coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

68,995 $

3,981,011,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

14.6%

3,523 $

203,288,063 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

57,683 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

586.9 $

33,864,707 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.3%

183.36 $

10,579,872 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9992 $

57,654 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

14.6%

3,519 $

203,039,953 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.1%

0.5301 $

30,587 تومان

XRP

XRP

xrp

3.9%

6.53 $

376,781 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.5%

0.1571 $

9,065 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

سهام شرکت مایکرواستراتژی، بزرگترین سرمایه‌گذار نهادی بیت کوین، در ۱۷ روز حدود ۵۰٪ سقوط کرده است

17/اسفند/1399
افزودن به نشان شده ها
سهام شرکت مایکرواستراتژی، بزرگترین سرمایه‌گذار نهادی بیت کوین، در ۱۷ روز حدود ۵۰٪ سقوط کرده است
MicroStrategy
Bitcoin
اخبار
تحلیل
2298
3 دقیقه

داده‌های تازه بازار نشان می‌دهد که ارزش سهام مایکرواستراتژی طی ۱۷ روز گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. شایان ذکر است که مایکرواستراتژی در حال حاضر بیش از ۹۱,۰۰۰ واحد بیت کوین در اختیار دارد.

به گزارش کوین تلگراف، این فقط کاربران و سرمایه‌گذاران خرد بیت کوین نیستند که از اصلاح‌های شدید قیمت بیت کوین ضرر می‌کنند.

همزمان که مایکرواستراتژی تأیید کرد ۲۱۰ واحد بیت کوین (معادل ۱۰ میلیون دلار) را به خزانه خود اضافه می‌کند، سهام این شرکت هم به کف ۶۲۸ دلاری خود رسید. این در حالی است که سهام مایکرواستراتژی در ماه فوریه اوج ۱,۳۰۰ دلاری خود را ثبت کرده بود.

به‌عقیده بسیاری، نوسانات قیمت سهام مایکرواستراتژی به افزایش نوسانات قیمت بیت کوین مربوط می‌شود که در طول چرخه صعودی اخیر بارها شاهد افزایش آن بودیم.

این در حالی است که نباید از نقش بیت کوین در افزایش ارزش سهام مایکرواستراتژی غافل شد. پیش از ماه اوت (مرداد) سال ۲۰۲۰ که مایکرواستراتژی بیت کوین را به ترازنامه‌های خود اضافه کند، هر سهم از این شرکت در محدوده ۱۰۰ دلار معامله می‌شد.

آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano)، بنیان‌گذار شرکت مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، در ارتباط با خرید اخیر بیت کوین توسط مایکرواستراتژی گفت:

آنها حالا ۹۱,۰۶۴ بیت کوین در ترازنامه‌های خود دارند. این شاید یکی از بزرگترین نمونه‌های اعتقاد راسخ در تاریخ بازارهای عمومی باشد.

شاید بتوان گفت که این اعتقاد راسخ مایکرواستراتژی، همزمان با آغاز چرخه صعودی بیت کوین و به چالش کشیدن بازارهای سنتی، سود بسیار زیادی در کوتاه‌مدت و حتی میان‌مدت برایش به همراه داشته است.

آرتور هیس (Arthur Hayes)، ‌مدیرعامل[سابق صرافی بیتمکس (BitMEX)، پیش‌تر گفته بود که سیاست‌های بانک‌های مرکزی در افراطی‌ترین حالت‌شان، ممکن است باعث خروج یک‌باره تمام سرمایه‌ها از بازار ارزهای دیجیتال شود.

هیس در پست وبلاگی خود که چند روز پیش منتشر کرد، نوشت که این احتمال وجود دارد که بانک‌های مرکزی نرخ سودها را به‌شدت افزایش دهند. به‌عقیده هیس، این اتفاق می‌تواند باعث ضرر سرمایه‌گذاران و از سوی دیگر افزایش نوسانات شود. او در این باره نوشت:

مدلی برای تخمین نرخ بین این دو ندارم، ولی در سطح بالا، اگر نقدینگی فیات بتواند از طریق اوراق قرضه دولتی بار دیگر سودی قابل‌توجه بدهد، از بیت کوین/ارزهای دیجیتال پیشی می‌گیرد.

هدف اصلی از این کار، حفظ/رشد قدرت خرید در مقابل انرژی است. اگر این کار برای دارایی‌هایی با بالاترین نقدینگی، مثل اوراق قرضه دولتی، انجام گیرد، در این صورت نقدینگی هم ساده‌ترین گزینه را انتخاب خواهد کرد.

