coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.6%

64,817 $

3,843,648,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.9%

2,974 $

176,342,782 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9996 $

59,276 تومان

Tether

Tether

usdt

2.5%

581.1 $

34,457,451 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.8%

152.75 $

9,058,075 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9993 $

59,258 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.2%

0.5127 $

30,403 تومان

XRP

XRP

xrp

2.8%

2,972 $

176,228,333 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

6.96 $

412,728 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.6%

0.1501 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

فعال مطرح: بزرگترین رویداد این هفته کریپتو عمومی‌شدن کوین بیس نیست، راه‌اندازی Thorchain است

25/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
فعال مطرح: بزرگترین رویداد این هفته کریپتو عمومی‌شدن کوین بیس نیست، راه‌اندازی Thorchain است
ShapeShift
Thorchain
Coinbase
اخبار
3972
3 دقیقه

اریک وورهیس، مدیرعامل صرافی شیپ شیفت و از مشهورترین چهره‌های حوزه ارزهای دیجیتال، معتقد است که مهمترین اتفاق این هفته صنعت ارزهای دیجیتال عرضه سهام کوین بیس در بازار بورس نیست. او از راه‌اندازی Thorchain به‌عنوان مهمترین رویداد هفته جاری یاد کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، اریک وورهیس (Erik Voorhees)، مدیرعامل شرکت شیپ‌شیفت (ShapeShift) و یکی از چهره‌های برجسته صنعت ارز دیجیتال، معتقد است راه‌اندازی تورچین (Thorchain) بزرگ‌ترین رویداد این هفته کریپتو است.

این ادعای وورهیس با توجه به اینکه این هفته همه نگاه‌ها به فهرست‌شدن مستقیم صرافی کوین بیس در بورس نزدک دوخته شده، بسیار جالب‌توجه است. گفتنی است ارزش بالقوه کوین بیس بر اساس اعلام بورس مشتقات اف‌تی‌ایکس (FTX) حدود ۱۴۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

راه‌اندازی تورچین برای ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) برنامه‌ریزی شده است. با راه‌اندازی تورچین، یک دارایی ارز دیجیتال اختصاصی می‌تواند بر روی یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) و از طریق بلاک چین‌های منحصربه‌فرد و بدون استفاده از فناوری پل زدن (Bridging) یا توکن‌های با پشتوانه یک ارز دیجیتال دیگر (Wrapped) معامله شود. گفتنی است این اتفاق برای اولین‌بار در صنعت ارزهای دیجیتال رخ خواهد داد. وورهیس در توییتی که در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) منتشر کرده است، مدعی‌شده که راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز دورن زنجیره‌ای اختصاصی، حوزه جدیدی برای ارزهای دیجیتال ایجاد خواهد کرد. او در توییتر نوشت:

تورچین هیچ پلی ندارد. از رپینگ استفاده نمی‌کند. این یک دارایی اختصاصی است که در میان زنجیره‌ها به روشی غیرمتمرکز مبادله می‌شود و برای نخستین بار این اتفاق رخ می‌دهد.

او همچنین نوشت:

رونمایی از تورچین فردا انجام می‌شود. یک صرافی غیرمتمرکز درون زنجیره‌ای اختصاصی. چیزی که پیش از این هرگز وجود نداشته است. قطعاً بزرگ‌ترین رویداد حوزه کریپتو در هفته جاری است. هر چند ممکن است اهمیت آن طی یک تا دو سال آینده مشخص نشود. فردا در کلاب‌هاوس به ما بپیوندید تا در این خصوص گفتگو کنیم.

مراسم رونمایی از تورچین روز سه‌شنبه ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت منطقه زمانی شرقی (ساعت ۳:۳۰ بامداد روز چهارشنبه ۲۵ فروردین به‌وقت تهران) در پلتفرم اجتماعی کلاب‌هاوس انجام می‌شود. برخی چهره‌های سرشناس حوزه ارزهای دیجیتال نظیر اریک وورهیس و چندین مدیر اجرایی شرکت شیپ‌شیفت، توشار جین (Tushar Jain)، شریک مدیریتی در شرکت مولتی‌کوین کپیتال (Multicoin Capital)، یان لیبرمن (Yan Liberman) از بنیان‌گذاران شرکت دلفی دیجیتال (Delphi Digital) و چندین نفر دیگر در این مراسم حضور خواهند داشت.

این صرافی غیرمتمرکز در ابتدا میزبان ارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین‌کش و بایننس کوین خواهد بود و قصد دارد سایر دارایی‌های حوزه ارزهای دیجیتال را در آینده پشتیبانی کند.

تورچین همانند سایر بازارسازان خودکار عمل می‌کند؛ اما نقطه مهم تمایزش این است که امکان معامله و تبدیل دارایی‌های ارز دیجیتال را از بلاک چین‌ها و شبکه‌های کاملاً متفاوتی فراهم می‌کند.

تورچین مبتنی بر پروتکل اجماع تندرمینت (Tendermint) است که با اکوسیستم کازماس نیز ارتباط دارد. این صرافی توسط توکن اختصاصی RUNE پشتیبانی می‌شود که به‌عنوان وثیقه‌ای برای تسهیل معاملات عمل می‌کند.

هنگامی که بلاک چین‌ها به شبکه درون زنجیره‌ای تورچین اضافه می‌شوند، دارایی‌ها به‌وسیله پروتکلی با نام کیاس‌نت (Chaosnet) پشتیبانی خواهد شد. کیاس‌نت به دارایی‌ها این امکان را می‌دهد که بدون اتکا به‌واسطه ثالثی نظیر نسخه‌های که پشتوانه بیت کوینی دارند، مبادله شوند.

