coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.2%

69,731 $

4,023,478,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

17.7%

3,610 $

208,314,887 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,815 تومان

Tether

Tether

usdt

3.5%

593.9 $

34,269,761 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9%

185.41 $

10,698,157 تومان

Solana

Solana

sol

17.7%

3,615 $

208,558,958 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

1 $

57,873 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5%

0.5346 $

30,846 تومان

XRP

XRP

xrp

7.3%

0.1597 $

9,215 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.9%

6.53 $

376,781 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

مدیرعامل مایکرواستراتژی: تا سال ۲۰۲۶ بیش از ۱ میلیارد نفر در بیت کوین سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند

06/اسفند/1399
افزودن به نشان شده ها
مدیرعامل مایکرواستراتژی: تا سال ۲۰۲۶ بیش از ۱ میلیارد نفر در بیت کوین سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند
Microstrategy
Bitcoin
تحلیل
اخبار
4098
3 دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، پیش‌بینی کرده است که تا ۵ سال آینده یک میلیارد نفر با استفاده از تلفن‌های همراه خود ثروت خود را به‌صورت بیت کوین نگهداری خواهند کرد.

به گزارش کوین تلگراف، مایکل سیلور در اظهارنظر اخیر خود عنوان کرده است که تا سال ۲۰۲۶، یک میلیارد نفر بیت کوین را برای پس‌انداز انتخاب و آن را با استفاده از تلفن‌های همراه خود نگهداری می‌کنند. شایان ذکر است که مایکرواستراتژی در حال حاضر ۷۰,۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارد.

او در مصاحبه دیروز خود با سی‌ان‌بی‌سی (CNBC)، با تأکید بر موضع مثبت خود نسبت به بیت کوین، گفت:

[بیت کوین] شبکه پولی دیجیتال برتر است.

صحبت‌های سیلور تنها یک روز پس از آن انجام گرفت که جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری آمریکا، از بیت کوین با عنوان «ناکارآمد» یاد کرده بود. به‌عقیده بسیاری، صحبت‌های یلن باعث سقوط ۲۰ درصدی قیمت بیت کوین از اوج ۵۸,۵۰۰ دلاری شده بود.

سیلور از صحبت‌های یلن به‌عنوان «پیامد» نفوذ سریع استفاده‌های بیت کوین به جنبه اقتصادی زندگی مردم یاد کرد و افزود:

داستانی که کسی به آن اشاره نمی‌کند این است که بیت کوین یک فناوری پیشرو است که به تساوی [مالی] انسان‌ها کمک می‌کند.

قرار است روزی را ببینیم که ۷ الی ۸ میلیارد نفر در زمین، شمشی از طلای دیجیتال در تلفن همراه خود دارند و از تلفن همراه خود به‌عنوان وسیله پس‌انداز استفاده می‌کنند.

سیلور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به این مسئله اشاره کرد که رسیدن ارزش بازار بیت کوین به ۱ تریلیون دلار، دو تا چهار برابر سریع‌تر از آمازون، گوگل و اپل بوده است. او در این باره گفت:

به همین خاطر است که می‌گویم جهان به چنین چیزی نیاز دارد و فکر می‌کنم که می‌توان انتظار داشت در ۵ سال آینده ۱ میلیارد نفر ارزش خود را که همان حساب‌های پس‌اندازشان است، در تلفن‌های همراه‌شان ذخیره کنند؛ آنها برای اینکه به سراغ چیزی شبیه بیت کوین می‌روند.

او همچنین به خریدهای بیت کوین توسط مایکرواستراتژی هم اشاره کرد. چندی پیش این شرکت، سرمایه‌ای ۹۰۰ میلیون دلاری این شرکت برای خرید بیت کوین جذب کرد.

این در حالی است که به‌عقیده بسیاری، شرکت‌های کمی پا جای پای تسلا می‌گذارند و اقدام به خرید بیت کوین می‌کنند. از طرف دیگر، دنا یوز (Dan Ives)، مدیر ارشد بخش تحقیقات ودبوش سکیوریتیز (Wedbush Securities)، پیش‌بینی کرد که تسلا سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین را دوبرابر می‌کند. او در این باره افزود:

فکر نمی‌کنم این مسئله یک هوس زودگذر باشد. فکر می‌کنم تسلا سرمایه‌گذاری خود روی بیت کوین را دو برابر کند و این مسئله را نقطه‌نظر یک تراکنش هم خواهید دید.

