coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2%

62,396 $

3,812,395,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.2%

3,172 $

193,796,369 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9994 $

61,063 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

586.4 $

35,827,818 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.5%

134.79 $

8,235,669 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,100 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.3%

3,168 $

193,573,965 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

0.5027 $

30,715 تومان

XRP

XRP

xrp

5.5%

0.141 $

8,615 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.3%

5.25 $

320,775 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تحلیل‌گر جی‌پی مورگان: قیمت واقعی بیت کوین ۲۵۰۰۰ دلار است

04/اسفند/1399
افزودن به نشان شده ها
تحلیل‌گر جی‌پی مورگان: قیمت واقعی بیت کوین ۲۵۰۰۰ دلار است
JPMorgan
Bitcoin
Bank
تحلیل
3109
3 دقیقه

تحلیل‌گران بانک جی‌پی مورگان بزرگ‌ترین بانک آمریکا معتقد هستند که قیمت کنونی بیت کوین دو برابر ارزش واقعی آن است و قیمت مناسب را برای آن ۲۵۰۰۰ دلار تخمین می‌زنند. در این تحلیل اخبار مربوط به سرمایه‌گذاری اخیر تسلا، خطرات تتر برای Bitcoin، ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی (CBDC) و آینده رمز ارزها مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بیت کوین بیش از حد گران است

این گزارش که در تاریخ ۱۸ فوریه منتشر شده است آخرین نظرات تحلیل‌گران بانک جی‌پی مورگان در مورد ارزهای دیجیتال، فناوری بلاکچین و امور مالی است. آنها معتقدند که بیت کوین یک نمایش جانبی از دنیای اقتصاد است و می‌گویند داستان اصلی در مورد اقتصاد دیجیتالی شده است. با این حال بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا به عنوان یک منبع ذخیره ارزش پابه‌پای طلا برای جایگاه خود می‌جنگد.

در این گزارش آمده است برای اینکه BTC بتواند به ارزش بازار طلا دست پیدا کند باید به قیمت ۱۴۶۰۰۰ دلار برسد. برای رسیدن به این هدف، سرمایه‌گذاران سازمانی باید شروع به خرید کنند و بازار را در دست بگیرند. در این گزارش آمده است:

با پررنگ شدن نقش جوانان هزاره جدید در دنیای اقتصاد، تقاضا بیت کوین و رقابت آن با طلا به عنوان یک ارز جایگزین ادامه می‌یابد. آنها طلای دیجیتال را به طلای سنتی ترجیح می‌دهند.

این تحلیل‌گران معتقدند که در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال BTC به شدت گران است و ارزش واقعی آن را حدود ۲۵۰۰۰ دلار تخمین می‌زنند که این مقدار نصف قیمت کنونی آن یعنی ۵۵۱۹۵ دلار است. قیمت لحظه‌ای بیت کوین را در اینجا ببینید. هزینه استخراج بیت کوین که حدود ۱۱۰۰۰ دلار است حد پایین این ارزش‌گذاری قرار دارد. در این گزارش نوشته شده:

در واقع می‌توان گفت که قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار بیت کوین را از لحاظ سرمایه ریسک با طلا همسان می‌سازد، می‌تواند به عنوان سطح بالای ارزش عادلانه آن در نظر گرفته شود، زیرا این قیمت، آغازگر روند صعودی بلندمدت بیت کوین است که ناشی از پذیرش سازمانی است.

تحلیل‌گران جی‌پی مورگان معتقدند که شرکت خودروسازی تسلا سرمایه‌گذاری خطرپذیری انجام داده است و اکثر شرکت‌های بزرگ نوسانات بیت کوین را بیش از اندازه می‌بینند و آنرا برای سرمایه‌گذاری مناسب نمی‌دانند.

حباب امروز، نوآوری فردا

در این خبر آمده است که فعلا زود است قضاوت کنیم آیا ارزهای دیجیتال حباب هستند و یا یک نوآوری محسوب می‌شوند. با این حال بیت کوین به عنوان یک دارایی، سریع‌ترین رشد و پذیرش قیمت را در طول تاریخ داشته است. طلای دهه ۷۰ و سهام ژاپنی‌ها در دهه ۸۰ و سهام شرکت‌های فناوری در دهه ۹۰ و… در مقابل ارزهای دیجیتال به چشم نمی‌آیند.

