coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

61,902 $

3,670,788,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

2,899 $

171,938,571 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9994 $

59,264 تومان

Tether

Tether

usdt

3.3%

569.2 $

33,754,746 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.6%

143.9 $

8,533,270 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

0.5014 $

29,733 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

2,898 $

171,863,260 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.4%

6.88 $

407,984 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.4%

0.1464 $

8,682 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

وضعیت بازارها: رکوردشکنی تاریخی بازار ارزهای دیجیتال قبل از عرضه عمومی سهام کوین بیس

25/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
وضعیت بازارها: رکوردشکنی تاریخی بازار ارزهای دیجیتال قبل از عرضه عمومی سهام کوین بیس
Coinbase
Bitcoin
Altcoin
تحلیل
3414
3 دقیقه

بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو موفق شدند که اوج‌های تاریخی خود را بشکنند. به‌گفته کارشناسان، عرضه عمومی سهام کوین بیس در بازار بورس نزدک، باعث شده است که آتش افزایش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال داغ‌تر شود.

قیمت بیت کوین پس از رشد ۶.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، حالا به ۶۴,۵۹۴ دلار رسیده است. در این مدت، بیت کوین در محدوده‌ای بین ۵۹,۷۵۸ تا ۶۵,۰۰۰ دلار در حال نوسان بوده است. از سوی دیگر، قیمت فعلی بالاتر از میانگین‌های متحرک ۱۰ و ۵۰ ساعته قرار دارد که نشانه‌ای صعودی است.

به گزارش کوین دسک، عرضه مستقیم سهام صرافی کوین بیس در بازار بورس نزدک یکی از مهمترین اتفاقات پیش‌روی بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید و حالا با ثبت اوج تاریخی تازه بیت کوین همزمان شده است.

نمودار قیمت بیت کوین

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده اوج تاریخی تازه خود در حال نوسان است.

داده‌های صرافی‌ها نشان می‌دهد که حجم معاملات در ۸ صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال روز سه‌شنبه به ۴ میلیارد دلار رسید که از هفته گذشته تا به حال بی‌سابقه بوده است.

حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌ها

ذهنیت مثبت حاکم بر بازار خود را در بازارهای آتی هم نشان داده است و در حال حاضر اختلاف ارزش سالیانه قراردادهای سه‌ماهه در پلتفرم‌های آتی با معاملات آنی در حال رسیدن به ۵۰ درصد است؛ این یعنی معامله‌گران بازارهای آتی منتظر افزایش قیمت هستند.

جیسون لاو (Jason Lau)، مدیر ارشد عملیاتی صرافی OKCoin، در این باره گفت:

بازارهای در حال جهت‌گیری نسبت به عرضه مستقیم سهام کوین هستند. ارزش بازار احتمالی این صرافی ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است؛ در نتیجه، می‌توان گفت که تقاضا برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال تا به حال این اندازه نبوده است.

قیمت اتریوم و آلت کوین‌ها

نمودار قیمت اتریوم

قیمت اتریوم با جهشی ۹ درصدی در محدوده ۲,۳۹۰ دلاری قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم بین ۲,۱۳۵ دلار تا ۲۴۰۰ دلار در نوسان بوده. قیمت اتریوم بالاتر از میانگین‌های متحرک ۱۰ و ۵۰ ساعته قرار دارد که نشانه‌ای صعودی است.

به نظر می‌رسد که همزمان با اوج‌گیری بیت کوین، اتریوم هم قصد دارد یکی پس از دیگری اوج‌های تاریخی پیشین خود را بشکند.

این در حالی است که ستاره بازار آلت کوین‌ها، ارزی جز باینس کوین نیست. این ارز دیجیتال که صرافی بزرگ باینس را پشت خود می‌بیند، جهش قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

گفته می‌شود که عرضه سهام کوین بیس در بازار بورس نزدک روی قیمت باینس کوین هم تأثیرگذار بوده است. از سوی دیگر، زنجیره هوشمند باینس هم موفقیت قابل‌توجهی را کسب کرده و حالا به یکی از رقبای سرسخت اتریوم بدل شده است.

طبق برآوردهای آرکین ریسرچ (Arcane Reseatch)، در حال حاضر چیزی حدود ۳۰ میلیارد دلار سرمایه در زنجیره هوشمند باینس قفل شده است. در گزارش آرکین ریسرچ آمده است:

اگر رشد با همین سرعت ادامه داشته باشد، طولی نمی‌کشد که ارزش پروژه‌های مبتنی بر باینس بیشتر از ارزش پروژه‌های اتریوم شود.

