coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

6.4%

63,137 $

3,933,435,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.3%

3,109 $

193,693,815 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.3%

584.9 $

36,436,155 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.9%

145.02 $

9,034,746 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.2%

0.5298 $

33,007 تومان

XRP

XRP

xrp

4.3%

3,106 $

193,500,685 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

13.8%

0.1514 $

9,432 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7%

5.77 $

359,471 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سقوط طلا ادامه دارد؟/ عقبگرد ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

20/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
سقوط طلا ادامه دارد؟/ عقبگرد ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
Gold
سکه
بازار ایران
بازار جهانی
3435
3 دقیقه

ریزش جهانی طلا خبرساز شد و هفته گذشته بهای هر اونس طلا از حدود ۱۹۵۰ دلار به کمتر از ۱۸۵۰ دلار رسید. فعالان بازار رمز ارزها خروج سرمایه‌گذاران از بازار طلا به ورود به بازار ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین را مهم‌ترین عامل این موضوع می‌دانند.

به گزارش کوینگرام به نقل از تجارت‌نیوز،فعالان بازار رمز ارز اعتقاد دارند بهای طلا با تدوام جهش بیت‌کوین‌ بیشتر از این کاهش خواهد داشت. این در حالی است که فعالان بازار طلا دلایل دیگری برای این اتفاق قائل هستند و معتقدند ریزش طلای جهانی به زودی متوقف می‌شود.

پیش‌بینی‌های جهانی از بازارهای مالی در سال ۲۰۲۱ چشم‌انداز درخشانی برای طلا ترسیم کرده بود اما در اولین هفته سال نوی میلادی، ریزش سنگین بهای طلا اتفاق افتاد.

بهای هر اونس طلا برای تحویل در فوریه در بازار کامکس آمریکا در معاملات روز جمعه ۸۰ دلار و ۵۵ سنت معادل ۴.۲ درصد سقوط کرد و به ۱۸۳۳ دلار و پنج سنت رسید. یک هفته پیش بهای معاملات این بازار ۱۹۴۶ دلار بود که کاهش ۱۱۰ دلاری در مدت یک هفته را نشان می‌دهد و بزرگترین کاهش قیمت طلا از زمان اعلام ساخت واکسن کووید ۱۹ شرکت فایزر محسوب می‌شود.

فعالان بازار طلا این اتفاق را بیشتر به تنش‌زایی هواداران دونالد ترامپ در امریکا نسبت می‌دهند و اعتقاد دارند که این اتفاق مقطعی است و به زودی ثبات به بازار طلا برمی‌گردد.

محمد کشتی‌آرای، نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر به تجارت‌نیوز می‌گوید که بحران سیاسی امریکا تمام بازارهای مالی از جمله طلا را در آستانه فروپاشی قرار داد اما عقب‌نشینی ترامپ و به رسمیت شناختن انتخاب جو بایدن، به عنوان رییس‌جمهوری امریکا موجب شد که امروز ریزش طلا متوقف شود و بهای طلای جهانی اندکی افزایش داشته باشد.

به گفته کشتی‌آرای ریزش جهانی طلا موجب افت ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی بهای سکه طلا در بازار ایران را به دنبال داشت. او تاکید می‌کند که با ورود جو بایدن به کاخ سفید به نظر می‌رسد که اقتصاد جهان از ثبات بیشتری برخوردار شود و قیمت طلا به ثبات برسد.

در مقابل برخی دیگر از کارشناسان بازارهای مالی اعتقاد دارند که خروج سرمایه از بازار طلا کلید خورده است. آنها می‌گویند که این ریزش قیمت در پی خروج سرمایه ها از بازار دارایی‌های امن به سوی اوراق خزانه آمریکا رخ داد.

برخی هم تحت تاثیر رکوردشکنی بیت کوین از بازار طلا خارج شدند. کرگ ارلام، تحلیلگر شرکت OANDA در این باره گفت: علاقه سرمایه گذاران موسسه ای به بیت کوین به دورنمای بلندمدت طلا لطمه زده است. حباب بیت کوین تا چند ماه دیگر بالاخره در مقطعی فرو خواهد ریخت اما تا آن زمان طلا علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ را از دست می‌دهد.

