coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,908 $

3,847,210,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,118 $

179,266,025 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

577 $

33,179,800 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.2%

172.4 $

9,913,000 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

57,494 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,114 $

179,063,625 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5206 $

29,934 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

6.44 $

370,300 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1%

0.1528 $

8,786 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

چشم انداز دلار آمریکا در سال ۲۰۲۱: تضعیف بیشتر پادشاه ارزها در راه است؟

25/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
چشم انداز دلار آمریکا در سال ۲۰۲۱: تضعیف بیشتر پادشاه ارزها در راه است؟
بازار جهانی
USD
دلار
فارکس
5492
3 دقیقه

در سالی که توسط همه‌گیری جهانی و موجی از محدودیت‌های اقتصادی صدمه دید و بسیاری از کسب و کارهای کوچک را فلج کرده بود، ثابت شد که بازارهای مالی مقاوم و منعطف هستند.

البته، بخش اعظم این پایداری بی‌شک مدیون موج بی‌سابقه‌ی محرک‌های کنگره و بانک مرکزی آمریکا بود.

محرک‌های بیشتری در راه هستند. رئیس جمهور «دونالد ترامپ» آخرین بسته‌ی حمایتی کووید (بیماری کرونا) را به صورت قانونی امضا کرد.

ترامپ قبلاً ضمن تقبیح این لایحه، مبلغ پرداخت ۶۰۰ دلار را ناکافی دانسته بود. ترامپ سرانجام تحت فشار و برای جلوگیری از تعطیلی دولت و ادامه دادن مزایای بیکاری، دست از مقاومت کشید.

و او همچنان به سنا فشار می‌آورد تا پیشنهاد بررسی محرک ۲۰۰۰ دلاری وی را بپذیرند.

در همین حال، رئیس جمهور بعدی، «جو بایدن»، وعده ارائه یک پیش پرداخت ازسوی کنگره را می‌دهد. بایدن خواهان چک‌هایی با مبلغ بزرگتر، اعانه‌ی مضاعف برای دولت های ایالتی و محلی و نیز هزینه‌های دولتی بیشتر است.

حال که جمهوری خواهان در انتخابات دور دوم ایالت جورجیا نتوانستند کنترل سنای آمریکا را حفظ کنند، شاید نتوان حد و مرز چندانی برای اعمال جاه‌طلبی‌های بایدن متصور شد.

اما این که آیا جمهوری‌خواهان اصلا اراده‌ی سیاسی سنگ‌اندازی را دارند یا خیر، مسئله‌ی دیگری است. برخی از جمهوری خواهان سنا با سرپیچی از نظر رهبریت حزب اکثریت پیشین به «برنی سندرز» (چپگرای تندرو) و رئیس جمهور ترامپ پیوستند تا ائتلافی عجیب و غریب را برای تصویب محرک‌های بزرگتر تشکیل دهند.

البته شکل‌گیری این احساس پوپولیستی در قبال کمک به مردم عادی، با توجه به سودهای کلان شرکت‌های غول پیکر وال استریت طی دوران همه‌گیری قابل تصور بود. این سودهای کلان به ضرر کسب و کارهایی تمام شد که ازسوی دولت‌های ایالتی و محلی ضروری تلقی نمی‌شدند. این شرکت‌های بزرگ همچنین با افزایش خرید در بازارهای اوراق خزانه‌داری و اوراق قرضه‌ی شرکتی، حمایت مضاعفی ازسوی بانک مرکزی دریافت کردند.

آیا در سال ۲۰۲۱، تورم گریبان اقتصاد آمریکا را خواهد گرفت؟

مقدمات رشد شدید تورم در اقتصاد آمریکا در ماه‌های آینده کاملاً مهیاست؛ بنابراین رشد انفجاری قیمت فلزات گران‌بها می‌تواند قریب الوقوع باشد.

سخت می‌توان یک فضای سیاسی و پولی صعودی برای فلزات بیش از آنچه اکنون با آن مواجهیم، متصور شد.

