coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

67,103 $

3,858,422,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,133 $

180,162,450 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

581.5 $

33,437,975 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.1%

173.95 $

10,002,125 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,557 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,127 $

179,794,450 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.523 $

30,073 تومان

XRP

XRP

xrp

1%

6.45 $

370,875 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.1%

0.1548 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

خواننده مشهور آمریکایی با ۸ میلیون دنبال‌کننده از ترون تمجید کرد

27/بهمن/1399
افزودن به نشان شده ها
خواننده مشهور آمریکایی با ۸ میلیون دنبال‌کننده از ترون تمجید کرد
Tron
اخبار
لیندزی لوهان
5490
3 دقیقه

لیندزی لوهان (Lindsay Lohan)، خواننده مشهور آمریکایی، در توییت اخیر خود با تمجید از شبکه ترون، آن را سریع و ارزان توصیف کرده است.

به گزارش کریپتوپوتیتو، لیندزی لوهان، خواننده، ترانه‌سرا و کارآفرین آمریکایی، جدیدترین سلبریتی است که زبان به تأیید ارزهای دیجیتال گشوده است. او سه روز پیش، خبر از فروش توکن غیرمثلی خود داد و به نظر می‌رسد که حالا به حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) علاقه‌مند شده باشد. شایان ذکر است که لایتنینگ اسم توکن غیرمثلی او بوده است.

به نظر می‌رسد که در عرصه موسیقی، جنون گسترده‌ای پیرامون بیت کوین به وجود آمده است. درحالی‌که جی زی (Jay Z)، ستاره هیپ هاپ، با جک دورسی، مدیرعامل توییتر، همراه می‌شود تا برای توسعه‌دهندگان آفریقایی بیت کوین اهدا کند، لیندزی لوهان در حال کاوش جهان دیفای است.

لوهان در حساب توییتری خود به تمجید از بلاک چین ترون (TRON) و پروتکل دیفای آن، موسوم به جاست (JUST)، پرداخت. او گفت که به سرعت و هزینه صفر تراکنش در بلاک چین ترون علاقه‌مند شده است.

در حال کشف دیفای هستم و عاشق JST و SUN در ترون شده‌ام. بسیار سریع و با کارمزد صفر است. خسته نباشی جاستین سان.

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، با وجود خسارت بزرگی که در گیم‌استاپ (GameStop) دیده، با حالت خیرخواهانه همیشگی‌اش از ورود لوهان به بلاک چین ترون استقبال کرد و آدرس کیف پول او را پرسید.

لوهان تنها طرفدار ترون در صنعت موسیقی نیست. لیل یاتی (Lil Yachty)، خواننده رپ، و نه‌یو (Ne-Yo)، خواننده پاپ، در حال بررسی افزودن ترون به سبدسرمایه‌گذاری خود هستند. در واقع، لیل یاتی و سان هر دو گفته‌اند که اگر قیمت این ارز دیجیتال به ۵۰ سنت برسد، خالکوبی می‌کنند!

همانطور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند، امسال سال توکن‌های غیرمثلی است. بازار توکن‌های غیرمثلی رشد شگرفی داشته و رکوردهای بسیاری در این حوزه به ثبت رسیده است. این صنعت بی‌تردید سرشار از ظرفیت است؛ از فروش بی‌سابقه گرفته تا پذیرش روبه‌رشد توسط شخصیت‌های مشهور.

لیندزی لوهان اولین مجموعه کلکسیونی دیجیتال خود را در بستر رریبل (Rarible) راه‌اندازی کرده است. او از دنبال‌کنندگانش خواست که با خرید این توکن از چشم‌انداز او حمایت کنند. این خواننده آمریکایی وعده داد که درآمد حاصل از فروش این توکن‌ها را صرف امور خیریه کند.

توضیح رریبل به این شرح است:

من به جهانی باور دارم که از لحاظ مالی غیرمتمرکز باشد و قدرت رؤیاها، اصلی‌ترین بخش شبکه لایتنینگ انسان‌ها باشد. این اولین مجموعه کلکسیونی دیجیتال من است. [درآمد آن را] به خیریه‌هایی اهدا می‌کنم که بیت کوین می‌پذیرند تا نسل‌های جوان‌تر را برای تطبیق‌پذیری و یاد گرفتن این انقلاب که بشریت شاهد آن است، توانمند سازند.

