coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

65,474 $

3,882,608,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,944 $

174,578,014 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

570.9 $

33,851,405 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

162.51 $

9,636,843 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

59,282 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5165 $

30,628 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,942 $

174,467,716 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

6.66 $

394,938 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4%

0.15 $

8,895 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کدام صرافی غیرمتمرکز ایردراپ بعدی را انجام خواهد داد؟

24/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
کدام صرافی غیرمتمرکز ایردراپ بعدی را انجام خواهد داد؟
ایردراپ
ٍِDEX
اخبار
آموزش
10135
4 دقیقه

در اواسط ماه سپتامبر، کاربران صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ با ایردراپ توکن UNI غافلگیر شدند. این ایردراپ در آن زمان ارزشی معادل با ۱۲۰۰ دلار داشت. کسانی که قبل از تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ از بزرگترین بازارساز خودکار (AMM) جهان استفاده کرده بودند توانستند این توکن‌های جدید را دریافت کنند.

با توجه به آنکه کاربران در صدد نقد کردن این توکن‌ها و مبادله آنها با اتر و تتر برآمدند، کارمزد گس نیز افزایش یافت. از آن زمان تاکنون، قیمت توکن UNI نوسان زیادی داشته است، اما هم‌چنان در بین ۵۰ ارز دیجیتال برتر باقی مانده و قیمت آن نیز نسبت به ابتدای عرضه خود تقریبا دو برابر شده است.

سپس، در کریسمس بود که صرافی 1inch با همکاری مونی‌سواپ (Mooniswap) توکن 1INCH را عرضه کرد. صرافی 1inch چند مزیت نسبت به یونی‌سواپ دارد. از این مزایا می‌توان به جمع‌آوری اطلاعات در خصوص بهترین قیمت‌ها از چندین صرافی غیرمتمرکز مختلف و صفحه نظارتی کاربرپسند اشاره کرد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که کاربران این صرافی را تحت تاثیر قرار داد، انتقال بیش از ۶۰۰ توکن 1INCH هر کدام به قیمت ۲.۵۰ دلار به کیف پول آنها بود.

نکته اصلی این بود که تنها کاری که کاربران باید برای دریافت این توکن‌ها انجام می‌دادند، انجام یک تراکنش نسبتا کوچک در این پروتکل بود. بنابراین آیا شاهد عرضه توکن توسط سایر صرافی‌ها خواهیم بود؟ از کجا می‌توان ایردراپ سودآور صرافی ‌های غیرمتمرکز را پیدا کرد؟

دلیل اهدای توکن‌های رایگان چیست؟

اگر این ایردراپ‌ها مختص توکن‌های نظارتی است، چرا شرکت‌ها به انجام ایردراپ می‌پردازند؟

علیرغم چندین میلیون دلاری که دارندگان توکن‌ها از عرضه اولیه کوین (ICO) کسب کردند، این موضوع دیگر همانند سال ۲۰۱۷ جذاب نیست.

با وجود ممنوعیت و مخالفت‌های شدید که ریپل و سایر شرکت‌ها در آمریکا با آن مواجه‌اند، شرکت‌ها نمی‌خواهند که وارد مسائل و مشکلات قانونی و حقوقی شوند. اگر تمام توکن‌ها به صورت رایگان اهدا میشد، دیگر فروش توکن یا اوراق بهاداری وجود نداشت و این توکن‌ها نیز ارزشی نداشتند.

به عبارت دیگر، ایردراپ کردن یک توکن، روشی بسیار خوب برای پروتکل موردنظر است تا به حامیان خود پول ارسال کند، بدون آنکه وارد مسائل قانونی و حقوقی شود. این پروتکل‌ها مدعی هستند که ایردراپ‌ها، نظارت دموکراتیک واقعی را امکان‌پذیر می‌سازند.

صحبت درباره اینکه کدام پروتکل در آینده به ایردراپ توکن خود می‌پردازد به یکی از موضوعات جذاب در عرصه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. با وجود ارزش بازار ۱.۳ میلیارد دلاری توکن UNI، چه کسی مخالف کسب سود از این طریق است؟

چند صرافی غیرمتمرکز دیگر همانند یونی‌سواپ و پلتفرم‌های جمع‌آوری کننده اطلاعات صرافی ‌های غیرمتمرکز همانند 1inch نیز ایردراپ را مدنظر قرار داده‌اند. از آنجایی که یونی‌سواپ و 1inch، توکن‌های خود را به افرادی اهدا کرده‌اند که در این پلتفرم‌ها به انجام معامله پرداخته‌اند، بعضی از افراد به امید دستیابی به ایردراپ‌های بعدی، معاملات زیادی انجام داده و کارمزدهای بسیار زیادی پرداخت کرده‌اند.

