coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

66,363 $

4,326,867,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

3,175 $

206,991,092 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,265 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

602.2 $

39,264,092 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0%

154.43 $

10,068,836 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9998 $

65,187 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

0.5508 $

35,912 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

3,173 $

206,886,120 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.2%

0.1582 $

10,315 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

9.6%

5.58 $

363,816 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

معرفی کامل بازی “همسایه من آلیس” و توکن حاکمیت ALICE

20/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
معرفی کامل بازی “همسایه من آلیس” و توکن حاکمیت ALICE
Alice
Game
معرفی
آموزش
5098
5 دقیقه

مدت‌هاست که بازی‌های کریپتویی به عنوان یکی از سریع‌ترین مسیرها برای دستیابی به آگاهی گسترده‌تر از دارایی‌های دیجیتال مورد ستایش قرار می‌گیرند؛ اما به دلیل جایگاه نسبتا ضعیف، اکثر بازی‌های بلاک چینی نتوانسته‌اند افراد زیادی را به خود جلب کنند. اما ممکن است با انتشار بازی همسایه من آلیس (My Neighbor Alice) همه چیز تغییر کند! در این مقاله به معرفی کامل این بازی جذاب، نحوه کارکرد آن، نکات منحصر به فرد این بازی و توکن ALICE می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بازی همسایه من آلیس چیست؟

همسایه من آلیس یا MNA، یک بازی ساخت و ساز چند نفره است که به نظر می‌رسد نه تنها گیمرهای بازی‌های بلاک چینی، بلکه عموم گیمرها را از طریق داستان سرگرم‌کننده و ویژگی‌های بصری مبتنی بر بلاک چین ، مجذوب خود کند.

این بازی حول دنیای “آلیس” متمرکز شده و مجموعه‌ای از جزایر را در خود جای داده است که هر کسی می‌تواند با استفاده از خلاقیت‌های خود، زمین‌هایی را در آن‌ها خریداری کند و توسعه دهد. این بازی از لحاظ طراحی عجیب و غریب مانند بازی Animal Crossing است، اما همچینن دارای عنصر قوی امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است، که این برای مخاطبان ارزهای رمزنگاری شده جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

بازی همسایه من آلیس دارای یک داستان روایت محور است و راهی برای تعامل و خلاقیت اجتماعی است؛ زیرا بازیکنان قادر به ساخت زمین‌های خود هستند و آنچه را که ایجاد کرده‌اند به رخ دوستان و بازیکنان دیگر می‌کشند. بیشتر موارد موجود در بازی توسط توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) ارائه می‌شوند که کاملا متعلق به بازیکن است.

این استودیو توسط Antler Interactive، یک استودیوی بازی‌سازی موبایل و واقعیت مجازی است که چندین بازی محبوب از جمله Krystopia و SVRVIVE: The Deus Helix در کارنامه خود دارد. این شرکت توسط آنا نورویک (Anna Norrevik) مدیر عامل و کارشناس امور مالی هدایت می‌شود، که تجربه کار در شرکت‌های معتبر جهانی از جمله Credit Suisse و Accenture را دارد.

آلیس توکن حاکمیت بومی این بازی، در ماه مارس ۲۰۲۱ در لانچ پول بایننس راه‌اندازی شد و این کمی پس از برگزاری SHO (روشی جدید برای جذب سرمایه، که توسط DAOMaker معرفی شده است) در فوریه ۲۰۲۱ انجام شد.

بازی My Neighbor Alice چگونه کار می‌کند؟

مانند بسیاری از بازی‌های ساخت و ساز، بازی همسایه من آلیس دارای یک قالب دنیای باز است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا از طریق جزایر مختلف به تعامل با بازیکنان و شخصیت‌های درون بازی بپردازند و با استفاده از آواتار اختصاصی خود در دنیای آلیس سیر کنند.

جزایر مجازی که بازی را تشکیل می‌دهند، به زمین‌های جداگانه تقسیم می‌شوند که در نهایت متعلق به بازیکنان خواهند بود. این زمین‌ها هر کدام با یک توکن NFT منحصر به فرد نشان داده می‌شوند که می‌تواند توسط مالک فروخته یا معامله شود و این‌ها کاملا قابل تنظیم هستند؛ کاربران می‌توانند تزئینات جدید به زمین خود اضافه کرده و زمین را تغییر دهند تا منطقه منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

همسایه من آلیس به عنوان یک بازی داستان محور، طیف وسیعی از تلاش‌ها و فعالیت‌ها را برای بازیکنان در نظر گرفته است. اگرچه هنوز جزییات مربوط به نحوه کار آن در دسترس نیست، اما وایت پیپر My Neighbor Alice نشان می‌دهد که جدا از ماموریت‌های رسمی، بازیکنان می‌تواند رویدادهای خود را ایجاد کنند و منابع خود را برای دستیابی به اهداف مشترک جمع کنند.

