشان میده،برای سرمایه گذاری کوتاه مدت گزینه مناسبیه،میتونه برای بلند مدت هم خوب باشه

8

پولکادات بزرگراه پروژه های معروف

behrouzdesign

10/دی/1399

اکوسیستم پولکادات بسیار پرکاربرده. در حال حاضر 188 پروژه بر روی آن ساخته شده. این موارد شامل پروژه های کریپتو مربوط به دیفای، کیف پول های ارزهای دیجیتال، پروژه های زیرساختی، توکن ها، اوراکل، سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO)، حریم خصوصی، صرافی، بازی، اینترنت اشیاء، مقیاس گذاری و غیره و غیره و غیره... جالب نیست؟ پروژه های معروف ساخته شده بر روی پروتکل پولکادات عبارتند از چین لینک، آنکر (Ankr)، سلر نتورک (Celer Network)، آکروپلیس (Akropolis) ، اوشن پروتکل (Ocean Protocol)، پروتکل زیرو ایکس (0x Protocol).

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.