coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

65,630 $

3,891,859,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

2,945 $

174,611,815 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

570.8 $

33,845,475 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.8%

162.93 $

9,661,749 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

59,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

0.5161 $

30,605 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

2,942 $

174,458,228 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

6.69 $

396,717 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.9%

0.1501 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

نسل جدید صرافی غیرمتمرکز؛ صرافی تورچین (Thorchain) راه اندازی شد

28/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
نسل جدید صرافی غیرمتمرکز؛ صرافی تورچین (Thorchain) راه اندازی شد
Thorchain
DEX
اخبار
3835
2 دقیقه

روز موعود راه‌اندازی صرافی غیر متمرکز (DEX) میان زنجیره‌ای تورچین (Thorchain) فرا رسید. این صرافی اولین نوع از صرافی‌هایی است که معاملات و سواپ توکن‌ها بین شبکه‌های مختلف را بدون نیاز به فناوری پل زدن (Bridge)، دارایی های سنتتیک و توکن‌های Wrapped شده فراهم آورده است.

این امکانات به وسیله توکن RUNE فراهم آمده است که خود این توکن نیز در پی انتشار این خبر به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

صرافی غیرمتمرکز تورچین بر اساس مکانیسم اجماع Tendermint کار می‌کند. در ابتدا امکان ترید و سواپ کردن ارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش و توکن صرافی بایننس BNB وجود خواهد داشت. در آینده سایر بلاکچین‌ها و توکن‌های بومی آنها نیز پشتیبانی می‌شود. درواقع زمانیکه بلاکچین‌ها به شبکه بین زنجیره‌ای تورچین با نام chaosnet متصل شوند، توکن‌های آنها نیز پشتیبانی خواهند شد.

برای مثال زمانیکه قصد دارید ETH را به BNB تبدیل کنید، مبادله از طریق توکن RUNE انجام خواهد شد. این توکن به عنوان واسطه عمل خواهد کرد و امکان تبدیل ارزهای مختلف در بلاکچین‌های متنوع را بدون نیاز به پل زدن و یا توکن‌های Wrapped شده فراهم می‌آورد.

صرافی غیر متمرکز تورچین با حذف رابطه‌های دیگر مانند wBTC صنعت دیفای را متحول خواهد کرد. ویژگی کاربرهای مالی تورسواپ توسط تیم توسعه BEPSwap از پروتکل بایننس اسمارت چین مهیا شده است. همچنین یک کیف پول بومی با نام Asgard X تدارک دیده شده است. این کیف پول به صورت مستقیم با محیط چند زنجیره‌ای در تعامل خواهد بود و قادر خواهد بود توکن‌های بلاکچین‌های مختلف را نگهداری کند.

تورچین (Thorchain) به مدت سه سال است که در حال توسعه است و راه‌اندازی آن می‌تواند پیشرفت‌های زیادی برای صنعت صرافی‌های غیر متمرکز به همراه داشته باشد.

توکن RUNE رکورد زد

همانطور که انتظار می‌رفت مومنتوم عظیم صرافی غیر متمرکز تورچین قیمت توکن RUNE را تا سقف جدیدی افزایش داد. بر اساس اطلاعات سایت Coingecko قیمت این توکن تا ۱۲.۶۶ دلار بالا رفته است و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱۲.۰۲ دلار معامله می‌شود.

از ابتدای سال ۲۰۲۱ ارزش توکن RUNE بیش از ۹۵۰٪ افزایش داشته است. تعداد عرضه کل این توکن ۵۰۰ میلیون است.هم‌اکنون ارزش بازار RUNE معادل ۲.۸۵۰ میلیارد دلار است و در رتبه ۴۷ لیست Coinmarketcap قرار دارد.

اریک وورهیس مدیر عامل شیپ‌شیفت روز گذشته در توییتی عنوان کرد که راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای بومی زمینه‌های جدیدی را در صنعت ارزهای دیجیتال به وجودمی‌آورد. او گفت:

تورچین (Thorchain) از هیچ پل و هیچ توکن معادلی (Wrapped) استفاده نمی‌کند. برای اولین بار در تاریخ توکن‌های بومی در سرتاسر بلاکچین‌ها به شیوه‌ای غیرمتمرکز مبادله می‌شوند.