بانک مرکزی آمریکا در واقع افزایش نرخ بهره را از برنامه‌های سال ۲۰۲۱ خود حذف کرده است و قصد ندارد به این زودی‌ها برنامه ۱۲۰ میلیارد دلار خرید ماهانه‌ی دارایی خود را محدود کند. این یعنی ماشین چاپ پول با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و کسری بودجه‌ی فدرال شاید به مرز ۴ تریلیون دلار هم برسد.

حال که به نظر می‌رسد دموکرات‌ها توانسته‌اند کنترل مجلس و سنا را به عهده بگیرند، مانع چندانی بر سر راه تصویب بسته‌های مالی بیشتر از سوی دولت وجود نخواهد داشت. واقعیت این است که فقط اقلیت کوچکی از سیاستمداران به تعدیل هزینه‌های دولت رأی خواهند داد.

در ادامه‌ی روند افزایش کسری‌های بزرگ و کاغذنویسی آن‌ها، با صدور بدهی جدید و با پشتیبانی بانک مرکزی، حمایتی قریب به اتفاق، دو حزبی و فوق العاده وجود دارد.

سیاست «وام گرفتن و خرج کردن» پیش درآمدی برای سیاست «چاپ پول براساس تقاضا» در نظریه‌ی مدرن پول (MMT) است. در سال ۲۰۲۱، نظریه‌ی مدرن پول ممکن است به شکلی رسمی به عنوان بخشی از برنامه احیای اقتصاد جهانی در دروان پساکرونا پذیرفته شود.

چشم‌انداز بلند مدت دلار آمریکا تیره و تار به نظر می‌رسد. سیاستمداران اشتیاق سیری‌ناپذیری برای پول بیشتر و بیشتر دارند و بانکداران مرکزی نیز با تن‌دادن به این خواسته، ارزش ارز را تا جای ممکن پایین خواهند آورد.

با ارائه چارچوب‌های جدید در تعریف «تورم متقارن» (با مقادیری بالاتر از ۲ درصد)، فدرال رزو نشان داد دیگر مانند گذشته به دنبال ثبات قیمت نیست. در عوض، بانک مرکزی اجازه خواهد داد تا قیمت‌ها تا جای ممکن بالا بروند.

اگرچه فشارهای ضد تورمی در بخش‌های خاصی از اقتصاد می‌توانند دوباره در سال جدید خود را نشان دهند، اما در هر حال، روند بسیار بزرگتر و قدرتمندتری وجود دارد که حاکی از تداوم تضعیف عمدی دلار آمریکاست.

منبع: UtoFx

منبع:

سایت UtoFx


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رابرت کیوساکی سقوط دلار آمریکا را پیش‌بینی می‌کند!

رابرت کیوساکی سقوط دلار آمریکا را پیش‌بینی می‌کند!

 تتر در سال 2023 تقریباً 5 میلیارد دلار دارایی خود را از بانک ها خارج کرده است

تتر در سال 2023 تقریباً 5 میلیارد دلار دارایی خود را از بانک ها خارج کرده است

قدرت خرید دلار ۹۸ درصد کاهش داشته است!

قدرت خرید دلار ۹۸ درصد کاهش داشته است!

هشدار اقتصاددان بانک ING نسبت به آینده اقتصاد جهان!

هشدار اقتصاددان بانک ING نسبت به آینده اقتصاد جهان!

رالی بیت کوین فراتر از محدوده 28500 دلار

رالی بیت کوین فراتر از محدوده 28500 دلار


تحلیل کاربران

دولت آمریکا

Hadi49hadi

09/آبان/1400

نخستین اقدام دولت آمریکا علیه مبادله رمزارزها پس از آن صورت می‌گیرد که حملات سایبری طی ماه‌های گذشته چندین صنعت این کشور را فلج کرد و موجب تهدید برخی از سازمان‌های دولت ایالات متحده شد. وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارش داده که دریافتی باج افزارها تنها در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار بوده که در مقایسه با سال ۲۰۱۹ چهار برابر شده است.

2

ارز مجازی

WEBTIK

25/بهمن/1399

از بین رفتن و یا کم شدن پول(اسکناس) چیز عجیبی نخواهد بود. آینده جهان با فناوری گره خورده است ، بی شک این اتفاق درباره‌ی ارزها نیز رخ خواهد داد.

