coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

7.1%

63,402 $

3,949,944,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.8%

3,115 $

194,065,746 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.9%

586.4 $

36,535,212 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.7%

145.19 $

9,045,337 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

0.5318 $

33,131 تومان

XRP

XRP

xrp

4.8%

3,114 $

193,991,609 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

15%

0.1521 $

9,476 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

8.4%

5.79 $

360,717 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مدیر عامل بایننس: قیمت بیت کوین ۵ تا ۱۰ برابر رشد می‌کند!

29/دی/1399
افزودن به نشان شده ها
مدیر عامل بایننس: قیمت بیت کوین ۵ تا ۱۰ برابر رشد می‌کند!
Bitcoin
BNB
CZ
تحلیل
3540
3 دقیقه

چانگ پنگ ژائو ملقب به CZ در یک مصاحبه گفت بیت کوین نسبت به ارزهای فیات (ارزها سنتی) فرم بهتری از ارزش است و مزیت‌های این ارز دیجیتال، در جریان آشفتگی‌های بازار اقتصادی سال گذشته بیشتر نمایان شد.

موسس صرافی بایننس در ادامه توضیح داد که علی‌رغم رشد خیره‌کننده دیفای در سال ۲۰۲۰، به نظر او بسیاری از پروژه‌ها در صنعت دیفای شکست خواهند خورد.

به دنبال اظهار نظر ژائو، قیمت بیت کوین در هشتم ژانویه ۲۰% افزایش پیدا کرد و قبل از اصلاح قیمت در چهار روز پس از آن، به تدریج ۲۰% فرو ریخت. در زمان نگارش این خبر قیمت این ارز دیجیتال ۳۶,۳۷۴ دلار است.

ژائو در این مصاحبه به گزارشگر Forkast گفت:

ویروس کرونا تمام فعالیت‌های اقتصادی را در سراسر دنیا متوقف کرد و چاپ پول را در کشورهای متعددی راحت‌تر کرد. من فکر می‌کنم حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد از دلار آمریکا تنها در سال گذشته چاپ شد. این آمار برای سایر کشورها بیشتر از این‌هاست. اگر ارز سنتی نگه داشتید، احتمالا قدرت خرید شما بین ۲۰ تا ۳۰% کاهش پیدا کرده است.

همزمان با پر شدن اقتصاد جهانی از بسته‌های محرک اقتصادی، ترس از تورم منجر به هجوم سرمایه‌گذاران سازمانی به سمت بیت کوین شد. ژائو در ادامه گفت:

اگر پیش‌بینی من را در مورد بیت کوین بخواهید باید بگویم که احتمالا در همین سال بین ۵ تا ۱۰ برابر رشد کند. بایننس که بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال است با حجم عظیم مبادلات آن روبرو است. هیچ تضمین ۱۰۰% وجود ندارد، اما فکر می‌کنم در حال حاضر نسبت به سایر بازیگران این صنعت، قطعی کمتری داشته‌ایم.

با اینکه ژائو و خیلی از فعالان ارزهای دیجیتال نسبت به رفتار بیت کوین دید صعودی دارند، بقیه در مورد نوسانات این ارز هشدار می‌دهند. مایکل هارنت (Michael Hartnett) مدیر استراتژیست بانک آمریکا و سایر خرس‌های بازار بیت‌کوین، آن را مادر تمام حباب‌ها می‌نامند.

اما طبق گفته‌های CZ ،نوسانات بیت کوین نسبت به سایر دارایی‌ها با ارزش بازار مشابه، به آن صورت هم بالا نیست. ژائو می‌گوید: برای مثال نوسانات Bitcoin از نوسانات تسلا نیز کمتر است.

اظهار نظر چانگ پنگ ژائو در مورد دیفای

از اوایل ژانویه سال قبل، صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال جدا از افزایش قیمت بیت کوین شاهد رشد ۳۵ برابری در امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای بوده است. ارزش کل قفل شده (TVL) در دیفای در اواسط سال ۲۰۲۰ که به تابستان دیفای مشهور شد، به قدری رشد پیدا کرد که حتی خودی‌های این صنعت آن را دیوانگی خواندند. سایرین نیز این واقعه را با حباب ICO سال ۲۰۱۷ مقایسه می‌کنند. با این حال دیفای همچنان در حال رشد است و ارزش کل قفل شده آن به ۲۴ میلیارد دلار رسیده است.