قیمت بیت کوین هم بعد از رسیدن به ۴۵,۰۰۰ دلار، روند احیای خود را آغاز کرد و در حال حاضر به ۵۱,۰۰۰ دلار رسیده است. توافق قانون‌گذاران آمریکا با تتر و بسته‌شدن دعوی قانونی دو ساله این شرکت با مراجع قانونی به‌عنوان یکی از عوامل احیای بازار مطرح شده است.

نمودار قیمت بیت کوین

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، در این باره گفت:

همان طور که انتظار می‌رفت، از سطح ۴۴,۰۰۰ دلاری حمایت شد. فکر می‌کنم که بیت کوین از آن جهت که دیگر ابهام و بلاتکلیفی در مورد تتر وجود ندارد، به صعود خود ادامه دهد یا در حاشیه کانال معامله شود.

طبق گزارش‌ها، منظور جو، حمایت نهنگ‌ها از ناحیه ۴۴,۰۰۰ دلاری بوده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

سرمایه دار بزرگ بیتکوین

fatemeh13771998

06/اسفند/1399

سرمایه دار بزرگ بیتکوین پیش بینی کرده که تا سال ۲۰۲۶ حدود یک میلیارد نفر،سرمایه خود را به بیتکوین تبدیل کرده و در کیف پول های موبایلشان نگهداریخواهند کرد.

17

:)

teoarasteh

06/اسفند/1399

به نظرم خیلی زودتر این اتفاق خواهد افتاد چرا که ارزهای دیجیتال برای افراد خیلی جذاب هستن . امیدوارم که مردم بیشتر بااین ارزها آشنا بشن .

9

تجلیل

Faride42

06/اسفند/1399

دلار و طلا برای ذخیره حجم زیاد میبره برای کسانی که به صورت طلا ثروت خود را برای آینده ذخیره میکنن جای زیاد میبره دلار هم جای زیاد میگیره معلوم که در آینده نزدیک مردم عادی هم برای جمع آوری و انداختن ثروت به بیت کوین روی بیارن

27

سرنایه گذاری

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

06/اسفند/1399

همین الان بیشترازیک ملیار سنایه گذاردرارزهای دیجیتالی وبیت کوین است خود چین بیشترهفتادرصدشان بااروپا واسیا وافریقادرپنج سال وسال گذشته باارزهای دیجیتالی سرکارداشتند اینهاتبلیغ اضافه که درشرایط افت بازار برای جلوکیریازهیجان است

9

بیت کوین

ARASHSHOORBAZ

06/اسفند/1399

این رقمی که ایشون فرمودند شاید یک مقدار رویایی بنظربیاد اما از واقعیت به دور نیست و بلکم خیلی بیشتر از این رقم در سال 2026به بیت کوین خواهند پیوست به هر حال باید صبر کرد ودید

7

جایگاه آینده ایران در بین رمزارزها

Roozbeh9277

07/اسفند/1399

در اینکه دنیا به سمت گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال پیش میره هیچ شکی نیست و احتمالا خیلی زودتر از سال ۲۰۲۶ شاهد جمع شدن پولهای فیات و جایگزینی اون با رمزارزها خواهیم بود . ولی شفاف نبودن موضع کشور عزیزمون و سیاست مداران حال حاضر در مقابل ارزهای دیجیتال و بلاتکلبف گذاشتن مردم فقط باعث میشه تا اگر در آینده ایران هم ارز دیجیتال مخصوص به خودش رو ارائه کنه ، جایگاه ارزشی اون مثل ریال امروز ، ارزش پایینی داشته باشه و این مساله جای نگرانی داره .

