coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

62,977 $

3,898,276,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.7%

3,168 $

196,073,821 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

61,875 تومان

Tether

Tether

usdt

2.2%

591.6 $

36,623,135 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.6%

134.76 $

8,341,644 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

61,875 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.7%

3,165 $

195,900,501 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5146 $

31,854 تومان

XRP

XRP

xrp

5.6%

0.1419 $

8,784 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

5.25 $

324,975 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رشد ۲۵ درصدی چین لینک؛ سطح حمایت کلیدی LINK کدام است؟

04/بهمن/1399
افزودن به نشان شده ها
رشد ۲۵ درصدی چین لینک؛ سطح حمایت کلیدی LINK کدام است؟
ChainLink
اخبار
تحلیل
2687
4 دقیقه

با رشد آلت کوین‌هایی مانند چین لینک و ثبت کردن بالاترین قیمت آن در ۲۴.۵ دلار، سلطه بیت کوین در بازار به ۶۴٪ کاهش یافت.

بعد چند روز کاهش قیمت شدید بیت کوین و پایین آمدن قیمت آن تا ۲۸۰۰۰ دلار، این ارز دیجیتال توانست مجددا تا ۳۳۰۰۰ دلار صعود کند. با این حال تعدادی از آلتکوین‌ها در این مدت از برترین ارز بازار بهتر عمل کردند و باعث شدند دامیننس بیت کوین تا ۶۴٪ کاهش یابد.

طغیان آلتکوین‌ها، سقف جدید قیمت چین لینک

آلتکوین‌ها با کاهش ارزش بازار در چند روز گذشته به میزان ۲۰۰ میلیارد دلار روزهای سختی را سپری کردند. با این حال در ۲۴ ساعت گذشته اکثر آنها توانستند روند نزولی خود را به صعودی تغییر دهند.

اتریوم به بالای ۱۲۷۰ دلار رسید. ریپل ۴٪ افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله به قیمت ۰.۲۶ دلار معامله می‌شود. بیت کوین کش (۴٪)، بایننس کوین (۴.۶٪) و لایت کوین (۲.۵٪) نیز روندهای برگشتی خوبی از خود نشان دادند.

کاردانو و پولکادات نیز با حدود ۱۰٪ افزایش به قیمت‌های ۰.۳۳ و ۱۷.۱۹ دلار رسیده اند.

در بین ۱۰ رمز ارز برتر، چین لینک با افزایش ۲۰٪ بهترین عملکرد را از خود نشان داده است. در نتیجه توکن LINK رکورد قیمت خود را در این ماه برای بار دوم جابجا کرد. در این لحظه بالاترین قیمت ثبت شده چین لینک در سایت Coinmarketcap مقدار ۲۴.۳۵ دلار است.

آلتکوین‌هایی که در ردیف‌های پایین‌تر لیست ارزها بر اساس ارزش بازار جای دارند، شاهد افزایش‌های بیشتری نسبت به رمزارزهای برتر بوده‌اند. Decentraland با رشد ۴۲٪ به قیمت ۰.۱۷ دلار رسیده است. به دنبال آن توکن‌های زیر توانسته‌اند افزایش قیمت چشمگیری داشته باشند:

  • CURVE DAO میزان (۳۰٪)
  • BAT میزان (۲۳٪)
  • NXM میزان (۲۳٪)
  • THE GRAPH میزان (۲۲٪)
  • THORCHAIN میزان (۲۰٪)
  • MARKET میزان (۱۹٪)
  • TEZOS میزان (۱۶٪)
  • NEAR Protocol میزان (۱۶٪)

بیت کوین قیمتش را برگرداند اما سلطه‌اش بر بازار را نه!

پادشاه ارزهای دیجیتال بعد از ریزش قیمت از ۳۸۰۰۰ دلار توانست در روز گذشته مقداری از این کاهش را جبران کند. بیت کوین برای اولین بار در ماه ژانویه بعد از بازار گاوی چند ماه اخیر خود، دوباره به قیمت زیر ۳۰۰۰۰دلاربازگشت.

