coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

65,598 $

3,889,961,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,944 $

174,603,513 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

570.6 $

33,837,173 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1%

163.61 $

9,702,073 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5167 $

30,640 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

2,941 $

174,413,160 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

6.66 $

394,938 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.6%

0.1502 $

8,907 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کارمزدهای شبکه بیت کوین به نزدیک ۵۰ دلار رسید

30/فروردین/1400
افزودن به نشان شده ها
کارمزدهای شبکه بیت کوین به نزدیک ۵۰ دلار رسید
Bitcoin
Fee
تحلیل
اخیار
3796
3 دقیقه

همزمان با سقوط بازار ارزهای دیجیتال و افزایش سرسام‌آور تراکنش‌ها در روز یکشنبه، توان محاسباتی در شبکه بیت کوین هم سقوط کرده و کارمزد تراکنش‌های این شبکه به نزدیک ۵۰ دلار رسید.

به گزارش دیکریپت، روز یکشنبه پس‌ازآنکه بیت کوین یک شبه ۱۵ درصد سقوط کرد و به زیر ۵۲,۱۴۴ دلار رسید، نمودارهای قیمت فقط اعداد قرمز و درصدهای بالای کاهش را نشان می‌دادند.

روز یکشنبه برای بسیاری از معامله‌گران روز خروج از بازار بود و این موضوع باعث ایجاد ترافیک شدید در بلاک چین بیت کوین شد. داده‌های وب‌سایت «Jochen-Hoenicke» نشان می‌دهد که نزدیک به ۱۳۰,۰۰۰ تراکنش در بلاک چین بیت کوین در انتظار تأیید است.

همچنین، میانگین کارمزد تراکنش‌های بیت کوین اکنون با ۴۶.۸۸ دلار در بالاترین سطح چهار ماه گذشته قرار دارد که نسبت به ۴ آوریل که ۱۵.۵۶ دلار بود، بیش از ۲۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دیوید جرارد (David Gerard)، منتقد بلاک چین، ازدحام بی‌سابقه روز یکشنبه را با هجوم دارندگان بیت کوین برای خروج از بازار مرتبط دانست.

همزمان با شتاب همه برای خارج شدن، بلاک چین بیت کوین در حال حاضر کمی… مسدود است.

داریوس سیت (Darius Sit)، معامله‌گر کیوسی‌پی کپیتال (QCP Capital)، علت سقوط بازار را به شایعاتی منتسب کرد مبنی بر اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا قصد دارد مؤسسات مالی بزرگ را به‌دلیل پول‌شویی از طریق ارزهای دیجیتال تحت تعقیب قرار دهد.

اگر این شایعه صحت داشت، معامله‌گران از ترس اینکه قیمت‌ها حتی بیش از این سقوط خواهد کرد، اقدام به فروش ارزهای دیجیتال خود می‌کردند.

وکلای اوراق بهادار آگاه از طرح گروه ویژه یلن [وزیر خزانه‌داری] گفتند که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قصد دارد چندین مؤسسه مالی را به پول‌شویی از طریق ارزهای دیجیتال متهم کند.

همزمان، قطع برق در استان سین‌کیانگ چین که یکی از قطب‌های استخراج بیت کوین است، اوضاع را بدتر کرد، چراکه کاهش تعداد ماینرها باعث فشار برای افزایش کارمزد تراکنش‌ها می‌شود.

نرخ هش بیت کوین که نشان‌دهنده قدرت محاسبه مؤثر شبکه جهانی بیت کوین است، از ۱۴۵ اگزاهش در ۱۶ آوریل به ۱۰۵ اگزاهش در روز بعد کاهش یافت. داده‌های بیت اینفو چارتز (BitinfoCharts) حاکی است در حال حاضر نرخ هش بیت کوین ۱۲۰ اگزاهش بر ثانیه است.

نرخ هش استخرهای استخراج بیت کوین در ۲۴ ساعت سقوط کرد. انت‌پولز (Antpools) ۲۴.۵ درصد، btc.com ۱۸.۹ درصد، پولین (Poolin) و بایننس پولز (Binance Pools) ۲۰ درصد افت کردند. دلیل این افت قطعی برق در شمال غربی چین به خاطر بازرسی‌های ایمنی است.