7

بیت کویین

khalifeh.ir

07/اسفند/1399

بیتکوین انفجاری خواهد داشت که فقط در یکی اتمی دیده می‌شود دوستانی که تازه واردان می فروشند به آنهایی که بتواند و دارند می خرند خریدار ها سود می کنند فروشندگان ضرر به همین راحتی

1

نگهداری بتکوین

mahdiya

06/اسفند/1399

سلام اینکه مردم در بتکوین سرمایه گذاری کرده است شیک نیست بیشت با این ریزش مردم کرده است ِبتکوین هر روز رو به سرعت گرفتن

9

نفوذ بیت کوین

H.Kheiri.Asl

06/اسفند/1399

افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین در بین مردم غیرقابل انکار است. و حمایت شرکتهای بزرگی همانند تسلا از بیت کوین اعتماد مردم به این ارز را محکمتر نیز می کند. بنابراین همه گیری استفاده از ارز دیجیتال در چند سال آینده دور از انتظار نیست.

12

.

omid_p_78

07/اسفند/1399

این خبر میتونه دوباره قیمت ارزهای دیجیتال رو بعد از افت شدید این هفته رو به بالا ببره و این پیشبینی که شده شاید خیلی زودتر هم انفاق بیوفته چون روز به روز ارزهای دیجیتال با ارزش تر میشن بین مردم

5

سیلور

zahra7400

07/اسفند/1399

این ادعا که تا سال فلان یک هفتم از جمعیت جهان در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری,میکنند به نظرم حرف چرتی ست وغلوی بیش,نیست

6

افزایش بیت کوین در هفته هایه اینده

[email protected]

09/اسفند/1399

روز به روز درحال افزایش خریداران ارز هایه دیجیتالی و بیت کوین هستیم مردم میبینن که سود دهی بالایی داره برایه همین بیشتر وارد دنیایه دجیتالی بیت کوین غیره میشوند

3

آینده بیت کوین

[email protected]

06/اسفند/1399

اگه ارزهای بیت کوین در سال جاری هم بتونن به اقتدار خودشون ادامه بدن بیشک یکی از قطب های سرمایه گذاری در دنیا خواهند شد، حتی دولت ها نیز بیشتر از قبل دست به کار خواهند شد.

18

شناخت بیت کوین

kamezjan

06/اسفند/1399

من اطمینان دارم خیلی زودتر از این حرفها یک میلیارد از مردم برای بیت کوین سرمایه گذاری میکنن ..چون بیت کوین گزینه مناسبی برای سود آوری هستش

12

ارزش ارز

malekhoseyny

06/اسفند/1399

اون جور که پیش میره فکر کنم تا دو سال دیگه یه میلیارد نفر تو ارز دیجیتال سرمایه گذاری بکنه چون اولای سوده و کم کم همه دارن به این پول رو میارن

8

مایکرواستراتژی

mohammad332

09/اسفند/1399

این شرکت مایکرواستراتژی فکر کنم مدیران و روسای خیلی خیلی جوگیری داشته باشه همش دارن از بیت کوین حرف میزنند

1

استراتژی مایکرو استراتژی

minister

06/اسفند/1399

شرکت مایکرواستراتژی بزرگترین شرکت هوش تجاری در جهان است.شرکت مایرواسترتژی،یک شکارچی معروف فرصتهای اقتصادی است.این شرکت در صدر شرکت‌هایی قرار دارد که بیشترین بیت کوین را دارا می‌باشد.مایکرو استراتژی در زمانهای مناسب که تحلیلگرانش تشخیص میدهد ،دست به خرید میلیونها دلار بیت کوین میزند.چندی قبل یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده بود که مایکرو استراتژی قصد فروش بیت کوین های خریداری کرده را در آینده نزدیک ندارد و سیاست شرکت در مورد بیت کوین هایش نگهداری و هولد کردن آنها برای صد سال آینده است.

