coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.6%

68,640 $

3,960,528,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.6%

3,144 $

181,404,184 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

57,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

578.3 $

33,366,756 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.6%

179.78 $

10,373,306 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

3,144 $

181,396,106 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3%

0.5236 $

30,212 تومان

XRP

XRP

xrp

1.7%

6.51 $

375,627 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.4%

0.1531 $

8,834 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

چرا قیمت مونرو به بالاترین سطح سه سال اخیر خود رسید؟

02/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
چرا قیمت مونرو به بالاترین سطح سه سال اخیر خود رسید؟
Monero
XMR
ATH
تحلیل
4125
3 دقیقه

با به‌روزرسانی شبکه مونرو، پشتیبانی از اتمیک سواپ و افزایش کاربردهای ملموس این ارز دیجیتال که توجه سرمایه‌گذاران خرد و نهادی را جلب می‌کند، قیمت مونرو چندی پیش به بیشترین سطوح سه سال گذشته خود رسید و در حال حاضر به اوج سال ۲۰۱۷ نزدیک می‌شود.

به گزارش کوین تلگراف، همزمان با اوج‌گیری بازار دیفای و توکن‌های غیرمثلی، ارزش پروژه‌های ارز دیجیتال قدیمی هم بی سروصدا افزایش پیدا کرده است؛ چراکه سوابق آنها تریدرهایی که سابقه موفقیت بیشتری را دارند به سمت خود جذب می‌کند.

مونرو چیست؟

یکی از این پروژه‌ها که در هفته‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته مونرو است. این ارز دیجیتال مبتنی بر حریم خصوصی که به‌تازگی هفت سالگی خود را جشن گرفته و اکنون به‌دنبال آن است که اوج قیمت ۴۷۰ دلاری خود در سال ۲۰۱۷ را بشکند.

نمودار چهار ساعته قیمت مونرو

داده‌های کوین تلگراف مارکتز و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که از زمان رسیدن به کف قیمت ۱۳۴ دلار در اول فوریه (۱۳ بهمن)، قیمت مونرو ۲۱۰٪ افزایش یافته است. در کنار آن حجم معاملات مونرو هش ریت شبکه آن نیز با افزایش پایداری همراه بوده است.

شتاب قیمت مونرو در اوایل فوریه (بهمن ماه) به لطف تلاش اعضای جامعه مونرو جهت افزودن آن به وب سایت تسلا به‌عنوان یک گزینه پرداخت افزایش قابل ملاحظه‌ای داشت.

اگرچه این پیشنهاد ناموفق بود و تسلا در حال حاضر فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند، اما تلاش‌ها برای جلب توجه گسترده‌تر به سمت پروژه مونرو و قابلیت‌های خریم خصوصی آن موفقیت آمیز بوده است.

هم‌چنین این پروژه به‌دنبال تأییدیه‌های امنیتی +Bulletproofs، سیستم جدید اثبات دانایی صفر شبکه که تراکنش‌هایی سبک‌تر و کوچک‌تر را امکان‌پذیر می‌کند، شتاب قیمت بیشتری پیدا کرد.

به‌دنبال رکود بازار در اواخر فوریه (بهمن ۹۹)، مونرو باوجود اطلاعیه‌های متعدد پذیرش از جمله برای رزرو جت در تپ جتس (TapJets) و رزرو برنامه‌های سفر در تراوالا (Travala)، این ماه در بازه محدودتری معامله شد.

خوش‌بینی‌ها نسبت به مونرو به‌دلیل احتمال پشتیبانی از اتمیک سواپ بین این ارز دیجیتال و بیت کوین افزایش قابل توجهی داشته است.

تیم مونرو در توییتی می‌نویسد:

در صورتی که آنرا از دست دادید: سه تیم متفاوت بر روی اتمیک سواپ (بدون نیاز به اعتماد) مونرو کار می‌کنند! فارکستر یک پروژه اتمیک سواپ بین بیت کوین و مونرو است. تیم کامیت در حال کار بر روی یک ابزار مبادله XMRBTC است. تورچین نیز بر روی افزودن مونرو به شبکه نقدینگی غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای کار می‌کند.