درحالی‌که برخی از معامله‌گران برای خروج از بازار شتاب می‌کردند، بدون تردید برخی دیگر هم هستند که سقوط روز یکشنبه را فرصتی برای خرید بیت کوین با قیمت‌های پایین می‌دانستند. بالاخره چیزی که برای یک نفر زباله به‌نظر می‌آید، ممکن است برای دیگری گنج باشد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

افت چشمگیر در درآمدهای استخراج بیت کوین در ماه مه: تحلیل اثرات هاوینگ بیت کوین

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!


تحلیل کاربران

کارمزد

ehsanmoradi5738

30/فروردین/1400

به نظر من روی همون کارمزد قبلی بمونه چون بعضی ها هستن که با مبالغ پایین ثبت نام کردن و شرکت کردن و این کارمزد براشون سنگینه

1

علت افزایش هزینه تراکنش

hamai

30/فروردین/1400

با اعلام وزارت خزانه داری مبنی بر اینکه برخی از موسسات مالی را به خاطر پولشویی مورد بررسی قرار خواهد داد.ترس وارد بازار شد وهمه هجوم بردن که بیت کوین خودرا بفروشند که این اذدهام باعث کاهش قیمت وافزایش هزینه تراکنش شد

29

کارمزد زیاد

farid027

31/فروردین/1400

سلام کار مزد ها کمی زیاده و برای ما که ریالی در میاریم زیاد تر از طرفی برام نگران کننده شده این حجم تراکنش با این کارمزد بالا.

1

yzdan

[email protected]

31/فروردین/1400

بیتکوین امروز ١٢ ساله شده، در سال ٢٠٠٩ بیتکوین با یک مقاله معرفی شد. سالی که بحران اقتصادی هنوز در جهان وجود داشت. بیت کوین چند سنتی در طی ١٢ سال به ٣۴ هزار دلار رسید. هم اکنون٧٠ درصد بازار کریپتو کارنسی یا همان رمز ارز‌ها در اختیار بیتکوین است. در سال ٢٠٢٠ معاملات روزانه بیتکوین حدود٢٠ میلیارد دلار بود که این هم اکنون به بیش از ۵٠ میلیارد دلار رسید. از سویی در ابتدای سال ٢٠٢٠ قیمت بیتکوین نزدیک ٨٠٠ دلار بوده که تا به امروز بیش از حدود ٣۵٠ درصد رشد کرده ا

3

استقبال مردم

[email protected]

30/فروردین/1400

دلیل اصلی بیشتر شدن کارمزد، استقبال مردم از ارز های دیجیتال هستش در این مدت بسیاری اقدام به خرید ارز کرده اند ، ار اصل تور پهن کرده بودن الان دارن تور رو جمع میکنن تا سرمایه گذاری که کرده بودن الان برداشت کنن، ما مردم بازیچه و منبع درامد سرمایه دار ها هستیم

2

بیت کوین

Mm136561

30/فروردین/1400

ترس در بازار بیت کوین به چشم میخورد بعد از حادثه دیروز در چین و پایین آمدن هش ریت بیتکوین بازار ترسیده و بیت کوین تسلط خود را بر بازار کاهش داده است بازار خیلی زود میتواند تغییر کند

3

رمز ارزهای ارزان تر برای همه

shha1352

30/فروردین/1400

روی آوردن افراد به دیگر رمز ارزها به دلیل قیمت پایین تر و سادگی در سرمایه گذاری می تواند دلیل مهمی برای سقوط ارزش بیت کویین باشد

1

تحلیل بیت کوین

Mm136561R

30/فروردین/1400

این هم یک بازی هستش میخواهند بیت کوین بیاد پایین تا خودشون بخرند نترسید نفروشید ارز های دیجیتال به قدرت کل جهان وابسته هستش و نخواهد آمد پایین الان وقت خرید هستش

2

تحلیل کارمزد

mehrdadm2

31/فروردین/1400

اگه همینطوری پیش بره دیگه فقط بایدواسه کارمزد دادن فقط وقت بزاریمو نت هدر بدیم...واقعاکه این چه وضعشه هرکی قدرت داره هرکاری بخواد واسه خودشو جیبش میکنه.