با منتشر شدن خبر حمله دو بار خرج کردن بیت کوین در چند روز گذشته، تا حدی این کاهش قیمت را می‌توان ناشی از ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) پدید آمده در بازار دانست. هرچند این اخبار توسط پایگاه‌های خبری برجسته رد شد.

با این حال این دارایی با ارزش توانست در این چند روز سطوح حمایتی خود را محک بزند و مجددا به کانال ۳۲۰۰۰ دلار وارد شود و تا حدود سقف ۳۴۰۰۰ دلار نیز برسد.

با این وجود رشد فوق‌العاده آلت کوین‌ها، سلطه بیت کوین بر بازار را کاهش داده‌اند.شاخصی که ارزش بازار بیت کوین را نسبت به سایر آلت کوین‌ها اندازه می‌گیرد تا ۶۴٪ پایین آمده است؛ که این میزان حدود ۶٪ از هفته گذشته کمتر شده است.

چین لینک در دوازده ماه گذشته یکی از بهترین ارزهای دیجیتال از نظر رشد قیمت بوده است. امروز (۴ بهمن) LINK توانست با ارزش بازار ۹.۲ میلیارد دلاری‌اش، لایت کوین را پشت سر بگذارد. این در حالیست که در همین هفته جایگاه بیت کوین کش را تصاحب کرده بود. افزایش قیمت LINK با شایعه راه اندازی صندوق چین لینک Grayscale همراه بود. این اخبار نقش مهمی در جابجا شدن رکورد قیمت چین لینک ایفا کرده‌اند.

سطح حمایت کلیدی چین لینک کدام است؟

نمودار روزانه قیمت LINK در چندماه گذشته نوسانات زیادی را شاهد بوده است. با این حال عملکرد زیبایی از خود نشان داده است.

تمام سطوح مقاومت در پی روند صعودی توکن LINK به سطوح حمایتی تبدیل شدند. اکثر مردم در زمان افزایش یافتن قیمت، برای ورود به بازار هیجان‌زده می‌شوند. اما در حقیقت این نقاطی که مقاومت‌ها به حمایت تبدیل می‌شوند برای ورود مناسب هستند. به خصوص اولین مورد آنها که در این نمودار نزدیک به کانال ۱۰ دلار است. نقطه مناسب ورود بعدی۱۳ و ۱۷.۳۰ دلار است.

در نتیجه نقاط مهمی که باید در نظر داشته باشیم حمایت ۱۷.۳۰ دلاری است؛ همین‌طور ۱۹.۵۰ دلار. نقطه آخر بسیار مهم است، زیرا این نقطه بالاترین قیمت ثبت شده در سال ۲۰۲۰ بوده است و سطح کلیدی برای تبدیل مقاومت به حمایت به شمار می‌آید.

بالاترین رکوردهای احتمالی قیمت LINK

از آنجا که چین لینک در حال کشف قیمت است، حدس زدن نقطه اوج بعدی آن کار دشواری است. ابزارهای فیبوناتچی برای تخمین این کانال‌ها ابزار بسیار مفیدی است.

با استفاده از این اندیکاتور، که توسط هر دو ابزار فیبوناتچی بدست آمده است، اولین نقطه احتمالی در کانال ۲۹ تا ۳۱ دلار خواهد بود. دومین نقطه احتمالی ۳۹ دلار و آخرین نقطه آن ۴۲ دلار است.

با این حال، موج هیجان بعدی در جفت ارز معاملاتی BTC/LINK موج بزرگی ایجاد می‌کند. حرکت قبلی بازار به وسیله بیت کوین شکل گرفت، درحالیکه نمودارهای جفت‌ ارزهای بیت کوین با آلت کوین‌ها نسبتا صاف بودند.

زمانیکه بیت کوین اصلاح شود و روند آرام صعودی خود را در پیش بگیرد، احتمال عملکرد بهتر آلت کوین‌ها نسبت به Bitcoin افزایش می‎یابد.