علی‌رغم نظر مثبت چانگ پنگ ژائو نسبت به بیت کوین، او در مورد اکثر پروژه‌های دیفای نظر دیگری دارد و می‌گوید: از آنجا که این صنعت هنوز در ابتدای راه است، اکثر پروژه‌های دیفای شکست خواهند خورد. او در ادامه با توضیح اینکه احتمالا نسل دوم این پروژه‌ها نسبت به نسل اول پروژه‌های Defi در بلند مدت به موفقیت برسند، اضافه کرد:

بنظر من هم‌اکنون شاهد نسل دوم دیفای هستیم. گوگل اولین موتور جستجوی اینترنت نبود. فیس‌بوک اولین شبکه اجتماعی دنیا نبود.

با این حال نظر ژائو موسس بایننس در مورد پروژه‌هاس نسل اول دیفای، مانع ورود این صرافی به فضای Defi نشده است. زنجیره هوشمند بایننس هر دو خدمات مرتبط با صرافی‌های غیرمتمرکز(DEX) و صرافی‌های متمرکز(CEX) را ارائه می‌دهد.

ژائو گفت که بایننس به سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی مانند Coinmarketcap ادامه می‌دهد. بایننس ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) وبسایت کوین مارکت کپ را خرید.

سوزاندن کوین BNB

با نزدیک شدن به زمان سوزاندن کوین اختصاصی بایننس BNB ، ارزش این کوین به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۴۶.۸۰ دلار نزدیک می‌شود.

کوین BNB که از لحاظ ارزش بازار بزرگ‌ترین توکن صرافی‌های دنیا است، و دیروز به بالاترین سقف قیمت خود نزدیک رسید. این اتفاق به دلیل چهاردهمین برنامه سوزاندن کوین‌های BNB در حال رخ دادن است.

بر اساس آنچه در وایت‌پیپر این توکن آمده است، در هر سه ماه بایننس فرابند سوزاندن کوین BNB را انجام می‌دهد. در این زمان شرکت بایننس مقدار ۲۰% از سود سه ماهه خود را به خرید BNB و سوزاندن آن اختصاص می‌دهد. تا کنون این فرآیند ۱۳ بار تکرار شده است.

عمل سوزاندن کوین‌ها آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ماه) انجام گرفت. بنابراین شرکت بایننس تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر این فرآیند را تکرار خواهد کرد. در ماه اکتبر، بایننس میزان ۲۲۵۳۸۸۸ کوین BNB به ارزش ۶۸ میلیون دلار را طی عملیات سوزاندن توکن از بین برد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!


تحلیل کاربران

سادگی در عین میلیاردری

naser175

29/دی/1399

به عکسهایی که از وضعیت ظاهری و پوشش چانگ در اینترنت هست نگاه کنید معمولا. مدل مویی ساده داره با ماشین چهار کوتاه میکنه موی خودش رو و لباسهای راحتی و ساده ای داره اغلب یک سویشرت یا همچین چیزایی با اینکه روزانه بیش از یک میلیارد دلار سود خالصش هست از کمیسیون معاملات در اکسچنج بایننس حالا مقایسه کنید با اکثر جوونهایی که شیپیش در جیب مبارکشان آفتاب مهتاب بالانس میزنه ولی فکر میکنی ازون میلیاردراست ههههه والا پولم جنبه لازم رو میخاد این بابا الکی صاحاب بایننس نیست

15

آینده بیت کوین

soheilstar

29/دی/1399

وقتی مدیر بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از رشد چندین برابری بیت کوین سخن میگوید ، باید با تفکر بیشتری به بیت کوین نگاه کرد. او با تجربه ای که در صرافی خودش پیدا کرده است ، با درایت بیشتری از آینده این ارز حرف میزند.

23

هیچ چیز از این بیت کوین بعید نیست

TFARM

29/دی/1399

مدیر عامل بایننس میگوید امسال بیت کوین 5تا10برابر میشود یعنی ما امسال شاهد بیت کوین 400هزار دلاری خواهیم بود ولی اگر بعضی کشورها بیت کوین را به عنوان ذخیره ارزی بپذرین خیلی بیشتر رشد خواهد کرد شاید یک میلیون دلار هیچ چیز از این بیت کوین بعید نیست

37

بیت کوین

azad6200

30/دی/1399

وقتی,ارز دیجیتال تا اینحد ارزشمنده اعمال محدودیت های بیش از حد جهت ممانعت از استخراج بیت کوین به شهروندان ایرانی دلیلش چیه ?

