coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,516 $

3,925,288,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,251 $

200,908,710 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.999 $

61,738 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

597 $

36,895,836 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.2%

141.35 $

8,735,430 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

61,781 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5%

3,248 $

200,726,400 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5188 $

32,062 تومان

XRP

XRP

xrp

0.8%

0.148 $

9,146 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1%

5.4 $

333,720 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بانک مرکزی: خرید و فروش رمز ارزها در کشور ممنوع است

12/اسفند/1399
افزودن به نشان شده ها
بانک مرکزی: خرید و فروش رمز ارزها در کشور ممنوع است
ارز دیجیتال
اخبار داخلی
قوانین
بانک مرکزی
2917
3 دقیقه

محمدرضا مانی یکتا معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: بر اساس قانون شورای عالی مبارزه با پولشویی و مصوبه هیئت دولت در سال ۹۸ مبادله رمز ارز‌ها در کشور ممنوع است.

معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما افزود:

مردم بدانند خطر‌های این رمز ارز‌ها بسیار زیاد است و پرونده‌های بسیاری در زمینه کلاهبرداری، سرقت از کیف پول و مسدود شدن کیف پول ارزهای دیجیتال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در موضوع رمز ارز‌ها با یک پدیده روبرو هستیم که اثر ان در کشور‌ها یکنواخت نیست گفت:

هیچ پشتوانه دولتی و حاکمیتی در دنیا برای رمز ارز‌ها وجود ندارد و به این علت مبادلات جهانی آن از سال ۲۰۱۶ افزایش نداشته است.

معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی افزود: در سال ۲۰۱۶ میزان مبادلات روزانه ارزهای دیجیتال ۱۳۰ میلیارد دلار بوده که همچنان این رقم حفظ شده است و به دلیل غیر مجاز بودن این حوزه برآورد دقیقی از مبادلات آن در کشور وجود ندارد. آقای مانی یکتا گفت: البته میزان مبادلات رمز ارز‌ها قابل مقایسه با بازار‌های دیگر مانند سهام و طلا نیست. وی افزود:

۶ هزار رمز ارز در دنیا وجود دارد که ۶۰ درصد سهم این بازار در اختیار بیت کوین است.

معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: به علت پشتوانه نداشتن رمز ارز‌ها نوسانات قابل ملاحظه‌ای در حد ۱۵ تا ۲۰ درصد در روز برای آن وجود دارد.

آقای مانی یکتا افزود: به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۶ بیت کوین ۲۰ هزار دلار افزایش قیمت داشت، اما در چند ساعت بهای آن کاهش بسیار زیادی داشت. وی گفت:

شبکه تراکنش‌های بیت کوین کامل شفاف است، اما برعکس بازار‌های سرمایه‌ای در فضای مبادلات ارزهای رمزنگاری شده نهاد ناظری وجود ندارد و عرضه گسترده و ناگهانی آن موجب افزایش یا کاهش شدید قیمت رمز ارز‌ها می‌شود.

معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه آینده رمز ارز‌ها قابل تحلیل نیست افزود:

حدود سه و نیم درصد از کل قدرت پردازش شبکه بیت کوین جهانی در کشور ماست و چون ملاحظات گسترده‌ای دارد و میزان تولید رمز ارز‌ها بر اساس قدرت شبکه مشخص می‌شود میزان استخراج آن پرنوسان و متغیر است.

آقای مانی یکتا گفت:

دستورالعمل استخراج کنندگان رسمی رمز ارز‌ها و صرافی‌های مجاز این هفته در بانک مرکزی نهایی شد و نام صرافی‌های مجاز در اختیار استخراج کنندگان رسمی ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد.

آقای عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در مصاحبه‌ای که در این برنامه پخش شد گفت: براساس نظر کارگروهی، در مصوبه هیئت وزیران مبنی بر غیر مجاز بودن مبادلات رمز ارز‌ها اصلاحاتی انجام و قرار شد کسانی که رسمی ارزهای رمزنگاری شده استخراج می‌کنند بتوانند برای واردات از آن استفاده کنند.

