coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

68,154 $

3,932,485,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.9%

3,129 $

180,520,797 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

57,694 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

576.5 $

33,265,781 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.8%

180.34 $

10,405,618 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9988 $

57,631 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.9%

3,129 $

180,561,187 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.7%

0.5199 $

29,998 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

6.52 $

376,204 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.8%

0.1529 $

8,822 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بیترکس ارزهای مونرو، زی کش و دش را حذف کرد؛ نبرد با حریم خصوصی!

13/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
بیترکس ارزهای مونرو، زی کش و دش را حذف کرد؛ نبرد با حریم خصوصی!
Bittrex
Monero
DASH
Zchash
3323
2 دقیقه

صرافی بیترکس روز گذشته اعلام کرد که ارزهای پیگیرگریز مونرو، زی‌کش و دش را از فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود حذف می‌کند. گرین هم دیگر ارز دیجیتالی است که بیترکس آن را از حذف کرده است.

به گزارش کوین دسک، بیترکس از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی)، مونرو، زی‌کش و دش را حذف خواهد کرد. این در حالی است که این صرافی هیچ توضیحی در ارتباط با دلایل حذف این ارزها ارائه نداده است. به نظر می‌رسد بیترکس هم مانند بسیاری دیگر از صرافی‌ها در سرتاسر جهان، پیروی از قوانین شناخت مشتری و ضد پول‌شویی را بر ضرورت حفظ حریم‌شخصی کاربران ارجح می‌داند. از ماه‌های گذشته شاهد حذف ارزهای دیجیتال پیگیرگریز یا پرایوسی کوین‌ها از صرافی‌های مختلف بودیم.

از سوی دیگر، سرویس مخفی ایالات متحده هم با افزایش فشارها بر کنگره، اعضای آن را مجبور کرده است که استفاده از ارزهای دیجیتالی که با محوریت حریم‌خصوصی کار می‌کنند را محدود کنند.

حساب کاربری دش در توییتر با اشاره به این اقدام بیترکس، پرایوسی کوین‌ خواندن دش را «اشتباه» خواند و نوشت:

از نظر فنی، جنبه‌های عملکردی حریم خصوصی دش، از بیت کوین بیشتر نیست.

دش همچنین اعلام کرد که از بیترکس خواسته است تا پس از اجرای الزامات قانونی این صرافی، بار دیگر به فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده آن اضافه شود.

پس از این خبر، قیمت مونرو با ۱۴.۴ درصد کاهش به ۱۳۳ دلار رسید. قیمت زی کش هم با ۱۲.۲۸ درصد سقوط، در محدوده ۵۵.۷۶ دلار معامله می‌شود. قیمت دش هم از زمان اعلام خبر کاهش یافته و به ۸۸ دلار رسیده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

۷

soheilstar

13/دی/1399

جای تعجب است، در حال حاضر که نگرش جامعه جهانی نسبت به ارزهای دیجیتال بسیار تغییر کرده و مثبت شده ایۍ٨غ

20

ارزهای پیگیر گریز

kamezjan

13/دی/1399

این عمل بعضی صرافی ها به ظاهر برای مبارزه با پولشویی میباشد ولی در واقع نوعی مبارزه با حریم خصوصی است....ولی در آخر مجبورن تسلیم شوند و به حریم خصوصی احترام بگذارند

19

آلت کوین ها

mohammadali1372

13/دی/1399

فصل دلیست (delist) آلت کوین ها آمده ! این به هولدرها هشدار می‌دهد که در انتخاب ارز دقت کنند و هر ارزی را هولد نکنند XMR ارزی محبوب و معتبر بود که ناگهان با چنین اخباری مواجه می شود. ریپل چهارمین ارز دیجیتال نیز به فاندای بد مواجه شد مث اینکه سال ۲۰۲۱ تحولات اساسی در زمینه ارز دیجیتال رخ می دهد

12

ارز‌ مونرو‌

mtpanah

13/دی/1399

مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی و پیگیر گریز است و از رمزنگاری مخصوصی برای اطمینان یافتن از اینکه تمامی تراکنش‌هایش غیر قابل رهگیری و پیگیر گریز باقی می‌ماند، استفاده می‌کند

19

حریم خصوصی ممنوع

sajjadstar

14/دی/1399

دولت آمریکا در پی آن است تا ارزش پول ملی خود را حفظ کند واین امر با وجود ارزهای دیجیتالی که غیر قابل رهگیری هستند ممکن نخواهد بود.

10

بیترکس

dors@1

13/دی/1399

صرافی بیترکس با دلیل اینکه ارزهای مونرو زیکش و دش ارزهای پیگیرگریز هستند انها را از لیست خودش حذف کرد. این اقدام باعث خواهد شد که ارزهای یادشده کاهش قیمتی را متحمل شوند.