در ادامه، به ۵ موردی که ممکن است ایردراپی همانند یونی‌سواپ داشته باشند خواهیم پرداخت.

متامسک

متامسک (MetaMask) که متعلق به کانسنسیس (ConsenSys) است، ابتدا با 1inch همکاری داشته است تا قابلیت تبدیل مستقیم توکن‌های ERC-20 را در رابط کاربری مخصوص به مرورگر امکان‌پذیر سازد. اکنون متامسک به جستجوی چندین صرافی غیرمتمرکز و پلتفرم‌های جمع‌آوری کننده اطلاعات صرافی ‌های غیرمتمرکز می‌پردازد تا بهترین قیمت را پیدا کند.

مزیت متامسک در این است که مسدودسازی و آزادسازی سرمایه در متامسک هیچگونه کارمزدی ندارد و صرفا کافی است تبادل موردنظر خود را انتخاب کنید. نقطه ضعف آن نیز کارمزدهای بسیار زیاد سایر بخش‌های متامسک است. با این حال، عرضه توکن نظارتی توسط متامسک پیش‌بینی می‌شود.

پاراسواپ

پاراسواپ (Paraswap) که هنوز در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد و رابط کاربری زیبایی ندارد، به دنبال فرصتی مناسب برای عرضه توکن‌های رایگان است. همانند ارتباط 1inch و مونی‌سواپ، پاراسواپ نیز علاوه بر آنکه اطلاعات سایر صرافی ‌های غیرمتمرکز را جمع‌آوری می‌کند، صرافی پارا (Para) را در اختیار دارد. هم‌چنین، همانند 1inch که از توکن‌های CHI به عنوان کارمزد گس استفاده می‌کند، پارا نیز از توکن‌های GST2 برای پرداخت گس بهره می‌برد.

صرافی Matcha.xyz

صرافی Matcha بر بستر پروتکل 0x اجرا می‌شود و شاید فکر کنید که توکن جدیدی ایردراپ نخواهند کرد، زیرا از قبل دارای یک توکن هستند.

این نظر اشتباه است. پروتکل 0x، تاسیس و ایجاد صرافی ‌های غیرمتمرکز را نسبتا آسان می‌کند و Matcha نیز یکی از چندین صرافی است که از 0x استفاده می‌کند. اما افراد 0x از Matcha حمایت می‌کنند زیرا تجربه و توسعه‌دهندگان خوبی در تیم خود دارند.

صرافی DyDx

چند سالی از تاسیس صرافی DyDx گذشته است، اما این صرافی اخیرا بازار قراردادهای دائمی را عرضه کرده است. اکنون DyDx لوریج و قراردادهای آتی را در پلتفرم غیرمتمرکز خود ارائه می‌‌دهد.

کارمزد این صرافی نسبتا زیاد است و حداقل کارمزد آن برای بسیاری از معامله‌گران یک اتر است که در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. اگرچه با ورود به این صرافی، گفته می‌شود که کاربران آمریکایی بهتر است از این پروتکل استفاده نکنند، اما DyDx هم‌چنان ناشناس و غیرمتمرکز است.

اگر به یاد آوریم که چند کاربر آمریکایی به طور پنهانی از سرویس لوریج صرافی بیتمکس استفاده می‌کردند، پس می‌توان تصور کرد که افراد زیادی به سمت صرافی DyDx جلب شوند. صرافی DyDx نیز همانند سایر صرافی‌ها، محصول یا توکن مشخصی در اختیار ندارد، بنابراین ممکن است به زودی شاهد ایردراپ آن باشیم.

صرافی Zapper.fi

صرافی Zapper اخیرا رابط کاربری خود را به‌روزرسانی کرده و دارای ویژگی‌های خوب و جدیدی شده است. بهترین نکته درباره Zapper این است که کیف پول شما را به منظور امکان فارمینگ و سایر قراردادهای درآمدزا می‌خواند و تمام آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر به یونی‌سواپ، Curve یا سوشی‌سواپ نقدینگی افزودید، Zapper به محاسبه و ساماندهی نقدینگی موردنظر و سود آنها خواهد پرداخت.

در حال حاضر Zapper دارای توکن نیست و در صدد تامین بودجه و جذب سرمایه عمومی برنیامده است. در نتیجه به کاندیدای خوبی برای ایردراپ تبدیل می‌شود.