2

کار مزد

[email protected]

01/اردیبهشت/1400

بیت کوین وقتی برداشت میکنی باید مستقیم به شماره کارت وار د کنه نه اینکه تاریخ وچیز دیگه بخواد تازه مالیات هم نباید کم کنه

2

دلیل سقوط بیت کوین

hosein3648

30/فروردین/1400

گفته می شود که این سقوط قیمت بیت کوین ممکن است به دلیل احتمال اقدام خزانه داری آمریکا برای سرکوب اقدامات پولشویی که از طریق دارایی های دیجیتال انجام شده است، صورت گرفته باشد.

1

بیت کوین

mehdi.azizi.67

30/فروردین/1400

این ریزش اخیر بیت کوین برای خریداران زرنگ ب یک فرصت تبدیل شد تا پایین بخرن و نهایت استفاده رو ببرن در زمانی ک معامله گران آماتور فرار میکنند.

2

کارمزدهای بیت کوین

marwan

11/فروردین/1402

 درصورتی که درخواست برداشت ۰٫۱ بیت کوین ثبت شود، مقدار ثابت ۰٫۰۰۰۳۵BTC به عنوان کارمزد از مقدار کل ثبت شده کسر خواهد شد و در نهایت مقدار ۰٫۰۹۹۶۵BTC به حساب مقصد ارسال خواهد شد

1

منفی و یا مثبت بازار

farzadazad

30/فروردین/1400

بنظر بنده اگر روی یه ثبات و یکنواختی حرکت کنه اولا تجارت ویا خرید و فروش هیجانات خودشو ازدست میده واین عوامل منفی و مثبت شاخص های بیزینس هستش که باعث میشه یه نفر یکشبه راه چند ساله رو طی کنه واین هست که تجارت و کار بازار رو متمایز از شغلهای دیگه می‌کنه .

1

کارمزد بالای بیت کوین

aghaeih

30/فروردین/1400

با نوسانات شدید بازار که دیروز کلا همه ارزهای دیجیتال رو زمین گیر کرد، اتفاقات عجیب و غریبی پدیدار شد که یکی از آنها هزینه تراکنش بیت کوین به محدوده ی پنجاه دلار رسید،اکسر معامله گران در حال خروج از بازار بودند، و همین امر باعث ایجاد حجم شدید و تراکم در بلاک چین بیت کوین شد و تریدرهایی که در انتظار خروج بودند ، به ناچار سیستم بلاک چین درصد هزینه تراکنش هایی که بالا بود رو سریع تر می پذیرفت و تراکنش با موفقیت روند معامله رو طی می کرد . ترسی که دیروز در بازار حکمفرما بود و چند خبر که به شایعه منتهی شد مزید بر فوموی آنها شد، و می شه دیروز رو فاجعه در طول عمر کریپتو کارنسی ثبت کرد.

52

اقدامات احساسی سرمایه گذاران

saeidyazan

31/فروردین/1400

در نگاه اول انتشار این خبر بیشتر به یک شایعه شبیه بود ولی سرمایه گذاران حتی با وجود قطعی نبودن این خبر در آن مقطع اقدام ناشیانه و بدون برنامه به خروج از بازار کردند که این عمل بزرگترین و بهترین فرصت خرید برای افراد باتجربه و باهوش بازار بود تا تمام ارزهای سرگردان فروشندگان را در کف قیمت جارو کنند و بخرن . موفقیت متعلق به افراد صبور و موقعیت شناس هست. متاسفانه بسیاری با اقدام احساسی خود جهت خروج از بازار با حد ضرر منفی،دارایی خودشون رو فروختند که اینکار نشان از حضور تعداد بسیار زیادی افراد کم تجربه و حتی ناوارد در بازار داره.

