coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

66,973 $

3,971,498,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.7%

3,093 $

183,417,865 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,359 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

583 $

34,574,865 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.1%

168.8 $

10,009,840 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

59,419 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.7%

0.5259 $

31,186 تومان

XRP

XRP

xrp

4.9%

3,086 $

183,023,520 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

6.66 $

394,938 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.2%

0.154 $

9,132 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

موسسه تحقیقاتی Messari: زنجیره هوشمند بایننس غیرمتمرکز نیست!

24/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
موسسه تحقیقاتی Messari: زنجیره هوشمند بایننس غیرمتمرکز نیست!
Binance
BSC
تحلیل
اخبار
4384
3 دقیقه

محققان موسسه تحقیقاتی Messari با اشاره به اینکه ۱۱ ولیدیتور زنجیره بایننس روزانه ولیدیتورهای Binance Smart Chain را انتخاب می‌کنند، نسبت به متمرکز بودن این شبکه هشدار دادند.

علیرغم رشد خیره‌کننده قیمت توکن BNB در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۱، تحلیل‌گران در مورد متمرکز بودن اکوسیستم Binance ابراز نگرانی کردند.

رایان واتکینز محقق موسسه مساری با هدف قرار دادن ولیدیتورهای زنجیره هوشمند بایننس عنوان کرد در هر دوره مردم توسط کلاهبرداران با استفاده از راهکارهایی متمرکز برای مشکلات بلاکچین‌ها ضربه می‌بینند. او اذعان داشت:

اینفلوئنسرها در هر دوره این داستان‌ها را سر هم می‌کنند تا در نهایت آنها را بر سر تریدرهای خرد خالی کنند.

زنجیره هوشمند بایننس از اجماع POSA بهره می‌برد. در این سیستم ۲۱ ولیدیتور روزانه توسط زنجیره بایننس انتخاب می‌شود. حال خود این شبکه تنها توسط ۱۱ ولیدیتور اداره می‌شود. ولیدیتورهای BSC کوین صرافی بایننس را استیک می‌کنند.

ویلسون ویتیام محقق موسسه مساری می‌گوید: باور کردنش سخت است که ولیدیتورهای شبکه بایننس به نحوی به خود آن شبکه مرتبط نباشند. به نظر می٬رسد به یک ترتیب خاصی هر کدام از آنها بلاک‌های بعدی را تایید می‌کنند. هیچ مکانیسمی بر اساس حجم BNB استیک شده در آن دیده نمی‌شود.

او معتقد است که سرعت بالای تراکنش‌های بایننس اسمارت چین محصول متمرکز بودن آن است و نتیجه هیچ نوآوری در تکنولوژی نیست. او می‌گوید که زنجیره هوشمند بایننس (BSC) یک فورک از اتریوم با مجموعه‌ای از ولیدیتورهای متمرکز است و چیز بیشتری نیست.

اگر فکر می‌کنید که BSC در زمینه قراردادهای هوشمند به برتری رسیده است و به شبکه توافقات جهانی تبدیل می‌شود، در اشتباه محض قرار دارید.

این در حالیست که کاربری در توییتر ادعاهای ویتیام و سایرین را در مورد این زنجیره رد کرده است و کپی کردن را یک ویژگی ذاتی از خلاقیت در فناوری می‌داند. این کاربر نوشته است:

زمانیکه پای نوآوری در میان می‌آید، کپی برداری یک ویژگی خواهد بود نه یک ایراد. کپی برداری به این معنی است که این فضا ارزش وقت گذاشتن دارد و تنها یک مشخصه منحصر به فرد کافیست تا بهتر از بقیه باشد.

گزارش عملکرد موسسه Messari نشان می‌دهد که توکن BNB بهترین عملکرد را در میان ۱۰ ارز برتر از لحاظ ارزش بازار داشته است. ارزش بازار توکن صرافی بایننس در حال حاضر از ارزش بازار بانک‌های بزرگ UBS و Banco Santander بیشتر است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

غیر متمرکز

[email protected]

25/فروردین/1400

بدون واسطه کار کردن خیلی بهتر و سود بیشتری نصیب هر دو طرف میکنه متمرکز بودن کار را برای هکرها آسون میکنه تا راحت وارد پلتفرمها بشن و سرقت بکنن

24

افزایش

امیرkhan

28/فروردین/1400

برای یک سال آینده مطمئن باشید پول های مجازی افزایش صددرصدی دارندحتما میپرسید چرا چون اولا سه بانک بزرگ جهانی وارد این عرصه شده اند

1

n

sinayusefi92

22/خرداد/1400

فرض کنید برای رفع مشکلی غیرمترقبه، مبلغی به ارزش 100 دلار از دوستتان قرض می‌گیرید و پس از گذشت دو هفته، 100 دلار را به او باز می‌گردانید. ارزش پول برگردانده شده، درست به همان مقداری است که قرض گرفته بودید، اما دقیقا همان اسکناس 100 دلاری قبلی نیست.