دارایی‌های درون بازی توسط توکن‌ های غیر قابل تعویض نشان داده می‌شوند و کمیاب بودن آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال، عرضه ثابت زمین وجود دارد، اما برخی از آیتم‌ها محدود هستند. کاربران می‌توانند اقلامی را ایجاد می‌کنند و با تعیین تعداد نسخه‌های موجود، میزان کمیاب بودن آن را کنترل کنند.

این بازی در حال حاضر فراتر از مرحله حداقل‌های لازم برای ورود یک پروژه بلاکچینی یا MVP خود است و تیم در حال حاضر انتظار دارد که به عنوان دسترسی زود‌هنگام در Steam (یک پلتفرم محبوب نشر بازی) در جولای ۲۰۲۱ (تیر ماه ۱۴۰۰) در دسترس باشد. انتظار می‌رود مرحله نهایی بازی در ژانویه ۲۰۲۲ آغاز شود.

دسترسی زودرس و نسخه نهایی رایگان خواهد بود؛‌ اما بازی از طریق فروش دارایی‌های درون بازی (از جمله توکن‌‌های NFT و قطعات زمین) و همچنین هزینه‌های معامله درآمد کسب می‌کند.

چه چیزی “همسایه من آلیس” را منحصربه‌فرد می‌کند؟

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، بازی همسایه من آلیس به گونه‌ای طراحی شده که هم گیمرها و هم کاربران دیفای به آن علاقه‌مند شوند. این بازی دارای طیف وسیعی از ویژگی‌هاست که به آن کمک می‌کند تا بتواند چنین جامعه هدف بزرگی را در نظر بگیرد.

در این بازی، بازیکنان قادر به استفاده از قابلیت‌های غنی امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای هستند که شامل موارد زیر است:

  • وام‌گیری
  • استیکینگ یا سهام گذاری
  • دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین درون بازی

وام‌گیری یا Lending

این پلتفرم به صورت پیش‌فرض دارای امکانات وام‌گیری و وام‌دهی است. بازیکنان می‌توانند در ازای دریافت سود، توکن‌های غیر قابل تعویض خود را وام دهند یا از دیگران وام بگیرند. همسایه من آلیس با استفاده از قراردادهای هوشمند برای اطمینان از این که وام‌دهندگان همیشه توکن‌های خود را پس می‌گیرند، این سیستم را به یک سیستم بدون نیاز به اعتماد تبدیل می‌کند.

بازیکنان همچنین می‌توانند به طور مستقیم توکن‌های غیر قابل تعویض ALICE را از طریق بازار داخل بازی یا سایر بازارهای خارجی توکن‌های NFT در بلاک چین‌های مختلف مانند Treasureland خرید و فروش کنند.

بازی همسایه من آلیس همچنین یک ویژگی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد: کسری از قیمت خرید هر توکن NFT را در یک حساب ویژه مرتبط با این توکن قفل می‌کند. به عنوان مثال کسی ممکن است یک توکن غیر قابل تعویض را به قیمت یک اتر خریداری کند؛ ۱۰ درصد آن در حساب توکن مرتبط قفل می‌شود و در صورت سوختن این توکن NFT خاص، می‌تواند بازیابی شود.

این ارزش ذاتی تضمین می‌کند که توکن های NFT حداقل یک مقدار ثابت را حفظ کنند و همچنین می‌توانند به عنوان وثیقه در برنامه‌های وام دیفای استفاده شوند.

استیکینگ یا سهام گذاری

کاربران قادر خواهند بود توکن‌های خود را برای کسب سود سهام گذاری کنند. بالاترین میزان سود Staking نیز در روزهای اولیه انتشار بازی ارائه می‌شود. این میزان به آرامی و همراه با انتشار ویژگی‌های جدید بازی و بالغ شدن آن کاهش خواهد یافت.

دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین درون بازی

این بازی ارز داخلی خود را دارد که با نسبت یک به یک، در بلاک چین توسط توکن آلیس نمایش داده می‌شود. این توکن در دنیای آلیس کاربردهای مختلفی دارد و می‌تواند برای خرید‌های داخل بازی، کسب پاداش‌های سهام گذاری و شرکت در سیستم حاکمیت غیرمتمرکز بازی همسایه من آلیس مورد استفاده قرار گیرد.