21

وزیر

shahla67

06/اسفند/1399

ابنروزها تمام نظرات افراد برجسته مثل این وزیر و ایلان ماسک و .....کلا در جهتی بوده که بیت کوین رو کوبیده و باعث کاهش قیمت ارزها شده

14

مدیرعامل مایکل استرا

shahla67

07/اسفند/1399

این نظریه سیلور که تا سال 2026 یک ملیارد از جمعیت جهان که.میشه یک هفتم آن در بیت کوین سرمایه گذاری خواهند کرد غلوی بیش نیست

5

آشنایی مردم‌با رمزارزها

Hassankhani

06/اسفند/1399

بنظر من یه چیز طبیعیه که همه مردم جهان کم کم با ارز دیجیتال آشنا بشن و بخان سرمایه گذاری کنن. هم سرمایه گذاری آسونه هم راحت و نیاز به تخصص زیاد هم نداره.

17

تازه شروع شده

vandad71

07/اسفند/1399

با این مدل اخبار که از گوشه و کنار میاد, حتی با وجود اینکه یه سری حرفا خیلی قشنگن که بخوایم کامل باورشون کنیم، اما مشخصه مسیر روشنی در پیشه. و ماها اولین کسایی هستیم که سوار این قطار شدیم. (شاید بگیم سفینه فضایی بهتر باشه :) )

6

بیت کوین یک ذخیره ارزش است

زارع

06/اسفند/1399

هرچند که سخنان اخیر وزی خزانه داری امریکا سبب کاهش بیت کوین شد ولی هیچ زمانی کسی نمتواند ازقدتمندی وشکوفایی لحظه به لحظه این ارزدیجیتال غافل بود. بیت کوین چنان به روند صعودی خود برای شکوفایی هرچه بیشتر جلو می رود که همه برای سرمگذاری این ارزدیجیتال از یکدیگر سبقت میگیرند چنین روزی بزودی خواهد رسید

14

ارز دیجیتال/ مردم/آگاهی

hoseinseify

06/اسفند/1399

بی‌شک اینکه مردم روز به روز با شناختی که از ارز دیجیتال پیدا میکنند و آگاهی نسبت به اینکه سرمایه گذاری رویه ارز دیجیتال هم آسون و هم پرسوده و بی دردسر به سمت ارز کشیده شده و بیشتر سرمایه هایه خود را به خرید و‌ نگه داشتنش میکنند چون خیلی خوب میدانند هر چقدر هم ارز به حالت نزولی در بیاید باز سعود پر شتابی را پیش گرفته و قیمتش بالاتر خواهد رفت. به امید موفقیت شما دوستان عزیز و گرامی

10

دیجیتال

rezarostam2453

06/اسفند/1399

با گسترش دیجیتال و وارد شدن در عصر دیجیتال ، زندگی هم تحت تاثیر فناوری دیجیتالی قرار میگیرد و به تبعیت از آن اقتصاد هم دیجیتالی میشود و مسلما پایه سرمایه هم دیجیتالی میشود ارزهای دیجیتال ابتکاری شگرف در عرصه اقتصاد دیجیتال است و مسلما بخش اعظمی از اقتصاد را در بر خواهد گرفت

8

کوین

fatemeh_ghayoumi

06/اسفند/1399

کم کم داره بیت کوین اوفت میکنه ما باید با خریداری کالاها و فعالیت بیشتر کوین های خودمون رو به حداقل برسونیم که حداقل ضرری نبینیم و با تدبیر جلو بریم که یه سود کلانی بگیریم ... به امید موفقیت و فراتر از ان تا اینجا اومدی لایک یادت نره یه انگشته دیگ..

11

استفاده از بیت کوئین

Alirezarasuoli

06/اسفند/1399

آقای یلین همان طور که عرض کرد این ارز در حال جهانی شدن هست و تمام اشخاص در حال سرمایه گذاری بر روی این ارز هستند و پول نقد در حال از بین رفتن است

26

سرانجام نزولی ارز بیت کوین

gh1365

07/اسفند/1399

با اینکه بین کوین با ریزش یک مرتبه و ناگهانی ترس و دلهره و اشتیاق فروش ارز را در دل و جان سرمایه گذاران خود را در پی داشت. با قرار گرفتن بر سطح 44000دلار.نکته مهمی را در بر داره و آن در آینده نچندان دور دوباره بعد از کمی استراحت و خشک کردن عرق.روند صعودی خود را از سر بگیره. به نظر در آینده نزدیک خبرهای داغ.خوش برای سرمایه گذاران بیت کوین در راه است

6

قضاوت نکنید..