ریزش قیمت طلا در هفته گذشته با توجه به آمار اشتغال ماهانه آمریکا که کاهش ۱۴۰ هزار شغل در دسامبر را نشان داد، غیرمعمول بود. این نخستین رشد منفی اشتغال از آوریل بود و معمولا وقتی آمار اشتغال نامطلوب است، طلا به عنوان دارایی امن جذابیت بیشتری پیدا می کند. با این حال اوضاع این بار متفاوت و حتی به باور برخی در بازار طلا، مضحک بود.

منبع:

تجارت نیوز


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

هشدار اقتصاددان بانک ING نسبت به آینده اقتصاد جهان!

هشدار اقتصاددان بانک ING نسبت به آینده اقتصاد جهان!

رالی بیت کوین فراتر از محدوده 28500 دلار

رالی بیت کوین فراتر از محدوده 28500 دلار

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

قیمت طلا برای اولین بار در یک سال گذشته به بالای 2000 دلار رسید!

بازارهای ریسکی در انتظار جلسه امروز فدرال رزرو...

بازارهای ریسکی در انتظار جلسه امروز فدرال رزرو...

فدرال رزرو نیویورک: بیت کوین می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد

فدرال رزرو نیویورک: بیت کوین می‌تواند جایگزینی برای طلا باشد


تحلیل کاربران

طلا

ahmadkhodaei

20/دی/1399

به نظرم طلا آینده خوبی داره و حتما سرمایه دارهای جهان هم به جای ارزهای بین المللی طلا خریداری و ذخیره میکنن

6

تحلیل کلی طلا

نوید

20/دی/1399

در بازار های امروز جهان طلا یه سری رقبایی داره که همیشه تهدیدی براش بودن .مثل بورس و کریپتو و ملک و ...

6

اتفاقات سیاسی بر نرخ طلا

gh1365

20/دی/1399

با توجه به اعتراضات هواداران ترامپ چند روز گذشته آمریکا باعث کاهش قیمت طلا. ارزش دلار شد.ولی در ارزهای دیجیتالی باعث افزایش قیمت.رو آوردن اکثر سرمایه گذاران طلا.دلار...به ارزهای دیجیتالی اللخصوص بیت کوین شد.که این نیز یکی از دلایل مهم کاهش قیمت طلا میباشد

11

قیمت طلا

mkhedri

21/دی/1399

عمده ترین دلیل کاهش قیمت طلا انتخابات آمریکا و پیروز شدن بایدن بود امیدوارم با این روند کاهش قیمتا هم کاهش پیدا کنه تا مردم بعد چند سال یه نفس راحتی بکشن.

5

طلا در سال ۲۰۲۱

zaraasadzadeh

20/دی/1399

طلا در سال گذشته بازدهی خوبی داشته نسبت به سال های دیگه و یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای سرمایه گذاری بوده... اما با پیش بینی میشه در سال ۲۰۲۱ با سقوط طلا مواجه بشیم .

36

ایجاد وشکست حباب

09307914482

21/دی/1399

باسلام. ورود ودر واقع هجوم سرمایه گذاری ومعاملات یا بهتر بگویم تریدینگ درهر حوزه ای باعث ایجاد حباب در آن حوزه می شود. که این حباب تایک جایی بالا می رود وبعدازراشباع آن میترکد وپایین می آید ودر این حین خیلی افراد ضرر وخیلیها هم سود میکنند

5

دید بلند مدت داشته باشیم

kaveh79

20/دی/1399

با رویه کار اومدن بایدن ، در کوتاه مدت شاهد ریزش قیمت طلا خواهیم بود ولی پس از آن در بلند مدت با توجه به سیاست های جدید آمریکا و ذخایر جهانی ، قیمت طلا افزایش چشم گیری خواهد داشت

6

قیمت طلا

نوید

20/دی/1399

داشتم خبرهای قبلی در مورد طلا رو میخوندم و دیدم که نظرهای جالبی در مورد طلا وجود داره ...منتقد و موافق زیادی داره