تیم توسعه صرافی غیر متمرکز تورچین روز سه شنبه ۱۳ آپریل در کلاب هاوس به همراه فعالان صنعت ارزهای دیجیتال این راه‌اندازی را جشن می‌گیرند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

توکن

fffff

28/فروردین/1400

توکن چیز خوبی خواهد بود ومیشه به راحتی ارزهای دیجیتال رو تغییر داد یا انتقال داد بدون اینکه مشکلی باشه ویا کسی دخالتی توش ،داشته باشه مثل کارت به کارت کردن پول نقدی می باشد وکار را آسان تر خواهد کرد

8

صرافی، غیر متمرکز، تورچین

aghaeih

28/فروردین/1400

مدتی است است که چندین اطلاع رسانی درباره ی راه اندازی صرافی تورچین که غیر متمرکز است اطلاعاتی رو انتشار دادند، و حالا موقع عملیاتی شدن این صرافی غیر متمرکز است، این صرافی معاملات را که در داخل شبکه های مختلف وجود دارد بدون اینکه نیازی به تکنولوژی بریج داشته باشد ، انجام می دهد، و توکن رون این امکان را برای انجام معاملات مهیا ساخته است. تورچین بر اساس سیستم تندرمینت عمل می کند، و در ابتدا با چند رمز ارز امکان ترید وجود خواهد داشت و به مرور زمان پلتفرم های دیگر نیز به حتم یقین به آن اضافه خواهند شد. مهم آنکه از سایر بلاکچین ها و توکن های بومی مرتبط با آنها نیز در شبکه ی بین زنجیره ای تورچین پشتیبانی خواهد کرد. در واقع صرافی تورچین حذف رابط های دیگر را در صنعت دیفای عهده دار است و این کار انقلابی مهم در بازار رمز ارزها محسوب می شود. بر روی این پروژه ی مهم که سه سال به طول انجامد دارای یک مزیت نیز هست و آن ایجاد یک کیف پول که تقریبا خصوصیات ویژه ای برای نگهداری پول را عهده دار است، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

42

جلوه ای دیگر

نوید

28/فروردین/1400

این دوباره یه جلوه ای دیگر از بلاک چین و کریپتو کارنسیه است .......امیدوارم که پیشرفت بکنه................

28

عالی

absama

04/دی/1400

من ترجیح می دهم افسوس بخورم که چرا آن کار را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام می دادم! “لئو تولستوی”

5

کیف پول های دیجیتال

[email protected]

28/فروردین/1400

طی این چند سال و با گذشت زمان ارز مجازی پیشرفت چشمگیری داشت و به همین ترتیب راه هایی برای انتقال یا نگهداری ارز های مجازی اضافه شد که خیلی کار کاربرا رو راحت کرد و اینم یک مورد بود ممنون

8

صرافی تورچین

marwan

19/بهمن/1402

از الگوریتم اجماع Tendermint استفاده می‌کند. این الگوریتم مدیریت شبکه و لایه‌های اجماع بلاکچین را سامان‌دهی می‌کند و تراکنش‌ها را مرتب کرده و منتشر می‌کند. در ابتدای فعالیت این صرافی امکان معامله و سوآپ کردن ارزهای اتریوم، بیت‌کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و BNB فراهم  شد

1

راه اندازی صرافی غیرمتمرکز تورچین

زارع

28/فروردین/1400

باراه انداری نسل جدیدی ازصرافی غیرمتمرکز تورچین بدون استفاده ازپل ارتباطی بین شبکه های معاملات سواپ بین شبکه های مختلف راانجام می دهدکه بوسیله توکن اختصاصی خودRUNEانجام می شود که بزودی سبب متحول کردن صنعت دیفای خواهد شدهمین خبر سبب افزایش چگیر قبمت توکن RUNEشد

55

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.