جالب است که بدانید بیشتر این موارد در ابتدای راهشان نیز به عنوان حباب شناخته می‌شدند. تحلیل‌گران می‌گویند:

چیزی که در یک دهه حباب نامیده می‌شود، ممکن است در دهه بعد از آن نوآوری به شمار آید.

همچنین در این گزارش به خطرات احتمالی تتر اشاره شده است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت BTC داشته باشد. تحلیل‌گران جی‌پی مورگان معتقدند که حجم معاملات بیت کوین بیش از اندازه به USDT وابسته است. بر اساس اطلاعات موسسه تحقیقاتی NYDIG حدود ۵۰٪ الی ۶۰٪ از معاملات Bitcoin با استفاده از تتر انجام می‌شود.

بی‌اعتمادی به رمز ارز USDT منجر به شوک نقدینگی بزرگی خواهد شد که دسترسی به بزرگ‌ترین استخر عرضه و تقاضا را به خطر می‌اندازد.

شرکت تتر مدعی است که ارز USDT به نسبت یک به یک با دلار آمریکا و سایر دارایی‌ها پشتیبانی می‌شود. با این حال در این گزارش آمده است که این ادعا باید توسط ممیزی‌های مستقل بررسی و تایید شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

تحلیل

Faride42

04/اسفند/1399

با این نظری که میدم موجب کاهش و نظری مثبت موجب افزایش میشه چالشی که هر شرکت روزی با اخبار و خبر قیمت بالا پایین میکنه تا در سراسر دنیا کسانی که برای سرمایه گذاری مقدار کم دارین بفروشند معلومه که برای آینده تمام شرکت های بزرگ با بازی های شروع کردن چه نقش ای دارن

9

بیتکوین

fatemeh13771998

04/اسفند/1399

به نظر من قیمت هر واحد بیتکوین ارزشش در همین قیمت فعلی ،واقعی است چون که تعداد کل بیتکوین محدود است و همین محدود بودن به آن ارزش می دهد.

11

تلاش برای کاهش قیمت

hamidreza9975

04/اسفند/1399

تیتر اخبار نشان دهنده این موضوعه که تلاش دارن تا قیمت بیت کوین و مهار کنن. دیروز ایلان ماسک امروز هم که عنوان شده ارزش واقعی بیت کوین بیست و پنج هزار دلاره. ارزش واقعی هر کالا یا هر ارز و بازار مشخص میکنه. عرضه و نقاضا. اگه قرار بود برای ارز های دیجیتال ارزش گزاری کرد و قیمت گزاری کرد که دیگه اینهمه جدول های تجزیه و تحلیل و ترید کردن و سرمایه گزاری و خیلی مسایل دیگه اتفاق نمیوفتاد. همین مسایل و افزتیش یا کاهش قیمته که بازار این ارزهای دیجیتال و داغ کرده.

15

بیت کوین

s.houshmand

04/اسفند/1399

به نظر من بیت کوین ارزشش خیلی بیشتر هست و روز به روز گرون و گرون تر خواهد شد .سرمایه گذاری در زمینه بیت کوین عالیه

4

ارزش کوین

Amir's

04/اسفند/1399

اتریوم ارز خوبی عزیزانی نثبت به بتکوینها به سمت بازار اتریوم ورود میکند امروز اتریوم یه سری امتیازات به مشتریان اراء می‌کند یکی استخراج اتریوم نظر به بتکوین سریی تر است همچنان دستگاه ماینیر اتریوم ارزانتر نثبت به بتکوین است و هم طراحی ساده یی دارد بشتری خودشان دستی سرهم می بندد..

8

افزایش احتمالی قیمت ارزهای دیجیتال

Roozbeh9277

04/اسفند/1399

ورود تسلا و شرکتهای تحت مالکیت اون به حوزه ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاریهای بسیار گران ولی بلند مدت اون ، خیلی از شرکتهای طراز اول دنیا رو هم به فکر سرمایه گذاری توی این حوزه انداخته که احتمال قریب به یقین در آینده باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بالاخص بیت کوین خواهد شد . البته باید مشکلاتی که بعدها دامن گیر جامعه جهانی و سرمایه گذاران این حوزه میشه رو هم در نظر گرفت ، مثل کلاهبرداری های دیجیتالی یا فروش توکن های تقلبی و انواع دزدی های اینترنتی که مطمئنا برای جلوگیری باید زیرساختهای امنیتی رو تقویت و آموزش در حوزه ارزهای دیجیتال و معاملات اون رو افزایش داد .