زمان ارسال توییت فوق در ماه ژانویه، تیم کامیت (Comit) یک نسخه نمایشی فعال برای اعضای جامعه منتشر کرد تا آنرا امتحان کنند، درحالی‌که تورچین (THORchain) نیز تأیید کرده است که بر روی Haven Protocol جهت ادغام آن در مونرو کار می‌کند.

هیجان اتمیک سواپ همراه با انتشار خبر آغاز کار صرافی غیرمتمرکز و مبتنی بر مونروی Haveno در ۸ آوریل (۱۹ فروردین)، منجر به افزایش ۶۶ درصدی قیمت مونرو در دو هفته اخیر شد. این افزایش قیمت، مونرو را در مسیر رسیدن به بیشترین رکورد ثبت‌شده خود یعنی ۴۷۰ دلار قرار داده است.

با توجه بیشتر سرمایه‌گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال، احتمال آنکه پروژه‌های تثبیت‌شده‌ای مانند مونرو مورد بررسی قرار گیرند بیشتر است، همان گونه که گری اسکیل (Grayscale) نیز درخواست صندوق سرمایه‌گذاری مونرو (Monero Trust) را در اواخر ماه ژانویه (بهمن) به ثبت رساند.

این توسعه در کنار یک جامعه در حال رشد، قابلیت اتمیک سواپ و کابردهای واقعی، مونرو را در موقعیت خوبی قرار داده است تا با توسعه بیشتر چرخه بازار صعودی فعلی و ادامه جلب سرمایه‌گذاران جدید به دلیل جذابیت ارزهای دیجیتال، شاهد رشد بیشتری باشد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بایننس با مونرو خداحافظی می‌کند: دلایل پشت پرده این تصمیم چیست؟

بایننس با مونرو خداحافظی می‌کند: دلایل پشت پرده این تصمیم چیست؟


تحلیل کاربران

قیمت مونرو

marwan

09/فروردین/1402

قیمت مونرو در طول تاریخ شکل‌گیری نسبتاً طولانی‌مدتش، فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده است. بسیاری به خاطر حریم خصوصی بالای این ارز دیجیتال و امکان استخراج ساده آن، به سرمایه‌گذاری روی مونرو و استفاده از آن روی آورده‌اند.

4

پاداش

victorbafran

02/اردیبهشت/1400

من عقیده دارم آینده خوبی داره این ارز و با این که تماما از آنجا رشد چشمگیری داشتند در صورت وجود با آنها تمام پاداش خود را دریافت میکنند و این پایان کار نیست

4

ارزهای مختلف

mehrdadm2

02/اردیبهشت/1400

باسلام دوستان درآینده نزدیک شاهد پرواز ارزهایی خواهیم بود که باورش شاید سخته...اما یه سری ازارزهای چینی که باسرمایه ی بالایی واردبازارشدن و هزینه هایدرحال انجام رشد قابل قبولی خواهند داشت

5

افزایش قیمت مونرو درماههای اخیر

زارع

02/اردیبهشت/1400

مونرو یک ارزقدیمی که هفت سال ازاستخراج ان می گذرد بارشد 66% توانست دوباره به ارزش واقعی خود نزدیک شود دلیل افزایش مونرو بروزرسانی این شبکه وپشتیبانی ازاتمیک سواپ وهمچنین باپیوستن به سایت تسلا به وعنوان یک روش پرداخت می باشد این ارزدیجیتال به سبب داشتن مقبولیت بالای حریم خصوصی کاربران زیادی رابه خوجذ ب کرد مونروبزودی به رشد چشمگیر وبین کاربران محبوب می شود

58

مونرو

نوید

02/اردیبهشت/1400

خیلی وقت بود که دیگه خبری از مونرو نبود .من نمیدونم علت چی بوده واقعا................................................