آقای همتی در این مصاحبه گفت: خرید و فروش رمز ارز‌ها فقط برای کسانی است که رسمی تولید می‌کنند و فقط باید برای واردات کالا از آن استفاده شود و مبادله رمز ارز‌ها بین یکدیگر مجاز نیست.

آقای محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه گفت:

مجلس از دو سال پیش به موضوع رمز ارز‌ها وارد شد و نشست‌هایی با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و وزارت نیرو برگزار کرده است.

وی افزود:

موضوع رمز ارز‌ها در مجلس یازدهم نیز در دستور کار قرار گرفته است و گزارش جمع بندی نشست‌ها با دستگاه‌های مختلف در صحن علنی مجلس است و تصمیم داریم همه دستگاه‌ها با بستر شفاف و ضابطه‌مند کردن ارزهای دیجیتال آن را در اختیار اقتصاد ملی قرار دهند.

آقای پورابراهیمی گفت: اعتقاد داریم در شرایط کنونی این ظرفیت به رفع محدودیت‌های تحریمی و ارز آوری برای کشور با استفاده از ظرفیت انرژی کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:

بانک مرکزی اخیرا اقداماتی برای مدیریت فضای کریپتو کارنسی‌ها انجام داده است، اما از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه وارد حوزه رمز ارز‌ها نشوند.

وی گفت: جمع بندی تصمیمات درباره رمز ارز‌ها را به زودی در کمیسیون اقتصادی مجلس نهایی می‌کنیم.

آقای محسن رضایی کارشناس اقتصاد دیجیتال نیز در این برنامه با بیان تاریخچه‌ای از شکل گیری رمز ارز‌ها گفت: صاحبان ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند دولت و بانک‌ها نباید در خلق پول و تراکنش‌ها دخالت کنند و در این حوزه صاحب حساب و مشخصات حساب، مقصد نامشخص است. وی افزود: قیمت رمز ارز‌ها بر اساس تقاضا شکل می‌گیرد و اعتباری است.

آقای رضایی با بیان اینکه بیشتر کشور‌ها در زمینه رمز ارز‌ها یا سکوت یا آن را ممنوع کرده اند گفت:

کشوری که رمز ارز‌ها را قانونی اعلام کرده باشد وجود ندارد و، چون رمز ارز‌ها پشتوانه دولتی ندارند و نوسانات قیمت آن‌ها نیز بسیار زیاد است.

این کارشناس اقتصاد دیجیتال افزود: تحلیل‌ها در رمز ارز‌ها امکان پذیر و قابل اعتنا نیست و جایی برای شکایت از کلاهبرداری‌ها در این حوزه وجود ندارد.

وی گفت: ۴ تا ۶ هزار ارز دیجیتال در دنیا وجود دارد که هیچ کس نمی‌تواند درباره افزایش یا کاهش بهای آن‌ها در آینده اظهار نظر کند.

آقای رضایی گفت:

ریسک بازار رمز ارز‌ها فقط در نوسان قیمت نیست بلکه به دلیل تحریم‌های ایران ممکن است کیف پولی که در آن رمز ارز‌ها را قرار داده ایم بلوکه شود و از بین برود.

این کارشناس اقتصاد دیجیتال افزود:

در زمینه ساماندهی صرافی‌ها برای رمز ارز‌ها قانونی وجود ندارد و شبکه ملی اطلاعات نیز برای ساماندهی سایت‌هایی که در کشور فعالند راه اندازی نشد بنابراین مردم نمی‌توانند معتبر بودن یا نبودن سایت‌ها را در بخش رمز ارز‌ها تشخیص دهند البته اگر سایتی معتبر نیز باشد به دلیل تحریم‌ها هر لحظه امکان مسدود شدن حساب وجود دارد.

وی گفت: نظارتی روی کانال‌های تلگرامی که رمز ارز‌ها را تبلیغ می‌کنند وجود ندارد.