از طرف دیگر، توکن‌‌های غیر قابل تعویض این بازی با استفاده از پروتکل Chromia Originals ساخته می‌شوند. در عوض این‌ها از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) قدرت می‌گیرند که برای امنیت از توافق PoSA استفاده می‌کنند.

مقایسه بازی همسایه من آلیس با Decentraland

در حال حاضر، با وجود دیگر بازی‌های ساخت و ساز بلاکچینی مانند DecentraLand و Sandbox، بازی همسایه من آلیس هیچ رقیب مستقیمی ندارد.

از بین این‌ها Decentraland مسلما شبیه‌ترین است؛ زیرا از یک سیستم مشابه برای تفکیک قطعات زمین برای ساخت بازیکنان استفاده می‌کند. هر دو بازی دارای فضای محدود هستند: در نتیجه زمین‌ها با گذشت زمان کمیاب می‌شوند.

در مورد دیسترالند، این قطعات در ابتدا در سال ۲۰۱۷ به به عنوان بخشی از رویداد Terraform به کاربران فروخته شد و دومین دور فروش توکن LAND در سال ۲۰۱۸ برگزار شد که در آن، توکن‌های باقیمانده از سال ۲۰۱۷ به فروش رسید.

این دو بازی کابران را قادر می‌سازند تا با ایجاد دارایی‌های خود – البته به روشی متفاوت – از مهارت‌های خود کسب درآمد کنند. در بازی همسایه من آلیس، کاربران می‌توانند توکن‌های NFT خود را با استفاده از ابزارهای داخل این بازی ایجاد کنند و سپس این دارایی‌ها را در بازار داخلی بفروشند.

در DecentraLand کابران می‌توانند مدل‌ها را با استفاده از ابزار ساخت و ساز به بازی وارد کنند و دارایی‌هایی را ایجاد کنند که می‌تواند در قطعات LAND آن‌ها قرار گیرد؛ در حالی که دارایی‌های مبتنی بر این توکن NFT‌ می‌تواند در بازار دیسنترالند فروخته شود.

هر دو، بازی دنیای آزاد هستند؛ اما Decentraland از گرافیک نیمه واقعی سه بعدی استفاده می‌کند، در حالی که همسایه من آلیس دارای گرافیک ضعیف‌تری است که یادآور بازی Animal Crossing است.

توکن ALICE چیست؟

توکن ALICE با استاندارد ERC20 اتریوم ساخته است. این رمز ارز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتالی خود را در قابل توکن NFT ایجاد کنند. توکن‌های NFT نوعی از رمز ارزها هستند که نمایندگی یک آیتم منحصر به فرد بر روی بلاک چین هستند. از آن‌جا که این نوع توکن‌ها منحصر به‌ فرد هستند، برای نمایش دارایی‌های نادر و کلکسیونی و همچنین دارایی‌های منحصربه‌فرد در دنیای واقعی مناسب هستند. در حال حاضر، اکثر این رمز ارزها به عنوان بخشی از بازی‌های بلاک چینی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما استفاده آن‌ها به عنوان آثار هنری دیجیتالی نیز در حال افزایش است.

استانداردهای مختلفی برای ایجاد توکن‌های غیر قابل تعویض وجود دارد؛ اما استانداردهای مبتنی بر اتریوم یعنی ERC721 و ERC1155 در حال حاضر محبوب‌ترین آن‌ها هستند. با این وجود توکن‌های NFT در بازی همسایه من آلیس ، با استاندارد Chromia Originals ایجاد می‌شوند، که امکان ذخیر‌ه سازی مجموعه‌های کامل متا دیتا را فراهم می‌کند و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به اکثر توکن‌‌های NFT معمولی دارند.

در بازی My Neighbor Alice طیف گسترده‌ای از آیتم‌ها در بازی توسط توکن‌های NFT نشان داده می‌شود؛ از جمله پوشش گیاهی، مبلمان، ساختمان‌ها و حیوانات. همه این‌ها در بازارهای داخلی همسایه من آلیس و هم در پلتفرم‌های خارجی قابل معامله است.

وضعیت فعلی توکن ALICE

قیمت ALICE در زمان نگارش این مقاله ۱۲.۴۸ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن بیش از ۵۴ میلیون دلار است. در حال حاضر این رمز ارز در رتبه ۲۳۶ بازار کریپتو از لحاظ حجم قرار دارد و حجم بازار آن بیش از ۲۱۶ میلیون دلار است.

بیشترین قیمت ثبت شده برای ALICE در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ با قیمت ۴۰.۹۳ دلار بوده است و کمترین میزان آن با ۱۰.۶ دلار در ۵ فروردین ۱۴۰۰ بوده است.