نام این توکن باعث سردرگمی شده است. نظر برخی از کاربران این بود که نام توکن باعث برداشت اشتباه می‌شود؛ چراکه توکن‌های غیرمثلی روی بلاک چین اتریوم میزبانی می‌شوند نه بیت کوین. بااین‌حال، این توکن‌ها غیرمثلی با استقبال گسترده جامعه کاربران روبه‌رو شده است. گزارش‌ها حاکی است این توکن‌ها به قیمت ۳۳ اتر (ETH) خریداری شده است.

با حجم توجهاتی که به شکل‌های مختلف به ارزهای دیجیتال می‌شود، این پرسش پیش می‌آید که آیا بازار به اوج خود نزدیک شده است.

معمولاً ورود سلبریتی‌ها نشانه‌ای روشن از نزدیک شدن بازار به یک اوج است. در مواقعی مثل مقطع کنونی، مهم است که به خاطر داشته باشیم هیچ‌کسی برای به دست آوردن سود، پول خود را از دست نمی‌دهد.

وقتی هیاهو و طمع به سطح بالایی می‌رسد، معمولا نشان‌دهنده این است که بازار آماده یک اصلاح است. [در چنین مواقعی] مهم است که هشیار و بسیار مراقب باشیم.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ترون (TRX) با رویداد توکن‌سوزی بزرگ، نقشه راه جدیدی را ترسیم می‌کند!

ترون (TRX) با رویداد توکن‌سوزی بزرگ، نقشه راه جدیدی را ترسیم می‌کند!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

ترون واقعا خوبه

SINASAMAEI

27/بهمن/1399

ترون در مقایسه با اتریوم دارای کارمزد خیلی کمتری هست و همین باعث میشه ترید،انتقال و خرید و فروش آن به صرفه تر هست

39

تعریف یا معامله ؟

yaser.n

28/بهمن/1399

بنظرم تعریف و تمجید بعضی افراد از بعضی ارزهای دیجیتال بیشتر شبیه یک معامله هست و یه روز این خواننده یه روز اون خواننده

20

ترون

ghodrati.f60

28/بهمن/1399

حمایت افراد مشهور از بعصی ازارزها باعث رشد شارپی این ارزها میشود چون مردم به دلیل حمایت از ان فرد مشهور به سمت این ارزها حجوم میاورند .مانند حمایت این خواننده معروف از ترون

11

تشویق جذب ترون

حسین28تهران

27/بهمن/1399

اینها همه به دنبال جذب و بازاریابی هستن که صاحب ارزها با دادن مبالغی به سلبریتی ها اونها رو دراین بازاریابی تشویق میکنن

7

خواننده امریکایی و تعریف از ترون

ماهور

27/بهمن/1399

تعریف کردن افراد مشهور تاثیر زیادی بر ارزها می گذارد و حالا با این همه دنبال کننده قطعا ترون ارزش بالایی داره و میشه بر روی این ارز سرمایه گذاری کرد

51

تعریف کردن افراد مشهور

09141251485

28/بهمن/1399

تعریف کردن افراد مشهور از تک تک ارزها تاثیر خوبی دارد ولی حمایت آنها باید ادامه داشته باشد در مورد دوج کوین اولش خوب بود ولی الان چند مدتیه خریداران دوج متحمل ضرر شدند

8

حمایت

gh.kh

27/بهمن/1399

همان طور که در این مقاله خواندید حمایت افراد مشهور مثل این خواننده آمریکایی از یک رمز رز یا کالا باعث روی اوردن افراد عادی و عموم به ان کالا یا رمز ارزز می شود که رسد ان را قطعی و حتمی می کند البته برخی اوقات این حمایت ها به جا و درست هست ولی برخی اوقات دستهای پشت پرده و تبلیغات جانب دارانه باعث حمایت این گونه از افراد می شود که در این حالت باعث از دست رفتن سرمایه ی خیلی از افراد می شود.

27

ارزهای اینترنتی

mehdi.azizi.67

27/بهمن/1399

این روزا افراد مشهور بیشتری ب سمت ارزهای اینترنتی میان و این مساله قطعا در افزایش قیمت و هر چ بیشتر شناخته تر شدن ارزهای اینترنتی در جامعه و معاملات میشه.

