coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

65,987 $

4,302,352,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,183 $

207,549,856 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

604.3 $

39,402,316 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.1%

154.16 $

10,051,232 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

65,180 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.8%

0.5437 $

35,449 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

3,182 $

207,472,920 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.158 $

10,302 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7%

5.64 $

367,728 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اکسی اینفینیتی چیست؟ معرفی کامل Axie Infinity و توکن AXS

06/اسفند/1399
افزودن به نشان شده ها
اکسی اینفینیتی چیست؟ معرفی کامل Axie Infinity و توکن AXS
AXS
معرفی
آموزش
ارز دیجیتال
5371
6 دقیقه

اکنون در سال ۲۰۲۱ به سر می‌بریم و این بدان معناست که شما می‌توانید با تولید و به دنیا آوردن موجودات دست‌آموز مجازی کسب درآمد کنید. جالب است بدانید که Axie Infinity در همین راستا از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از راه‌های آسان برای درک بهتر این پلتفرم تصور کردن یک بازی مبتنی بر بلاک چین است که قابلیت ترکیب کردن Pokemon و CryptoKitties را دارد. به بیان دقیق‌تر باید بگوییم که Axie Infinity در حقیقت یک بازی مبتنی بر NFT و اکوسیستمی است که بر روی بلاک چین اتریوم بنا شده است. رمز ارز بومی آن نیز یک توکن ERC20 بوده که (Axie Infinity Shard (AXS نام دارد. در این مقاله به طور کامل با این پلتفرم، تیم سازنده، نحوه کار انکسی اینفینیتی، توکن AXS و نحوه نگهداری آن آشنا خواهید شد.

پلتفرم Axie Infinity چیست؟

در ادامه ایده پیشگامانه و طرحی که CryptoKitties آن را آغاز کرد، Axie Infinity نیز در قالب یک بازی با قابلیت جمع‌آوری دارایی‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر اتریوم طراحی شد و از سال ۲۰۱۸ به روند رشد خود ادامه می‌دهد. این بازی بر اساس ایده خام اولیه یکی از استارت‌آپ‌های ویتنامی به نام Sky Mavis ساخته شده و شیوه کاری ابتدایی خود را به عنوان یک پروژه انگیزشی آغاز کرد و در ادامه به یک بازی محبوب متعلق به حوزه اتریوم تبدیل شد.

(Axie Infinity Shard (AXS در حقیقت توکن متعلق به اکوسیستم Axie Infinity است. AXS یک توکن حاکمیت ERC20 بوده که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ راه اندازی و منتشر شد. توکن‌‌های AXS را از طریق بازی کردن می‌توان به دست آورد و یا حتی می‌توانیم آنها را خریداری و مبادله کنیم.

سایر توکن‌های مرتبط با Axie Infinity ، دارایی‌های درون بازی (مثل کاراکتر یا شخصیت درون بازی شما) در قالب توکن‌های ERC-721 و SLPها که همان معجون‌های کوچک عشق (Small Love Potion) که یک توکن ERC-20 است را شامل می‌شوند.

تیم سازنده Axie Infinity

این پروژه توسط Sky Mavis توسعه داده شده، که یک استودیوی بازی سازی مبتنی بر تکنولوژی است و در اوایل سال ۲۰۱۸ بنیانگذاری شده است. این تیم شامل ۲۵ نیروی تمام وقت است و دفتر اصلی آن در شهر هو چی مین (Ho Chi Minh) ویتنام قرار دارد. در ادامه به معرفی اعضای ارشد تیم توسعه دهنده Axie Infinity می‌پردازیم:

Trung Thanh Nguyen مدیرعامل: تمام تصمیمات کلیدی درباره محصولات، بازاریابی و هدایت شرکت توسط ترونگ انجام می‌شود. این شخص در سن ۱۹ سالگی، شرکت Lozi که یک استارتاپ E-Commerce بود را بنیانگذاری کرد و حدود ۱۰ میلیون دلار برای استارتاپ جذب سرمایه کرد. ترونگ زمانی که این استارتاپ به یک کسب و کار ثابت تبدیل شد، آن را ترک کرد تا بر روی پروژه‌های سکویا (Sequoia) و Anduin Transactions کار کند. پس از این دو پروژه نیز Trung تمرکزش را بر روی پلتفرم Axie Infinity گذاشت.

