coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

63,017 $

3,900,752,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.7%

3,173 $

196,403,129 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

61,900 تومان

Tether

Tether

usdt

2.1%

592.2 $

36,655,942 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.4%

135.18 $

8,367,642 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,900 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.6%

3,172 $

196,324,516 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.9%

0.5151 $

31,885 تومان

XRP

XRP

xrp

5.6%

0.1421 $

8,796 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5%

5.26 $

325,594 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چین لینک دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید؛ بیت کوین همچنان در محدوده

05/بهمن/1399
افزودن به نشان شده ها
چین لینک دوباره به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید؛ بیت کوین همچنان در محدوده
ChainLink
Bitcoin
تحلیل
اخبار
2951
3 دقیقه

در حالی که قیمت بیت کوین در محدوده ۳۲,۰۰۰ دلار نوسان می‌کند، قیمت چین لینک توانست اوج تاریخی تازه‌ای را ثبت کند. ارز دیجیتال آوی (Aave) هم از جمله دیگر ارزهایی بود که رکورد تاریخی خود را شکست.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین از زمان آغاز هفته جاری میلادی در محدوده ۳۲,۰۰۰ تا ۳۳,۵۰۰ دلار گیر افتاده است. این در حالی است که معامله‌گران پادشاه ارزهای دیجیتال در تلاش هستند تا قیمت این ارز را بالاتر از ۳۲,۰۰۰ دلار نگه دارند.

برخی از تحلیل‌گران بازار معتقدند که کاهش قدرت روند صعودی، نشانه‌ای از کاهش خریدهای سرمایه‌گذاران نهادی است. آنها از افزایش فشار فروش از جانب سرمایه‌گذاران آسیایی به‌عنوان مدرکی دال بر این ادعا یاد می‌کنند.

همزمان با روند نزولی فعلی قیمت بیت کوین، برخی از معامله‌گران دانه‌درشت بیت کوین می‌گویند که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. اخبار جدید پیرامون درخواست دیگری برای عرضه یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین و افزایش علاقه سرمایه‌گذاران نهادی در ماه‌های اخیر را دلایل احساسات مثبت این سرمایه‌گذاران به حساب آورد.

نمودار قیمت بیت کوین

علیرغم وجود مقاومت در محدوده ۳۳,۰۰۰ دلار، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیل‌گر مطرح بیت کوین، معتقد است که اوضاع برای این ارز دیجیتال مثبت است. به‌گفته وی، شاخص SOPR که نشان‌دهنده نرخ سود بیت کوین است، به محور افقی نمودار رسیده است. این شاخص قیمت فروش را از قیمت خرید کم می‌کند. او در این باره می‌گوید:

شاخص SOPR به محور افقی رسیده است. ارزهای معامله‌شده در ساعت (میانگین متحرک ۲۴ ساعته) دیگر به‌طور میانگین حاکی از سود معامله‌گران نیستند. برای اینکه SOPR پایین‌تر رود، معامله‌گران باید در ضرر ارزهای خود را بفروشند.

ویلی وو در ادامه افزود که سرمایه‌گذاران تمایل چندانی به فروش در ضرر ندارند و همین مسئله ممکن است بیانگر رسیدن بیت کوین به کف قیمتش باشد.

در سوی دیگر و در بازار آلت کوین‌ها، اوضاع مناسب‌تر از بیت کوین است. قیمت پولکادات، آوی، CVR و سوشی سواپ در روزهای گذشته بین ۵ تا ۷ درصد افزایش قیمت داشته است.

افزایش فعالیت در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را می‌توان از جمله دلایل اصلی رشد این توکن‌ها دانست. داده‌های دون آنالتیکس (Dune Analytics) نشان می‌دهد که حجم معاملات دیفای از ماه ژوییه ۲۰۲۰ تا به حال رو به افزایش بوده است و مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده در این حوزه به ۲۳.۸۹ میلیارد دلار رسیده است.

حجم روزانه معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز

در این بین، چین لینک روند صعودی قدرتمندی را تجربه کرد و توانست اوج تاریخی خود در محدوده ۲۵.۵۰ دلار را بشکند. ارزش بازار این ارز دیجیتال پس از ثبت رکورد تازه، از ارزش بازار لایت کوین عبور کرد و حالا به‌عنوان هفتمین ارز بزرگ بازار شناخته می‌شود. آوی هم اوج تازه‌ای را ثبت کرد و ارزش بازار خود را به ۲۲۹.۳۹ دلار رساند. طبق گزارش‌های حدود ۳.۴۴ میلیارد دلار ارزش در این پلتفرم قفل شده است.

ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال ۹۳۶.۸ میلیارد دلار برآورد شده است و سهم بیت کوین از این بازار ۶۳.۵ درصد است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

چین لینک

p@r@stesh

05/بهمن/1399

چین لینک به رشد قیمت خود ادامه داد و حالا به بالاترین قیمت تاریخ خودش رسیده و جای پیشرفت بیشتر داره و به زودی رکورد جدیدی به ثبت میرساند

43

چین لینک جز ده برتر ارز دیجیتال هست

[email protected]

06/بهمن/1399

چین لینک جز ده برتر اول ارز دیجیتال هست و ارزشش رفته رفته بیشتر میشه و جای پیشرفت خیلی خوبی هم داره سپاسگذارم

13

رشد بیشتر ارزها با گذشت زمان

yasinmou

05/بهمن/1399

ارزهای دیجیتال خیلی جذابن و این جذاب بودنشون باعث میشه که افراد بیشتری روی اونها سرمایه گذاری کنن و با گذشت زمان و با ورود سرمایه بیشتر به این بازار،ارزششون خیلی خیلی بالاتر میره!