5

ارز دیجیتال

marziyehmnejad

22/بهمن/1399

بنظرم بعد چند سال دیگه کلا چیزی ب اسم دلار وجود نداره همش میشه ارز دیجیتال چون دلار خیلی گرون شده کسی نمیتونه بخره ولی بجاش چیزای دیگ هستن ک بعد چند روز سودش میره بالا مثل ریپل اینا

7

ارز

mahdihoossini

21/بهمن/1399

دلار. در حال تضعیف شدنه و دلار امریکا داره قدرت خودشو از دست میده بیت کوین به اقتصاد کشورهای جهان خیلی کمک کرده و امریکا باید به فکر ارز ملی باشه و در حال حاضر سرعت و رشد بیت کوین در حال افزایشه و به زودی دلار شکست میخوره اینده خویی در انتظار ماست

5

تورم زایی

soheilstar

25/دی/1399

به هر صورت درست است که دولت امریکا بسته های حمایتی روانه بازار میکند ، اما این موضوع به طبع خود دارای تورم زایی نیز میباشد و فقط یک مسکن کوتاه مدت است. بنظر میرسد سال ۲۰۲۱ برای امریکا و دلار سال سختی باشد و نیاز به بازسازی اقتصادی در بازارهای جهانی احساس میشود.

26

دلار

majidbadri

03/بهمن/1399

دلار یکی از ارز های خیلی خوب است که امروزه خیلی با دلار سرو کار داریم و خیلی خوب است امیدوارم راضی باشید

10

دلار‌ سفیدیا‌ تقلبی

mtpanah

25/دی/1399

بسیاری از کشورهای آفریقایی ، تایلند ، اندونزی ، روسیه ، اکراین ، ترکیه و چین ، لاتویا و جمهوری چک ، فیلیپین ، مکزیک و شیلی از جمله کشورهایی هستند که عدم پذیرش دلار سفید در آنها گزارش شده است

33

شکست بیتکوین وجلوگیری از رشد

Ali6

03/بهمن/1399

وقتی دنیا به سمتی میره که همه با رمز معملات خودشون رو انجام بدن و پول کاغذی عملا از دور خارج میشود ودولت ها ضررهنگفتی متحمل میشون باعث برخی واکنشها از طرف انها میشود که با بی ثبات کردن بازار مجازی قصد در خارج کردن مردم از ان را دارند و عده ای سود های کلان وضرر های هنگفتی متحمل میشوند ،،،تا پول کاغذی همچنان گذشته ارزش داشته باشد...ولی

12

وضع اقتصادوتورم پس ازکرونا

زارع

25/دی/1399

تورم اقتصادی ،بیکاری ،درمضیقه بودن مردم دردوران کرونادرسال گذشته به خوبی مشهود بودهرکشوری برای جلوگیری ازمشکلات بوجود امده دست به هراقدامی می زدند که این مشکلات را به حداقل برسانندولی امریکا با چاپ دلار نه تنها کمک به این مشکلات نمی کند بلکه چنان تورم را بالا برده وتریلیون هابدهی بالا اورده است ولی درپایان سلطه ترامپ برای کمک به اقشار اسیب دیده از کرونا بسته حمایتی را پذیرفت سال جدید با تضعیف دلار وکاهش چشمگیر فلزات گرانبها روبه رو خواهیم بود

21

آینده ارز رمز ها

rezayazdani15

27/دی/1399

آینده معاملات و معادلات در اختیار ارز رمز ها می باشد.زمان زوال پول های رایج و اتحادیه ها به سر آمده

20

دلار و ریال

[email protected]

05/اسفند/1399

دلار هرقدر سقوط کنند ریال هزار برابر دلار سقوط می کنند عامل مهم افول دلار استفاد کشور های با اقتصاد بزرگ از ارز ملی خود است

4

دلار

mehranenayati

25/دی/1399

قراره دلار بشه 15 هیچ کس چیزی نخره وگرنه خیلی ظرر میکنه بیت انگار نصفه میشه همه چی نصفه میشه پس به حرف من گوش بدید و لایک کنید

22

قیمت دلار وبیت کوین

Aboli12

06/اسفند/1399

باید گفت که قیمت بیت کوین در کشورمون به دلار بستگی داره که ممکنه همین روز ها افت قیمت پیدا کنه که باغث ضرر معامله کنندگان ارز دیجیتال بشه و افت قیمت بیت کوین که هالا هالا ها باید باهاش کنار اومد ولی بیشتر ارزش اون بیشتر از این ها هم خواهد شد...