برای مثال برای مبادله بیت کوین با اتریوم، صرافی بیت کوین را با ارز دیجیتال RUNE معامله کرده و سپس آن را به اتریوم تبدیل می‌کند. این کار با سرعت بالایی انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که کاربر تحت تأثیر خرید و فروش میانجی قرار نگرفته است.

تقاضا برای راهکارهای درون زنجیره‌ای به‌ویژه در بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) افزایش یافته است. در تاریخ ۸ آوریل (۱۵ فروردین) خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت آلامدا ریسرچ (Alameda Research) مبلغ سه میلیون دلار در مرحله تأمین مالی استراتژیک چین‌ سواپ (ChainSwap) سرمایه‌گذاری کرده است. گفتنی است چین‌ سواپ یک دارایی درون‌زنجیره‌ای و یک اپلیکیشن سنتر است.

تورچین همچنین در حال توسعه یک کیف پول اختصاصی با نام آزگارد ایکس (Asgard X) است که به‌طور مستقیم با پروتکل کیاس‌نت ارتباط داشته باشد. این موضوع به توکن‌های بلاک چین‌های منحصربه‌فرد امکان می‌دهد تا توسط یک کیف پول واحد نگهداری شوند.

بر اساس داده‌های کوین گکو، توکن اختصاصی این پلتفرم با نام RUNE، روند صعودی قابل‌توجهی در پیش گرفته و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درصد رشد داشته و به اوج تاریخی جدیدی در قیمت ۱۲٫۶۵ دلار رسیده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

م

۱۸۸۳۵۴۸۱۳۷

28/فروردین/1400

با توجه به تحلیل داده ها و بررسی آنها ،،توکن روند صعودی داره و با همین شرایط که درپیش است رشد صعودی خواهد داشت که بسیار خوب خواهد بود .

7

ارز کوین

saeed.2000

27/فروردین/1400

دیجیتال همین بحث و همین تبلیغ و در آینده باعث رشد ارز کوینه .شک نکنید که بااین صحبتش با قاطعیت درمورد ارز شرکتش همین الان رکورد زد

5

هر روز بهتر از دیروز

hamed.ganjali90

25/فروردین/1400

ما تازه در ابتدای راه ارزهای دیجیتال هستیم و مطمعنا در آینده نه چندان دور هر سال شاهد اتفاقات جدیدتر و بهتر برای تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به واحد پول جهانی خواهیم بود ‌.

8

اریک وورهیس

marwan

19/بهمن/1402

اریک وورهیز یکی از بهترین ها در زمینه رمزارز می باشد. وی تا به امروز در این زمینه به فعالیت های بسیار گسترده ای پرداخته است. به این صورت که وی به عنوان اولین حمایت کننده از بیت‌ کوین شناخته شده است و در کنار آن حمایت از آزادی خواهی و بنیان گذار شیپ شیفت نیز می باش

1

راه اندازی تور چین

[email protected]

25/فروردین/1400

اتفاق مهم این هفته کریپتوها راه اندازی تور چین است در 24 فروردین است. یک دارای ارز دیجیتال که بر روی یک صرافی غیر متمرکز که بدون استفاده از فناوری پل زدن که از طریق بلاک چین های منحصر به فرد برای نخستین بار اتفاق میفته

52

تحت الشعاع

TFARM

25/فروردین/1400

لیست شدن صرافی کوین بیس در نزدک خبر مهمتری را که مربوط به راه اندازی تورچین است را تحت‌الشعاع قرار داده واز تورچین در فضا مجازی کمتر گفته شد

78

تورچین

darabi

25/فروردین/1400

سرعت بیشتر و کوتاهتر شدن مسیر در تبدیل دارایی ها برای هر سرمایه گذاری بسیار مهم است و همین امتیاز میتواند باعث رشد تور چین در آینده نزدیک باشد.

5

راه اندازی تورچین مهمترین اتفاق هفته

زارع

25/فروردین/1400

تورچین یک صرافی که راه اندازی ان درهفته قبل به یکی ازمهمترین رویدادهای هفته بدل شد ولیست شدن سهام صرافی کوین بیس دررده دوم اتفاقات مهم هفته بود تورچین صرافی که میتواند باشرایط مناسب به جذب سرمایه گذاران زیادی وعملکرد بهتری نسبت به صرافی های دیگر داشته باشد

48

foo

سعیدفرهودی

19/آبان/1400

assistance of and the next few years ago I have to go to a 0year of the next few years ago I have to go to a new study from my house is the same way as well as in a few minutes and then you are not to mention the same way as well as in

3

زیبا

absama

06/دی/1400

اجازه دهید قضاوتتان کنند ؛ اجازه دهید اشتباه در موردتان فکر کنند بگذارید پشت سرتان حرف بزنند ، افکار دیگران مشکل شما نیست شما مهربان،معهد به عشق ورزیدن و آزاد بمانید مهم نیست آنها چه می گویند یا چیکار میکنند حق ندارید به ارزش خودتان و زیبایی صداقت وجودی خودتان شک کنید فقط بدرخشید مثل هر روزی که میدرخشید

4

تحت الشعاع

TFARM

25/فروردین/1400

دوج که در دنیای ارزهای دیجتال به عنوان یک شوخی شناخته میشه تونسته شوخی.شوخی خیلی ها را سرمایه دار کنه واین ارز تقریباً هر سه ماه یک بار یک حرکت بزرگ داره بهتر یه مقدار ازش در کیف پولتون داشته باشید.شاید شوخی.شوخی پولدار شدین

79

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.