coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

62,348 $

3,809,462,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.9%

3,175 $

193,996,166 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

61,082 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

587.5 $

35,898,694 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5%

135.11 $

8,255,221 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,100 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.9%

3,174 $

193,925,290 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.7%

0.5061 $

30,923 تومان

XRP

XRP

xrp

4.9%

0.1414 $

8,640 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.1%

5.26 $

321,386 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بانک مرکزی روسیه روبل دیجیتال را در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند

21/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
بانک مرکزی روسیه روبل دیجیتال را در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کند
Russia
Bank
CBDC
اخبار
3212
2 دقیقه

مقام‌های بانک مرکزی روسیه اعلام کردند که براساس برنامه‌ریزی‌های این بانک، روبل دیجیتال پس از پیاده‌سازی زیرساخت و آزمایش‌های اولیه، در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

به گزارش «The Block»، مقام‌های ارشد بانک مرکزی روسیه، روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری مجازی، جزئیات اصلی برنامه‌های انتشار ارز دیجیتال ملی (CBDC) این بانک را ارائه دادند.

الکسی زابوتکین (Alexei Zabotkin)، معاون رئیس، و اولگا اسکوروبوگاتووا (Olga Skorobogatova)،معاون اول رئیس بانک مرکزی روسیه، توضیح دادند که راه‌اندازی کامل روبل دیجیتال چگونه براساس جدول زمانی کنونی می‌تواند در سال ۲۰۲۳ انجام شود.

اعلان روز پنجشنبه با برنامه‌های اعلام‌شده پیشین بانک مرکزی روسیه برای روبل دیجیتال مطابقت دارد. گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که این بانک قصد دارد زیرساخت روبل دیجیتال را تا پایان سال ۲۰۲۱ پیاده‌سازی کند و نمونه‌های اولیه این ارز را تا سال ۲۰۲۲ آزمایش کند.

اکنون به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال بانک مرکزی روسیه طی دو سال آینده محقق خواهد شد. در رویداد روز پنجشنبه برخی از مشخصات عملیاتی نحوه کارکرد روبل دیجیتال نیز موردبحث قرار گرفت.

برای نمونه، بانک مرکزی روسیه تلاش خواهد کرد تا معاملات غیرنقدی را برای انتقال نرم‌تر به روبل دیجیتال کنترل کند. زابوتکین گفت که امید می‌رود محدود کردن معاملات غیرنقدی باعث جبران کمبود نقدینگی هنگام عرضه روبل دیجیتال شود.

ارز دیجیتال ملی روسیه همچنین دارای یک سیستم دومرحله‌ای مشابه یوان دیجیتال چین است؛ به این شکل که بانک مرکزی ارز دیجیتال ملی را میان شرکت‌های ثالث مانند بانک‌های تجاری توزیع می‌کند و این شرکت‌ها آن را به کاربران می‌دهند.

اسکوروبوگاتووا نیز که عضو هیئت مدیره بانک مرکزی روسیه است، در کنفرانس روز پنجشنبه گفت که ۷۳ درصد از تراکنش‌ها در روسیه دیجیتال شده است. این امر حاکی از تغییر مهمی در دنیای صرفاً نقد روسیه در سال‌های گذشته است.

اسکوروبوگاتووا گفت:

روبل دیجیتال به عنوان شکل سوم پول عمل می‌کند. چرا شکل سوم؟ ما پول نقد داریم، پول غیرنقد داریم و روبل دیجیتال مثل توکن روبل خواهد بود که ویژگی‌های نقدی و غیرنقدی را درهم می‌آمیزد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

روبل دیجیتال

hassanmohammadi

22/فروردین/1400

روسیه هم تصمیم گرفته با ایجاد زیرساخت، ارز دیجیتال ارائه کنه و بعد یعنی پذیرش تمام ارزهای دیجیتال،. ایران کی میخواد دست بجنبونه خدامیدونه

15

احسنت

absama

06/دی/1400

مگر نه چیزی که امروز در تسلط توست ناچار روزی از دست تو خواهد رفت پس ، اکنون از ثروت خویش ببخش و بگذار فصل عطا یکی از فصلهای درخشان زندگی تو باشد

4

.

omid_p_78

22/فروردین/1400

ارزهای دیجیتال که به عنوان یک منبع اقصادی مهم در کل دنیا از ارزش ویژه ای برخوردار هستند و در کشورهای مختلف جهان در حال راه اندازی ارز دیجیتال خودشان هستند چون به ارزش بالای ان ها پی برده اند

14

ارزدیجیتال

makt32

25/فروردین/1400

اینطور که به نظرمیاددراینده نه چندان دورتمامی کشورها درکنارپول ملی ازارزدیجیتال استفاده میکنند چون اینده متعلق به ارزدیجیتاله واسکناسها جاشونو به ارزدیجیتال میدن

7

دنیا با ارز دیجیتال

farid027

24/فروردین/1400

روسیه هم مثل چین و... به این نتیجه رسیده که دنیای دیجیتال در راه است و آینده دنیا با این نوع ارز و زندگی دیجیتال پیوند خورده و خواهد خورد.ماهم باید بپذیریم و اماده باشیم.