ارزش قفل‌شده اتریوم و بایننس اسمارت چین

ریپل با صعودی بیش از ۳۲ درصد بهترین عملکرد را میان آلت کوین‌های بازار داشته است. پس از ریپل، استلار با ۱۶.۷، ایاس با ۱۳.۹، اتریوم کلاسیک با ۱۰.۹۳ و کازماس با ۱۰.۵۶ درصد رشد، برندگان دیگر بازار لقب گرفتند. این در حالی بود که اوام‌جی نتورک با کاهشی ۲ درصدی، از جمله ارزهایی بود که عملکرد خوبی نداشت.

بازار نیکی ۲۲۵ ژاپن روز گذشته را با ۰.۷۲ درصد جهش پشت سر گذاشت. شاخص فتسی اروپا ۰.۰۲۰ درصد رشد و شاخص S&P500‌ هم ۰.۳ افزایش ارزش را تجربه کرد.

قیمت نفت خام با افزایشی ۱.۲۴ درصدی به ۶۰.۴۴ دلار به ازای هر بشکه رسید. قیمت طلا هم صعودی بود و با صعود ۰.۷۵ درصدی به ۱,۷۴۵.۳۵ دلار رسید.

نرخ سود اوراق قرضه ۱۰ ساله وزارت خزانه‌داری آمریکا هم کاهشی ۱.۶۲۲ درصدی داشت.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!


تحلیل کاربران

کاردانو

aAli900513

25/فروردین/1400

با توجه به شکست مقاومت خود تا یک هفته دیگر 1.8 را خواهد دید و این ارز آینده بهتری دارد تا 2022 ده دلار را رد وخواهد کرد

1

اخبار مثبت

hamed.ganjali90

25/فروردین/1400

در بازار صعودی هر خبر مثبتی رشد رو سریعتر از قبل می‌کنه و از اون میشه به عنوان سیگنال ماندن در بازار استفاده کرد

0

رقابت

Reza36721634

25/فروردین/1400

سلام اگر در این بازارها کم بیاری از رقابت با غولهای بزرگ به دردسر بزرگی گرفتار میشی پس بهتر با فکری آزاد به رقابت با اونها باشي

1

ارز های دیجیتال

mhm4d2020

25/فروردین/1400

بازارارز های دیجیتال در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و خیلی از مردم می خواهند که وارد این بازار شوند و از آن سود بردارند ولی باید بدانند که بازار ارز های دیجیتال مانند بورس ایران نیست که همه ازش سود کنند . در بازارارزهای دیجیتال نهنگ ها بازار را اداره می کنند و این بازار را ترسناک می کند‌

53

درامد مردم

MAHDI2202

25/فروردین/1400

با سلام امروزه اکثر مردم ک با این حرفه اشنا هستن درامد اصلی شون از همین ارز دیجیتال هس ولی بعضی ها با دیدن این افراد میخوان راه اونارو ادامه بدن ولی نمیدونن برای اینکار نیاز تجربه،فکر و برسی متداول سیر نزولی یا صعودی ارز و برسی امار و ارقام داره با این حال الان بازار ارز توسط نهنگ ها اداره میشه ک اگر شل بزنی همچی از جیبت رفته

0

افزایش قیمت ارزها

hassanmohammadi

25/فروردین/1400

هرچند افزایش قیمت‌ها وسوسه انگیز هست،امابدون اطلاعات و مشاوره کامل همه پولهاتونو دراین بازار سرمایه‌گذاری نکنید، این بازار شبیه هیچ بازار دیگه ای نیست، لطفاًمراقب باشید

32

جهش قیمت بیت کوین و آلکتوین ها

minister

25/فروردین/1400

افزایش قیمت این روزهای بیت کوین و آلکتوین ها،خاطره افزایش قیمت بیت کوین و آلکتوین ها را در سال2017 زنده میکند.در آن سال بیت کوین و آلکتوین ها هرروز جهش قیمت صعودی داشتند ولی ناگهان قیمتها در سراشیبی سقوط قرار گرفت و اکثر آلکتوینها بیش از پنجاه درصد ارزش خود را از دست دادند و حتی چند آلکتوین که تاچندروز قبل مدام در حال رکوردشکنی و جهش قیمت بود در عرض چند روز قیمت آنها به صفر رسید.ولی ار نظر اغلب فعالین و کارشناسان حوزه کریپتو کارنسی،احتمال تکرار اتفاق 2017 در سال 2021 بعید بنظر می‌رسد.اما رمزارزها بارها نشان داده اند که غیر قابل پیشبینی هستند.بارها اتفاق افتاده است که قیمت یک آلکتوین با یک توئیت،سی چهل درصد افزایش قیمت پیدا کرده و چند روز بعد با یک توئیت دیگر نیمی از ارزش و قیمت خود را از دست داده است.