صرافی ‌های غیرمتمرکز بیشتری که به ایردراپ توکن‌ها می‌پردازند

اگرچه هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست، اما دنیای ارزهای دیجیتال علاقه به تکرار روندهای گذشته خود دارد. اگر ICO های سال ۲۰۱۷ درسی به ما آموخته باشند این است که شاهد ایردراپ صرافی ‌های غیرمتمرکز بیشتری خواهیم بود. ارزش این ایردراپ‌ها و حفظ قیمت توکن‌ها موضوع دیگری است. مشاهده گسترش این عرصه بسیار هیجان‌انگیز است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

ارزهای جدید

qasemrezai

25/دی/1399

اینکه این ارزها جدید هستند و کسی سراغش نمیره ی اشتباه بزرگه بیکوین هم زمانی ارزش نداشت ولی الان چی..

30

صرافی های غیرمتمرکز

shahrzad1400

07/دی/1400

باشناخت درست از صرافی های غیرمتمرکز میشود برای شناخت درست وصحیح تریدها،توکن،ایردراپ ها.... از آنها استفاده کنیم

2

چرخیدن چرخ صرافی ها با ایردراپ

hadiclever83

24/دی/1399

ایردراپ میتواند گزینه عالی برای صرافی های تازه تاسیس باشد که با ایردراپ بتوانند مشتری هایی برای خود جمع و اعتماد سازی کنند

32

صرافی هاوایردراپ بعدی

زارع

24/دی/1399

ارزهای دیجیتال انقدر زیاد هستند که درهرزمان کوتاه یکبار یک صرافی غیر متمرکز ایردراپی را ارائه می دهد وبادادن چندین توکن مود نظر خود به عنوان پاداش قصد تبلیغ وخرید توکن خود وشناختن هرچه بیشتر انصرافی است ولی فکر نمی کنم این ایردراپ هامانن یونی سواپ وغیره بتواند جایی دربین مردم پیدا کند

50

لذت‌ دریافت ارز رایگان

behrouzdesign

24/دی/1399

ایردراپ ها هیچ‌گاه تقاضای پول نمی‌کنن. به همین دلیل به ایردراپی که برای واریز رمزارز درخواست واریز پول دارن، باید شک کنیم از طرف دیگه هیچ‌گاه و هیچ‌گاه و هیچ‌گاه کلید خصوصی خود را برای هیچ شخصی ارسال نکنید دوستان. موجودی یا تراکنش‌های حساب با کلید عمومی که در دسترس همگان است قابل ‌مشاهده هستش در برخی مواد شیادان با این حرف که به دنبال چک کردن موجودی هستن از کاربر تقاضای دسترسی به کلید خصوصی را دارن...

34

SafeSwap

btc12345

25/دی/1399

سلام،صرافی SafeSwap یادتون رفت،قرار هست بزودی ایردراپ sst رو راه اندازی کنه و فقط به دارندگان yfdai و استیک کنندگان و همینطور کسانی که کشاورزی میکنن داده میشه،قیمت اولیه 1 دلار در نظر گرفته شده،اگر بشه یه تحقیق کنید کاملا معتبر هست

42

دانلود کوین

housain320i

09/مرداد/1400

ارز بسیار پر هیاهو و پر صدای داج کوین رو خیلی ها مثل یک ارز بی ثبات می‌دانند و اون رو مثل یک بازی قمار میخانن اما این ارز در جند ماه آینده نچندان دور و طولانی جزئ از بهترینها بشمار می رود و این سیاست نهنگ های هست که از این موضوع استفاده کنن .

3

ایردراپ

fatemeh13771998

24/دی/1399

ایردراپ، به برنامه ی بخشش توکن های رایگانی می گویند که تازه منتشر شده اند و برای تبلیغ آن توکن صورت می گیرد.