Aleksander Leonard Larsen مدیر ارشد عملیات: لارسن مسئول تمام موارد مرتبط با بیزینس در Axie Infinity است. او همچنین عضو هیئت مدیره اتحادیه بازی‌های بلاک چینی است. لارسن همچنین تا سال ۲۰۱۸ در Asia Pacific Region فعالیت داشته و آشنایی و ارتباطات بسیار خوبی با صنایع بلاکچین و بازی در ویتنام، هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن دارد.

Tu Doan مدیر هنری و طراح بازی: دوان رهبری تیم هنری در ویتنام را بر عهده دارد و طراحی اصلی Anxieها کار اوست. او همچنین در گذشته به عنوان مدیر طراحی در Lozi.vn فعالیت کرده است.

Andy Ho مدیر ارشد تکنولوژی: هو مدیریت تیم مهندسی را بر عهده دارد و مسئول استراتژی فنی و عملکردهای مهندسی است. او قبلا به عنوان مهندس نرم افزار در Anduin Transactions کار کرده و دوره‌های کارآموزی خود را در گوگل و پی پال گذرانده است.

Jeffrey Zirlin مدیر توسعه: زیرلین مسئول رشد و توسعه این پلتفرم است. او همچنین به طراحی محصول و بخش کسب و کار Axie Infinity نیز کمک می‌کند.

Axie Infinity چگونه کار می‌کند؟

در اکوسیستم Axie Infinity کاراکترها و یا شخصیت‌های بازی تحت عنوان اَکسی‌ها (Axies) نامیده می‌شوند. این‌ها در حقیقت توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان NFT هستند، که شما می‌توانید مالکیت آنها را به دست بیاورید و آنها را کنترل کنید. همه اشخاص می‌توانند این توکن‌ها را درون کیف پول‌های شخصی خود ذخیره‌سازی کرده و به سایر آدرس‌های اتریوم ارسال کنند و آنها را با سایر بازیکنان از طریق یک بازار مبتنی بر بلاک چین مبادله کنند. جدا از مقوله Axies ، خود این بازی از خصوصیت‌هایی مثل یک سرزمین و آیتم‌های مجازی برخوردار است که این خصوصیت‌ها نیز در حقیقت همان ماهیت توکن‌های ERC721 را دارا هستند.

درون این اکوسیستم، بازیکنان می‌توانند با استفاده از تیم‌ها و ترکیب‌های متفاوت در مُد ماجراجویی که حالت PvE (بازیکن در مقابله با محیط بازی) دارد، در امپراطوری Lunacia (امپراطوری متعلق به Axie Infinity)، به جنگیدن با هیولاها بپردازند. همچنین بازیکنان می‌توانند از مُد آرِنا یا صحنه نبرد نیز در راستای استفاده از مکانیزم PvP (بازیکن در تقابل با بازیکن دیگر) استفاده کنند و با اشخاص حقیقی که در حال یادگیری محیط Axie هستند مبارزه کنند. در صورت پیروزی در نبرد، SLP یا همان معجون کوچک عشق دریافت می‌کنید که برای به دنیا آوردن و تولید اَکسی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که SLP یک توکن ERC20 بوده و قابلیت معامله در صرافی‌هایی مثل بایننس (Binance) را دارد.

می‌توان موانع و مشکلات پیش روی بازیکنان جدید برای ورود به این حوزه و آغاز کردن روند یادگیری را بالا بودن قیمت Axie و هزینه یا کارمزد گَس بالا در شبکه اتریوم دانست. تولید اَکسی جدید نیاز به گس دارد که می‌تواند به مقادیر زیادی از اتر ختم شود. زنجیره جانبی Ronin Ethereum به صورت خاص برای Axie Infinity طراحی شده و به صورت انحصاری برای رسیدگی کردن به این مشکل ساخته شده است.