جمع بندی

بازی همسایه من آلیس یک بازی ساخت و ساز بلاکچینی است که در آن می‌توان زمین‌هایی را خریداری کرد، آنها را شخصی سازی کرد و آنها را به صورت توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) به فروش رساند. این بازی قابلیت‌های جالب و منحصر به فردی دارد که در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم.

دنیای بازی‌های بلاک چینی روز به روز در حال نوآوری‌های بیشتر است. شکوفا شدن این نوع بازی‌ها می‌تواند به آشنایی کاربران با تکنولوژی بلاکچین و پذیرش آن کمک شایانی بکند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

بازی راهی مناسب برای یادگیری

ehsan221b

20/فروردین/1400

طبیعتاً برای یادگیری هر چیز باید آزمایش و خطا را انجام داد و این کار در بازار واقعی کار پر ریسکی است اما انجام این کار در بازی بدون ضرر و قابل انجام و آزمایش با بیشترین تعداد است

10

اشنایی با ارز ها

p.aj.kh

20/فروردین/1400

این بازی که هدفش اشنایی بیشتر مردم با ارز های دیجیتالی و رمز ارز ها است و شاید همین بازی های ماینر های جهان را به مقادیر زیادی افزایش بده.این کار با ارز های دیجیتال و اینده ی دیجیتالی سبب گرایش بیشتر مردم به سمت ماینر شدن و اینده ای بهتر برای کشور ها خواهی بود.

15

همسایه بنام آلیس

marwan

31/فروردین/1402

۲۱ دی ۱۴۰۱ معرفی بازی همسایه من آلیس 2023: آموزش، دانلود و نحوه کسب درآمد از My Neighbor Alice + ویدیو زمان مطالعه: ۱۶ دقیقه با افزایش روز افزون بازی الیس در بازار بلاک‌چین، در این مطلب به بررسی گیم‌پلی و چگونگی توکن Alice خواهیم پرداخت. بازی الیس (My Neighbor Alice) از زمان عرضه توکن ALICE در اوایل سال جاری میلادی به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها برای کسب درآمد در بازار بلاک‌چین ظاهر شده است.

6

ارزدیجیتالی درایران

جوادشفا

31/فروردین/1400

بنام خدا دوستان بزرگان ومشترکان سایت کوینگرام سایت وبرنامه حای خوبی بااطلاعات درست ودقیق وبااطمینان کامل ومیتوان سرمایه کامل باضمانت رادراین سایت پیگیروجستجوکرد باتشکرازمدیریت ممنونم

12

کریپتو در صنعت گیمینگ

SINASAMAEI

20/فروردین/1400

یکی از اهداف اصلی از ساخت بازی اینچنینی جذب سرمایه به بازار کریپتوکارنسی هست ما به زودی شاهد رشد و افزایش تعداد افرادی خواهیم بود که جذب این بازار می‌شوند و آماده هستند تا پول های خود را سرمایه گذاری کنند

37

بازی های بلاک چینی سوداور

زارع

20/فروردین/1400

بازی همسایه من ارزی که درهنگام بازی باخلاقیت وخریدزمین وساخت وسازوتغییر دکوراسیون خانه میتوان توکن دریافت کرد وکه توکن الیس را هم میتوان نگه داری کرد برای سوددهی وهم وام دهی ووام گیری استفاده نمود درجهان امروزی استفاده ازبازی هامیتوان توکن دریافت کرد بازی هایی که برروی بلاک چین ساخته وپرداخته شده اند

37

همسایه من آلیس

marziehg

20/فروردین/1400

سلام بازی همسایه من آلیس یه بازی چند نفر است که میتونه باعث تعامل بیشترخانواده ها واجتماعی شدن وافزایش خلاقیت کمک کننده باشد. این بازی چند داستان را روایت می‌کند. که درچند زمینه است.

9

همسایه من آلیس

minister

22/فروردین/1400

بلاک چین و خصوصا دیفای تحول بزرگی در صنعت بازیهای ویدیویی ایجاد کرده اند.بعنوان مثال دربازی٫همسایه من آلیس٫ شما میتوانید با پرداخت 3آلیس،یک قطعه زمین خریداری کنید.سپس در آن قطعه زمین درختان گوناگون کاشته ،آلاچین بسازید و یا یک خانه شیک و زیبا بنا کنید،حیوانات اهلی پرورش دهیدو....سپس آنرا به قیمت 100 آلیس به فروش بگذارید.بعد توکن های به دست آمده را در صرافی به ارز دیگری مثل اتریوم تبدیل کرده و از این راه به درآمد برسید.بدون شک این توکنها در آینده جایگزین کارت‌های اعتباری نظیر مسترکارت،پی پال در خریدهای درون برنامه ای بازیها خواهد شد.