6

دلایل افت طلا

saeidyazan

20/دی/1399

این ریزش می‌تونه حاصل اتفاقات متعددی باشه و با قطعیت نمیشه گفت فقط به خاطر روند مثبت بیت کوین بوده ، چون بیت کوین پس از عبور از مقاومت ۲۰ هزار دلاری طی این ۳،۴ هفته مرتب در حال اوج‌گیری بوده و اگر قرار بر تأثیر روی بازار بود، می بایست حداقل در رقم ۳۰ هزار دلار چنین اتفاقی می افتاد نه در رقم ۴۰ هزار دلار. در کنار این موضوع می تونیم وقایع سیاسی آمریکا و حتی قانونگذاری ها رو دخیل بدونیم هر چند که اتفاق خاصی در زمینه قانونگذاری رمز ارزها به وقوع نپیوسته که چنین تأثیر بزرگی روی طلا گذاشته باشه.

27

طلا

[email protected]

20/دی/1399

طلاارزش خودش را از دست میده چون طلا را بعنوان یه سرمایه برای سرمایه گذاران بوده ولی عصر ۴ ارز دیجیتال بمب سرمایه شده و همه بطرف سرمایه در ارزهای دیجیتال میشوند و خرید و فروش طلا کم میشود

8

طلا فلزی بی نظیر

saatesheni

20/دی/1399

احسنت طلا فلزی بی نظیر و با ارزش است که هیچ وقت از چشم مردم نمی افتد و جایگاه خود را ازدست نخواهد داد

6

کاهش قیمت جهانی طلا

shsf

20/دی/1399

یکی از علت های مهم را می توان خارج نمودن سرمایه از بازار طلا و آوردن آن به بازار ارز های دیجیتال دانست.

10

سرمایه گذاری

masoud_human

20/دی/1399

به نظر من سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال و مخصوصا بیت کوین سور آور تر از طلا هست . و قیمت طلا تاثیر چندانی روی ارز های دیجیتال ندارد

6

خداحافظ طلا،سلام ارزهای دیجیتال

عرفان خسرویان

20/دی/1399

ورود نقدینگی به حوضه ی ارزهای دیجیتال و ورود و سرماسه گذاری شکرت های دولتی و خصوصی به این حوضه در این مدت رشد بسیاری را داشته است که باعث رالی قدرتمندی شده و این تازه شروع ماجرا خواهد بود،سرمایه گذاری و ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را فراموش نکنید!ممنون بابت لایکتون

22

قیمت بیتکوین ؟؟؟

naser175

20/دی/1399

امروز خواستم یک بررسی کنم و ببینم که این صعود قیمتی بیتکوین تا کجا ادامه خواهد داشت و چقدر اینجور که پیداست قیمت بیتکوین وارد روزهای نهایی صعودش شده و قراره مدتی درجا بزنه سپس بهد از مدتی که مشخصه ریزش میکنه تا زیر 30 هزار و بعد مجدد فاز جدید صعود رو استارت میزنه که در این گیر و دار با دو دسته سرمایه گذار طرفیم یکی افراد عادی که بیتکوینهاشون رو در والتهای سرد و فریز شده هولد کردن و دسته دیگر حرفه ای ها که موجودیشون در والتهای بایننس و غیره روی استاپ لاس تنظیم شده برای ارتباط با بنده با ایمیل [email protected] مکاتبه فرمایید

11

ارزها و طلا

s.fa.h

20/دی/1399

قیمت ارزهای دیجیتال ارتباط مستقیمی با قیمت طلا دارد، و این یک تاثیر دو طرفه است متاسفانه همراه با افت قیمت طلا قیمت بیت کوین هم نزول داشته

8

آینده ی طلا

نوید

20/دی/1399

آینده ی طلا به نظرم بر خلاف اون چیزی که همه فکر میکنند بی خطر و امن نیست و طلا هم یه خطراتی تهدیدش میکنه

7

طلا

129329

22/دی/1399

تجربه و زمان نشان داده که طلا همیشه در بلند مدت و میان مدت جایگاه خود را همیشه حفظ کرده و برای سرمایه گذاری مورد مناسبی است

3

ریزش بازار جهانی طلا

shahla.mansourkoohi

20/دی/1399

با شروع بحرانهای سیاسی در امریکا وترامپ باعث شده بازار طلا ریزش پیدا کنه وهمچنین از شروع سال میلادی شاهدش بودیم اما ارز دیجیتال همچنان حکومت بازار در دست گرفته.