3

دلار

mohammadradman

25/دی/1399

قطعا با این روند رشد که ارزهای دیجیتالی در مدت عمر کوتاه خود داشتن ارزش دلار باز هم در مقابل این ارزها ضعیف تر میشه با این روند رشد دولت ها چاره ای جز رفتن به سمت استفاده از این ارزها ندارند

19

دلار

dors@1

25/دی/1399

بیت کوین به دنبال نشان دادن خود در عموم کارهاست و قطعا به دنبال گذشتن از دلار و جایگزین شدن حتی می باشد و دلار نیز تضعیف میشود، با تضعیف شدن دلار باعث میشه بیت کوین به راه خودش ادامه دهد.

43

دلار ضعیف تر میشود

sajjadstar

25/دی/1399

با رشد هرچه بیشتر بیت کوین شاهد کاهش ارزش دلار در مقابل آن هستیم و در صورتی که کشورهای جهان بخواهند از بیت کوین برای داد و ستد استفاده کنند باز هم تضعیف دلار در راه است.

31

پادشاه ارز

aref.s

06/بهمن/1399

چاپ قابل‌توجه پول، تورم احتمالی، ریکاوری اقتصاد جهانی، افزایش تمایل به ریسک سرمایه‌گذاران و سیاست‌های پولی انبساطی فدرال رزرو عواملی هستند که در کنار هم تحلیلگران را به این باور رسانده است که در سال آینده روند نزولی دلار آمریکا ادامه خواهد داشت.

10

اتفاق غیر ممکن

Sadegh4

22/بهمن/1399

دلار یگی از بهترین ارز های معتر دنیاست با این حال رخ دادن این اتفاق کمی غیر ممکن است و دلار ارزشش را حفظ میکند حتی در سقوط!

5

قیمت دلار پایین خواهد امد!!

‌Aboli13

06/اسفند/1399

باید توجه داشت که با برداشته شدن تحرین ها قیمت دلار پایین خواهد امد و مردم ضرر خواهند کرد پس الان اصلا موقع خرید طلا و دلار نیست چون بی شک ضرر میکنید حتی ارز های دیجیتالی مثل بیت کوین ارز اون ها تا دو سه برابر پایین میاد که واقعاً اعصاب خورد کنه... و خب قیمت ماینر هم پایین میاد به این هم باید فکر کرد

3

قدرت بیت کوین

@mortza1386

10/بهمن/1399

بیت کوین به اقتصاد کشور ها و جهان بسیار کمک چشمگیری کرده است و روند افزایشی بیت کوین هم با گذشت زمان بیشتر نیز میشود

20

افزایش بیت کوین

shayaneb

27/دی/1399

در حال حاضر سرعت رشد بیتکویم درحال افزایشه و داره سرعت چشمگیری به خودش اختصاص میده این خیلی خوبه تا چند وقت دیگه کل هم اسفتاده از کارت ها کم میشه و مردم کم کم به ارز دیجیتال یا کیف پول های الکترونیکی روی میارن

17

دلار و پایین اومدن ارزشش

yaser.n

26/دی/1399

در سال جدید با دولت جدید آمریکا باید دید که چه راهکاری دارن که از پایین اومدن ارزش دلار در برابر بقیه واحدهای پول جلوگیری کنند با این شرایطی که پیش آمده پیش بینی میشود حداقل تا اواخر امسال روند نزولی ارزش دلار پابرجا باشد.