21

صرافی که بزودی رقیب بایننس میشود...

arash.karimipoor

13/دی/1399

سلام ،دوستان عزیز کوینگرامی خسته نباشید. بایننس داره حسابهای کاربران ایرانی رو می بنده بچه ها و معلوم هم نیست کی بتونیم پول خودمون رو آزاد کنیم. بهترین صرافی که بزودی رقیب اصلی بایننس میشه صرافی هست که آدرسش رو براتون میذارم .این صرافی با ایرانی ها مشکلی نداره و با عکس از پاسپورت خودتون تایید هویت میکنین و خیلی مزایای دیگه هم داره مخصوصا تخفیف کارمزد داره وVIP اکانت یکماهه اگه با این لینک ثبت نام کنید. https://www.coinex.com/register?refer_code=nz6q5 موفق باشید.با تشکر از کوین گرام

14

رمز ارزها مستقل و آزادند

saeidyazan

13/دی/1399

ماهیت واقعی ارزهای دیجیتال مبارزه با تسلط بانکداران و ثروتمندان انحصار طلب بوده و حتی در مقابل دولتهای سرمایه دار ایستادگی کرده تا حریم امن و خصوصی افراد رو ارتقا بده . در واقع این اقدام صرافی ها تحت فشار آمریکا نشون میده چاپ بی رویه و بدون پشتوانه منطقی پولی چه ضررهایی به آمریکا تا پایان سال ۲۰۲۱ خواهد زد و به نوعی بورس و سازمان های اقتصادی در صدد پیش دستی جهت تحت فشار قرار نگرفتن در این دریای تورم هستند. تورم چاپ ارز فیات در این یکساله اخیر در سراسر دنیا به خصوص آمریکا بسیار مشهود بوده. با ارز های انقلابی دیجیتال و از همه مهمتر ، با آینده تکنولوژیکی و روحیه ترقی خواه بشر نمیشه جنگید و سرانجامش شکسته.

17

بسم‌الله رحمان و رحیم

SARV1998

13/دی/1399

بسم‌الله رحمان و رحیم با توجو به مشاهدات بنده بهتر است از ارز های قابل گریز کمتر یا اصلا استفاده نشود زیرا امنیت کافی را برای سرمایه گزاران و تاجران و معامله گران بزرگ وار را تا حد کمی ب عمل می آورد فلذا حذف آنها کار بسیار مفید و ایمن و پر خیر برکت است بنده با حذف آنها از سیستم هوشمند ارز های دیجیتال موافق هستم آیو حل حال حاضر سپاس گذار هوش مالی هستم عجرتون با ایزد پاک سرشت. باتشکر سیدواعظ

9

حذف ارزهای دیجیتال مونرووزیکش وغیره

زارع

13/دی/1399

صرافی بیترکس باحذف بعضی ازارزهای دیجیتال درصرافی خود به منظور تحقق بخشیدن به حریم خصوصی کاربران خود اعلام کرد که ارزهای دیجیتال مونرووزیکش وچندین ارز دیگرراازفهرست خود حذف می کند ولی دلیل قانع کننده ای برای حذف این ارزها بیان نکرد شاید هم برای جلوگیری از حریم خصوصی افراد باشد پس تکلیف سپرده های کاربران دراین صرافی چه میشود

25

بیترکس

ماهور

13/دی/1399

با حذف کردن ارزهای زیکش، مونرو و دش از صرافی بیترکس میشه به این نتیجه رسید که این صرافی به دنبال شناخت بهتر کاربران است و حریم خصوصی را مهم می داند.

35

رمز ارز ها مستقل و ازاد هستند

yamach277

14/دی/1399

ماهیت واقعی ارز های دیجیتال مبارزه با تسلط بانکداران و ثروتمندان انحصار طلب بوده و حتی در مقابل دولت های سرمایه‌دار ایستادگی کرده تا حریم خصوصی افراد را ارتقا داده در واقع این اقدام صرافی ها تحت فشار آمریکا نشون میده چاپ بی رویه و بدون پشتوانه منطقه پولی چه ضررهایی به آمریکا تا پایان سال ۲۰۲۱ خواهد رساندو سازمان‌های اقتصادی در صد پیش‌بینی دستی و جهت تحت فشار قرار گرفتن در این دریای تورم هستند تورم از عرض یک سال اخیر در سراسر دنیا به خصوص آمریکا بسیار مشهور بوده و ارز های انقلابی دیجیتال و از همه مهمتر آینده تکنولوژیکی و رویه ترقی خواه نمیشه جنگید و سرانجام شکسته

8

بیترکس و رمز هایی که با حریم خصوصی رو ر

fatemeh13771998

13/دی/1399

بیترکس اعلام کرد که مونرو، زی کش و دش را از لیست خود حذف خواهد کرد چون بیترکس احتمالا از قانون گذاران آمریکا می ترسد قانون گذارانی که روز های سیاهی را برای ریپل رقم زدند.

22

ارز کش

sarfrazali

13/دی/1399

اگر قیمت بیت کوین از ۲۹,۸۰۰ دلار عبور کند، احتمال شروع روند صعودی بزرگتر بالاتر از ۳۰,۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت.

28

علت مهم

bsma

13/دی/1399

در زمان انتخابات امریکا،گروهی هکر یکی از سرورهای سایت طرفداران ترامپ را هک کردند و در قبال عدم افشای اطلاعات آن درخواست ارز مونرو کردند تا قابل پیگیری نباشد،بی شک یکی از دلایل مهم این اتفاق و حذف پرایوسی کوینها این اتفاق می باشد.

9

بتریکس وحذف چند رمز ارز

محدث۰۰

13/دی/1399

بافشار سرویس مخفی ایالامتحده به صرافی ها و دنیای ارزدیجیتال برای اینکه حریم خصوصی ضعیف کنن این صرافی دست به این کار زده جلو پولشویی وبگیره ولی به نظرم چیزها دیگه در جریان

13

اعتماد به صنعت ارزهای دیجیتال

soheilstar

13/دی/1399

جای تعجب است، در حال حاضر که نگرش جامعه جهانی نسبت به ارزهای دیجیتال تغییر کرده است و دیدگاه عا مثبت شده است ، چرا باید با اینگونه اقدامات اعتماد بدست آمده به این صنعت را خدشه دار کرد. شاید راههای بهتری بجز حذف ارزها از صرافی باشد.

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.