14

رشد بیت کوین

aminalizadeh

30/دی/1399

واقعا وقتی تمام کارشناسان و مدیر صرافی بایننس تحلیلش اینکه ۵ برابر میشه قیمت بیت کوین یعنی با خیال راحت میتونید شروع کنید به سرمایه گذری رو این ارز دیجتال .

8

نظریه مدیر بایننس

hadi_star20

03/بهمن/1399

بنده هم با نظر مدیر بایننس موافقت هستم و در سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری خواهد داشت .بیت کوین ارز پایه و قوی هستش و تا سال آینده به ۷۰هزار دلار خواهد رسید و با نودهای جدید برای بیت کوین کور به روز رسانی خواهد داشت

5

بیت کوین

azad6200

01/بهمن/1399

در چند هفته گذشته افزایش بیش از,حد قیمت بیت کوین که از 17/18هزار دلار به یکباره به 44هزار دلار افزایش یافت احتمال اصلاح قیمت زیاد بود در ضمن امروزه متقاضی اتریم بیشتر از بیت کوینه

6

**** بیت کوین **** مــــــادر ارزها ****

farniker

11/بهمن/1399

بیت کوین تا چند وقت دیگه جنجالی میشه ....!!! و باید حسابی هر لحظه اون رو زیر ذره بین گذاشت که از دستمون لیز نخوره ....!!!

2

بیت کوین

مرتضی711

30/دی/1399

با افزایش تقاضا در بازار بیت کوین و بیشتر شدن تراکنش ها در حوزه ارز دیجیتال شاهد افزایش قیمت بیت کوین خواهیم بود.

5

رمزارز

[email protected]

12/دی/1400

باسلام خدمت مردم عزیز ایران که دررمزارز سرمایه گذاری کرده اند بهترین رمزارز بایننس است وتا سال اینده به بیشترین قیمت خود خواهد رسید

1

بیت کویین مثل قبلنا نیست

golpormohammad

06/بهمن/1399

در واقع بیت کویین ارزش مثل ققبل نداره یا باید قویتر کنه سطحشو که ملت سرمایه گذاری کنن و بیرو نکشن ارز رو .

3

ارزهای دیجیتال مانند سایر ارزها نیاز به

hamedsahel

30/دی/1399

ارزهای دیجیتال مانند سایر ارزها نیاز به اصلاح دارند و این اصلاح از لحاظ اقتصادی اجتناب ناپذیر است واز طرفی این استراحت و اصلاح نوید این را میدهد که بیت کویین و سایر آرزهای دیجیتال ضمن رشد دنیای اقتصاد را متحول خواهند کرد

4

رشد قیمت بیت کوین

mohammadfargi

29/دی/1399

با توجه به تقاضای زیاد برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال و همین تحلیل های سرشناس های دنیای دیجیتال احتمال پیشرفت بیت کوین به چندین برابر قیمت پیش بینی ها هم دور از انتظار نیست.

12

بیت کوین

حسین ولیپور

29/دی/1399

بیت کوین و هر ارز دیگری اگر مثل بیت کوین روال خودشو پیش بگیره و کسی یا کسانی با دخالت های بیجا امنیت بازار و به هم نزنن و از اعتماد مردم سوع استفاده نکنن مثل بیت کوین پیشرفت میکنن

16

دنیای احتمالات

pacificman

29/دی/1399

بلحاظ تکنیکال بیتکوین نیاز به اصلاح داره ولی بلحاظ فاندامنتال شرایط ممکنه متفاوت باشه، درهرحال در بلند مدت ارزهای دیجیتال سودده خواهند بود