24

چین لینک

sadeghabdi7849

05/بهمن/1399

چین لینک توانست دوباره رکورد بزند ک نشان دهنده آینده خوبی برای این ارز هست و با اینکه ارزش معاملات خود را ازبازار لایت کوین بیشتر کرده نشان میدهد که همچنان میتواند بالاتر رود

19

چین لینک

yaser.n

05/بهمن/1399

یکی از ارزهای دیجیتالی هست که مانند بایننس به شدت جای رشد دارد هم در میان مدت هم در بلند مدت پس حتما یه مقدار داشته باشید .

23

چین لینک

taranhed68

03/شهریور/1400

قیمت چین لینک در سال 2020 حدود 830 برابر رشد داشته است؛ چین لینک در حال حاضر تنها سرویسی است که یک اوراکل غیرمتمرکز محسوب می‌‌شود و داشتن چنین شبکه‌‌ای باعث شده تا این رمزارز در صدر توجه کاربران قرار بگیرد. برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری به صورت بلند مدت هستند، چین لینک می‌تواند یک آلت کوین خوب، مطمئن و روبه رشد باشد.

10

mosi 0022

mosi00

30/مهر/1400

چین لینگ چطور پیشرفت کرد ایا کسی هست توضیح بده و بگاکه چین اینتگ و بلاک چین جدا هستن یا با همه والا ما موندیم تو پیشرفت اینا که هروز دارند پیشرفت میکنند اخر چطور

5

چین لیک /علت برتری / مردم

hoseinseify

13/اسفند/1399

بی شک بی دلیل نیست چین لیک جزو ۱۰ ارز برتر ارزهایه دیجیتال میباشدو یکی دیگر از ارزهایه محبوب بینه مردم چون پشتوانه خوبی دارد و اینکه رونده سعودی را پیش گرفته بود باعث محبوبیت بیشتری بین همه مردم گردید . به امید موفقیت شما دوستان عزیز و گرامی

13

چین لینگ

poriagorbani

05/بهمن/1399

چین لینگ پورژه عالی چینی هستش که امروزه همه در باری چین لینگ حرف می زنند این چین لینگ که ساخت چین هستش پورژه عالی داره

14

ارز ریپل

vahidamiri

05/بهمن/1399

به نظر من در آینده ارز ریپل صعود خیلی خوب و باور نکردنی خواهد داشت باتوجه به اخبار منفی که دربارش دارن میگن پس حتما دارن جمع میکنم ریپل رو

14

چین لینک واوی رکورد زدن

arminaka71

05/بهمن/1399

بیت کوین نزولی هست ددرمحدودی تعیین شده نوسان دارد ولی چین لینک قیمت تاریخی خودشکست و از لایت کوین جلو زد وهفتمین رمز ازشد آوی هم رکورد زد به نظرمن باید این روند آرامش قبل طوفان صعود قیمت بیت کوین و اتریوم دونست به نظرم این روند درمدت زمان کوتاه مدتی به روند صعود تا 50 هزار دلار واتریوم تا 1800 دلار برسد

29

چین

alimohma

07/بهمن/1399

بی دلیل نیست ک چین جز ده کشور ارز جهانی است چون پشت کار دارن و همیشه موفق هست...اگ چین بد بود الان کرونا تو کشورش هنوز بود

12

چین لینک به بالترین قیمت خود رسید

dors@1

05/بهمن/1399

چین لینک در ادامه روند صعودی ای که داشت به بالترین قیمت تاریخ رسید تا نشان دهد اماده یه جهش تاریخی دیگه شده و کاربران زیادی رو صددرصد در ذین چند روزه به خود جلب کرده است

44

چین‌ لینک

mtpanah

05/بهمن/1399

چین‌ لینک‌ یک پروژه بلاک چین است که با هدف ایجاد پلی بین خدماتی نظیر پی پال و ویزا را‌ انجام‌ میدهدو‌ جدیدان‌ که‌ دوباره‌ رکورد‌ شکنی‌ کرده

36

چین لینک

ahmadamandadi

05/بهمن/1399

بی دلیل نیست که چین لینک جز ده ارز برتردیجیتال است احتمالا پشتوانه خوبی دارد و وند صعودی آن درچندروز قبل موردتوجه کاربران است

322

دوست داشتنی پروژه های دیفای

behrouzdesign

05/بهمن/1399

جایگاه بالای ChainLink در رده بندی بازار جهانی یک نکته عالی به نفع لینکه البته قیمت فعلا نسبتاً پایینه به اتریوم.... ایجاد کردن و آوردن فناوری قبلی Smart Contract که قبلاً توی هیچ پروزژه یا ارزی در دسترس نبود و یک ایده انقلابی محسوب میشه.........با توجه به محبوبیت روزافزون این فناوری، مطمئناً توی آینده خیلی ازش میشنویم و‌اینکه چرا سرمایه گذاران ممکنه این رز رو را نسبت به سایر ارزهای مشابه و ارائه شده مشابه انتخاب کنن، سوالی که باید از دید سرمایه گذاری بهش نگاه کرد به قیمت اولیه و سال قبل نگاه کنید بچه ها متوجه میشید. یکی از پروژه های محبوب دیفای و ارزهای دیجیتال دوست داشتنی اقتصاد غیر متمرکز چین لینک..

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.