coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

66,780 $

3,839,850,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,096 $

178,030,350 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

1.3%

579.2 $

33,306,300 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.3%

172.4 $

9,913,000 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.9%

3,093 $

177,872,800 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5227 $

30,055 تومان

XRP

XRP

xrp

3.3%

6.43 $

369,725 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.7%

0.1548 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

حجم معاملات یونی‌سواپ از ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرد

29/بهمن/1399
افزودن به نشان شده ها
حجم معاملات یونی‌سواپ از ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرد
UNI
UniSwap
اخبار
تحلیل
2542
3 دقیقه

با افزایش علاقه به بازار دیفای، یونی‌سواپ به اولین صرافی غیرمتمرکز تبدیل شد که مجموع حجم معاملات آن به ۱۰۰ میلیارد دلار رسید. در این بین، توکن UNI اخیرا به رکورد قیمت جدیدی دست یافته است، به طوری که کل سرمایه مسدودشده در این پلتفرم تقریبا به ۴ میلیارد دلار رسیده است.

عبور یونی‌سواپ از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار

هیدن آدامز (Hayden Adams) موسس پلتفرم یونی‌سواپ در توییت روز دوشنبه خود اعلام کرد که مجموع حجم معاملات این صرافی غیرمتمرکز از ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرده است. یونی‌سواپ اولین صرافی غیرمتمرکز است که به این نقطه عطف دست یافته است و گواهی بر رشد چشمگیر فعالیت این صرافی غیرمتمرکز از اواسط سال ۲۰۲۰ تاکنون است.

نقطه عطف یونی‌سواپ دقیقا ۳ ماه پس از دستیابی به رکورد ۵۰ میلیارد دلاری در ماه دسامبر ۲۰۲۰ به دست آمده است.

اطلاعات ارائه‌دهنده تحلیل ارزهای دیجیتال Dune Analytics، رشد چشمگیری را در حجم معاملات یونی‌سواپ از ابتدای ماه جولای ۲۰۲۰ تاکنون نشان می‌دهد. تابستان ۲۰۲۰ با عرضه توکن‌های نظارتی و ماینینگ نقدینگی نظیر کامپوند (COMP) و بالانسر (BAL)، شروع درخشش دیفای بود.

حجم معاملات چشمگیر در یونی‌سواپ و سایر صرافی‌های غیرمتمرکز نظیر سوشی‌سواپ منجر به افزایش شدید کارمزد تراکنش‌های اتر شده است. اکنون کارمزدهای گس به شدت زیاد است و منجر به ظهور راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه دوم شده است که تراکنش‌های ارزانتر را به دنبال دارند.

ادامه افزایش حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز

طبق گزارش Dune Analytics، حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز در ماه ژانویه ۲۰۲۱ رکورد ۶۱.۶ میلیون دلاری را ثبت کرده است. حجم معاملات فوریه اکنون نیمی از حجم معاملات ماه ژانویه است. این موضوع نشان می‌دهد که می‌توان منتظر ثبت رکورد جدیدی در این زمینه بود.

به غیر از حجم معاملات ۱۰۰ میلیارد دلاری، یونی‌سواپ یک میلیارد دلار دیگر به کل سرمایه مسدودشده خود افزوده است.

طبق اطلاعات DeFi Pulse، یونی‌سواپ اکنون در رتبه پنجم از لحاظ کل سرمایه مسدودشده قرار دارد، به طوری که ۴ میلیارد دلار از کل ارزش اتر در این پلتفرم مسدود شده است. یونی‌سواپ هم‌چنین رتبه دوم از لحاظ کل سرمایه مسدودشده در صرافی غیرمتمرکز قرار دارد و فاصله سوشی‌سواپ با یونی‌سواپ نیز کمتر از نیم میلیارد دلار است.

از لحاظ قیمت، توکن UNI در اوایل ماه فوریه به رکورد جدیدی دست یافته است، اما سپس با کاهش قیمت تا کمتر از ۲۰ دلار مواجه شد. این روند نزولی تا ۱۹ دلار ادامه یافت و سپس به ۲۱ دلار برگشت.

یونی‌سواپ به کاربران امکان می‌دهد تا به تبادل توکن‌های ERC-20 بپردازند. توکن‌های ERC-20 بر بستر بلاک چین اتریوم اجرا می‌شوند و به دلیل پروژه‌های دیفای، بسیار محبوب هستند و بیش از پیش، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کنند.

ارزش بازار ۶.۳ میلیارد دلاری توکن UNI

مردم با علاقه بسیار زیادی در حال استفاده از یونی‌سواپ هستند. این صرافی غیرمتمرکز بیس از ۳.۹ میلیارد دلار سرمایه در قراردادهای هوشمند خود مسدود کرده است. دستیابی به نقطه عطف اخیر نشان می‌دهد که حجم معاملات آن به رکورد جدیدی دست یافته است.

اما دلیل این موضوع چیست؟ پروژه‌های بیشتری بر بستر اتریوم ایجاد می‌شوند و بنابراین توکن‌‌های ERC-20 بیشتری تولید می‌شوند.