47

ایردراپ

ehsan7652

15/اردیبهشت/1400

ارزهای دیجیتال خیلی زیادهستندوهرارزنوظهوری که بیادبه دلیل رقابت باهم نوعانش بایدقابلیت های بیشتری داشته باشه تابیتونه رشدکنه وازطرفی صرافی های معتبرازارزهایی که به خوبی رشدکنن بیشترحمایت میکنن

16

بیت کوین

azad6200

24/دی/1399

واقعا خوش بحال دارندگان بیت کوین که در این سالها صاحب چندین ارز دیجبتال ارزشمند بیت هستند و الان ملیاردرند

49

صرافی_ایردراپ

[email protected]

29/خرداد/1400

ارز های دیجیتال زیاد هست، صرافی های تازه‌کار برای به دست آوردن اعتماد از ایردراپ استفاده می کنند.... ایردراپ هم یک برنامه برای دادن توکن هست

10

بیت کویین

salmanbidabadi

23/بهمن/1399

با توجه به اینکه دو روز دیگه سال نو چینی هست اینکه گفته میشه ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت روبرو میشن، چقدر صحت داره؟

19

بیتکوین

ابوبکر

24/دی/1399

اونایی که صبرو حوصله به خرج دادن الان دستشون پر شده میشه گفت این ارزها تازه اول راهن و کم کم دارن جای خودشونو میگیرن ینی باید انتظار افزایش زیادی از این ارزا داشته باشیم

35

ایردراپ

mhm4d2020

24/دی/1399

با عرض سلام و ادب بهترین کار برای پیش بینی های ایردراپ ها این است که تحقیق کنیم که کدام صرافی تا حالا ایردراپ نداده و صرافی مشهور و قابل اعتمادی است.

41

ایردراپ

mtpanah

24/دی/1399

ایردراپ در واقع توزیع توکن و کوین‌های جدید به عنوان پاداش به افراد متعلق به رمزارز و یا ارزهای دیجیتال است

45

ارز سرمایه

[email protected]

14/بهمن/1399

دوستان این ارز های امروزی البته سر حرفم با سه ارز برتر جهانه خیلی میتونن برای شما لازم باشن دسترسی اسان بدست اومدن پول با ارزش مخصوصا برای ایرانیان پس حتما دنبال گیری کنین نگران سقوط این ارز های نباشین سقوط انها نا چیزه و به دلیل داشت مخاطب های زیاد در جهان همیشه در صدر هستن

22

باسلام

mahdieh.ma

21/تیر/1400

بهترین کار برای پیداکردن ی صرافی خوب وقابل اطمینان تحقیق وجستجو از صرافی مورد نظر است ومانباید ب هر صرافی اطمینان کنیم

7

راه نجات صرافی تازه

$$$$$

16/تیر/1400

هنیشه افراد مبتدی فکر میکنن ک اینکار اسونه ولی واقعیت تاوقتی وارد کارنشی نمتونی بفهمی پس بنابراین هماانند ک

5

ایردراپ

[email protected]

05/مرداد/1400

ایردراپ گزینه خوبی برای صرافی ها هست صرافانی که تازه تاسیس شدن می توانند با کمک ایردراپ برای جمع کردن مشتری استفاده کنند

6

ایردراپ‌

mtpanah

24/دی/1399

ایردراپ در واقع توزیع توکن و کوین‌های جدید به عنوان پاداش به افراد متعلق به رمزارز و یا ارزهای دیجیتال است

44

جایگزین ایردراپ ها

soheilstar

24/دی/1399

به هر صورت به یاد داشته باشیم که ایردرپ یک پروتکلی است که اکنون شاید بازدهی داشته باشد ، اما در آینده ای نزدیک با قانونگذاری ها و اضافه شدن صرافی ها شاید نحوه جدیدی از معرفی توکن ها بوجود آید و اینگونه ایردراپ ها دیگر جایی در ارزهای دیجیتال نداشته باشند.

42

قطعا رونده این نوسانات روبه افزایش خواهد

sasan.s110

06/بهمن/1399

حالا بنظرم این تصمیمات از مسئولین ارز دیجیتال باید در عرصه جهانی مورد تائید واقع بشه که کاربر زیادی رو جذب کنه

28

صرافی ها و ایردراپ ها

aghaeih

24/دی/1399

اکثر صرافی های غیر متمرکز برای گسترش و پیشبرد کار خود در حوزه ارز دیجیتال یک سری آفرهایی رو برای کاربران در نظر می گیرند در این ارزها از بیت کوین گرفته تا دیگر ارز ها چنین کارهایی رو انجام می دهند که به زبان ساده تبلیغات در حد گسترده برایشان اتفاق می افتد ، و کاربران با ایجاد کیف پول و استفاده از آن یک سری توکن رایگان دریافت می کنند، یونی سواپ و وان اینچ از جمله آنهاست. و در آخر اینکه صرافی ها به دنبال ایده های تازه ای هستند تا با ایردراپ توکن های به کاربران پرداخت کنند که مزیت و امتیاز مهمی برایشان محسوب می شود، متامسک، پاراسواپ، مچا، دای دیکس، و صرافی زاپر از جمله صرافی های بعدی ایردراپ ها خواهند بود