آقای رضایی افزود:

تا موضوعی در کشور به تهدید و بحران تبدیل نشود درباره آن چاره اندیشی نمی‌کنیم و اکنون که مردم به دلیل نا امیدی از بورس به سمت رمز ارز‌ها رفته اند هیچ سیاست گذاری در این عرصه وجود ندارد.

آقای حسین خسروپور کارشناس ارز‌های دیجیتال نیز در این برنامه گفت:

به دلیل غیر قانونی بودن رمز ارز‌ها در کشور میزان مبادله آن در کشور قابل رصد نیست، اما بر اساس تراکنش‌ها از فروردین سال ۹۸ تا فروردین سال ۹۹، سی و هفت هزار میلیارد ریال مبادله رمز ارز‌ها در کشور اتفاق افتاده است.

وی افزود: در سال ۹۶ بهای بیت کوین از ۲۰ هزار دلار به ۵ هزار دلار کاهش داشت که نشان می‌دهد این عرصه به ویژه برای کسانی که سواد دیجیتالی ندارند بسیار خطرناک است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!

اخبار مهم بازار رمزارزها در این هفته!

اخبار مهم بازار رمزارزها در این هفته!

ایلان ماسک از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری طرفدار بیت‌کوین، حمایت کرد.

ایلان ماسک از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری طرفدار بیت‌کوین، حمایت کرد.

بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴ چگونه است؟

بازار کریپتو در سال ۲۰۲۴ چگونه است؟


تحلیل کاربران

بانک مرکزی

azad6200

13/اسفند/1399

در مملکت مزخرف ما.ملت بدبخت داریم مسئولانی رو تحمل می کنیم که گاه ذیل بخشنامه ای را.که امضا می کنند نمیدانند چه چیزی را امضا کردند

6

سواد دیجیتالی

nsrin bnw

12/اسفند/1399

بله کاملا درست است در خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید اگاه بود باید اطلاعات خود را روز به روز نه بلکه ثانیه به ثانیه بالاببریم وگرنه هرآن امکان هر اتفاقی وجود دارد ارزهای دیجیتال چیزی جز یک توهم و حباب نیستند و ارزش ذاتی ندارند و فیات هستند پس باید هر آن آگاه باشیم و تا جایی که امکان دارد از آن استفاده کرد و جایی که احساس خطر کردیم باید از ان خارج شد

14

سهام ها

dryasalar

14/اسفند/1399

به نظر من که ایده خوبی هستش برا ایجاد وپیشرفت بازار سهام برای اسنکه رونقی خوبی داشته باشه باید تحلیل بهتری داشته باشه

0

مقررات خاص

shahla67

13/اسفند/1399

در مملکت مزخرف ما.ملت بدبخت داریم مسئولانی رو تحمل می کنیم که گاه ذیل بخشنامه ای را.که امضا می کنند نمیدانند چه چیزی را امضا کردند

3

محدودیت

shahla67

13/اسفند/1399

این دولت بی شرف و بی کفایت با اعمال محدودیت های بی.مورد و بیجا در خصوص ارزهای دیحیتال کرده که خود ایرانی قادر به استفاده از سود مرتبط نیست

3

ورود به حوزه ارزدیجیتال وداشتن ونداشتن

akbar65rashidy

12/اسفند/1399

باسلام واقعا جای تعجب، نه واقعا نمیدونم چه کلمه ای بکارببرم، اینها علنی دارن میگن مردم ما شعور و آگاهی ندارن وما مصلحت خودشون رو بهتراز خودشون میدونیم و واقعا علنی به مردم توهین میکنن. و میگن ما باید داشته باشیم و مردم نه. چی میشه اسم اینها رو گذاشت خدا میدونه....