در واقع بسیاری از این پروژه‌ها اکنون در بین ۳۰ ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار هستند. تبادل این توکن‌ها با یونی‌سواپ بسیار آسان است زیرا این صرافی به رابط کاربری آسانی مجهز است و هرکسی می‌تواند در آن ثبت نام کند. در این صرافی غیرمتمرکز مواردی نظیر احراز هویت صرافی‌های متمرکز نیز وجود ندارد. این دلایل کافی است تا شاهد رشد روزافزون یونی‌سواپ باشیم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

رشدچشمگیراولین صرافی غیرمتمرکز

زارع

29/بهمن/1399

یونی سواپ به یک صرافی غیرمتمرکز وپیشرفته تبدیل شد وباارزش بازار6/3میلیاردی اولین صرافی غیرمتمرکز که با حجم معاملاتی بالا قرارداردحمایت وپشتبانی کاربران زیاد سبب مشهور شدن این دیفای شد ورشد یونی سواپ هم ازعلاقه کاربران به دیفای یونی سواپ شدکهحجم زیادمعاملات دراین صرافی سببافزایش کارمزد تراکنش های اتریوم شدپیشرفت همه جانبه این دیفای وتوانستن کاربر که تبادلات توکن های دیگر سبب افزایش ورشد یونی سواپ شده است

25

دیفای جذاب

yaser.n

29/بهمن/1399

یکی از پروژه های جذاب دیفای پروژه یونی سواپ هست که بشدت برای سرمایه گذاری بلند مدت عالی و خیلی آینده دار هست این ارز

21

طرفداران بیشتر سود بیشتر

Aboli12

19/اسفند/1399

افزایش خرید فروش با همان کاربران باعث بیشتر شدن توجه و افزایش قیمت ان ارز دیجیتال میشود که در نتیجه سود بیشتری رو ازان خریداران میکند....

4

سوشی سواپ

chamane

30/بهمن/1399

من سرمایه گذراری نکردم تو سوشی سواپ ولی شنیدم ارز بسیار ارزشمند برای سرمایه گذاری هستش ب دوستان عزیز پیشنهاد میکنم تحقیق کنید در موردش ارزش سرمایه گذاری داره

7

یونی سواپ

arminaka71

29/بهمن/1399

صرافی یونی سءاپ اولین صرافی شده ارز معاملات از 100 هزار میلیذدگستذشتوتوناست رتبه اول صرافی ها کسبکنن

19

مقاله

shahla67

29/بهمن/1399

این مقاله آموزشی,جهت افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی کاربران فضای ارزهای,دیجیتال خیلی آموزنده و مفید بود و تداومش الزامی,ست

22

uni

nsrin bnw

29/بهمن/1399

من اولین باره که اسم uniswapرو میشنوم دانشجو ارشدم و وقت مطالعه زیاد ندارم مرسی از نرم افزار کوینگرام که با دادن اخبار جدید سرنخ هایی برای مطالعه مختصری میدهد

4

تحلیل آموزشی

soheilstar

29/بهمن/1399

صرافی یونی سواپ جدیدا بین کاربران ایرانی هم طرفدار پیدا کرده است، بدلیل نداشتن احراز و تحریم نبودن ایران در این صرافی از گروه کوینگرام خواهش میکنم یک تحلیل آموزشی در مورد این صرافی تدارک دیده شود.

26

حجم معاملات یونی سواپ

marwan

22/بهمن/1402

یونی سواپ با نماد اختصاری UNI یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳.۹۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲۱ بازار قرار داشته و دامیننس یونی سواپ در حال حاضر ۰.۲۱ درصد است. هر واحد از یونی سواپ در این لحظه با قیمت ۶.۶۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۴,۸۹۲ تومان معادل ۳۶۴,۵۵۴ تومان معامله می شود

1

‌.

omid_p_78

29/بهمن/1399

کوینگرام به عنوان یک برنامه جالب و کاربردی به ما در قیمت های ارزهای دیجیتال کمک های فراوانی کرده است

23

یونی سواپ

hamidreza9975

29/بهمن/1399

صرافی یونی سواپ یکی از پلتفرم های سیستم مالی غیر متمرکز یا همان دیفای است. صرافی Uniswap به هر کسی اجازه می‌دهد تا هر نوع توکنی که با استاندارد erc20ساخته شده باشد را به لیست معاملاتی‌اش اضافه کند؛ تنها شرط داشتن یک والت از نوع web3 و نقدینگی کافی است. با انتشار نسخه دوم یونی سواپ (Uniswap V2)، این صرافی اکنون از ویژگی‌هایی مثل فلش سواپس (Flash Swaps)، جفت‌های معاملاتی ERC20/ERC20 و اوراکل های قیمت بهره می‌برد.

23

دوارز بشدت جذاب

yaser.n

29/بهمن/1399

دوارز بشدت جذاب و آینده دار و اینکه به دوستان پیشنهاد میکنم یونی سواپ و سوشی سواپ هستند و حداقل تا چند ماه دیگه قیمتهای بالایی رو میبینند

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.