23

توییت های هدف دار

[email protected]

27/بهمن/1399

چنین توئیتهایی یواش یواش داره مشکوک میزنه ، همانند حباب میمونه هر لحظه ممکن کار دست ارزه های دیجیتال بده

39

تمجید ...ترون

aliramazanimogadam

06/فروردین/1400

قطعا افراد مشهور میتونن باعث رشد هر چیزی بشن مثل این خانم که دنبال کنندهای زیادی دارن و این قطعا می‌تونه ثروت ساز باشه برای افراد معمولی با سرمایه اندک

8

تعریف از ترون

arminaka71

27/بهمن/1399

خواننده با تعریف از ترون برای سرعت بالا و کارمزد پایین بااین همه طرفدار شاید باعث خرید بالا بره وقیمت خوبی پیدا کنه آینده ترون عالی میشه

41

حمایت یا هدایت

jmi.ebr

27/بهمن/1399

برخی مواقع این گونه حمایت ها از طرف افراد بزرگ و مشهور باعث رشد شارپی این گونه ارزها می شود که برخی افراد عادی بدون توجه و مطالعه و تنها به دلیل حمایت شخص خاص و مشهوری چون این خواننده آمریکایی سرمایه گذاری می کنند و خیلی ها را چاه می اندازند.

24

باز هم تعریف افراد مشهو و ثروتمند

[email protected]

27/بهمن/1399

باز هم تعریف بله همنطور ک در اخبار دیدین خواننده معروف امریکایی از ترون تعریف کرد در واقع حقیقت گفت هم قیمت ترون واسه خرید مناسبه پایینه هم اینده درخشانی داره چون امثال این خواننده و ثروتمند های دیگ پشتیبان این ارز ها هستن و مث بیت کوین ارز اینده داریه

29

سلبریتی ها بر بازار ارز

[email protected]

27/بهمن/1399

ادمهای مشهور هم میتوانند بر بازار ارز و دیجیتال اسر مثبتی بزاره هر چقد ادمهای معروف و سلبریتی ها در این جور مسائل بیشتر شرکت کنند ادمهای عادی بیشتر ب سوی این جور چیزا رو مییارن

7

حمایت:

Milad169M

10/اردیبهشت/1400

اینهای که یهو از راه میرسند ودایه مهربان تر از مادر میشن .. آیا واقعا این حرفهای که میزنن راست هست یا نه فقط میخان مردم رو بیارن به سمت خودشون بگو بد فلنگ رو ببندن برن

6

ترون

علیرضادوست

10/فروردین/1402

ترون (Tron) در اواخر تابستان سال ۲۰۱۷ به دست جاستین سان (Justin Sun) توسعه یافت. جاستین سان یک مهندس آسیایی است که سوابق متعددی در حوزه بلاکچین دارد. او ابتدا تلاش کرد اصلاحاتی در بیت کوین به وجود آورد و سپس ارز دیجیتال TRX را توسعه داد. بلاکچین اختصاصی ترون در ژوئن ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. این شبکه خیلی زود به یکی از مهم‌ترین رقبای اتریوم در میزبانی از برنامه‌های متمرکز (DApps) تبدیل شد.

0

روند افزایشی بیت کوین

Ali1099669

28/بهمن/1399

این روند ساید تا حدود ۵۰۰۰۰ دلار ادامه داشته باشد اما با وجود وجود دیگر ارز های دیجیتال و عرضه و تقاضای ان امکان کاهش تا ۴۵۰۰۰دلار را دارد.

7

ترون

vashty

27/بهمن/1399

طرفداری از یک ارز دیجیتال توسط افراد مشهور باعث توجه وسیع بسیاری از مردم میشود که ارز ترون هم مورد توجه یک خواننده مشهور شده و البته سرمایه‌گذاری پیرامون این ارز بیشتر خواهد شد و رشد بیشتری خواهد کرد

39

فصل خرید

soheilstar

27/بهمن/1399

دوستان عزیز همانطور که از تحلیل های مختلف وسایتهای مربوط به ارزهای دیجیتال پیداست ،فصل آلت کوینها و توکن های حوزه دیفای است. اگر امسال با تحلیل مناسب و صبر و حوصله آلت کوین ها را درسبد دارایی خود قرار دهید، مطمئنا سود خوبی نصیبتان خواهد شد. حتی با خرید کمترین مقدار میتوانید شروع کنید. از دوستان و سایتهای مختلف کمک بگیرید تا بهتر بتواتید انتخاب کنید و حتما چند نوع ارز را پیگیری کنید و همه پول خود را صرف خرید یک کوین یا توکن نکنید.

41

ارز دیجیتال و نمادهای اجتماعی

looli

28/بهمن/1399

قطعا ورود نمادهای اجتماعی همچون خوانندگان، بازیگران و افراد محبوب مردم در هر میدانی باعث رشد و ترغیب مردم در آن حوزه خواهد شد. در این خصوص نیز این سرمایه های نمادین می‌توانند نقش ارزنده ای ایفا کنند در جهت سریع تر جای گرفتن در نزد عوام.