25

قضیه خرگوش و خدای هویجس

soheil.ag

12/اسفند/1399

این برنامه ای که دیشب پخش شد تو شبکه ۲، به هر سفارتی نشون بدی بهت پناهندگی میدن،بعد از ۴۰ سال یجاااا پیدا شد که دولت نمیتونه توش دستی داشته باشه و مردم مثل بقیه جوامع راحت میتونن کسب درآمد و...بکنند که همین به بزرگواران فشار زیادی وارد کرده،واقعا تاسف میخورم به جای آموزش و آگاه ساختن مردم دارن اطلاعات غلط به خوردمون میدن البته انتظار بیشتری هم نمیشه داشت ،کارشناسی که تلفظ صحیح و الف بای و موضوعو درست نمیتونه بگه و تلفظ کنه ازش بیشتر از این انتظار نمیره چجوری واقعا روتون میشه ۳تا شیلنگو بیارین بگن تحلیل تکنیکال جواب نمیده?وقتی مردم دارن با همین تحلیلا سود خالص میکنن? نه حتما رو بورستون تحلیل جوابه اره ۷۰۰ واحد بیت کوین از روی صرافی بایننس هک شد ولی اینم بگید بایننس اون ۷۰۰ تا بیت کوینو پولشو به مال باخته ها داد هرچند برای صرافی بین المللی که روزانه بالای 12,000,000,000$ معامله توش انجام میشه رقمی نیست. صرافی بایننس که مدیرعاملش مشخصه و میتونید با یه سرچ ساده ببنید کی بوده و از کجا به کجا رسیده قبل از اینکه تحریم بشیم به تمام کاربران ایرانی که با آی پی ایران وارد این صرافی شدند ایمیل زدن و اخطار دادن نه حسابی بلوکه شد نه کسی پولشو از دست داد ،بسه اقا نکنید زشته مردم میخندن بهتون،اگرم سایتی بلاکمون کنه بخاطر تصویر قشنگیه که از خودتون تو ذهن بقیه ساختین آب نمیارید کوزرو نشکنید لاقل

1

بدون شرح

shahin.polaris

12/اسفند/1399

با سلام تو یک قسمتی از این گزارش نوشته بود که هیچ دولتی رمز ارز ها رو قانونی نمیدونه باید بگم که کشور کره جنوبی و دولتش اونو قانونی میدونه و براش دستگاههای atm گذاشته این حرفها همشون الکیه فقط میخوان ملت گیج کنن

1

ممنوع شدن خریدوفروش ارزدیجینال درکشور

زارع

12/اسفند/1399

باوجود گسترش سایت هایی غیرمجاز که به خریدوفروش ارزدیجیتال می پردازندهشدار به افرادی که سرمایه گذاری روی ارزهایدیجیتال میکنند این کیف پول ها که سرمایه خودرا دران نگهداری می کنیدوارزهای دیجیتال چون پشتوانه ندارند امکان مسدود شدن انهاازطرف کشورهای اروپایی وحتی امریکا بخاطر شرایط تحریمی دوراز انتظارنیست

10

سهم ما از پیشرفت کجاست؟؟؟

Roozbeh9277

12/اسفند/1399

درسته که باید در مبادلات ارزهای دیجیتال کاملا هاشمندانه و با مطالعه ورود کرد اما ممنوع کردن ترید اون کاری است بسیار اشتباه ، وقتیکه دنیا به سمت مبادلات ارزهای دیجیتال پیش میره ، وقتیکه اکثر کشورهای دنیا در حال ارائه ارز دیجیتال ملی خودشون هستند چرا باید مبادلات اون در ایران ممنوع بشه ؟؟؟ تا کی قراره از تکنولوژی و هوش برتر عقب باشیم و با ترس و لرز فقط نظاره گر پیشرفت دیگر کشورها باشیم ؟؟؟ پس سهم ما از این پیشرفت چقدره ؟؟؟