6

ارز دیجیتال

[email protected]

23/فروردین/1400

روسیه تا چند وقت دیگه ارز دیجیتال خودش رو وارد بازار ملی میکنه. و این کارش فکر کنم کلی سروصدا بکنه

4

ارز دیجیتالی روبل روسیه

gh1365

23/فروردین/1400

با وجود اولین قدم کشور چین در خصوص ارز دیجیتال ملی و پیشرفت در این زمینه.روسیه نیز ارز دیجیتال ملی خود را به نام روبل را افتتاح می‌کند. این گونه اقدامات کشورهای توسعه یافته و مطرح در سطح بین‌المللی نشان دهنده تغییر در شرایط اقتصادی کشورهای منطقه و ساز و کارهای تجارت‌های جهانی می‌باشد. این امر موجب میشود که آمریکا دیگر نتواند از ماشه تحریم بر علیه کشورهای مختلف که با دیدگاه‌ها و نظرات آمریکا مخالفت میکنند استفاده کند و به نوعی نابودی اقتصاد و ارز آمریکا را در پیش دارد

12

عرضه روبل دیجیتال درسال 2023

زارع

21/فروردین/1400

روسیه ارزدیجیتال ملیوخودرا بزودی با ایجاد زیرساخت هاعرضه میکند روبل دیجیتال روسیه کمک به جبران نقدینگی راانجام خواهدداد ارزدیجیتال ملی روسیه به عنوان شکل سوم پول که به پول نقدوغیر نقدنیز کمک میکند ازارزدیجیتال ملی روسیه درمعاملات وکسب وکارها نیز مورد استفاده قرار می گیرد

37

روبل روسیه=رونق اقتصاددنیا

ahoraasmaeili

21/فروردین/1400

روسیه بااین کارهم خودش هم اقتصادتکون میده امیدوارم تو ایرانم همچین حرکتی اجرا بشه ما هم بتونیم تواقتصادیه حرفی بزنیم

5

کار خوب چین و روسیه و عبرت گرفتن

naser feri

17/شهریور/1400

باسلام روسیه هم اعلام کرده تا سال 2023 روبل دیجیتال خود را عرضه بازار می‌کند و این کار باعث می‌شود دلار آمریکا به مخاطره بیفتد در طولانی مدت و کار بسیار خوبی هست که هم چین و هم روسیه انجام می‌دهند ای کاش دولت مردان ایرانی هم به عرضه ارز دیجیتال تومان بپردازن هرچی سریعتر و از رقابت جهانی تو این عرصه عقب نیفتیم

4

ارزدیجیتال روسیه

aliansari

21/فروردین/1400

روسیه هم در حال اماده سازی خود برای پذیرش تمام ارزهای دیجیتال است این حرکت روسیه نوید بخش روزای خوشی برای اینده اقتصاد دنیاست.

39

روسیه

mehdi.azizi.67

21/فروردین/1400

روسیه هم نشون داده همیشه نسبت ب تغیرات معادلات جهانی ب راحتی خودش و ب روز کرده و همیشه حریصانه از همه چیز نفع برده.

5

دسترسی اسان

[email protected]

22/فروردین/1400

روسیه با دوبل دیجیتال برای رفع فشارهای اقتصادی امیدوار است با این کار معامله ها سریع. دو طرفه انجام میشه

18

ارزهای ملی دیجیتال

gh1365

23/فروردین/1400

در حال حاضر بعد از کشور چین که ارز دیجیتال یوان را جشن گرفت و در مدیریت و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف خود موفق بود. روسیه نیز دست به این اقدام زده و ارز ملی خود را در کشورش افتتاح و جشن خواهد گرفت. این اقدامات کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه باعث برچیده شدن دستان آمریکا و سیطره امپراتوری آمریکا بر اقتصاد جهان را در پی دارد. پایان یافتن پولهای کاغذی که هزینه های زیاد به دولتها متحمل میکرد.عدم قطع درختان برای تولید آن و کمک به محیط زیست که در این روزگار مدرن و ماشینی آسمان کشورها نیاز مبرم به آن دارند.

9

روسیه، روبل دیجیتال

aghaeih

21/فروردین/1400

اکثر سیاست های بانک مرکزی هر کشوری دارای یک پروتکل و برنامه زیربنایی در توسعه ارز فیات و ارزهای خارجی است. روسیه تصمیمی اتخاذ کرده که روبل دیجیتال خود را پیاده سازی خواهد کرد. اولا که در آینده ی نزدیک طبق برنامه ریزی بانک مرکزی روسیه این روبل دیجیتال بر چه مبنایی و با چه ایده ی پولی و مهمتر اینکه نقشه و روش پیاده سازی به چه صورت خواهد بود رو سر بسته گذاشته و جزییات بیشتری رو اعلام نکرده ، البته روسیه از چند کشور پیشتاز رمز ارزها کمی فاصله دارد و نگرش آنها نسبت به رمز ارزها مثل سیاست کلی روسیه مرموز به نظر می رسد، با این اوصاف خبر خوبی برای مارکت رمز ارزهاست و نکته قابل توجهی به سیاستمداران پولی کشورمان که چند ده سالی را در خواب غفلت به سر نبرند

28

روبل روسیه

samyarr407

22/فروردین/1400

رفته رفته تمام کشور ها رویی به ارز دیجیتال و تمایل به این رو دارند و بعد از ژاپن حالا روسیه اقدام به این بازار نشان میدهد....

10

مسیر پول

darabi

22/فروردین/1400

ارز دیجیتال در مسیر تکامل پول ،تازه ترین است که با اقبال روبرو شده است.قطعا تمامی دولتها در آینده نزدیک مجبور به پذیرش و یکارگیری آن خواهند بود.

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.