coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.4%

61,056 $

3,840,422,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.9%

3,007 $

189,134,639 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

62,856 تومان

Tether

Tether

usdt

3.5%

567.2 $

35,675,622 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.2%

128.93 $

8,109,697 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

62,881 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.9%

3,005 $

188,992,485 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.4%

0.4955 $

31,167 تومان

XRP

XRP

xrp

5.5%

0.1341 $

8,435 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2%

5.18 $

325,822 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نودهای بلاک چین استلار بیش از ۱۰ ساعت غیرفعال شدند

18/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
نودهای بلاک چین استلار بیش از ۱۰ ساعت غیرفعال شدند
Stellar
XLM
Node
اخبار
3975
3 دقیقه

برخی از نودهای شبکه استلار، اعتبارسنجی تراکنش‌های این شبکه را متوقف کردند. این مشکل بیش از ۱۰ ساعت ادامه داشت. بنیاد توسعه استلار در تلاش است تا دلیل این اتفاق را کشف کند.

به گزارش دیکریپت، فعالیت نودهای متعلق به بنیاد توسعه استلار (SDF) که توسعه شبکه این بلاک چین را برعهده دارد، روز گذشته با مشکل مواجه شده بود.

طبق گزارشی که این بنیاد منتشر کرده است، این اتفاق حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر سه‌شنبه، ۶ آوریل (۱۷ فروردین) به‌وقت تهران شروع شد و تا حدود ساعت ۲۳:۳۰ ادامه داشت. در متن این گزارش آمده است:

API عمومی هورایزن (Horizon)، متعلق به بنیاد توسعه استلار هم به‌طور موقت از دسترس خارج شده است؛ اما خود این شبکه همچنان آنلاین است.

بنیاد توسعه استلار در این گزارش عنوان کرده که در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند؛ اما تأکید می‌کند که با وجود مشکل پیش‌آمده، شبکه همچنان آنلاین و قابل‌استفاده است. طبق متن گزارش، این مسئله این‌گونه توضیح داده شده است:

از آنجا که استلار شبکه‌ای غیرمتمرکز است و بسیاری از نودهای اعتبارسنج آن همچنان در حال فعالیت هستند، فرایند پردازش تراکنش‌ها (بدون هیچ مشکلی) ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، افرادی که هورایزن خصوصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و از هورایزن عمومی استلار استفاده نمی‌کنند، همچنان می‌توانند از API برای ارسال تراکنش‌ها و پرس‌وجو از داده‌های شبکه بهره ببرند.

نودهای اعتبارسنج به رایانه‌هایی گفته می‌شود که نرم‌افزار بلاک چین را اجرا می‌کنند. به‌طور کلی، هرچه این نودها غیرمتمرکزتر و توزیع‌شده‌تر باشند، امنیت شبکه نیز بالاتر است؛ چراکه حتی بدون فعالیت تعدادی از آنها، عملکرد شبکه با اختلال مواجه نخواهد شد.

در مورد استلار نیز قضیه به همین شکل است. همه نودهای استلار متعلق به سازمان توسعه استلار نیستند و علاوه بر این سازمان، شرکت‌های پردازش پرداخت دیگری از جمله کوین‌کیووست (COINQWEST)، وایرکس (Wirex) و ساتوشی‌پی (SatoshiPay) در این فرایند مشارکت دارند. طبق اطلاعات سایت استلاربیت، همگی نودهای متعلق به این شرکت‌ها در حال فعالیت بودند.

اما همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد، فعالیت نودهای متکی بر API هورایزن استلار متوقف شده بود. داده‌های سایت استلاربیت تعداد نودهای فعال استلار در این زمان را ۲۱ عدد نمایش می‌داد.

اعتبارسنج‌های فعال و غیرفعال شبکه

زمانی که سازمان توسعه استلار در حال رفع این مشکل بود، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز در تلاش بودند تا اوضاع را مدیریت کنند. صرافی ارز دیجیتال بیت‌استمپ عنوان کرد که تا اطلاع ثانوی، امکان برداشت ارز XLM (ارز بومی شرکت استلار) را به کاربران خود نخواهد داد و صرافی کوین بیس نیز اعلام کرد که در حال بررسی موضوع است.