11

خواننده آمریکایی/ تعریف ارز/ واقعیت

hoseinseify

27/بهمن/1399

همانطور که در تحلیل خوندید یک خواننده آمریکایی از یک عرضی به نام ترون تعریف کرده است تعریف این خواننده آمریکایی خیلی هم به جا است چون ترون هم قیمت مناسبی دارد همین که به مرور زمان مثل بیت کوین �دی نشان می‌دهد و قیمتش روز به روز بالا میرود پس امید موفقیت شما دوستان عزیز.

39

ترون آینده خوبی داره

alitiger7

28/بهمن/1399

ترون قطعا اینده خوبی داره ولی پروژه های سرمایه گذاریش ضرر زده به خیلیا و اینا shut down بشن برا همیشه بیشتر هم جون میگیره ترون بحاش یه بستر قابل اعتماد که خود جاستین سان پشتش باشه بیاد بهتره...

3

ترون

bahman120

27/بهمن/1399

خب .بریم برا خرید ترون دوستان. احتمالا قیمتش میره بالا . باید مقداریی اضافه کنیم. توکل بخدا انشالله قیمتش صعودی بشه

7

ترون

azad6200

28/بهمن/1399

الان با افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین این ارز ارزشمند پادشاه ارزهای دیجیتال در صدر اقلام سرمایه گذاری شرکتها و افراد ثروتمند قرار دارد

17

ارزهای دیجیتال

[email protected]

27/بهمن/1399

امروزه همه به ارز های دیجتال امدند که کم کم تمام دنیا ارز دیجتال پرشده و پول زیادی هم میدهد ودیگر همه پولدار مشوند انشالله

3

ترون

kamezjan

27/بهمن/1399

خواننده امریکایی از نرخ ارزان بلاکچین ترون قدردانی کرده..خیلی خوبه که ارزهای دیجیتال داره به سرعت نور مورد استقبال جوامع قرار میگیره...احتمالا انفجار قیمتی نزدیکه پس ارز بخرید و صبورانه نگهدارید

29

تعریف از ارز

[email protected]

28/بهمن/1399

ارز دیجیتال امروزه سر زبونها افتاده و چون میشه بعضی ها شون رو با قیمت پایین خریداری کرد و واسه مدت زمان بیشتر گذاشت تا قیمت خودشو بالا بکشه خیلی خوبه

10

اثر آدمای مشهور

mammad1383

28/بهمن/1399

وقتی چنین آمای مشهوری میان در مورد ترون و خوبی هاش حرف میزنن صد در صد فروش ترون زیاد میشه و در آینده سود خوبی میدا

8

ارز دیجیتال

zahra7400

28/بهمن/1399

الان با افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین این ارز ارزشمند پادشاه ارزهای دیجیتال در صدر اقلام سرمایه گذاری شرکتها و افراد ثروتمند قرار دارد

23

ترون

Khodarhm60

03/خرداد/1401

اینکه با تعریف وتمجید افراد مشهور از هر چیزی باعث بالا رفتن ارزش ودنبال کننده زیادی اون چیز پیدا میکنه مثل این خواننده مشهور که با پیوستنش به ارز ترون باعث روند صعودی اون شده امیدوارم این روند ادامه پیدا کند

2

تبلیغ

hossein_nasiri

29/بهمن/1399

وقتی آدم های معروف و مشهور دست به تعریف از یک ارز میزنن مردم دنبالش میرن و قیمت اون ارز بالا میاد! این تبلیغ خواسته یا ناخواسته انجام میشه

4

آینده این ارز

09307914482

28/بهمن/1399

من فکر میکنم باحمایت خواننده ها وسلبریتی هایی مثل لیندزی لوهان باعث جذب سرمایه زیادی میشه که این ارزش این ارز دیجیتال رو بیشتر میکنه و کسائی که در راس این ارزها هستند میتونن بافروش آن پول خوبی به جیب بزنن چون بعد از اوج ارزش آن کاسته خواهد شد وبعید نیست که پشت پرده سیاست دیگه باشه چون همینکه لوهان از جاستین تعرف کرده وعاشقش شده وجاستین هم گفته کیف پولشو بگه تا براش از این رمز ارز اهدا کنه ممکنه نقشه ای برای گول زدن وجذب سرمایه ها و....باشد

13

بیت کوین

pooyyaa81

28/بهمن/1399

بیت کوین احتمالا به رقم ۵۰۰۰۰۰ دلار میرسه یعنی یه فرصت طلایی شما می تونید با سرمایه گذاری نه زیاد حداقل سود خوبی بدست بیاورید

