coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.2%

62,321 $

3,807,813,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.3%

3,167 $

193,507,366 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

61,094 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

585.8 $

35,789,325 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.9%

134.31 $

8,206,341 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

61,094 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.4%

3,165 $

193,360,726 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.7%

0.5022 $

30,684 تومان

XRP

XRP

xrp

5.8%

0.1406 $

8,591 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.6%

5.22 $

318,942 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مدیرعامل کراکن: دیفای در حال بلعیدن جهان مالی است

15/بهمن/1399
افزودن به نشان شده ها
مدیرعامل کراکن: دیفای در حال بلعیدن جهان مالی است
Kraken
DEFI
Bank
اخبار
3096
3 دقیقه

جسی پاول (Jesse Powell)، مدیرعامل صرافی کراکن (Kraken)، در مصاحبه‌ای مدعی شد که ظهور ارزهای دیجیتال نشان داد که بازارهای سنتی چقدر غیرشفاف و به ضرر مردم عادی است. به‌گفته وی، اکنون حوزه دیفای، حوزه اموز مالی ، در حال بلعیدن جهان مالی است.

به گزارش کریپتو اسلیت، جسی پاول (Jesse Powell) مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال کراکن روز جمعه در مصاحبه خود با بخش اقتصادی یاهو گفت:

اتریوم دسترسی به جهانی از قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز، صرافی‌های غیرمتمرکز و پروتکل‌های وام‌دهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. چه مردم بدانند و چه ندانند، دیفای واقعا در حال بلعیدن دنیای امور مالی است. فکر می‌کنم تا ۱۰ سال دیگر، ما ۹۰ درصد از خدمات مالی خود را روی بلاک چین انجام خواهیم داد.

پاول در ادامه توضیح داد که ارزهای دیجیتال بسیار متفاوت از بازارهای بورس سنتی است که نیازمند شمار زیادی واسطه و متصدی است. او معتقد است که به همین خاطر، معامله‌گران مجبور هستند برای مالکیت و انتقال اموال خود به لحاظ فنی به اشخاص ثالث متوسل شوند. البته این سیستم با ظهور ارزهای دیجیتال به‌سرعت در حال منسوخ شدن است. پاول در ادامه گفت:

این سیستم بسیار متفاوت است و من فکر می‌کنم اکنون که سیستم رمزنگاری را داریم، سیستم [سنتی] دیگر واقعاً ضرورتی ندارد. به نظر من وضعیت ما با یک سیستم کاربردی شفاف بسیار بهتر خواهد بود. سیستمی که در آن مردم بتوانند سهام‌شان را دریافت کنند، به هر جایی که می‌خواهند انتقال دهند یا در هر جا که تمایل دارند آنها را معامله کنند و امکان معامله مستقیم در یک صرافی هم برایشان فراهم باشد.

به‌گفته پاول، سیستم سنتی افراد ضعیف را در موقعیت نابرابری قرار می‌دهد. این سیستم شفافیت ندارد و فرصت‌های بسیاری برای اتفاقات بد فراهم می‌کند.

مدیرعامل کراکن در عین حال تأیید کرد که برای استفاده از مزایای ارزهای دیجیتال در دیگر بازارهای سنتی مثل بورس، بازسازی چارچوب‌های نظارتی و تنظیم مقررات ضروری است.

از نظر من این نهادهای نظارتی و قانون‌گذاران هستند که باید امکان رخ‌دادن این اتفاق را فراهم کنند. منظورم این است که از لحاظ فنی هیچ چیزی مانع از آن نیست که این اتفاق امروز بیفتد؛ بنابراین، چیزی که ما واقعاً نیاز داریم، کمی نوآوری در فضای تنظیم مقررات و قانون‌گذاری است. فناوری همین امروز هم هست. من فکر می‌کنم که همه چیز در نهایت روی بلاک چین انجام خواهد شد.

پاول در ادامه اظهار داشت که خوشبختانه از آنجا که بیشتر مردم جهان هنوز هیچ ارز دیجیتالی ندارند و هیچ توجهی هم به آن ندارند، هنوز فرصت زیادی برای این اتفاق هست:

به همین خاطر، ما هنوز در مراحل خیلی ابتدایی این فضا هستیم. به نظرم هرچه پول بیشتری چاپ می‌شود، اعتماد مردم به حکومت‌ها، به سیستم مالی و بازارهای بورس کمتر می‌شود. از سوی دیگر بیشتر پیگیر بازارهای ارز دیجیتال خواهند بود تا شفافیت کامل و مالکیت کامل دارایی خود را داشته باشند و بتوانند هر کاری را در هر زمانی که خودشان می‌خواهند انجام دهند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

دیفای و انحصاری کردن بازار

arminaka71

15/بهمن/1399

دیفای وتمام رمز ازها دراین پروژه‌ به سود خوبی دست پیدا کردن اتریوم فقط رکورد میشکنه وسود پروژه دیفای واقعا بالا رفته چند برابر شده آینده این پروژه عظیم واقعا دیوانه بکنار سود داره

19

مدیرعامل کراکن

shahla.mansourkoohi

15/بهمن/1399

مدیر عامل کراکن در مصاحبه ای گفته ظهور ارزهای دیجیتال نشان داد که بازارهای سنتی غیر شفاف و به ضرر مردم عادی است.