12

۲۵۰۰۰

hojjat.ben

04/اسفند/1399

کاملا مشخصه یه عده با توجه به توان تاثیرگذاری که روی بازار دارن ادا نهنگها رو در میارن که ورود پر قدرت در بازار داشته باشن

5

بیت کوین

shahla67

04/اسفند/1399

وقتی الان یک بیت کوین به بیش از ۵۵۰۰۰ دلار در بازار معامله میشود چطور قیمت واقعی این ارز ۲۵۰۰۰ دلاره آدم گیج می مونه

15

باور ارزش بیت کوین

soheilstar

04/اسفند/1399

طبق نظریه این مقاله با ورود بیشتر شرکتها و سازمانها به بازار بیت کوین، مطمئناً قیمت بیت کوین بسیار فراتر از این خواهد رفت. مهم این بود که بیت کوین بعنوان یک ارزش و ذخیره ثروت بحساب آید که همینگونه شده است. اما نظریه بانک جی پی مورگان از سمت یکسری کارشناس پولی فیات گفته شده که اینگونه کارشناسان در کل با بیت کوین مشکل ساختاری دارند وبه باور ارزش بیت کوین نرسیده اند.

14

ارزش بیت کوین بانک مورگان

arminaka71

04/اسفند/1399

بانک مورگان چون آینده سرمایه گذاری خود در لا وشرکت های زیر مجموعه طلا وبازار وابسته درخطر می بینه ب ای همین هی میگه قیمت واقعی این هست بیت کوین تا چهار ماه بعد به 70 هزار راحت میرسه حالا ببنید دوستان ارزش ذاتی بیت کوین بالا

12

حباب

ramintak

05/اسفند/1399

حباب فقط و فقط در بازار ایران هست و بس و این بورس ایران هست که هیچ قانون و خبری روش تاثییر نداره .ارز دیجیتال به نسبت عرضه و تقاضای واقعی داره پیش میره

3

قیمت واقعی بیت کوین / گیج کننده

hoseinseify

04/اسفند/1399

چطوریاست بیت کوین الان در بازار معاملات پنجاه و پنج هزار دلار خرید فروش میشه بعد گفته میشه که قیمت واقعی این ارز بیست و پنج هزار دلار می‌باشد!!! واقعا که جایه تعجب داره و کمی هم گیج کنندست. به امید موفقیت شما دوستان عزیز و گرامی

5

بیت کوین

mehdi.azizi.67

04/اسفند/1399

قیمت واقعی پرایدم 7 میلیونه ولی ما نیستیم ک قیمت و تعیین میکنیم . متولیان وقتی میبینن پراید و 200 میلیونم کنن باز بازار کشش داره و تقضا زیاده دیگه ب قیمت واقعیش فکر نمیکنن .برای بیت کوینم همینه

11

چون که....

Mdjavad

05/اسفند/1399

به همون دلیل که قیمت دلار سال 97 تا 18 هزارم رفت و ترید سنتی بین مردم شد اما قیمتش برگشت به 12 هزار...

2

قیمت بیت

mobinanaghdali

04/اسفند/1399

به نظر من این قیمت بخاطر هیجان بازار ارز دیجیتال هست و این قیمت به هرحال افت می کرد و روی قیمت واقعی ثابت می شود

2

بیت کوین

shahla67

04/اسفند/1399

این نظریه چرت و خنده اوره و حتی معتقدم در اینده ای نزدیک قیمت این ارز ارزشمند پادشاه ارزها بیش از,۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد شد

15

صعود بیت کوین

Kashef

04/اسفند/1399

روند صعودی بیت کوین باعث تحلیلهای بی شماری از جمله بانک چی پی مورگان شده است.قیمت بیت کوین رکورد بی سابقه ای را رقم زد که حتی از طلا پیشی گرفت.برای همین به بیت کوین لقب طلای دیجتال داده اند.

18

بیت‌کوعین‌‌میتواند‌جای‌دلار‌را‌بگیرد

saman.sb

04/اسفند/1399

در‌زمانی‌نچندان‌دور‌بیت‌کوعین‌میتواند‌بازار‌سرمایع‌گزاری‌بزرگی‌داشته‌باشد‌هم‌اکنون‌هم‌‌‌بازار‌بزرگی‌دارد‌ولی‌بیت‌کوعین میتواند‌جای‌دلار‌‌را‌بگیرد‌‌شکی‌نیست

2

تحلیل

Faride42

04/اسفند/1399

به نظر من خورده خریده ها گول خبر هارو نخرن یک سال پیش بیت کوین هزار دلار بود و امروز 57هاز دلار پس آینده خوب در پیش هست .