6

تمجید از ترون

dors@1

27/بهمن/1399

این تعریف و تمجید از ترون و سایتش میتونه باعث شه افراد بیشتری به سمت ترون بیایند و رشد خوبی پیدا کنه . البته میشه گفت امسال سال خوبیه برای تمامی آلت کوین ها پس زودتر ارز بخرید

46

معاملات پشت پرده

H.Kheiri.Asl

02/اسفند/1399

..در پس پرده این تعریف و تمجیدها معاملاتی نهفته است. استفاده از سلبریتی ها برای تبلیغات امری عادی است که در هر جای دنیا و برای تبلیغ هر محصول با ارزش و بی ارزشی رایج است.

6

کسب در امد

@mortza1386

28/بهمن/1399

کسب در امد مدرن به شیوه هایی میگوند که درامد بیشتر و زحمت کم تر میباشد و این خانومی مو که در مطلب میباشد از طریق سرمایه گذاری توانسته به این مقدار برسد

22

تعریف از ترون

Aboli12

29/بهمن/1399

تعریف و انتقاد افراد مشهور و مقتدر باعث افزایش خرید و گرایش به سمت این ارز دیجیتال شده که امید وارم واسه خریدارانش سود فروش کافی داشته باشه...

9

تجلیل ازارزدیجیتال

arash2019

27/بهمن/1399

بهبه به‌به خیلی هم عالی لطف عالی مستدام انشالله این افراد مشهور ازسایر ارزهای دیجیتال هم تعریف وتمجید کنندتا اقبال عمومی به سمت ارزها بیشتر بسه

7

لیندزی لوهان وبیت کوین

marwan

15/تیر/1402

لیندزی لوهان، بازیگر و خواننده آمریکایی، از جمله سلبریتی‌های دنیای سینما و تلویزیون است که درباره ارزهای دیجیتال اظهارنظر کرده است. لوهان اوایل سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرد که بیت کوین و اتریوم روندی صعودی خواهند داشت؛ اما پیش‌بینی او به واقعیت نپیوست.Aban 30, 1400 AP

2

ترون

shahla67

28/بهمن/1399

الان با افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین و سایر ارزها این ارز ارزشمند پادشاه ارزهای دیجیتال و ترون در صدر اقلام سرمایه گذاری شرکتها و افراد ثروتمند قرار دارد

20

تمجید سلبریتی امریکایی ازترون

coin58gram

28/بهمن/1399

بااین تعاریف وتمجید خواننده آمریکایی ازترون وباتوجه به سابقه حمایت شرکتهای بزرگ وافرادمشهور دنیااز ارزهای دیجیتال،میشود امیدواربودکه هرکسی بتواند زودتر بپذیردکه درحوزه ارزهای دیجیتال انقلاب بزرگی درحال رخ دادن است،به مراتب سودبیشتری رابه دست میاوردوپذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی،به احتمال 99درصدمیتواند باعث تضعیف وعقب نشینی دلار به عنوان ارز بین المللی باشد

5

هیاهوی ارز

[email protected]

27/بهمن/1399

هیاهوی ارزها به گوش همه رسیده و باعث ورود چهره‌ای مختلف شده که بی شک باعث تاثیر بر بازار ارز میشه چهره های مشهور دنبال کننده دارن

23

ترون

09212645367

27/اسفند/1399

ترون یک ارزی هست که مثل یک توپ رو با هزار بدبختی به قله کوه ببری بعد یک دفعه از قله کوه از دستت ول بشه یه جوری میاد پاین که نتونی بگیریش

10

جذب

mohammadhosen

27/اسفند/1400

دقیقا برای پیشبرد وافزایش سعودی ورودتمام سلبریتها وخوانندگان مشهورگامی بسوی پیشرفت میباشد باورودیه خواننده میتوانیدببینیدکه چقدرازمردم حس حمایت واعتمادراجلب میکنند

0

درباره بیت کوینها

09129306687

06/آبان/1400

به نظر من هر بیت کوینی که بعد از سقوط مقتعی که داره ما میتونیم با جسارت بیشتری ارزهای دیجیتال را خریداری کنیم

3

بالارفتن ارزش

goli.ltf

27/بهمن/1399

با تحلیل ارزش ارز توسط افراد مشهور و شرکتهای بزرگ ارزش واقعی ارز تحت تاثیر قرار میگیره و رابطه مستقیمی با اقزایش یا کاهش قیمت اون داره

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.