توکن AXS چیست؟

کوین AXS یا همان Axie Infinity Shard مقوله‌ای جدید برای فضای Axie Infinity به حساب می‌آید و در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ منتشر شده است. هولدرهای AXS قادر خواهند بود تا این توکن را استیک کنند و از طریق رای‌دهی و بازی کردن AXS دریافت کنند. این پاداش‌ها از جانب خزانه‌داری جامعه Axie Infinity تامین می‌شوند و توسط خریدهایی که در داخل بازی به انجام می‌رسند، پشتیبانی می‌شوند. با وجود تمام این تفاسیر باز هم در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱، خزانه‌داری جامعه مورد بحث ما و خصوصیت‌های استیکینگ به مرحله اجرا نرسیدند.

ذخایر عرضه AXS به میزان ۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰ توکن خواهد بود و برخی از این رمز ارزها به فروش عمومی تخصیص داده شده‌اند؛ برخی دیگر از آنها به بخش خصوصیت‌های دریافتی در ازای بازی کردن و بعضی دیگر نیز به مشاوران Sky Mavis که در پروژه AXS فعالیت دارند اختصاص یافته است. عرضه اولیه در نخستین فروش عمومی کمی کمتر از ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ توکن بود. انتظار می‌رود تعداد توکن‌هایی که در طول هر سال منتشر می‌شوند تا سال ۲۰۲۶ رشد داشته باشند.

کاربردهای AXS

هدف Axie Infinity این است که بتواند به یک بازی کامل و بالغ تبدیل شود تا بازیکنان را مجذوب خود کرده، جامعه هدف قدرتمندی داشته باشد و اکوسیستم جذابی را نیز فراهم کرده باشد. Axie Infinity برای طرفداران پوکمون (Pokemon) و فاینال فَنتِزی (Final Fantasy) نیز تدبیری اندیشیده و تجربه بازی سرگرم‌کننده‌ای را برای غرق شدن در فضای آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ شاهد فعالیت بیش از ۲۷۰۰۰ بازیکن در بستر Axie Infinity هستیم. اگر این بازی موفق به جذب پایگاه گسترده‌‌تری از بازیکنان شود، بدون شک میزان ارزش بیشتری را نیز به این اکوسیستم خواهد افزود. همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم، زنجیره جانبی Ronin در کنار نسخه رایگان که برای بازی کردن ارائه شده است، همگی در راستای پیشبرد هرچه بیشتر فرایند رشد کل مجموعه مهیا شده‌اند.

بازیکنان می‌توانند با بازی کردن و بهره گرفتن از ابزارهای مختلف، هر دو مورد از توکن‌های AXS و SLP را به دست بیاورند. این ارزها قابلیت تبدیل شدن و معاوضه با سایر ارزهای دیجیتال را نیز دارند. در حال حاضر نیز بازیکنانی وجود دارند که با بازی کردن Axie Infinity در حال کسب درآمد هستند.

رمز ارز AXS را در کجا نگهداری کنیم؟

با توجه به این که AXS یک توکن ERC-20 است می‌توان آن را در هر کیف پول نرم افزاری سازگار با ERC-20 مثل Trust Wallet ، Coinomi و Exodus ذخیره‌سازی کرد. علاوه بر این کیف پول‌های سخت افزاری مثل Trezor One یا Ledger Nano X نیز از این قابلیت برخوردار هستند.

وضعیت حال حاضر توکن AXS

قیمت توکن AXS در زمان نگارش این مقاله ۲.۱۳ دلار آمریکا است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن حدود ۲۰ میلیون دلار است. این رمز ارز در رتبه‌بندی توکن‌های بازار ارزهای دیجیتال با توجه به حجم کل بازارش در رتبه ۳۱۳ قرار دارد و حجم کل بازار آن نیز در حدود ۸۹ میلیون دلار است. کل توکن‌هایی که قرار است در این پروتکل استفاده شود ۲۷۰ میلیون است و تا امروز حدود ۴۲ میلیون از آن وارد چرخه شده است.

بیشترین قیمت ثبت شده برای توکن AXSدر تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۱ با قیمت ۲.۳۳ دلار بوده و کمترین میزان آن با ۰.۱۲۳۴ دلار در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ بوده است.