17

تغییر کاملا مشخص است

soheilstar

15/بهمن/1399

وقتی به موضوعی با نگاه کارشناسی نگاه کنید و آینده نگری را در نظر بگیرید ، مطمئنا آینده از آن شماست. گسترش روزافزون ارزهای دیجیتال و استارت پلتفرم ها و شبکه های مالی بر بستر بلاکچین ، مانند دیفای ، فضایی بوجود آورده است که تفاوت فاحش بازارهای سنتی و بلاکچین را کاملا مشهود مینماید.دیفای در صورت بکارگیری روشی که از رشد قارچ گونه توکن های ناقص جلوگیری کند، میتواند بستر مالی بسبار مناسبی ،بدون داشتن واسطه برای انجام مراودات مالی فراهم کند.

14

رشددیفای وحمایت همه جانبه کاربران

زارع

15/بهمن/1399

با رشدی که ارزهای دیجیتال خصوصا دیفای باعث شده اند که اعتماد مردم به ارزهای دیجیتال ومالکیت سرمایه خودبیشتر شود که هرچه پول سنتی بیشتر چاپ شود گرایش واعتماد مردم به ارزدیجیتال بیش از پیش درحال افزایش است

17

رقیب جدی بازار کلاسیک، دیفای پرقدرت

behrouzdesign

15/بهمن/1399

بازار موازی ارزدیحیتال که رقیب جدی و پر استقبالی هم محسوب میشه، ارزهای زیادی درحال سرمایه گذاری تو این حوزه هستن و اکشثرشون توی بلاک‌چین اتریوم فعالیت میکنن، بهترین اینها چین لینک دوست داشتنی اول سال با قیمت دو دلاری تبدیل شده به لینک پرقدرت 24 دلاری... البته از دستای ما خارج هست و ورود بهش سخت ولی ارزهای دیجیتال که توش فعالیت میکنن خیلی قابل رشد هستن و توی آینده زیاد ازش خواهیم شنید یونی سواپ رو نگاه کنید چی بود چی شد لینک پرقدرت رو هم نگاهی بهش بندازید دوستان پرسود باشید

20

آینده بازارهای مالی

[email protected]

15/بهمن/1399

یکی از شرط های اصلی موفقیت ارزهای دیجیتال داشتن امنیت و نقدشوندگی آسان است که در غیر این صورت با چالشهای زیادی مواجه خواهد شد.

15

مدیر عامل کراکن

marwan

09/خرداد/1402

جسی پاول، مدیرعامل صرافی کراکن، در مصاحبهٔ اخیر خود با بلومبرگ گفته همچنان نسبت به ‌آیندهٔ بیت کوین خوش‌بین بوده و امیدوار است که تا پایان سال ۲۰۲۲ قیمت هر بیت کوین برابر با یک بوگاتی شود. 

1

هسته اصلی دیفای

Hadi49hadi

02/آبان/1400

هسته اصلی حوزه امور مالی غیرمتمرکز قرارداد هوشمند است، چون برنامه‌های غیرمتمرکز به‌وسیله آن کار می‌کنند. بنابراین، بلاک چین‌هایی که میزبان قراردادهای هوشمند هستند، می‌توانند میزبان برنامه‌های دیفای هم باشند. درحالی‌که قراردادهای معمولی برای مشخص کردن رابطه افرادی که درگیر قرارداد هستند از مواد قانونی استفاده می‌کنند، یک قرارداد هوشمند از کدهای کامپیوتری بهره می‌برد.

3

دیفای

mtpanah

15/بهمن/1399

دیفای به‌ مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی اشاره دارد که می‌توانند امور مالی مهمی مانند دریافت وام و معاملات مالی را به‌صورت غیرمتمرکز و بدون نیاز به واسطه انجام ‌دهند.

42

دیفای

omid_p_78

15/بهمن/1399

دیفای یک برنامه کاملا راهبردی و یک چیز بسیارعالی برای اسانتر کردن کارهاست و میتوان با استفاده از ان کارهای مالی را بهتر انجام داد

18

دیفای

elikhanoom5ee

15/بهمن/1399

دیفای به مجموعه ای از برنامه های کاربردی اشاره دارد که می‌توانند امورمالی مهمی مانند دریافت وام ومعاملات مالی رابه صورت غیر متمرکز و بدون نیاز به واسطه انجام دهند.

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.