16

بیت کوین 50، اتریوم 3500 دلار به زودی

behrouzdesign

29/دی/1399

منتظر بیت کوین 80 هزارتایی، اتریوم 3000 تایی تا عید باشیم. تمام منتقدین پادشاه ارزها دارن در موردش لب به تمجید و از ویژگی های اون میگن... دوستان برای پیشرفت مالی توی این اقتصاد وحشتناک ایران راهی جز بازار ارزهای دیجیتال نیست فعلا ... برای بچه های خودمون دانشگاه رفتنموم و ازدواج و خرید خونه و.... شاید مبلغ خرید ما الان ناچیز باشه ولی باور کنید توی آینده نزدیک چند ده برابر میشه باز هم برای شما چند تا ارز آینده دار اسم می برم زیر نظر بگیرید کاردانو الان 38 سنت میشه دو دولار اتریوم الان 1225 میشه 3450 دلار آیکون تا تابستان سال دیگه میشه 25 دلار بیت کوین به زودی بالای 50 هزار تا می بینیم انشالله پر سود باشه بمونه اینا به یادگاری به وقتش ...

33

مدیرعامل باینسس

arminaka71

29/دی/1399

به گفته این آقا رشد بیت کوین 5 تا 10براب بله شدنی اما زمان بر باید دوباره شرکت ها بزرگ دست به خرید های بزرگ بزنن تا پایان سال میلادی جدید بیت کوین به 100 هزاردلار یا 80 هزار دلار میرسه وقت خرید وپس انداز حتی از مبالغ کم

30

بیت کوین

shahla67

30/دی/1399

از پیدایش بیت کوین تاکنون افزایش قیمت غیرقابل باور باعث شده که الان حرف مدیرعامل بایننس خیلی دور از انتظار نیست

14

بیتکوین

farshid_hjz

29/دی/1399

به نظر من باتوجه به رشدی که کرد یه کم نیاز به اصلاح داره که اصلاحش هم زیاد نباید باشه ولی در کل تااخرای سال میتونه70هزاردلارو لمس کنه

17

قیمت بیت کوین

dors@1

29/دی/1399

بیت کوین رشد زیادی داشته و رکوردهای زیادی رو شکسته و همین روند صعودی بیت کوین باعث شده تا پیش بینی ها درباره قیمت بیتکوین به شکل صعودی بیشتر باشه و میشه با این روند در اینده چند برابر شدن قیمت بیتکوین رو شاهد باشیم.

42

آینده روشنِ بیت کوین

yasinmou

29/دی/1399

مهمترین نکته در پیش‌بینی آینده ارزهای دیجیتال عدم وابستگی آن به دولت‌هاست. به دلیل این ویژگی ارزهای دیجیتال، نوسان زیادی در قیمت آنها رخ می‌دهد و در نتیجه پیش‌بینی آینده رمزارزها نسبت به سایر بازارهای مالی دشوارتر است. به نظر من با افزایش کاربرد ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر در سرتاسر دنیا آینده خوبی در انتظار بیت‌کوین و اتریوم است.

15

قیمت‌ بیت‌ کوین‌

mtpanah

29/دی/1399

قیمت بیت‌ کوین‌ ‌ تا‌ یک‌ ماه‌ دیگه‌ به‌ 50 هزار‌ دلار‌ میرسه‌ صد‌ درصد‌ و‌ توصیه‌ من‌ به‌ تمامی‌ اعضا‌ اینه‌ که‌ فقط‌ و فقط‌ و‌ فقط صبر‌ داشته‌ باشید‌ عجول نباشید‌ حتمان‌ پیروز‌ میشید

20

بیماری کرونا

iman.hossini

29/دی/1399

بیماری کرونا منجر ب رشد وآگاهی مردم نسبت ب ارزهای دیجیتالی و مخصوصآ بیت کویین شده و شاهد رشدی بهتر وبیشتر خواهیم بود

16

بیت کوین

ماهور

29/دی/1399

قیمت چند برابری برای بیت کوین در اینده صددرصد اتفاق خواهد افتاد و این روند صعودی بیت کوین ادامه داره و هرکی بیت کوین بخره بازهم سود خواهد کرد.

40

حباب بیت کوین

moslem-100

29/دی/1399

در واقع بیت کوین در ماهیت اش هیچ گونه حبابی نداره. خیلی ساده هست...$عرضه و تقاضا $ و اعتبار بخشی به اون از طریق مردم

20

نظریه ی مدیر بایننس

sk97123

29/دی/1399

بیت کوین به تحلیل من هم سال ۲۰۲۰رشد خواهد داشت .وارزیست اولی پول دیجیتالی وبیشتر شناخته شده براکثر سرمایه گذاران است و با نواسانات متعددباز سیر سعود خود را خواهد داشت

28

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.