coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

68,995 $

3,981,011,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

14.6%

3,523 $

203,288,063 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

57,683 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

586.9 $

33,864,707 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.3%

183.36 $

10,579,872 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9992 $

57,654 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

14.6%

3,519 $

203,039,953 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.1%

0.5301 $

30,587 تومان

XRP

XRP

xrp

3.9%

6.53 $

376,781 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.5%

0.1571 $

9,065 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

مورگان استنلی، غول بانکداری آمریکا، ۱۰ درصد سهام مایکرواستراتژی را خرید

20/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
مورگان استنلی، غول بانکداری آمریکا، ۱۰ درصد سهام مایکرواستراتژی را خرید
Bank
MicroStrategy
اخبار
تحلیل
2920
2 دقیقه

پس از رشد سرسام‌آور سهام شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که به‌واسطه صعود بیت کوین رخ داد، مورگان استنلی (Morgan Stanley)، غول بانکداری دنیا، ۱۰ درصد از سهام این شرکت را خرید.

به گزارش کوین تلگراف، مورگان استنلی روز گذشته در نامه‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که ۷۹۲,۶۲۷ سهم از شرکت اطلاعاتی مایکرواستراتژی را خریده است. این میزان معادل ۱۰ درصد از سهام مایکرواستراتژی است. در ماه‌های گذشته، مایکرواستراتژی سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی را در بیت کوین انجام داده است.

طبق گزارش‌ها، مورگان استنلی سهام این شرکت را در روز پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی خریده است. قیمت هر سهم مایکرواستراتژی از ۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۸ آذر) تا ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی) از ۲۸۹ دلار به ۵۴۵ دلار رسیده است.

ماه اوت، مایکرواستراتژی بیت کوین را به‌عنوان دارایی ذخیره‌ای خود انتخاب کرد. مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل این شرکت، پس از این حرکت بزرگ گفت:

این سفته‌بازی و سرمایه‌گذاری به امید کسب سود یا برای پوشش ریسک نیست. این یک استراتژی برنامه‌ریزی‌شده تجاری است تا استاندارد بیت کوین را بپذیریم.

چند هفته گذشته، مایکرواستراتژی اعلام کرد که ۴۰۰ میلیون دلار بدهی ممتاز را برای خرید بیت کوین عرضه می‌کند. تا ماه گذشته، این شرکت حدود ۷۰۴۷۰ واحد بیت کوین در اختیار داشت. با توجه به قیمت بیت کوین، ارزش آنها در حال حاضر بیش از ۲.۸ میلیارد دلار است.

ارزش سهام مایکرواستراتژی

از سال ۲۰۲۰ تا به حال، مورگان استنلی رابطه خود با بازار ارزهای دیجیتال را تقویت‌ کرده است. این در حالی است که به‌گفته بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار، ورود سیل عظیمی از سرمایه‌گذاران نهادی به این بازار، باعث رشد خارق‌العاده آن شده است. به‌گفته آنها، پس از ورود این سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاران خرد هم دچار ترس از عقب افتادن شدند و همین مسئله موج جدیدی از سرمایه را وارد این حوزه کرد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

بارفتن ارزش ارز بیت کویین

[email protected]

22/دی/1399

بابلوکه کردن ارزهای چینی توسط امریکا بیت کویین ارزشش بالا میرود واین فرصت خوبی برای طرمایه گذاری در این عرصه است

5

سهام

@Amir_85_00

20/دی/1399

غول بانکداری آمریکا بعد از اینکه سهام شرکت مایکرواسترانژی رشد زیادی داشته اقدام به خرید سهام این شرکت کرد. بیت کوین دلیل اصلی صعود سهام شرکت مایکرواسترانژی است.

15

خبر فاندامنتال مهم، جهش قیمت به زودی

behrouzdesign

20/دی/1399

قیمت بعدی 50 و 75 هزار دلار دیدید تعجب نکنیم... سال عجیبیه، سازمان و شرکت های که یک زمان مخالف سرسخت کریپتو کارنسی و بیت کوین بودن الان خریدار شدید ارز دیجیتال... سال عجیبیه سال 2020 که از اولش با 8500 دلاری شروع شد و تا با آغاز سال 2021 به بالاترین حد قیمت خودش تو تاریخ رسیده... این شروع یک اتفاق مهم دیگست... تمام اخبار و چارت و نمودارها فقط یک چیز رو نشون میدن به زودی بیت کوین بالای 80 هزار و اتریوم 2500 خواهد شد و ارز کاردانو با آخرین آپدیت خودش به نرخ یک دلار خواهد رسید... بماند یادگاری انشالله

25

هدف سهام خریدن غول بانکداری امریکا

زارع

20/دی/1399

رشد چشمگیر بیت کوین سبب خریدن 10% سهام یک شرکت بزرگ توسط مورگان استنلی خریداین سهام برای به. رسمیت شناختن این ارزدیجیتال. می باشد سرمایه گذاری این بانک روی سهام یک شرکت تنها سود بردن نیست شناساندن بیت کوین واستانداردبیت کوین می باشد هرچه این ارزدیجیتال قدرتمند شود بازار متعادل ترواسانتر بدون صرف وقت زیاد می توان ازاین ارزدرمعاملات استفاده نمود

19

مورگان

eli1383

20/دی/1399

مورگان واقعا باهوش و با عقل بود که بعد بالا رفتن سود شرکت ده درصد از سهام را خرید ، زیرا آینده ی ارز دیجیتال را دیده بود ، واقعا اگر چند سطر درس حسابداری خوانده باشی نونت تو روغنه چون می‌دونی باید با پول دیجیتالی چیکار کنی ، مثلا اگر من خودم چند سال پیش میدونستم بیت کویین چیه الان پشیمون نمی‌شدم که اون موقع که ارزون بود نخریدم.