20

دادگاه تتر

shahrooz45

26/دی/1399

امروز ۱۵ ژانویه دادگاه تتر برگزار میشه و اگه مدارکشون رو دادگاه قبول نکنه؛ ممکنه که روز مهمی برای مارکت کریم تا باشه و بیت کوین تا ۲۰۰۰۰دلار اصلاح بشه و اصلا بهتره کار استفاده نکنید

20

دلار

abbaskorbanm

08/مرداد/1400

بنظر بیشتر کارشناسی دلار امسال افت پیدا میکند خصوصا چین ورودیه بیشتر معاملاتشان با ارز خودشان انجام میده که از ارزش دلار کاسته میشه

1

دلار ویورو ودیگر ارز ها

mojtabarezaee

24/اسفند/1399

روند نوسان هست اما اینده خبر از بالا رفتن سطح اب در یا نمیکند ماهی دریا وروزی که در دریا هست دارد پس باید دید ودقت کرد واینده نگری وسود کرد ومراقب امروز واین لحطه بود وجمع کرد

2

دلار

amir_AM

18/بهمن/1399

واقعا اینکه دلار و این پول های کاغذی دیگر تا حداکثر 5 سال دیگر ارزشمند هستند شکی نیست. به نظر من این ارزی که بانک ملی طراحی کرده رو اگر توسعه دهد. به راحتی میتواند سال های بعد رو بدون دغدغه از اینکه ارزش ریال کاهش میابد. به روند این کار ها ادامه میدهیم. دیگر هم هزینه زیادی بابت تبدیل ارز ریال به تومان نمیکنیم. و همان ارزدیجیتال به عنوان ارز دوم رایج کشور قلم داد کنیم. عالی میشود

8

دلار

09026960202

27/دی/1399

فکر نمیکنم جهان پس از ارزهای دیجیتالی دیگه به ارز های قدیمی اجازه بازگشت بده ، هر چند هنوز این ارزها جایگاه واقعی خودشون پیدا نکردن ولی با پیشرفت روز افزون فناوری ها ، دیر نیست که جای پولهای موجود بگیرن ،به اضافه اینکه محدودیت های ، این پولها هم ندارن

17

دلار

kamezjan

28/دی/1399

آمریکا باید به فکر ارز ملی باشه چون دلارش داره قدرتش رو از دست میده من اطمینان دارم تا سال ۲۵ یعنی پنج سال دیگه دلار و پول کاغذی رسما نابود میشه و ارز دیجیتال میشه پول رسمی دنیا

18

سقوط ارزش دلار

[email protected]

05/اسفند/1399

قدرتهای اقتصادی دنیا که با ارزهای ملی خود معامله می کنند باعث سقوط ارزش دلار می شود کشورها ذخایر ارزی خود را قبل با دلار بود الان ارزهای مثل یوان ین یورو ذخیره می کنند

2

تورم در آمریکا

ایمانی

26/دی/1399

تورم در آمریکا معنی معنی ندارد کشور آمریکا با چاپ دلار تورم خود را صادر میکند وبا تولید سلاح وفرستادن انها و ایجاد نا امنی ودرگیریها بین کشورهای ضعیفتر تورم خود را صادر میکند

22

آینده بدون نقدینگی

sasan.s110

06/بهمن/1399

آینده ای که کلا از نظر نقدینگی روبه کاهش است هم بدلیل اینکه ارزها دیجیتال جلو خروج پول از دست مردم کنار جهانی از پول مردم کلا بین آملی میشه

11

دلار

ماهور

25/دی/1399

درحال حاضر دلار در مرحله تضعیف شدن است و با ادامه این روند بیتکوین سود بیشتری خواهد برد و پیشرفت بیشتری خواهد کرد. پیش بینی ها برای سال ۲۰۲۱ این است که دلار بیشتر از الان ضعیف می شود.

35

دلار ارزون میشه"

shayaneb

28/دی/1399

خبرهایی هست که میگن قراره دلار بشه دورور ۱۴/۱۵ تومن خیلی خوب میشه ولی کاش میشد زمان دقیقش رو بدونیم که چه حولو حوشی بود لااقل چیزی نگیریم باید احتیاط کنیم یهو همه چیز تیریزه به هم با کلی ضرر اگه منم فعلا چیزی نخریم.

16

BTC

shayaneb

28/دی/1399

با رشد بیت کوین دلار ضعیف میشه و کشور ها مجبورن در اینده ای نچندان دور از این رمزارز ها برای انجام معاملاتشون استفاده کنن. و اگر مسئولیت از خواب غفلت بیدار بشن و این رمز ارز ها رو در کشور مون رواج بدن و فرهنگ سازی بشه کشورمون از هر لحاظ قوی میشه و دیگه فقری نخواهد بود.