18

آینده خوبی در راه هست

sina138785

25/فروردین/1400

این بازی یه جور آشنایی با ارز دیجیتال هست که بازار به نسبت خوبی داره و میتونه شمارو با ارزهای دیجیتال آشنا کنه که یک اتفاق بسیار خوب و منحصر به فرد در ارز دیجیتال به حساب میاد

11

توکن بازی آلیس

samyarr407

21/فروردین/1400

بعضی شرکت ها و دارندگان ارز ها و توکن ها آنها را به صورت برنامه یا بازی در اختیار کاربر بعد از قبولی در شرط ها و شرایط در دسترس قرار میدهند

23

همسایه من آلیس

aliansari

20/فروردین/1400

این بازی که برای ارز دیجیتال آلیس طراحی شده راه را برای رسیدن و اشنایی بیشتر با ارزهای دیجیتال هموار کرده تا عموم مردم بتوانند هر چه بهتر مفهوم اینده دیجیتال را درک کنند‌. اینده اقتصاد دنیا را حوزه غیرمتمرکز فرا خواهد گرفت.

35

توکن حاکمیتALICE

karimzadah1390

20/فروردین/1400

طیف گستردهای از بازی همسایه آلیس مثل انواع زمین، اثاثیه ،باغ،پوشش گیاهی ،ساختمان و مبلمان باتوکن معامله میشود رشد بازیهایی اینچنینی به رشد تکنولوژی بلاکچین منهی میشود

12

بیت

datoo19971026

20/فروردین/1400

من نظر من بیت کوین یه بازار خوب برای افرایش در امد در واقعا پول زایی هر چه بیشتر هست در واقع بهترین منبع برای اشنایی با کلی ارزش های ارزی وجود دنیا میباشد

12

توکن الیس

masoodmsd

11/اردیبهشت/1400

توکن آلیس ، توکن بومی این پلتفرمه و برای خرید و فروش زمین و ابزار در بازی مورد استفاده قرار میگیره.

8

بازی، توکن، ان اف تی

aghaeih

20/فروردین/1400

در مسیر توسعه بازی های در حوزه کریپتویی که با دارایی های دیجیتال آنها را پشتیبانی می کند، پس از مدت ها تلاش متخصصان و کارشناسان این حوزه در نهایت به سطحی رسیده است که می شود اینگونه تعبیر کرد که به نقطه ی بالقوه ای رسیده است. با جزییات این فرایند فاکتور گرفته و به طور کلی پیامد های مثبت آنرا عنوان خواهیم کرد. حداقل بخاطر وجود داستان هایی که بر روی بلاک چین پیاده سازی شده جذاب تر از بازی های ساده است. با شروع بازی برای خرید در مسیر بازی هر چه را که نیاز داشته باشد باید از طریق همین بلاک چین خریداری کند که خود این نوعی ترید درون برنامه محسوب می شود.و از ان اف تی ها استفاده شده است که مرتبط به بازیکنان است و هرکس که مالک آن شد ، مالک اختصاصی آن خواهد بود. و مهمترین بخش که مربوط به هر بازیکن تعلق می گیرد ، خود او برای بهتر کردن فضای بازی از امکانات بیشتر و بهتری را می تونه انجام بده و در قبال انجام آنها باید گزینه ای رو که لازم دارد رو بخرد و همه ی آنها بر بستر بلاکچین معامله می شود و خرید در فضای بازی به صورت واقعی انجام می پذیرد.

49

آلیس

[email protected]

01/اردیبهشت/1400

این بازی ارز دیجیتال خوی است همواره به ما یاد میدهد که ارز دیجیتال در زندگی ماچه تاثیری دارد وما را با ارز های دیجیتال اشنا میکند

12

توکن حاکم ALICE

[email protected]

20/فروردین/1400

طیف گستردهای از بازیهای دیجیتالی از جمله همسایه ی آلیس که طبق آن زمین ،پوشش گیاهی ،مبلمان وساختمان در آن با توکن معامله میشود و باعث داغ شدن دنیای بحث برانگیز تکنولوژی بلاکچین میشود

33

آلیس/ارز دیجیتال

hoseinseify

20/فروردین/1400

این بازیها برای ارز دیجیتال آلیس طراحی شده و راه را برای رسیدن به آشنایی بیشتر با ارزهای دیجیتال هموار کرده تا عموم مردم بتوانند هرچه بهتر مفهوم آینده دیجیتال را درک کنند

34

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.