24

طلا

baghery

21/دی/1399

به جای این که مردم بروند طلا بخرند و بگذارند که قیمت آن بالا رفته و آن را بفروشند که سود در آورند میتوانند در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنند که خیلی بهتر است.

3

ارز دیجیتال جایگزین طلا

rajabimehdi044

20/دی/1399

سرمایه گذاری در طلا در تمامی دوران ها وجود داشته و جذاب و محبوب بوده است و دارای ریسک کم سرمایه گذاری بلندمدت میباشد. سرمايه داران بازار طلا و سکه به مرور زمان، پس از کسب اعتماد و اطمینان از سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال جذب این بازار خواهند شد.

10

عقبگرد طلا

نوید

20/دی/1399

این عقبگرد طلا خب خیلی به نظرم دلیلی بر کاهش شدید قیمت طلا نیست و از این فراز و نشیب ها خیلی دارن کالاهای لوکس

8

ریزش قیمت طلا

dors@1

20/دی/1399

بیشتر سرمایه گذاران دیگه طلا رو برای سرمایه گذاری انتخاب نمی کنند و الان بازار ارزهای دیجیتال داغه و این باعث ریزش طلا شده.

19

سقوط طلا

azad6200

20/دی/1399

در این.مملکت کاهش قیمت معنی ندارد اول قیمت اجناس مثلا افرایش 100%ی دارندبعد چند روز,15% کاهش قیمت مثلا دولت کنترل کرد

9

احتمال صعود یا نزول قیمت

btc12345

20/دی/1399

قیمت طلا قبلا یه بار تا 2000 دلار پیش رفته. الانم یه مدتی تو این ناحیه نوسان میکنه که اگه نتونه این ناحیه مقاومت رو یعنی 2000 دلار رو رد کنه به شدت ریزش میکنه. ولی اگه این قیمت رو بشکنه احتمال داره خیلی زیاد صعود کنه.

26

ریزش طلا

Ahmadkhan

20/دی/1399

قطعا از آنجا که استخراج طلا نگه داری وحجم داری آن برای دولت ها هزینه گزافی دارد قطعا گرایش به اینگونه ارزها دیجیتالی خواهد بود تا دولتها افسار ارزهای دیجیتال را در دستشان نگیرن نمیزارن ملت ها از آن بهره ببرن شک نکن ارز های دیجیتالی با ارزش تر از طلا خواهد شد

5

ارز دیجیتال

Aliahmadi301

20/دی/1399

به نظر من باید در این موقع بیت کوین خرید و یا استخراج کرد چون این سقوط ارزها کوتاه مدت است و دوباره بالا میرود پس نگران نباشید که ضرر میکنید

4

بیچاره سرمایه گذاران طلا

SINASAMAEI

20/دی/1399

از یک طرف شقوط قیمت طلا در بازار جهانی و از طرف دیگر سقوط قیمت دلار که به تازگی در کشور آغاز شده همه ی این ها نوید این رو میده که قیمت طلا افت شدیدی پیدا خواهد کرد و و واقعا هم زمان بودن این دو ضرر شدیدی رو به سرمایه گذاران طلا وارد خواهد کرد

26

عقبگرد طلا

sajjadstar

20/دی/1399

با توجه به ریزش جهانی طلا حالا در ایران نیز شاهد کاهش قیمت آن هستیم ولی معمولا در ایران زیاد روی قیمت های جهانی نمیشه حساب باز کرد و شاید این عقبگرد فقط یک فرصت خرید باشد.

12

دلار، طلا

h.ahmadi

20/دی/1399

با توجه به دامیننس دلار مشاهده میکنیم که نمودار سیر نزولی به خود گرفته ،وقتی این اتفاق برای دلار و طلا می افتد یعنی به جای دیگری انتقال داده شده و با رشد بیت کوین این سیر نزولی همچنان ادامه خواهد داشت،اما با برگشت بیت کوین و در اصلاح قرار گرفتن باز شاهد رشد دلار خواهیم بود.

7

ریزش قیمت طلا

ماهور

20/دی/1399

ریزش قیمت طلا قطعا بخاطر ورود بیشتر سرمایه گذاران به حوزه ارزهای دیجیتال است و تا زمانی که حمایت قوی از بیت کوین و التکوین ها در جریان است قیمت طلا به ریزش ادامه خواهد داد.