14

دلار پشت سرهم ضعیف میشه

arminaka71

25/دی/1399

به زودی دلار شکست ها بد میخوره اما برای ایرانی ها خوبه آینده خوبی درانتظار ماست اگه این الگو شکست دلار ادامه پیدا کنه دشمست قیمت ادامه پیدا کنه

28

کاهش دلار در چند روز اخیر

terminator77

02/بهمن/1399

قیمت دلار در چند روز اخیر به شدت کاهش خواهد یافت و از طرف دیگر با اشاره به سخنان جو باید رئیس جمهور جدید آمریکا می توان نتیجه گرفت که

12

نظرم

alizhddjdj

24/بهمن/1399

من از اینکه با این ارز آشناشدم خرسندم و امیدوارم این موضوع باعث پیشرفت لحظه به لحظه ی من بشه و پله های ترقی رو یکی پس از دیگری بالابرم و موفق بشوم .

5

قیمت دلار

mkhedri

25/دی/1399

با روی کار اومدن بایدن و شورش و بی نظمی های اخیر امریکا و کنار رفتن ترامپ قیمت دلار رفته رفته کم و کمتر میشه که امیدوارم قیمتا هم همزمان باهاش کاهش پیدا کنه

16

ا

138044

06/بهمن/1399

به نظر دلار هر چقدر هم بیاد پایین باز هم ارزش داره پول کشور ما که نیست جز بی ارزش ترین پول های جهانه

15

دلار را رها کن ریال را بررسی کن

morteza.65

25/دی/1399

اینقدر که در مورد ارزهای ملی و دیجیتال سایر کشور ها صحبت کردیم از کشور خودمون و وضعیت ریال بی توجه هستیم ، متاسفانه در کشور ما ابتدا مردم باید حرکت را شروع کنند و بعد مسولین بعد از چرت زدن دست به کار شوند بیایید به جای بررسی ارزهای مختلف راه های نقویت پول خودمون رو بررسی کنیم ... #زنده باد ایران و ایرانی

28

mahan860327

mahan860327

26/دی/1399

بسیاری از کشور های آفریقایی تایلند و اندونزری رویسه اکراین ترکیه لاتویا و جمهوری چک فیلیپین مکزیو و شیلی از جمله کشور هایی هستند که پزیرش دلار سفید در انها گزارش شده است در سال جدید امریکا باید دید که چه راهکاری دارن که که پاین اومده ارزشش دلار در برابر بقیه واحد های پول جلوگیری کنند با این شرایط ی که پیش امده است پیش بینی میشودحد اقل تا اخر امسال روند نزولی ارزش دلار پا بر جا باشد

23

دلار

omid_p_78

02/بهمن/1399

به نظرم دلار همیشه ارزش خودشو حفظ میکنه چون ارزش دلار خیلی بیشتر از این چیزاست که با ارزهای دیجیتال یا با یکی دو خبر ارزشش کم بشه

11

تورم در آمریکا

ایمانی

26/دی/1399

تورم در آمریکا معنی معنی ندارد کشور آمریکا با چاپ دلار تورم خود را صادر میکند وبا تولید سلاح وفرستادن انها و ایجاد نا امنی ودرگیریها بین کشورهای ضعیفتر تورم خود را صادر میکند

15

پول

mehdi.azizi.67

19/بهمن/1399

قطعا دنیا داره ب سمتی میره ک ارزهای دیجیتال در معاملات و ... جایگزین پولهای رایج میشن و این اجتناب ناپذیره .و اکثر کشورها ب تکاپو افتادن ک از این قافله عقب نمونن .

6

ارزش پول ایرانی

[email protected]

13/بهمن/1399

سلام ایران کشور ثروت مندیه فقط مدیریت ددست حسابی نداره اختلاص های پی در پی و مسعولیت بی کفایت و دلیل اصلی بی ارزش بودن پول ما اختلاف های سیاسی کشوره وگرنه میشد در غیر این صورت پول ایران هم کمی از دلار نکنه

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.