ناحیه مقاومتی در نمودار جفت ارز LINK/BTC

با اینکه جفت ارزهای معاملاتی بیت کوین با آلت کوین‌ها در این چند هفته از خواب بیدار شده‌اند، اما هنوز نمی‌توان ادعا کرد که فصل آلت کوین‌ها شروع شده است. آلت کوین‌ها فعلا به تحکیم سطوح حمایت خود قبل از حرکت مجدد نیاز دارند.

این تحکیم برای نمودار چین لینک در سمت چپ نشان داده شده است. قبل از روند صعودی آخر LINK، این ارز مدتی در این محدوده نوسان داشته است.

برای افزایش‌های این‌چنینی، قیمت بیت کوین باید ثابت باقی بماند. در غیر این صورت نوسان‌های BTC اثر بزرگتری روی ارزهایی با حجم کمتر خواهد گذاشت.

در حال حاضر نمودار LINK/BTC با یک مقاومت اساسی روبرو است. اگر مقاومت ۰.۰۰۰۷۴ به سمت بالا شکسته نشود، سطوح ۰.۰۰۰۵۵ و ۰.۰۰۰۴۴ نقاط کلیدی بعدی خواهند بود. با این حال اگر چین لینک سطح ۰.۰۰۰۷۴ را به سمت بالا را بشکند، نقطه کلیدی بعدی ۰.۰۰۱۱ خواهد بود که در نمودار LINK/USD این مقدار معادل همان ۳۹ دلار برآورد شده توسط ابزار فیبوناتچی است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

چین لینک

kamezjan

04/بهمن/1399

چین لینک یکی از ارزهای آینده دار وپر سود است...این ارز کارش تنظیم قراردادهای هوشمند است در بلاکچین..از این رو در آینده ی بلاکچین کارایی زیادی خواهد داشت

23

ارز چین‌ لینک‌

mtpanah

04/بهمن/1399

چین‌ لینک‌ قرارداد هوشمند کدی است که روی بلا‌ کچین‌ فعال می شود تا بدون نیاز به واسطه ها ، شرایط یک توافق نامه بین دو طرف را بررسی و اجرا کند و زمانی که بر روی یک بلاک چین آزاد مثل اتریوم اجرا شود ، دیگر به هیچ وجه قابل توقف نیست

29

ارز ها

m.gohari

06/بهمن/1399

ارزهای زیاد با پیشرفت زمان میاد بزارید از بیت کوین که سال ۲۰۰۹ که ارز دیجتال هنوز قوت خودش نداشت به میدان امد که با گذشته زمان تا الان هنوز توی دور است پشرفت دو برابر شده حالا بیت کوین تنها نیست برای سرمایه گذاری توی ایران ما کار فقط با دلار باعث میشه یک سودای کنی وگرنه جای پشرفتی نیست

9

چین لینک احیا شد

arminaka71

04/بهمن/1399

بعد افت بیت کوین و نوسان در یک بازه قیمتی این آلت کوین ها مثل چین لینک پولکاد وتزوس بودن که رشد خوبی را تجربه کردن وخریداران زیادی جذب به خرید شدن ولی اینها آلت کوین ها معروف هستن هستن آلت کوینهایی که بیشتر رشد. داشته اند اگر سرمایه گذاران سازمانی وارد فازخرید بیت کوین شوند موج انفجار قیمت دوباره ای می آید ولی اگر منتظر قانون گذاری ها باشند بازارالت کوین ها داغ داغتر نیشوند

15

چین

138044

05/بهمن/1399

چین در ارز های دیجیتال خیلی پیشرفت کرده امیدوارم کشور ما هم بتونه پیشرفت کنه با کارهای درست مسولین

8

چین لینک

ماهور

05/بهمن/1399

چین لینک یک ارز قوی و برای سرمایه گذاری عالی است و حالا با رشد ۲۵ درصدی توانست در شرایطی که دیگر ارزها به دنبال ثبات قیمتی هستند خودی نشان بدهد

38

رشد ۲۵ درصدی چین لینک

dors@1

05/بهمن/1399

چین لینک رشد خوبی داشته و توانست در شرایطی که ارزهای دیگه ثبات قیمتی نداشتند ۳۵ درصد رشد کند تا نشان دهد یکی از گزینه های خوب برای سرمایه گذاری ست