15

قوانین استخراج ارز دیجیتالی در ایران

gh1365

12/اسفند/1399

بانک مرکزی ایران در قبال ارزهای دیجیتالی عکس العمل نشان داد و هر گونه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را در ایران را ممنوع.و استخراج کنندگان که مجوز قانونی و رسمی دارند می توانند آن هم طبق قانون و مقرراتی که اعمال کردند فعالیت کنند. البته باید بدانید در همه قوانین و مقررات که در نظام جمهوری اسلامی ایران تایید و قانونی میشه الویت اول بررسی و در نظر گرفتن مزایای شخصی و ضرر و زیان. یا سود دهی آنها برای شخص خودشان قانونی وضع یا رد میشود

13

حرف مفت

behrouz991

12/اسفند/1399

آقاییکه از خودت حرف مفت میزنی هیچی سر در نمیاری رمز ارزها ممنوعه که خودتون هرچقد دوس دارید بچاپین؟ بابا ناموسن چقد دیگه میخواید بچاپین خسته نشدین انقد از مردم دزدیدین؟ اولین جاییکه کلاهبرداریه بورس خودتونه برو بابا مردم خیلی میفهمن اما بدبختا صداشون در نمیاد بریدن

2

قوانین دست و پا گیر ارز های دیجیتال

fatemeh13771998

12/اسفند/1399

این قانون جلو پیشرفت ارزهای دیجیتال در ایران را می گیرد،خوب آقای همتی اول باید قوانین بانک ها رو درست کنه چون من از طریق حسابی که در بانک ها دارم ارز دیجیتال می خرم اگر حساب جز حساب پولشویی است پس قانون بانک درست نبوده و باید قوانین بانکداری اصلاح شود.

14

نگرانی بیهوده

petross

12/اسفند/1399

اصلا به این حرفها واکنش نشون ندین،هیچ کاری نمیتونن بکنن،ترکیه داره پناهندگی میده،فقط تمرکزتون روبیت کوین باشه که ایشالا به کمک همین بیت کوین ازاین مملکت بریم

1

بانک مرکزی و خرید ارز دیجیتال

[email protected]

12/اسفند/1399

در کشورهای زیادی با رمز ارزها مخالفت میشود و این مقاومت بیشتر از سوی بانکهای کشورها میباشد که تمامی درآمدهای آنها ناشی از سو استفاده داریی مردم است و گرفتن مالیات و گرفتن سود بانکی غیر ممکن است بنابراین تا جای که بتوانند به آن مخالفت و مقاومت میکنند تا رمز ارزها به رسمیت نرسند

15

ایران

vashty

13/اسفند/1399

ارز دیجیتال قابل ممنوع کردن نیست حالا هرچقدر سخنرانی کنند و مردم را گمراه و سرگردان قوانین بیخودی خود کنند! اصلا سازنده اصلی ارز دیجیتال به خاطر غیر متمرکز بودن آن را ساخته و هیچ دولت و قانونی نمی‌تواند مردم را منع کند

41

مسخره حرفاشون

arminaka71

12/اسفند/1399

کل دنیا دارن دنبال ارزملی دیجیتال میرن ایران عوضاینکه ماینرها بگه استخراج کنید معاملات با دلار دیگه نمیشه به همه کشورها بگه بیت کوین میگیرم آینده دنیا دنیادیجیتتل ایران ودولت مردانش آرن ایران خراب میکنن شاهان قدیمیظاهرباطن کشوردادن اینها درظاهر گوسفند د باطن گرگ زالو فقط راهی باشه سود خودش. ن ملتووطن به درک هرچطمیشه

11

بی سوادی تا کجا

mah9

14/اسفند/1399

جناب مانی کیف قابل قانون گزاری دولتها نمی شن چون حسابها غیر متمرکز هستند اون صرافی ها هستن که دولت در نحوه خدماتش دولت می تونه دخالت کنه که البته همچین کاری نمی کنه دلواپس فردای مردم شدين بریده بورس ببینید چه خبر؟

0

بانک مرکزی وبیت کوین

marwan

19/اسفند/1401

سی‌بی‌دی‌سی CBDC مخفف سنترال بنک دیجیتال کارنسی Central Bank Digital Currency است. نوع جدیدی از ارزهای دیجیتال است که توسط بانک مرکزی صادر می‌شود و وضعیت قانون‌گذاری آنها به مقررات یا قانون دولت بستگی دارد.