جمع بندی

اگر بخواهیم به صورت خلاصه مطالبی که تا به اینجا مطرح شدند را دسته‌بندی کنیم، آینده ارز دیجیتال AXS وابسته به قابل بازی بودن و محبوبیت بازی Axie Infinity است. این بازی تا حد زیادی سرگرم‌کننده، کاملا آماده و با پتانسیل بالا، به همراه فضای کافی برای رشد است. همچنین این پروژه در طول دو سال گذشته خود را اثبات کرده و ویژگی‌های نوینی از آن در راه هستند تا بازیکنان بیشتری را برای ملحق شدن به این بستر ترغیب کنند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه


تحلیل کاربران

توکن Axs

masoodmsd

11/اردیبهشت/1400

این ارز در یک صرافی کره، تازه لیست شده، تازه اول راهشه و تنها ارزیه که در nft ها از نظر تعداد از همه کمتره.با بازی اکسی اینفینیتی، بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزارهای مختلف، دو رمز ارز AXS و SLP را به دست بیارن و بعدش با ارزای یجیتال دیگه مبادله کنن

7

مقاله آموزشی

shahla67

07/اسفند/1399

این مقاله آموزشی جهت افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی کاربران فضای ارزهای دیجیتال خیلی مفید و آموزنده بود و تداوم آن.الزامی ست

23

مقاله

zahra7400

07/اسفند/1399

این مقاله اموزشی برای افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی کاربران فضای ارزهای دیجیتال خیلی خوب و آموزنده بود و باید تداوم یابد

16

AXS

fatemeh13771998

07/اسفند/1399

این توکن را می توان در یک بازی که مبتنی بر بلاکچین اتریوم است بدست آورد البته از طریق معادلات نیز می شود آن را بدست آورد و با توجه به بازی آن،در آینده پیشرفت خواهد کرد.

31

عید

خزان

01/فروردین/1400

سال جدید و به کاربران کوینگرام تبریک میگم امیدوارم سال خوب و خوشی پیش روبتون باشه بهتریناواستون اتفاق بیفته

12

بروز رسانی

Ali09122465129Malekzadehfard

06/اسفند/1399

ایده جالب وبهتر بروز رسانی شه وتوضحات یه مقدار مفهوم تر باشه با تشکر از شما وما که تو ایران از همه چی محروم اینترنت داغون زیر ساخت داغون وسرعت فانتم

17

توقع آینده ای روشن از اکس

Roozbeh9277

07/اسفند/1399

سابق بر این بازیهایی دیگری هم با هدف جذب کاربر از طریق هدیه و پاداش دادن توکن به کاربرانشون ایجاد شده بودند مانند پایپ ولی هیچ یک به موفقیت چشمگیری دست پیدا نکردند ولی امید میره اکس بتونه جایگاه ویژه ای رو در بین مخاطبان نسل جوان به خودش اختصاص بده

23

بیت کوین

hadialibabai77

12/اسفند/1399

بهتر است مفاهیم بیشتری از کوین ها بگذارید واز تغییر ان بر جامعه صحبت شود.چگنه گی رسید به موفقیت از تعارف این مفاهیم را تشریح کنیم تا مردم بتوانند تصمیم بگیرند .وتوضیحاتی دربار تولید بین کوین ها داشته باشید و نحوه ی اجرای این کار توضیح دهید

10

توکن AXSو درآمد

arian_bazyari

07/اسفند/1399

از این آموزش ها نگذرید و کاملا مطالعه کنید چون که با فهمم و درک این اصطلاحات در. کسب درآمد دیجیتالی سود بیشتری کسب میکنید بیت اکس در آینده نه چندان دور پیشرفت زیادی رو خواهد داشت

12

توکن های غیرقابل تعویض

ayoobchem

07/اسفند/1399

در اکوسیستم Axie Infinity کاراکترها و یا شخصیت‌های بازی تحت عنوان اَکسی‌ها (Axies) نامیده می‌شوند. این‌ها در حقیقت توکن‌های غیر قابل تعویض یا همان NFT هستند، که شما می‌توانید مالکیت آنها را به دست بیاورید و آنها را کنترل کنید. همه اشخاص می‌توانند این توکن‌ها را درون کیف پول‌های شخصی خود ذخیره‌سازی کرده و به سایر آدرس‌های اتریوم ارسال کنند و آنها را با سایر بازیکنان از طریق یک بازار مبتنی بر بلاک چین مبادله کنند