9

غول بانکداری

sajjadstar

20/دی/1399

خرید سهام عمده توسط بانک های بزرگ جهت سرمایگذاری های کلان سبب رشد این شرکت ها می شود و نشانه خوبی برای رشد ارزش سهام این شرکت ها می شود.

18

مورگان و بیتکوین

09192110430

12/شهریور/1400

جی‌پی مورگان و سازمان ولز فارگو با همکاری گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) در حال راه‌اندازی صندوق بیت کوین هستند. NYDIG ارائه‌دهنده خدمات مالی و فناوری بیت کوین، زیر مجموعه شرکت استون ریج (Stone Ridge) است. با توجه به این پرونده، جی‌پی مورگان نسبت به ارجاع مشتریان به ناشر یعنی NYDIG Private Bitcoin Fund LP، کارمزد و خدمات خاص دریافت خواهد کرد.M@F

4

مورگان‌ استنلی‌

mtpanah

20/دی/1399

حوزه اصلی فعالیت این شرکت در زمینه بانکداری‌ سرمایگذاری‌ ، مدیریت‌ سرمایگذاری‌ ، مبادلات اوراق‌ بهادر‌  و مدیریت‌ ثروت‌  متمرکز‌ است

24

مورگان

azad6200

21/دی/1399

سرمایه گذاری مورگان استنلی و کلا سرمایه داران بزرگ جهان در حوزه ارز دیجیتال و بیت کوین باعث افزایش قیمت ارزها شده است

11

برکت بیت کوین

soheilstar

21/دی/1399

از صدقه سر بیت کوین شرکت هایی که از این ارز خریداری کردند شاهد افزایش سهام خود بوده اند و مسلما هر سازمان سرمایه داری نگاهش به این سمت جلب میشود.

11

بیتکوین

farzad

20/دی/1399

خوب وقتی میگن غول باید انتظار کارهای بزرگتری رو ازشون داشت چون آیندە رو این ثروتمندان با داراییهاشون تغییر میدن

14

غول بانکداری آمریکا

ماهور

20/دی/1399

غول بانکداری امریکا بعد از اینکه سهام شرکت مایکرواسترانژی رشد زیادی داشت اقدام به خرید سهام این شرکت کرد.بیت کوین دلیل اصلی صعود سهام شرکت مایکرواستراتژی ست.

28

مورگان استنلی

dors@1

20/دی/1399

بعد از پیوستن شرکت مایکرواستراتژی به حوزه ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی بیت کوین منتظر واکنش ها از طرف بیت کوین بودیم و حالا با صعودی شدن قیمت بیت کوین سهام این شرکت سود زیادی کرد و باعث شد تا مورگان استنلی از سهام این شرکت خریداری کند.

14

سرمایه گذاری

parviz663

20/دی/1399

هروز شرکتها و افراد وموسسهای بیشتر ومعتبرتر به ارزهاز دیجیتال ودر صدر انها بیت کویین آری میگویند تا جایی که یکب از بزرگترین سرمایه گذاران دنیا سهام شرکتی را خربداری کرده که بیت کویین خریداری کرده این حاکی از آن است که موفقیت در نزدیکی ماست، پس از این قطار عقب نمانیم

18

گسترش ارز دیجیتال

mohsenoil

23/دی/1399

با ورود شرکتهای بزرگ و سرمایه گذاری های عظیم در عرصه ارز دیجیتال باعث شده تا نگرش مردم ب این سمت جلب بشه و باعث میشه تا سیل عظیم سرمایه ها ب بازار ارز دیجیتال در اینده سرازیر بشه

3

غول بانک داری آمریکا. سهام خرید

arminaka71

20/دی/1399

سهام شرکت مایکرواسترادژی چون ارز دیجیتال خرید سود خوبی درآینده دارد و واقعا خرید ده درصد سهام این شرکت بهترین سرمایه برای آینده هست

20

غول بانکداری

milad.king

20/دی/1399

با رشد بیت کوین شرکت ها به سمت سرمایه گذاری میرن و باعث بهتر شدن ارز دیجیتال در دنیا میشه و ارز دیجیتال به شکل خاصی پیشرفت میکنه

11

مورگان استنلی

marwan

29/اسفند/1401

مورگان استنلی (به انگلیسی: Morgan Stanley) شرکت خدمات مالی آمریکایی است، که در سال ۱۹۳۵ از مشارکت هنری استارجیس مورگان (نوه بانکدار آمریکایی جی‌پی مورگان) و هارولد استنلی، با پشتیبانی مؤسسه مالی جی‌پی مورگان تأسیس شد.[۴]

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.