30

طلا

mehdi.azizi.67

09/اسفند/1399

طلا اونقدی ب اساس بالا رفت ک اگر حالا حالاها سقوط کنه باز دلچسب مردم نیست و باید بازم ارزونتر بشه و بجایی برسه ک همه بتونن تهیه کنند.

3

سقوط قیمت طلا و

aghaeih

20/دی/1399

کاهش قیمت طلا بخاطر خروج سرمایه از طلا و تمایل به سرمایه گذاری روی رمز ارزها است، و دلیل دیگه می تونه انتقال قدرت در ایالت متحده باشه و کلا نتیجه گیری می شه کرد که این نوسانات در همه ی بازارهای جهان در مدت کوتاهی به تثبیت واقعی و معمول می رسد

22

شکست

soltann

20/دی/1399

به نظر من قیمت طلا دچار یه حباب شده مثل قیمت بیت کوین و اتریوم وامکانش هست بازم افزایش پیدا کنه و چون یه حبتبه ممکنه کم تر هم بشع

6

ادامه ی قبلی

نوید

20/دی/1399

و کاربردهای دیگه طلا رو هم که میدونیم در صنعت چیه .اما مساله اینه که در صنعت جایگزین داره طلا و صنعت خود کفا است بدون طلا هم خود کفا است

6

طلاو ارزهای سنتی بازنده بازی ارزدیجیتال

behrouzdesign

20/دی/1399

ارز دیجیتال رقابت خودش رو با طلا و ارزهای کاغذی برد... یعنی تازه سیرمایه دارا پی به ارزش بالای ارزهای دیجیتال بردن.... و با ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و کم شدن تنش‌های سیاسی در آمریکا و کوچ سرمایه دارا از بازار طلا به بازار بورس مالی و ارز‌های دیجیتال، قیمت هر اونس طلا چیزی حدود ۱۰۵دلار کم شده که اتفاق بی‌سابقه‌ای محسوب میشه تو بازار بعدش تو بازار ارز هم که شاهد افت نرخ دلار و یورو بودیم تو چند روز پیش ‌و این دو تا عامل کاهش قیمت طلا و سکه مخصوا تو ایران بوده..‌ آینده تو دستان دارندگان ارز دیجیتال پرسود باشید دوستان

31

کاهش فلز زرد

naser175

20/دی/1399

همیشه بازارهای مالی با افت و خیز همراه بوده و هست اینبار طلا با رقیبی دیجیتال زورآزمایی میکنه که گویا خیلی مجهزتر و جذاب برای نسل جدیده ریزش اینروزهای طلا بر اثر عامل سیاسی احتمال هرج و مرج در امریکا و البته سوق یافتن بیشتر آحاد مردم به بیتکوین این شگفتی قرن 21 هست اونها نه جذب بیتکوین بلکه جذب سود سرشارش میشن سودی که یکشبه میتونه گدا رو به پادشاه تبدیل کنه چیزی که فقط در افسانه ها و خواب و رویا ممکن بود امروز به مدد بیتکوین این دستپخت زنده یاد ساتوشی یاماموتو در دنیای واقعی به امری ممکن بدل شده فقط اینکه امیدوارم حتی اگر شده درصد کمی ازین صاحبان بیتکوین بخشی از سودشون رو صرف امور انساندوستانه و کمک به فقرا کنند تا همه از بهاری سبز و روشن لذت ببریم

16

سقوط قیمت طلا

F.alizadeh1366

20/دی/1399

اگر طلا شکسته شود گرانی هم از بین خواهد رفت و مردم به روان رندگی خود باز میگردند و ازدواج ها هم زیاد خواهد شد چون با گرانی طلا بازار فروش خیلی پایین آمده بود وهمه مردم به فکر فروختن طلاهای خود بودند

15

بازی های سیاسی

ali60

21/دی/1399

متاسفانه همه چیزبازیه،چرانبایداصولی ومتاثرازبازاراتفاقات پیش بیاد؟چه در بورس یاطلایاملک یاهرچی.بازی برحسب نیازحکومت و مردم.اگربازی نبودمردم اینقدرزیاددرباژارهای مختلف متضررنمیشدن