در زمان نگارش این مقاله، XLM در جایگاه سیزدهم سایت کوین‌مارکت‌کپ قرار دارد و حجم بازار آن بیش از ۲۶ میلیارد دلار گزارش شده است. شبکه استلار در تلاش است تا سیستم پرداختی قابل‌دسترس و راحت را به بانک‌ها ارائه کند و تراکنش‌های بین‌المللی را تسهیل بخشد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

نظر مثبت برای روحیه

ABOLFAZL TAVAKOLI1400

18/فروردین/1400

خیلی خوب شده که برای ما این قابلیت ۲۴ ساعته انلاین بودن را فراهم کردن کمال تشکر و قدر دانی را دارم ممنونم که این کار را کردین و برای ما هم راحت تر شده هست که کار با برنامه و پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد

9

گشایش!خخخ

brawl

18/فروردین/1400

نمی دونم شما هم مثل من هستین وقتی حرف از گشایش دولت وسط میاد دولت میگه در حال گشایش هست خیلی خیلی میترسم که نکنه مثل گشایش اقتصادی شون بشه خدا به خیر بگذرونه

51

استلار

علیرضادوست

24/اسفند/1401

استلار یک شبکه غیرمتمرکز همتابه‌همتا (P2P) است که در سال ۲۰۱۴ توسط بنیاد توسعه استلار ایجاد شد. این شبکه به طور رسمی در سال ۲۰۱۵ و با هدف اتصال سیستم‌های مالی جهان به یکدیگر و ایجاد پروتکلی برای ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت و مؤسسات مالی راه‌اندازی گردید

0

اعتبار سنج

asaa

18/فروردین/1400

نود های اعتبار سنج را ههای خود را دربازار ارز باز کرده اند و این یعنی پیشرفت های ان در بازار ارز....

7

استلار آماده پرواز

meysammomeni

18/فروردین/1400

با توجه به احتمال زیاد پیروزی ریپل در دادگاه با sec و احتمال پامپ قریب الوقوع ارز ریپل انتظار میره به دنبال اون استلار هم حرکت انفجاری خودشو شروع کنه

51

غیرفعال شدن نودهای استلار

زارع

18/فروردین/1400

ارززیجیتال استلارکه بانمادXLMدررتبه چهاردهم ارزهای دیجیتال قراردارد قسمتی ازنودهایش غیر فعال شدند شبکه توسعهاستلار موقتادردسترس نیست ولی چون استلا غیرمتمرکز است قسمتی ازنودهای ان فعال هستند که بزودی این مشکل حل میشود واستلار به توسعه وپیشرفت خودادامه میدهد

43

آینده دار استلار ارزقابل تحسین

sirwan34

19/فروردین/1403

عالیه دوستان منتظر اوج گرفتنش باشید زیرنطر بگیرید قیمتش خیلی خیلی بالامیره آینده دار ارز قابل تحسینی هست

0

برداشتهای استلار تا ۲۴ ساعت غیر فعال

[email protected]

19/فروردین/1400

شبکه استلاردر تلاش است تاسیستم پرداختی قابل دسترس وراحت را به بانکها ارایه دهد وتراکنشهای بین المللی را تسهیل بخشد هم اکنون استلار رتبه سیزدهم بازار را دارد برداشت ارز تا بررسی این موضوع غیر فعال شدند

29

لایک کن

molteply

21/فروردین/1400

زمانی که ارز دیجیتال xlmوجود دارد مردم از امکانات و حرفه بیشتری دارند و یه ایستادگی در برابر تحریم هارا قوی تر مینماید

5

غیر فعال شدن نودهای استلار

mohammadreza1989

18/فروردین/1400

در این روزها بدلیل نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال برخی از شرکتها برای بالا نگهداشتن نرخ ارزهای خود از برخی روشها استفاده میکنند که غیرفعال کردن نودها یکی از آنها است چون با قطع نودها امکان معامله وجود ندارد و درپی آن قیمت ارز از طرفی ثابت و از طرفی بدلیل شک وارده به بازار افزایش قیمت پیدا میکند.

7

استلار، بلاکچین، غیر فعال

aghaeih

18/فروردین/1400

استلار رمز ارزی است که در جدول رده بندی در ماه های قبل جزء بیست ارز کریپتو به شمار می رود طبق گزارشی که انتشار یافت از بروز مشکل در این شبکه حکایت داشت و به مدت حدودا" ده ساعت شبکه دچار مختل شد. استلار شبکه ای غیر متمرکز است و و نودهای آن در حال حاضر فعال هستند ، نودهای اعتبار سنج به رایانه هایی اطلاق می شود که نرم افزار بلاک چین رو اجرا می کنند و بنیاد توسعه استلار وظیفه رسیدگی و پردازش این نودها را و در مجموع امنیت بلاک چین را عهده دار هستند و در مدت اختلال توانستند آنرا مرتفع ساخته که بیشتر صرافی ها بیشترین همکاری را با بنیاد توسعه داشتند تا خللی در تراکنش ها و فعالیت کاربران رخ ندهد .

41

بزودی...

Daramadroozane

19/فروردین/1400

باتوجه به آپدیت های آینده مطمئن باشید این ارز به شدت رشد خواهد کرد، حتما داخل سبدتون اضافه کنید، البته با قیمت خوی خرید بزنید و ریسکرو همیشه کم کنید... موفق و پر پول و پر سود باشید رفقا

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.