Aboli12

06/اسفند/1399

هیچکس جز خود دا نمیدونه بیت کوین به چه قیمت نهایی خواهد رسید... ولی بی شک بیشتر از این ها هم خواهد شد چرا که حمایت هایی که از اون شده باعث افزایش قیمتش شده اما تا چه حد نمیدونم...

19

مایکل سیلور

azad6200

07/اسفند/1399

این نظریه سیلور که تا سال 2026 یک ملیارد از جمعیت جهان که.میشه یک هفتم آن در بیت کوین سرمایه گذاری خواهند کرد غلوی بیش نیست

6

آینده ی شیرین

saeedn223

06/اسفند/1399

سرمایه گذاری در بیت کوین یه امری با سود بجا است اما کمی با ریسک با این روندی که اشخاص معروف درموردش نظر میدن چون با هر توئیتی که میزنن توپ رو تو زمین خودشون میندازن به امید روزی که نقدینگی از بین بره و همه عزیزان سرمایه ی زندگی خود رو با همچین جایی بالاو پایین کنن

4

رمزارزهای دیجیتال

Fateme@9297

08/اسفند/1399

به نظر من از پیدایش انسان تا الان 4 مرحله در بعد اقتصاد وجود داشته است و الان با ارزهای دیجیتال رو به کامل شدن است 1_تبادل کالا به کالا 2_ضرب سکه و ایجاد خزانه 3_نظام بانکی قدیمی و جدید 4_رمزارزهای دیجیتال به نظر من ارزهای دیجیتال خوب است و سرمایه گذاری در آن جای پیشرفت دارد.

1

معامله.

nabi

06/اسفند/1399

خوب شرکتشون ۷۰۰۰۰۰ بیت کیون خریده و نسبت به قیمت ۵۸ هزار دالار. ۱۷ در صد در یک روز سرمایه کریپتوشون افت کرده. نمیخوام بگم‌دروغ میگه یا صرفا در جهت منافع خودشون حرف میزنه ولی تشخیص اینکه چرا ایشون و ایشون ها میان و توییت های با این موضوع که مثلا قیمت بیت میره تا ۱۰۰ هزار یا .... و .... میزارن خیلی تحصیلات بالای آکادمیک لازم نداره.

4

ارز دیجیتال

mehdifathi1372

06/اسفند/1399

بیت کویین با هدف این به وجود اومد که به عنوان ارز مبادله یی دیجیتال ازش تو معاملات استفاده بشه،ولی بر خلاف هدف خود تبدیل شد به یه سرمایه ارزشمند،که الان هیچ پایونری حاضر نیس سرمایه شو بفروشه تا شاید بازم گرون تر بشه،ولی ارز پای نتورک که توسط چند تا از دانشجوهای دانشگاه استنفورد به دنیای ارز دیجیتال معرفی شده آینده ش خیلی بهتر به نظر میاد،و پیش بینی شده که بر خلاف بیت کوین ،به معنای واقعی در معاملات روزمره ازش استفاده بشه،حتما در موردش مطالعه کنید دوستان،یه پیشنهاد بود از برادر کوچیکتون

7

زودتر از ۲۰۲۶

yaser.n

06/اسفند/1399

بنظرم زودتر از ۲۰۲۶ این اتفاق رخ میداد چون بشدت حوزه ارزهای دیجیتال برای مردم کل دنیا جذاب شده هست چه در ترید کردن چه در سرمایه گذاری

25

بدون حد و مرز

hamzeeh1

06/اسفند/1399

کسی نمیتونه بگه تا چه قیمت بالا میره یا پایین میاد اما تا چند سال‌اینده دگ حداکثر مردم از ارزای دیجیتاال استفاده میکنن و ضرری نخواهند داشت...

14

بیت کوین

mehdi.azizi.67

06/اسفند/1399

این رقمی ک ایشون فرمودند شاید یه مقدار رویایی ب نظر بیاد اما از واقعیت دور نیست و بلکم خیلی بیشتر از این رقم در سال 2026 ب بیت کوین خواهند پیوست ب هر حال باید صبر کرد و دید.

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.