33

بیتکویین

msn10911

07/اسفند/1399

اگر میخواهید زندگیتان را تغییر دهید به این ارز دیجیتال رو بیاورید تا در کمترین زمان بیشترین سود و درآمد را داشته باشید به شرط دانش

10

اکسی اینفینیتی توکنAXS

زارع

07/اسفند/1399

اکسی فینیلیتی با داشتن توکنAXS برای استفاده وتولید بازی های رایانه ای جنگی وماجراجویی تولید شده وحس رقابت ررغبت را در کاربرانش ایجاد می کندوتوکن به عنوان پاداش به کاربرانش داده می شود به تازگی ازمحبوبیت زیادی دربین کاربران ایجاد کرده و......

33

علم

msn10911

07/اسفند/1399

با دانش میتواند زندگیتان را عوض کرده و آن را به سمت خوشبختی کشاند پس دوستدار علم باشید تا خوشبختی به سراغتان بیاید

10

اکسی اینفنینتی

azad6200

07/اسفند/1399

این مقاله آموزشی جهت افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی کاربران فضای ارزهای دیجیتال خیلی مفید و آموزنده بود و تداوم آن.الزامی ست

20

معرفی

msn10911

07/اسفند/1399

دوستان یه بازی های هستن که با بازی کردن آنها میتوان به کسب درآمد دلاری یا ریالی رسید اگه موافقید تا بیشتر توضیح دهم

12

توکن AXS

arminaka71

07/اسفند/1399

این توکن ها واقعا عالیه بهترین وقت برای آشنایی برای این صعنت و پولودرامد عالی داره حیوانات تولید دست خودتون وامکانات که خودمون میدیم یا قدرت ها دست خودمون

26

اکسی اینفینیتی

marwan

11/بهمن/1402

اکسی اینفینیتی با نماد اختصاری AXS یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۶۳.۰۸ میلیون دلار، در رتبه ۶۵ بازار قرار داشته و دامیننس اکسی اینفینیتی در حال حاضر ۰.۰۶ درصد است. هر واحد از اکسی اینفینیتی در این لحظه با قیمت ۷.۰۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۸,۴۱۸ تومان معادل ۴۱۱,۸۰۵ تومان

2

جلب توجه

soheilstar

07/اسفند/1399

چیزی که توجه را جلب میکند این است که پلتفرمهایی که در گذشته نگاه چندانی به آنها نمیشد ، با روند رو به رشد ارزهای دیجیتال، بیشتربه چشم آمده اند و جامعه ارزهای دیجیتال نیز بدنبال اینگونه راه ها برای کسب بیشتر ارزهای دیجیتال هستند.

24

اکس

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

06/اسفند/1399

دوستان یکسری توگن هستند که دربازیهای ویا اپلیکیشن های که باهدف جذب پول ومعرفی توگن فروش بعضی محصولات باارزشهای خاصی هستند که هرچندوقت بخاطر جذب بیشتررمایه وفروش بیشتر یکسی نزایا به انها داده میشو ثل خریدوسیله بازی یا تعویض بااین توکنهاع

37

بازی

amir14001

07/اسفند/1399

برنامه نویسی برای بازی های پیچیده چندین سال است که شروع شده و در حال گسترش از ابتدای زمان برنامه نویسی برای بازی هدف ایجاد و انگیزه بازی بین قشر خاصی از استفاده کنندگان از برنامه های موبایل اما الان به این طریق در پیش میره که هدف از ایجاد برنامه های جدید کسب درآمد و توسعه و شاید اهداف بلندتری را مدنظر داشته باشه که فرهنگ‌سازی و جابجا کردن فرهنگ ها در بین استفاده کنندگان از این بازی ها می باشد و این یک هدف بلند مدت و با پوره مقابله ارزش‌گذاری نیست

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.