2

پسرفت

amirhn

12/اسفند/1399

تمام کشورها دارن بسوی رمزارزها هجوم میارن و پرداختاشونو دارن تمام رمز ارزی میکنن در این میان دولت ایران چون چیزی گیرش نمیاد داره به هر دری میزنه تا مردم هیچ درامدی نداشته باشن و هرروز روبه پسرفته. عقبمانده ترین بدترین و بیهوده ترین کشورو داریم چون مسئولانش تماما نالایق و مفتخور هستن بعلاوه دزد...

19

دولت جامونده

mtah1234

13/اسفند/1399

بله همین دولت وبانک یک کارمزدی از خریدوفروش رمزارزها به حسابش وارد بشه اون موقع رمز ارزها میشه آیه قرآنی وحلال طیب طاهر برشرفشان لعنت

1

خرید وفروش رمز ارزها

alirezajahed

12/اسفند/1399

خداییش اول یه خورده برو در مورد این مسئله ای که میخوای صحبت کنی تحقیق کن بعد حرف بزن ،آخه این چه حرفیه،خودتون ماینر دارین،مزرعه زدین ،شبانه روزی بیت کوین واتریوم استخراج میکنید،بعد به مردم میگین غیر قانونیه خرید وفروشش؟فقط شما واسه مبادلات خارجیتون لازم دارین؟یا پولشوییاتون،خدا آدم دزد وطمع کار رو از رو زمین برداره الهی

6

آخرش که چی

ramintak

13/اسفند/1399

چی میشه حالا .هیچی دولت به فکر پر کردن جیب خود از درآمد ملت هست فردا پس فردا اعلام میکنند که برا خرید و فروش ارز باید مالیات بدید و تمام همه چی درس میشه

3

رمزارزها

mehdi.azizi.67

12/اسفند/1399

رمزارزها نوسانات بالایی دارند ولی این ذات این نوع بازاره و خرید و فروش و سرمایه گذاری در این زمینه ریسک بالایی داره و مستلزم داشتن آگاهی و سواد بالایی میباشد و این برای تمام افراد در تمام دنیا یکسان و عادلانست.

1

ممنوع کردن خریدو فروش ارز

hastiiii

12/اسفند/1399

ممنوع شدن خرید و فروش ارزهای دیجیتال یک پسرفت حساب میشود و قطعا بانک مرکزی هیچ گونه اطلاعاتی ندارد که این تصمیم را گرفته است

27

بانک مرکزی

malekhoseyny

12/اسفند/1399

بله دوستان بانک مرکزی چند صرافی رو برای مبادله ارز دیجیتال مشخص خواهد کرد که این صرافی ها برای مبادله ارز با کالا مورد استفاده خواهد شد

12

بانک مرکزی

mohd askari

12/اسفند/1399

وی افزود: در سال ۹۶ بهای بیت کوین از ۲۰ هزار دلار به ۵ هزار دلار کاهش داشت که نشان می‌دهد این عرصه به ویژه برای کسانی که سواد دیجیتالی ندارند بسیار خطرناک است

9

رمز ارزها

Faramarzdavoodi

13/اسفند/1399

آقای رضایی بیان کرد که ممکن است بدلیل تحریم حساب بلوکه شود در صورتی که کیف پول ارز دیجیتال هیچ آدرسی از کاربران ندارند.