2

بایننس کوین

[email protected]

26/فروردین/1400

به شدت رشد خوبی خواهد کرد بالای هزار دلار تا پایین ۲۰۲۱ میبینه با توجه به اینکه به شدت رو به پیشرفت هست و توکن سوزی هم داره #نظر شخصی

1

قدرت رمز ارز

hamed.ganjali90

25/فروردین/1400

یکی از نکاتی که در خرید هر رمز ارز باید به اون توجه داشت , وضعیت اون رمز ارز بخصوص در فصل ریزش بازار است . رمز ارزی مثل بایننس کوین که در طی چند سال صرفا اصلاح زمانی داشته و اصلاح قیمتی اون بسیار ناچیز بوده, مطمعنا ریسک خرید کمتری نسبت به رمزارزهایی داره که در زمان ریزش اصلاح قیمتی شدیدی رو تجربه میکنند. ریسک کمتر = سود بیشتر

1

متمرکز و غیرمتمرکز

hassanmohammadi

24/فروردین/1400

صرافی های متمرکز عملیاتی شبیه بانک دارند،برای جابجایی ارز فقط نیازبه نام کاربری و رمزعبور دارد،اماغیرمتمرکز بون واسطه است و هیچ کنترلی بر آن نیست

36

زنجیره هوشمند

shahen

24/فروردین/1400

خوب است اگر کپی برداری درست انجام شود و به جا اگر از راه خوب و درست انجام بشود خوب است درست انجام دادن و صحیح بودن خوب است

2

زنجیره هوشمندبایننس غیرمتمرکزنیست

زارع

24/فروردین/1400

موسسه تحقیقاتی مساری با متمرکز خواندن زنجیره هوشمند بایننس تاکید کرد که بیشترتوسط کلاهبرداران برای اینکه به سیستم. بلاک چین ضربه وارد نمایند بهترین عملکرد حجم بازاری را BNB باینسس دربین ده ارزبرتر می باشد

76

رنجیره هوشمندوباارزش

fffff

24/فروردین/1400

زنجیره هوشمندی که ارزشش آن از ارزهای دیگر بیشتر است ارز بایننس می باشد وروز به روز مردم ازآن استفاده بیشتری خواهند کرد،

4

مرسی

[email protected]

30/فروردین/1400

یت کوین (bitcoin) نوعی ارز دیجیتال است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید، به هر کسی که دوست دارید در هر نقطه از جهان پول بفرستید یا حتی آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. احتمالا همراه با افزایش قیمت‌ وسوسه‌انگیز ارزهای دیجیتال، در اخبار و فضای مجازی درباره‌ پادشاه ارزهای دیجیتال چیزهایی شنیده باشید و در میان گشت‌وگذارتان در سایت‌‌های مختلف با مطالبی تحت عنوان اینکه بیتکوین چیست و یا چطور می‌توانید بیت‌کوین رایگان به دست بیاورید، برخورد داشته‌اید.

0

کپی برداری یا کلاه برداری

mg_rad

28/فروردین/1400

موضوع اینه که اگه زنجیره هوشمند بایننس متمرکز باشه پس اصل اول و اساسی کریپتو رو زیر پا گذاشته که همون عدم اجتماع قدرت و پول در یک نقطه هست... موضوع بعدی که خیلی بحث برانگیزه اینه که 21 ولیدیتور یا نماینده توسط زنجیره و اعضا انتخاب میشن درحالی که در واقع شبکه داره با 11 نماینده یا ولیدیتور کار میکنه... که خیلی تامل برانگیزه... این محققین بره ادعای خودشون 2 دلیل منطقی ذکر کردن که 1.سرعت بالای تراکنش ها در زنجیره 2.عدم همخوانی تولید بلاکها با حجم تراکنش ها که این رو بخواهیم بره دوستان ترجمه کنیم مثل این میمونه که بانک یواشکی و بدون نظارت پول چاپ کنه بدون در نظر گرفتن پشتیبانی یعنی ساده بگم میشه ایران خودمون زمان احمدی نژاد که تازه بعد از اون توروم خفت ملت قافل و درصحنه رو گرفت و نمیدونن از کجا میخورن ولی خب به لطف آمریکا همه چی حله میندازیم گردن دشمنامون... البته این داستان چاپ پول بی پشتیبان شاید هنوزم ادامه داره با این حجم تورم... خلاصه که بایننس یه ریگی تو کفششه واز اونجا که کوین مارکت کپ که معتبر ترین سایت کریپتو هست رو به مبلغ 400ملیون دلار اگه اشتباه نکنم خرید همه آمار رو به راحتی بره خودش جعل میکنه.. جالبه بدونید تا قبل از خرید کوین مارکت کپ بایننس همیشه یا دوم بود یا سوم که با خریدن این سایت به یکباره شد صاحب ثابت جایگاه اول... لامصب یه بارم دوم نشده از اون موقع سرمایه گزارای bnb گو

1

تحقیقات مساری، بایننس

aghaeih

25/فروردین/1400

موسسه تحقیقاتی مساری در رابطه با مطالعه و تحقیقی که درباره بایننس و اسمارت بایننس نظریاتی رو مینی بر اینکه دارای ایراد و اشکال هست، تذکر دادند.آنها بر این باورند که سیستم متمرکزی در زنجیره هوشمند بایننس حکمفرماست، دلیل آنها به این معنی است که کلاهبرداری به راحتی در اکو سیستم بایننس اتفاق می افتد که نباید در سیستم غیر متمرکز چنین چیزی وجود داشته باشد.و دلیل دیگر آنها داشتن سرعت بالای تراکنش هاست که اظهار می کنند که ریسک و مخاطره رو در بایننس پایین می آورد.

21

موسسه مساری

marwan

03/فروردین/1402

مساری یک استارت آپ با رشد سریع در نیویورک است که لایه داده نسل بعدی را برای جامعه جهانی دارایی های رمزنگاری می‌سازد. مساری علاوه بر ارائه داده‌ها در مورد همه دارایی‌های رمزنگاری، ابزارهای مفیدی را برای تجزیه و تحلیل نمودارها ارائه می‌کند، بنابراین تصمیمات معاملاتی بهتری اتخاذ می‌کند.

1

متمرکز یا غیر متمرکز

lacroix

25/فروردین/1400

به نظر من بایننس با اینکه این طوری در موردش قضاوت میکنند ولی به نظرم تحت حمایت های قوی قرار گرفته است تا شاید یک روزی از قیمت اتریوم بالاتر رود البته زیاد دور نیست.

0

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.