در صورت وقوع چنین رویدادی در آینده، بیت کوین بشتر به جنبه فناورانه خودش تکیه خواهد داشت، چیزی که به نظر هیس بدون شک بدون سرمایه کلان کاری طاقت‌فرسا خواهد بود. هیس در این باره گفت:

تخمین مقدار باقی‌مانده ارزش بیت کوین از جنبه فناوری فراتر از مهارت‌های من است. با این حال این رقم بسیار پایین‌تر از قیمت فعلی بیت کوین برحسب ارزهای فیات است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

بای بای ما رفتیم

m.asefi2003@gmail

17/اسفند/1399

بیت کوین داره میگه که بای بای ما رفتیم و طلا هم میگه سلام سلام همگی سلام این اتفاق باعث میشه خیلی به ضرر کسایی هست که بیت کوین خریدن و به نفع کسانی هست که طلا خریدن

4

سهام مایکرو انرژی

kamezjan

17/اسفند/1399

این شرکت بخش بزرگی از سرمایه خود را به بیت کوین اختصاص داده چون میدونه بیت کوین داره از طلا برای سرمایه گذاری پیشی میگیره در سالهای بعد کسی که بیت کوین بیشتر داشته باشد یعنی اعتبار و قدرت بیشتری خواهد داشت

12

مقاله

azad6200

18/اسفند/1399

بیت کوین با تمام افت و خیزهایی که داشته نهایتا قیمت آن سیر صعودی داشته و دارندگان آن سود خوبی رو به دست آورده اند

7

سهام مایکرواستراتژی

dors@1

17/اسفند/1399

کاهش قیمت سهام مایکرواستراتژی بخاطر قیمت بیت کوین است که درحال حاضر در مسیر ثبات قیمت است و با اقزایش قیمت بیت کوین دوباره سهام این شرکت به حالت بهتر برمی گردد

33

.

omid_p_78

17/اسفند/1399

قطعا ارزش و قیمت بیت کوین در اینده ای نزدیک دوباره بالا میرود و این میتونه دوباره ارزش این شرکت رو بالا ببره

10

ماکیروسافت

پارسا فرهاد

17/اسفند/1399

بزرگترین نقطه قوت شرکت مایکروسافت، محبوبیت نام تجاری آن در میان کلیه کاربران رایانه در جهان است. در‌حقیقت، مایکروسافت و بنیان‌گذار افسانه‌ای او، بیل‌گیتس، برای هر شخصی که با رایانه آشنا باشد، شناخته شده است. این موضوع باعث پیش‌روی این شرکت نسبت به رقبای خود شده است، گرچه همان‌طور که ما در آینده خواهیم گفت، در سال‌های اخیر برخی از طرفداران مایکروسافت علاقه خود را نسبت به این شرکت از دست داده‌اند.

4

سقوط سرمایه گذاری مایکرو

arminaka71

17/اسفند/1399

مایکرواستراتژی از قبیل شرکت هایی هستن که بیشتر سرمایه خود را درقیمت ها مختلف بیت کوین خریده ولی قبل تبدیل سرمایه خود به بیت کوین اوج داره ولی این کاهش مال وقتی قیمت بیت کوین 58 هزار دلار بود ولی سود داره هنوز و این قابل دیدن

18

نوسان بازار بیتکوئین

shabshekan

17/اسفند/1399

با سلام و ارزوی سلامتی برای دوستان عزیز،،،شرکت جهانی و چند ملیتی مایکرو انرژی در طی بازده دوهفته ای کاهش شدید ارزش سهام خود را تجربه کرد،،البته به نظر من این ضرر نیست،بلکه کاهش سود است،این شرکت ۹۱هزار بیتکوین در اختیار دارد که بابت ان سهام این شرکت از ۱۰۰دلار به ۹۰۰دلار در میان مدت و بلند مدت افزایش ارزش داشته است ،پس این مورد کاهش سود است نه کاهش ارزش سهام،

23

کاهش سهام سرکت مایکرواستراتژی

زارع

17/اسفند/1399

درپی نوسانات قیمتی بیت کوین وهمچنین رشد بیش ازحد اوراق قرضه درامریکا سهام این شرکت بزرگ که بطور چشمگیری سیر صعودی داشت کاهش پیدا کرد ولی این کاهش سهام دربورس نشان ازدستکاری دربورس است که دوباره به علت افزایش قیمت بیت کوین سهام شرکتهایی که سهام داربورس هستند افزایش پیدامی کنند

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.