15

بانک مرکزی

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

12/اسفند/1399

بعدچندسال تعلل دراجازه دادن به ارزها واماده شدن اقتصاد کشوربااین همه امکانات خدادادیبعداینکه اقایانی که بیت کوین هفده میلیونیرابه یک ملیارد فروختن وجیب اقایان وسرورانشان پرشد واعتراض بسیاری ازنردم که روزها درصرافیها اوره بودن وارزخریدت بعدازچندزدز ضررجسابی وجای هم نبودبرن جمع شن ارزهای دیجیتالی ازطرف بداعلام وفقط عده خاصی حق استفاده دارن مملکت زدوبند وپارتی بازی نداره حکونت اسلامی

8

مالیات

ramintak

13/اسفند/1399

این دولت فقط به فکر درآمد خود هست به مردم میگن این کار حرامه ولی وقتی خودشون با اسم مالیات از جیب مردم دزدی میکنن میشه حلال

6

دولت تدبیر

[email protected]

13/اسفند/1399

چون تو این کار علم کافی ندارن و خیلی سختشون که از این کار سر در بیارن سعی میکنن مردم اگاه و اشنا به علم روز از این کار دور نگه دارن تا یه راهی باز بشه برای واگذار کردن ارز دیجیتال به چین و کشورهای تحت حمایتشون که یه جورایی پاچه خواریشون کرده باشن،تو روح همشون

2

خریدوفروش رمزارز ممنوع است

ماهور

12/اسفند/1399

قبول نکردن خرید و فروش رمزارزها برای کشور یک نقطه منفی به حساب می اید و قدم رو به عقب می باشد . دنیای ارزهای دیجیتاله باید قبولشون کنند

19

ممنوعیت استفاده از رمز ارزهای!!!!

minister

12/اسفند/1399

اگر استفاده و مبادله رمز ارز در کشور ممنوع است پس چرا خود دولت محترم فقط در امسال چندین مزرعه عظیم استخراج بیت کوین با همکاری برادران چینی احداث کرده است!!!؟؟ مگر اجرای یک قانون فقط وظیفه شهروندان است و دولت فراتر از قانون است؟

14

استخراج رمز گاز اکسیژن سهمیه بندی میشود

far30sad

12/اسفند/1399

البته هنوز به این نقطه نرسیدیم .فعلاً باید به جز دست وصورت شستن بفکر شستشوی هیچ چیز دیگری نباشیم حتی پول شستن هم به آقا زاده ها سپرده میشود چون کلاًغیر از نتیجه کلی فرآیند شستشو هزار جور باکتری وکثیف کاری ست

14

سنگ پای قزوین پیش شما کم می آورد...

soheilstar

12/اسفند/1399

این آقایان کجای کارند؟ اصلا ماهیت ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز بودن است. ذات ارزهای دیجیتال این است که دولت و حکومت دخالت نکند. اگر اینطور بود که فرقی با ارزهای فیات نمیکرد. نگرانی (سوزش) شما از جای دیگری است.شما ناراحت پولی هستید که در جیب مردم میرود و به شما چیزی نمیرسد. بله گاهی هم خدا جای حق مینشیند. چطور توقع دارید یک سیستمی که در حال جهانی شدن است ، به میل و روش شما بچرخد؟ شمایی که در بانک مرکزی هستی چرا از پولهای بر باد رفته مردم در بورس حرفی نمیزنی؟ چرا آن موقع اخطار ندادی که ای مردم زندگیتان را در بورس ایران حرام نکنید چرا؟ واقعا توقع دارید باور کنیم نگران مردم هستید؟ سنگ پای قزوین پیش شما کم می آورد.

33

.

omid_p_78

12/اسفند/1399

اگر دولت اینگونه پیش برود و به ارزهای دیجیتال در داخل کشور به صورت ازاد اجازه ی خریدوفروش ندهند قطعا در این زمینه هم مشکل زیادی برای مردم ایجاد میشود و از کشورهای دیگر عقب خواهیم موند

5

رمز ارز دولتی

rezarostam2453

12/اسفند/1399

اولا اینکه سرقت و کلاهبرداری در همه بازارها وجود دارد و آشکارترین و بدترین سرقت سرمایه امسال توسط دولت از بازار بورس اتفاق افتاد ، دولت اول باید اموال مردم را برگرداند و سپس برای پول مردم دلسوزی کند ، دولت چون نمی تواند در بازار ارز دیجیتال از مردم دزدی کند سعی دارد آنرا محدود کند

