coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

66,887 $

3,846,002,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.3%

3,099 $

178,186,175 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

580.5 $

33,379,325 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.9%

172.64 $

9,926,800 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.2%

3,095 $

177,963,075 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

0.5234 $

30,096 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

0.1547 $

8,895 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.6%

6.44 $

370,300 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

شکوفایی دوباره حوزه دیفای؛ توکن‌ UNI و COMP رکورد قیمت جدیدی ثبت کردند

13/بهمن/1399
افزودن به نشان شده ها
شکوفایی دوباره حوزه دیفای؛ توکن‌ UNI و COMP رکورد قیمت جدیدی ثبت کردند
UNI
Comp
DEFI
تحلیل
2256
4 دقیقه

با افزایش قیمت آلتکوین‌ها و توکن‌های دیفای، توکن‌های نظارتی آوه (AAVE)، یونی سواپ(UNI) و کامپوند (COMP) رکورد بالاترین قیمت ثبت شده خود را جابجا کردند.

توکن آوه به ۳۱۷.۱۹ دلار، توکن UNI به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۰.۳۹ دلار رسید و توکن COMP نیز بالاترین قیمت خود را در ۳۴۰ دلار به ثبت رساند.

در ۳۰ روز گذشته تمام حوزه امور مالی غیر متمرکز در یک روند صعودی قرار گرفته است. طبق داده‌های ثبت شده وبسایت DefiPulse، ارزش کل قفل شده (TVL) از مبلغ ۱۶.۴۳ میلیارد دلار در روز دوم ژانویه تا بالاترین میزان خود یعنی ۲۷.۶۷ میلیارد دلار در تاریخ ۳۰ ژانویه رشد پیدا کرده است.

رشد قیمت COMP به دنبال منتشر شدن خبری درباره ماژول نظارتی جدید و آپدیت Comp.interface صورت گرفت. در این آپدیت کاربران می‌توانند با رای دادن توسط امضاهای خود به جای تراکنش‌های روی زنجیره، در کارمزد گس صرفه‌جویی کنند.

دیفای بعد از ماجرای رابین‌هود جذاب‌تر شده است

جنجال این هفته کارگزاری‌ها در متوقف کردن سهام Gamestop و AMC، دیفای و صرافی‌های ارز دیجیتال را به عنوان جایگزین مناسب‌تری برای حوزه امور مالی متمرکز معرفی کرد.

رابرت لشنر موسس کامپوند در توییتی نوشت:

پرداخت آنی، اکثر پیچیدگی‌ها، هزینه و نیاز به سرمایه که در پرداخت‌های T+2 با آن شاهد هستیم را از بین خواهد برد.رابین هود تعهدات لازم برای مقابله کردن با مشتریان خود را نداشت.

بازگرداندن روند صعودی توکن UNI

در جذب کاربران به سمت برنامه‌های دیفای، عوامل متعددی دخیل است. یکی از مهم‌ترین عوامل، افزایش ارزش انتقال یافته به کاربران به جای کسب سود توسط اشخاص ثالث است. با وجود UNI، کاربران بخشی از کارمزد تراکنش‌ها را دریافت می‌کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند با ارائه نقدینگی به پلتفرم‌ها به عنوان یک بازارساز، توکن UNI دریافت کنند. کامپوند به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت همتا به همتا به دریافت و پرداخت وام بپردازند. این موضوع باعث می‌شود که هر کاربر به عنوان یک شبه بانک شخصی خود عمل کند و به وام گیرندگان واجد شرایط، وام‌های با سود مشخص ارائه دهند.

خبر راه‌اندازی برنامه کمک هزینه یونی سواپ در تاریخ ۲۰ ژانویه به منظور کمک به گسترش اکوسیستم منتشر شد.

توسعه دهندگانی که قصد مشارکت در یونی سواپ را دارند، می‌توانند پروپوزال خود را ثبت کنند و هزینه لازم برای توسعه پروژه که در نهایت منجر به بهبود عملکرد این پلتفرم می‌شود را دریافت کنند. به نقل از حساب توییتر یونی سواپ، در مدت ۱۴ روز گذشته که ثبت تقاضا ممکن بوده است، ۴۰ درخواست کمک هزینه در @uniswapgrants ثبت شده است.

از زمان شروع به کار برنامه اهدا کمک هزینه، قیمت توکن UNI از مبلغ ۷.۱۰ دلار به میزان ۱۶۰٪ رشد داشته است و هم اکنون به قیمت ۱۸.۵۷ دلار معامله می‌شود. علاوه براین، روند صعودی ارزش کل قفل شده (TVL)، حجم معاملات روزانه و راه‌اندازی یونی سواپ V3 از عوامل تاثیرگذار دیگر بر قیمت این توکن هستند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

حوضه دیفای

arminaka71

13/بهمن/1399

درمدت گذشته رمز ارز ها حوضه دیفای با افزایش قیمت خوبی روبهرروسدن و آینده بازار ارز را شگفت زده کردن آینده

26

ثبت رکوردهای جدیدحوزه دیفای

زارع

13/بهمن/1399

درروزهای اخیر هرچند نوسات شدیدی درحوزه ارزهی دیجیتال به وقوع پیوست ولی حوزه دیفای خصوصا یونی سواپ توانست شاهد رشد چشمگیری دراین حوزه باشد این روزها کاربران بیشترتراکنش هاومعاملات خودرارادرححوزه های دیفای به ثبت رساندند ورکوردهای شگفتی را خلق کردندرشد دیفای دربین جوانان وسرمایه گذاران به وفور مشهود است

22

دیفای‌

mtpanah

13/بهمن/1399

دیفای به مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی اشاره دارد که می‌توانند امور مالی مهمی مانند دریافت وام و معاملات مالی را به‌صورت غیرمتمرکز و بدون نیاز به واسطه انجام ‌دهند

25

دیفای

Hadi49hadi

02/آبان/1400

دیفای از بلاکچین، فناوری پشت ارز دیجیتال بیت کوین الهام گرفته شده است که به چندین نهاد امکان می‌دهد تا نسخه‌ای از تاریخچه معاملات را نگه دارند، به این معنی که تراکنشات دیگر توسط یک منبع مرکزی کنترل نمی‌شود. این موضوع مهمی است؛ زیرا سیستم‌های متمرکز و مراکز کنترل انسانی می‌توانند سرعت و پیچیدگی معاملات را محدود کنند؛ در حالی که کاربران کنترل مستقیم کمتری بر پول خود دارند. دیفای منحصر به فرد است، زیرا کاربرد بلاکچین را از انتقال ارزش ساده به موارد استفاده مالی پیچیده‌تر گسترش می‌دهد.

2

شروع سال با دیفای

soheilstar

13/بهمن/1399

استارت سال ۲۰۲۱ در ارزهای دیجیتال با نفع توکن های حوزه دیفای شروع شده است و بنظر میرسد ادامه دار باشد. دوستان عزیز در کوینگرام باید با حواس جمع توکن های حوزه دیفای را زیر نظر بگیرند تا در موقع مطمئن و در هنگام به کف نزدیک شدن اقدام به خرید کنند.

15

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.