2

سقوط طلا دربازارهای جهانی

زارع

20/دی/1399

بدنبال قدرتمند شدن بیت کوین درسطح جهانی بیشتر سرمایه گذاران طلا به سمت سرمایه گذاری روی بیت کوین کشیده شده اندخبرهای ناشی ازانتخابات وریاست جمهوری پرماجرای بایدن وترامپ دوموضوع اصلی که سبب افت وکاهش طلادربازارهای جهانی شده است شاید تین کاهش مقطعی باشد ودوباره همچنان طلا به عنوان یک پشتوانه قوی به افزایش ادامه دهد

28

سقوط طلا

arminaka71

20/دی/1399

طلا عقب کرد سقوط 800 هزار تومنی بازار وسرمایه گذاران طلا سرمایه خودشونو کشیدن بیرون وبه سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال رو آوردن و لی طلا به زودی برمیگرده وبالا میره

26

عقبگرد‌ قیمت‌ طلا

mtpanah

20/دی/1399

ب‌ نظر‌ من‌ که‌‌ قیمت‌ طلا‌ هم‌ مث‌ قیمت‌ بیت‌ کوین‌ و‌ اتریم‌ دچیار‌ یه‌ حباب‌ شده‌ که‌ اگه این‌ حباب‌ بترکه‌ خیلی‌ ها‌ رو‌ توی‌ برشکستگی‌ قرار‌ میده

29

شرایط برای ازدواج

کاکم

21/دی/1399

با پایین اومدن طلا دیگه الان باید پسرا دست به کار بشن و طلا بخرن چون اگه الان نخرن نمیتونم زن بگیرن و نمیشه تا آخر عمر زد چون کور میشن...

8

قیمت بیت کوین

asra1390

26/دی/1399

احتمالا هفته بعد بیت کوین رکورد جدیدی ثبت خواهد کرد الان بیت کوین بهترین ارز برای سرمایه گذاری هست وفعلا سرمایه گذاری روی طلا ریسک هست

4

آینده طلا

nima.mahamadi

25/دی/1399

به نظرمن قیمت طلا برخلاف تفکرات همه یکباره بالا میرود ومردم عزیز باید مراقب باشند به احتمال زیاد بعد از کنار رفتن ترامپ به شدت شاهد افزایش قیمت طلا خواهیم بود

3

اعتماد مردم به بیت کوین

نوید

20/دی/1399

حقیقتی وجود داره که اگه مردم اعتمادشونو به بیت کوین و سایر آلت کوینها حفظ کنند به این راحتی ها پایین نمیاد قیمت ارز دیجیتال

5

عقبگرد‌ قیمت‌ طلا

mtpanah

20/دی/1399

ب‌ نظر‌ من‌ که‌‌ قیمت‌ طلا‌ هم‌ مث‌ قیمت‌ بیت‌ کوین‌ و‌ اتریم‌ دچیار‌ یه‌ حباب‌ شده‌ که‌ اگه این‌ حباب‌ بترکه‌ خیلی‌ ها‌ رو‌ توی‌ برشکستگی‌ قرار‌ میده

27

ارز برتر

omid_p_78

21/دی/1399

قیمت ارز دیجیتال این مدت به حدی بالا رفته که اکثریت مردم میخواین توی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنن تا چیزای دیگه با این حال هم قیمت ارز به خصوص بیت کوین که طرفدارای زیادی داره همچنان رو به افزایش هستشو به این راحتی ها پایین نمیاد

3

سقوط طلا

saatesheni

20/دی/1399

سقوط قیمت جهانی طلا دلیل بر بی ارزش بودن این فلز نیست، بلکه کم کم بیشتر دولت‌ها و کشورها کالای با ارزش تری از دلار و طلا برای سرمایه گذاری پیدا کرده اند که رشد قابل ملاحظه ای دارد و چیزی نیست جز ارزهای دیجیتال

8

بازار پر سود

soheilstar

20/دی/1399

بعید نیست پر این بازار نزولی طلا ، سرمایه داران بزرگ بازار طلا ،وارد بازار شگفت انگیز ارزهای دیجیتال ، خصوصا بیت کوین شوند.

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.