9

نظر دکترای اقتصاد امریکایی

naser175

04/اسفند/1399

برای حضور مفید و سودآور در این بازار مکاره باید لحظه به لحظه با اخبار روز همگام باشیم والا کلامون پس معرکست مشتی پسر ههههه اون بابا الکی مسئول بانک جی پی مورگان نشده که همینوری هردمبیلی و واسطه ای شده باشه مدیر طرف دکترای اقتصاد گرفته اونم از دانشگاههای امریکا خلاصه نظر ایشون کاملا علمی و به نظر من هم تا حدودی میتونه صحیح باشه و اتفاق بیفته همونطور که سال 2017 اتفاق افتاد اینبار یه وقتایی شبیه نوشابه گازداره که میریزی لیوان پر میشه ولی بعد یه مدتی کف و گازش میپره میبینی که نصف لیوانم نوشابه نیست این نظریه براساس محاسبات منطقی صورت گرفته یعنی هزینه های تولید که در حال حاضر یازده هزار دلاره و شاخص انباشت به جریان محصول تورم تعداد کل سکه ها و سایر عوامل خلاصه داستان طولانیه مراقب باشید

22

جی مورگان

zahra7400

04/اسفند/1399

این نظریه چرت و خنده اوره و حتی معتقدم در اینده ای نزدیک قیمت این ارز ارزشمند پادشاه ارزها بیش از,۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد شد

13

بیت کوین

zahra7400

04/اسفند/1399

وقتی الان یک بیت کوین به بیش از ۵۵۰۰۰ دلار در بازار معامله میشود چطور قیمت واقعی این ارز ۲۵۰۰۰ دلاره آدم گیج می مونه

16

بیت کوین

azad6200

04/اسفند/1399

این نظریه چرت و خنده اوره و حتی معتقدم در اینده ای نزدیک قیمت این ارز ارزشمند پادشاه ارزها بیش از,۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد شد

18

ارزش بیت کوین بیشترازطلاست

[email protected]

04/اسفند/1399

سرمایه‌گذاران با توجه به غیرمتمرکز بودن بیت کوین و انتقال آسان آن به عنوان یک پشتوانه امن توجه ویژه‌ای داشته اند و هر روز به تعداد طرفداران و سرمایه‌گذاران بیت کوین اضافه می‌شود به طوری که گفتند هر دقیقه ۱۰ نفر در حساب جدیدشان بیت کوین می‌ریزند و هر ۱۰ دقیقه ۱۰ انتقال انجام می‌شود.

7

.

omid_p_78

04/اسفند/1399

قیمت رمز ارزها به ویژه بیت کوین به حدی بالا رفته که روز به روز بر طرفداران و سرمایه گذاران ان اضافه میشه و این یعنی اینکه مردم دیگه فقط در بیت کوین و رمز ارزها سرمایه گذاری میکنن و ضرر زیادی به بقیه وارد میشه به همین خاطر میخوان کاری کنن که با هر روش و هر تبلیغی جلوی قیمت رمز ارزها و به ویژه بیت کوین رو بگیرن

12

بیت کوین

ahmadnohtani

05/اسفند/1399

هرچی قیمت ارز بره بالا فقط پول دارها ازش سود میکنند واقعا قیمتش هر پایین تر میبود برای ما ایرانی ها یه کسب درامد بود

3

تحلیل جی پی مورگان ازبیت کوین

زارع

04/اسفند/1399

بیت کوین هرروز باافزایش قیمت وشکستن رکورد قبلی همه راشگفت زده می کند صعود بیت کوین می تواند به سبب محبوبیت این ارزدیجیتال شود ولی بانک جی پی مورگان قیمت کنونی بیت کوین را حبابی وقیمت رسمی انرا25000 دلار می داند درصورتیرکه قیمت 50هزاردلاری برای بیت کوین بسیارکم است هنوز این ارزدیجیتال تارسیدن به قیمت نهایی باتوجه به مقدار محدود بیت کرین ادامه دارد

15

بیت کوین

azad6200

04/اسفند/1399

وقتی الان یک بیت کوین به بیش از ۵۵۰۰۰ دلار در بازار معامله میشود چطور قیمت واقعی این ارز ۲۵۰۰۰ دلاره آدم گیج می مونه

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.