33

چین لینک درحال افزایش ورسیدن به قله

زارع

05/بهمن/1399

هرچند التکوین هاهم دراین چندروزاخیر نوساناتی داشتند ولی چین لینک با صعودی چشمگیر توانست خودرا به جای بیت کوین کش برساند کهدرجای خود صعود بزرگی است درنتیجه چین لینک ارزی قوی است که درروزهای اخیر باروند صعودی ارامی خودرا به ارزهای بالای جدول برساند درحای که بیشتر التکوین هاوحتی بیت کوین واتریوم هم بی سابقه ترین کاهش را تجربه کردند اگراین ارزدیجیتال حمایت شود می تواند موفق تر عمل کند

19

افزایش قیمت ارز دیجیتال چین

serkani510

06/بهمن/1399

با توجه به رشد اقتصادی چین در حال حاضر و حمایت دولت چین نیز از ارزهای دیجیتال به نظر می رسد که قیمت این رمز ارزها با افزایش همراه خواهد بود

17

رشد چین لینک

p@r@stesh

05/بهمن/1399

چین لینک یکی از ارزهایی ست که میشه روی ان سرمایه گذاری کرد و حالا با رشد ۲۵ درصدی نشان داد که سود دهی بالایی دارد

26

چین لینک

abbaskorbanm

25/مرداد/1400

ارز خوبی است تا حالا رشد خوبی داشته و مستعد رشد است در سبد خود داشته باشید سود میکنید وپشیمان نمی شوید

6

خرید وفروش برای کشور ما و چین

Ali6

07/بهمن/1399

چین که یکی از ابر قدرتهای این صنعت هست درش شکی نیست وهر حال حاضر برای کشور ما که در تحریم است این روش برای جایگزینی دلار خیلی بصرفه است و بی ضرر وتماما معاملات به این روش انجام میشود

9

رقیب قدرتمند اتریوم و بیت‌کوین

behrouzdesign

05/بهمن/1399

ارز قدرتمندی حوزه دیفای و رقیب قدرتمند اتریوم و پولکادات.... توجه داشته باشیم که لینک، تزوس، بیسیک اتنشن توکن، دسنترالند (MANA) و فایل کوین (FIL).... اینا چهار آلت کوینی هستن که شرکت گری اسکیل زیر نظر گرفته و در حال خرید پله ای هستش... یک مقدار بریم عقب تر .... چین لینک تو اواسط سال ۲۰۱۹ رکورد ۱۵۹۰% رشد را به ثبت رسوند و نهایتاً سال گذشته را با رشدی ۵۸۶ درصدی نسبت به ابتدای سال به پایان برسونه... خب این یعنی رقیب قدرتمند برای پادشاه ارزها...توی حوزه دیفای هم اول هستش... نتیجه گیری ساده میگه... ارز لینک تا پایان سال 2021 حداقل قیمتی که میشه گفت براش بالای 100 دلار خواهد بود...

20

چین لینک

mhm4d2020

05/بهمن/1399

با عرض سلام و ادب چین لینک پس از اینکه جایگاه قبلی خودرا از دست داد و بعد از آن بیت کوین کش جایگاه خود را از دست داد،به نظر من ابتدا چین لینک و سپس بیت کوین کش به جایگاه اصلی خود خواهند برگشت و اینکه چین پتانسیل زدن رکورد دوباره را دارد.

25

چین لینک

alireza1214

05/بهمن/1399

ارز دیجیتال چین لینک که بعد از صعود به رتبه های بالا در رتبه بندی ارز ها بعدا با نزول مواجه شد می تواند در روز های آینده حتی جای کاردانو را در رده ششم بگیرد.

31

چین لینک

p@r@stesh

05/بهمن/1399

چین لینک با رشد ۲۵ درصدی در شرایطی که ارزهای دیگر بیشتر به دنبال ثابت نگه داشتن قیمت خود هستند میتواند توانایی های چین لینک رو نشان دهد

32

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.