45

ارزهای دیجیتال

namsa57

25/فروردین/1400

امیدوارم مردم مثل بورس واردبازار ارزهای دیجیتال نشوند اینجا اگه بخواید بدون حساب کتاب وارد بشید زندگیتون به فنا میره به اندازه سرمایه گذاری کنید وکم ریسک

0

اوج تاریخی بیت کوین

زارع

25/فروردین/1400

بیت کوین درقیمتهای58000 و65000 دلاردرنوسان است که بیشتراحتمال روند صعودی این ارزدیجیتال به نظر می رسد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال با عرضه سهام صرافی کوین بیس دربورس نزدک همراه شد واین اتفاق سبب شد که التکوین هاباشتاب بیشتری افزایش قیمت داشته باشند

47

نوسان

fardin.p

27/فروردین/1400

هر چند افزیش قیمت کویین وسوسه انگیز هست اما نباید تمام دارای خودتون رو صرف این کنید چون ممکنه ضرر کنید

2

وضعیت بازارها

marwan

23/دی/1402

اطلاع دقیق از قیمت ارزهای دیجیتال و تغییرات آن، مهم‌ترین پارامتر برای دسترسی به سود حداکثری در بازار ارزهای دیجیتال است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محبوبیت بازار رمزارزها، هرروزه پروژه‌های رمزی جدیدی به بازار می‌آیند 

2

گزینه ای عالی برای سرمایه گذاران

Aboli12

25/فروردین/1400

خب بهترین خبر واسه یه سرمایه گذار ارز دیجیتال اینه که ارز دیجیتالی که سرمایشو پای اون گذاشته ارز بیشتری پیدا کنه هالا هر چقدر هم کم باشه خ بلعث خوشحالیه

24

رشدادامه دار

ebe.nzr

25/فروردین/1400

امیدوارم رشداین ارزهمچنان ادامه داشته باشه تاهمچنان صفهای خرید بالایی راببینیم وبزودی به سطح بت کویین برسه

0

کوین بیس

gh1365

25/فروردین/1400

با وجود اینکه هنوز از ارز کوین بیس در بازار ارزهای دیجیتالی رونمایی نشده و از لحاظی در فاز عملیاتی قرار گرفته باعث روند افزایشی ارزهای دیجیتالی شده.بیت کوین با رونمایی کوین بیس و قرار گرفتن در فاز عملیاتی افزایش قیمت بی نظیر و بالاتری را می توان انتظار داشت. این اقدام خوبی در بازار ارزهای دیجیتالی هست.

42

رو به جلو

mahroo

25/فروردین/1400

آینده از آن ارزهای دیجیتال است در همین روزهای اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر تمام ارزهای دیجیتال هستیم . به حافظه تاریخی که مراجعه می کنیم ، در برهه های مختلف زمانی ، شاهد پیشرفت در تمام عرصه ها بودیم . کاست ها جای خود را به سی دی دادند ، فلش مموری ها ، هارد دیسک ها و... همه و همه در حال جلو رفتن هستند . دنیا در تسخیر ارزهای دیجیتال خواهد بود و انسان به پذیرش آن خواهد رسید

0

بازار، رکورد شکنی

aghaeih

25/فروردین/1400

شرایط بازار در بستری پیش می رود که هم پر از التهاب است و در کنار آن آرامشی حکمفرماست.خبر لیست شدن کوین بیس التهاب کل بازار را تحت تاثیر قرار داده است.چند رمز ارز قیمت اوج تاریخی خود را ثبت کردند.معامله گران با اتفاقات جاری منتظر اوج گیری مجدد بازار هستند. آلتکوین ها که پیشرو آن اتریوم هست یک خیز قدرتمندی رو رو برداشته و آنهم می تواند ای تی ایچ خود را ثبت کند، بقیه آلتکوین نیز به غیر از چند مورد مطرح در بازار به همین منوال در راه ثبت رکورد و حفظ سطوح حمایتی خود هستند. اتریوم از همان اوایل رقیب داشت و امروز در بهبوهه این تحرکات رقیب های جدید و جدی به خود می بیند که بایننس یکی از آنهاست و این آلتکوین با قدرت و اصولی رشدی قابل تامل دارد و همچنان این روند ادامه دارد.

21

وینک

gholam1353

25/فروردین/1400

ارزهای دیجیتال روند خوبی داره هرکس وینک بخره اینده نچندان دور زندگیش ازاین رو به این رو میشه دوستان وینک بخرید

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.