40

ایرداپ بعدی ازکدام صرافی

arminaka71

24/دی/1399

بااینا ای دراپ ها میشه گفت صرافی های معرف و با گشتبانه میخ. آن بیشترین کاربر جذب کنن بهترین کار میکنن برای لیندا بهتر در این عرصه ارزها صرافیباییتس باکیف پولش، و یونی سوآپ به نظرم عملکرد خوبی داشته درسال گذشته

36

ایردراپ

[email protected]

01/فروردین/1400

اگر توکن ها به صورت رایگان اهدا میشد دیگر فروش ان و اوراق بهاداری وجود نداشت و توکن ها نیز هیچ ارزش نداشتند و تنها ایر دراپ برای افراد فعال تعلق میگیرد

15

ایردراپ راهی برای شناخته شدن

TFARM

24/دی/1399

با افزایش بازار ارزهای دیجیتال وجهانی شدن ان صرافیها در حال رقابت شدیت برای شناخته شدن هستن وبه همین دلیل هر چند وقت یکبار توکن خود را ایردراپ میکنن وباید خوش شانس باشی تا از این ایردراپ گیرش بیاد

44

ایردراپ

mhesamr

24/دی/1399

عمده صرافی ها در بازه های زمانی بیشتر برای تبلیغات ایردراپ انجام میدهند که هم تبلیغ هست هم جذب کاربر هست.

32

راهکار مناسب شیوه ایردارپ

مسعودجعفری

29/تیر/1400

باسلام،بااتخاذ چنین راهکارهایی و پرداخت توکن رایگان باعث استقبال خوب و تشویق بیشتر و ارزش ارز دیجیتال ها رو بخوبی نشان خواهد داد.

9

راه نجات صرافی های تازه کار

hadiclever

24/دی/1399

صرافی های تازه کار برای جلب اعتماد کاربران از ایردراپ استفاده میکنن که این بسیار کار درستی هس و میتونه نتیجه دار باشه برای صرافی ها

35

صرافی زاپر

javad6199

20/بهمن/1399

یکی از صرافی های انلاین و مطمئن میباشد که تمام برنامه های خود را برای کاربران بروز رسانی کرده و محل امنی را فراهم کرده است

21

ایردراپ

ماهور

24/دی/1399

ایردراپ راه موثری برای یک تبلیغ بزرگ است تا بتوان توکن اصلی خود را به همه معرفی کرد و اینکار بصورت رایگان بین مردم پخش میشود و دارای یک قانون خاص است.

47

ارز دیجیتال

amin9008s

09/مرداد/1400

این مباحث انقدر خوب تخصصیه که به طور دقیق باید مطالعه کرد و ازشون چیزای خوب برداشت کنی خیلی عالی خیلی چیزا ازشون یاد گرفتم کارتون عالیه

9

ایردراپ

sajjadstar

24/دی/1399

صدافی ها برای شناساندن ررخی توکن ها معمولا آن را ایردراپ می کنند و برای دریافت آن شرایطی را معرفی می نمایند که با داشتن آن شرایط شما آن ایردراپ را دریافت می کنید.

40

ایرتراپ

shahla.mansourkoohi

24/دی/1399

صرافی ها توکن های جدیدی دریافت میکنند نقد کردن توکن هابا مبادله اتر و تتر انجام میشه صرافی ها بیشتر به ایردراپ وارزهای دیجیتال گذشته وبه صورت سنتی میپردازند.

41

توکن free

sephr66

10/بهمن/1399

شاید matcha صرافی بعدی باشه که اقدام به این عمل میکنه علتش هم نوپا بودن و داشتن کادر توسعه دهنده قدرتمند میباشد و با این اقدام بتواند در جهت جذب کاربران خود به موفقیتی برسند

22

ایزاترپ

کاکم

24/دی/1399

ایزاترپ هلال بهترین راه برای کسب سود است و برای آن باید تلاش کرد چون هیچ چیز بدون تلاش و پشتکار به دست نمی‌آید

35

ارز,دیجیتال

azad6200

24/دی/1399

این مباحث اونقدر تخصصی ست که نیاز به مطالعه همه جانبه زیادی دارد تا بتوان ازشون درست وحسابی سر دراورد

36

ایردراپ

dors@1

24/دی/1399

برای تبلیغ کردن و مورد توجه قرار گرفتن یک توکن به صورت رایگان عرضه میشه که بنظر کار درستیه و جواب خواهد داد.

57

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.