18

محدودیت

zahra7400

13/اسفند/1399

در مملکت مزخرف ما.ملت بدبخت داریم مسئولانی رو تحمل می کنیم که گاه ذیل بخشنامه ای را.که امضا می کنند نمیدانند چه چیزی را امضا کردند

7

ارز دیجیتال

09179120432AsAsAs33

02/اردیبهشت/1401

دولت به علت این که پول غیر قابل لمس ودیجیتال است وبا این سوال که ریشه اعتبارش کجاست و چه کسی ضامن معاملات دولت مگردد مخالفت را درجه منع قرار داده تا مردم چنین چیزی را رواج ندهند وپول نقد نامرعی نشود

0

گاز اکسیژن/سهمیه

hoseinseify

12/اسفند/1399

فعلاً به جز شستشوی دست و صورت نباید فکر شستشوی دیگر باشیم حتی شستن پول یا به عبارتی پولشویی چون جدا از این چیزا باکتری و کتاب های دیگر نیز می باشد به امید موفقیت شما دوستان عزیز و گرامی

12

باز هم محدودیت

zahra7400

13/اسفند/1399

این دولت بی شرف و بی کفایت با اعمال محدودیت های بی.مورد و بیجا در خصوص ارزهای دیحیتال کرده که خود ایرانی قادر به استفاده از سود مرتبط نیست

7

محدودیت

azad6200

13/اسفند/1399

این دولت بی شرف و بی کفایت با اعمال محدودیت های بی.مورد و بیجا در خصوص ارزهای دیحیتال کرده که خود ایرانی قادر به استفاده از سود مرتبط نیست

5

مرغ همسایه اژدهاس

soheil.ag

12/اسفند/1399

اینا قیمت خیار و گلابیو نمیتونن نگهدارن ،بعد دارن میگن بایننس ۷۰۰ تا بیت کوینش هک شد!!!!!????برای صرافی که روزانه بالاااای ۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلاااار حجم معاملاتشه ۷۰۰ تا بیت کوین هک شدن چیزی نیست ،،چرا نمیگید بایننس اون ۷۰۰ تارو پولشو داد به مال باخته ها چرا نمیگین بعدش سیستم امنیتیو عوضش قوی تر کردن?بابا چرا نمیاید مثل مرد بگین مردم حق نداااارن پول دربیارن چرا اسم بازار کریپتورو خراب میکنید?واقعا با چه رویی میاید میگید تحلیل تکنیکال رو این بازار جواب نیست?بابا یزییییدتونو

0

دزدهای دولتی

hossein110

12/اسفند/1399

دزدی در لباس خدمت به مردم در ایران موووج میزنه مردم همه چیز را به بورس بسپارند(اردیبهشت) بورس برای بلند مدت خوبه(خرداد) . . . نگران نباشید(شهریور) کسی مردم رو بزور وارد بورس نکرد(دی) تضمینی در بازار سرمایه وجود ندارد(بهمن)

2

فقط مالیات بگیرند مجاز می شود

morteza.65

12/اسفند/1399

در دوره ای زندگی میکنیم که فقط نفس کشیدن مالیات ندارد ، البته فعلا ، ارزهای دیجیتال و سیستم بلاک چین هم قابل ممنوع شدن نیستند . ابتدا در بوق میدمند که خرید و فروش ممنوع است بعد از آن با گرفتین مالیات خرید و فروش مجاز می شود . نه بار اول است که این اتفاق می افتد نه بار آخر

16

دزد و شاه دزد

Hadi49hadi

09/شهریور/1400

این ایده مسخره سالهاس که به طرقی دهان به دهان میچرخد از حرام بودن گرفته تا غیر انسانی و حال هم ممنوع حال گیرم ممنوع کردین اگه کسی انجام داد میخواین چیکارش کنیین که اول باید از خودتون شروع کنیین و بعدش تحریمها را با چی دور زدین؟ پول ملتو با چی خارجش کردین حتما با گونی

1

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.