16

کارمزد بالا

نوید

31/فروردین/1400

این کارمزدهای بالا کار دست این ارزهای دیجیتال میدهد باید توسعه دهندگانش یه فکری کنن تا افراد زده نشن از این بازار و ارزهاش

14

بیت کوین

mohd askari

30/فروردین/1400

آیا تاکنون شده یک تراکنش بیت‌کوین را انجام داده باشید و رسیدن بیت‌کوین به مقصد ساعت‌ها طول بکشد؟ شاید برایتان سوال پیش بیاید، چه چیزی باعث می‌شود تراکنش‌های بیت‌کوین با تاخیر و در زمان طولانی‌تری به والت مقصد برسد. در ادامه این مطلب این از بورسینس قصد داریم برای درک بهتر تراکنش‌های بیت‌کوین، زمان و هزینه لازم برای انجام آنها را بررسی کنیم

39

افزایش کارمزد

minister

31/فروردین/1400

نحوه دریافت کارمزد بدین صورت است که وقتی ترافیک تراکنشها و برداشت در شبکه بالا باشد،تراکنشهایی زودتر تایید میشود که کارمزد بالاتری را ثبت کرده باشند و تراکنشها لزوما به ترتیب ثبت،تاییدنمیشوند.این کار هم درآمد بیشتری را نصیب شبکه میکند و هم عده ای را از انجام تراکنش و برداشت به دلیل کارمزد بالا منصرف میکند

10

بیت کوین

korosh01

30/فروردین/1400

به نظر بنده مهمترین دلیل سقوط بیت کوین لیکووید کردن قراردادهای مارجین در صرافی های بزرگ من جمله بایننس میباشد. بی شک سود بدست آمده از لیکویید شدن افراد آنقدر زیاد است که با دادن شک های اینچنینی به بازار را به جان می‌خرند. سود بدست آمده فقط در صرافی باینس بیشتر از 4 ملیارد دلار هست. این رقم بی شک هر چیزی را توجیه خواهد کرد.

46

تحلیل بازار

alishz9

30/فروردین/1400

دو حالت داره بازاریان روزها . یا واقعا دوران رکود بیت کویین حاکم شده که بعید می‌دونم یا ابر سرمایه دارها می‌خوان با شوک ناگهانی و ترس. در دل مردم با قیمت های مفت رمز ها رو میخرن

1

ریپل

hamed1227

30/فروردین/1400

با توجه به کارمزدهای زیاد ارزهای دیجیتال، پیشنهاد من اینه که برای جا بهرجا کردن بیتکوین، مستقیم این کار رو نکنید. تبدیل به ریپل کنید، انتقال بدید، بعد باز به ارز دلخواه تبدیل کنید

39

کارمزد بالای تراکنش

hassanmohammadi

30/فروردین/1400

شده بخوای بری یه فوتبال مورد علاقه ات رو توی زمین فوتبال ببینی؟ پول بلیت رو حاضری چندبرابر بدی،شبکه بیت کوین هم برای اونایی که تعداد بالا برای فروش داشتند و عجله برای فروش از این سیستم بازار استفاده کرد،««« این نظر بنده

23

افزایش کارمزدتراکنش بیت کوین

زارع

30/فروردین/1400

باکاهش چشمگیر قیمت بیت کوین وخبرهای کمیسیون بورس وتوراق بهادار از محاکمه پولشویی بعضی سازمان ها وقطعی برق همه سبب شدند که کاربران بیت کوین های خودرا ازمهلکه برداشت کنند همین موضوع باعث شد کارمزدتراکنش بیت کوین بالارود وبازار ارزهای دیجیتال نیز بانوساناتی شدیدی همراه شدند

39

بیت کوین ارز اینده داری است

ardalan1

30/فروردین/1400

هنوز جا رشد دارد و احتمال نشست توی هفت جاری را دارد.دوستان اون موقع خرید است همگی اماده باشید به امید روزی همه ۱ بیت کویین داشته باشن

1

.

omid_p_78

31/فروردین/1400

هر گونه سرمایه گذاری روی بیت کوین و استخراج بیت کوین سود فراوانی را به همراه دارد چون روز به روز بر ارزش ان اضافه خواهد شد

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.