24

مونرو رکود بازار

Amirhoosinjabaroty

03/اردیبهشت/1400

مونرو رکود بازار در اواخر فوریه با وجود اطلاعیه های متعدد پذیرش از جمله برای تب چتس و رزرو برنامه سفر در تراولا این ماه در بازی محبوب ترین معامله شد خوشبینی ها نسبت به من رو به دلیل احتمال پیش بینی پشتیبانی از اتمیک سواپ بین این عدد و بیت کوین افزایش قابل توجهی داشته است

6

مونرو

minister

02/اردیبهشت/1400

با گذشت زمان ،به احتمال زیاد قیمت مونرو نیز افزایش پیدا خواهد کرد چون مونرو تنها رمزارزیست که به هیچ وجه تراکنش‌های آن قابل ردیابی نیست واین ویژگی برای بسیاری ،یک نکته مثبت و ویژگی خاص است

15

مونروافزایش میابد

king65mmd

02/اردیبهشت/1400

همانگونه که مطلع هستیم ودرجریان گزارشات روزانه قرارگرفتیم سرمایه گذاران اقصانقاط برای افزایش مونرو شانس خودرا امتحان کردنن که رگزارشات قابل مشاهده عزضی میباشد .

34

مونرو و علت محبوبیت آن

khiyal

02/اردیبهشت/1400

مونرو ارز دیجیتالی بسیار شبیه به بیت کوین است، با این تفاوت که امنیت و قابلیت ناشناس بودن در مونرو بسیار بیشتر از بیت کوین است. در واقع مونرو یک ارز دیجیتال خصوصی، امن، و غیرقابل ردیابی است که با استفاده از آن می‌توان کنترل کامل بر روی دارایی‌ها و حریم خصوصی خود داشت،که یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مونرو و توسعه آن، تمایل برخی از افراد جامعه است که نمی‌خواهند معاملات آنها توسط دولت‌ها، هکرها و شرکت‌های مختلف مورد بازرسی و پیگیری قرار گیرد.

4

افزایش قیمت مونرو،!!!!!!!

aghaeih

02/اردیبهشت/1400

برخی آلتکوین ها دارای شرایط خوب و عالی هستند ، مونرو جزء آن ها می باشد ، تیمی که برای راه اندازی ان رمز ارز تشکیل شد ، فوقالعاده قوی و خوش فکر و با دانش کافی بودند و الان هم با قدرت در مسیر توسعه این پلتفرم تلاش می کنند. مونرو قابلیت پذیرش هر پلتفرمی را با مشخصه های دیفای دارد و چند تا هم مثل سواپ در تایید و انسجام عملیاتی شدن ، دارد . بستری که مونرو رو جهت ارتقاء و پیشرفت فراهم می کند و محبوبیت بیشتر هم دارد و امنیت شبکه آن در این عرصه حرفی برای گفتن دارد . به نظر می رسد مونرو افزایش قابل فهمی رو در چند هفته آینده رکورد خواهد زد هم زمینه ی آن را دارد هم قابلیت امنیتی رو در درون شبکه خودش حفظ کرده است

46

مونرو(XMR) افزایش قیمت

hassanmohammadi

02/اردیبهشت/1400

آیا میدانید مونرو یکی از محبوبترین ارز رمزنگاری شده با تمرکز بر حریم خصوصی به شمار می‌رود؟ به لطف رمزنگاری پیشرفته کسب هرگونه اطلاع از فرستنده، گیرنده و میزان ارز ارسالی توسط دیگران غیر ممکن است. تیم پشتیبانی مونرو میگوید حفظ حریم خصوصی و امنیت ؛ بزرگترین اولویت‌های آنها بوده و هدف از ساخت: اجازه پرداخت سریع، ارزان و بدون ترس از سانسور را بدهد

24

بیت کویین

h.jovkar

03/اردیبهشت/1400

بیت‌کوین یک محدوده حمایتی قوی بین ۴۴ تا ۴۸ هزار دلار دارد که فکر نمی‌کنم از این محدوده پایین‌تر بیاید. اما تفاوت بازار امروز این است که بر خلاف روند نزولی بیت‌کوین، برخی از آلت‌کوین‌ها مانند اتریوم روندی صعودی دارند

7

ممنون از کیونگرام برنامه ریزی خوبی داشت

haniyehd

02/اردیبهشت/1400

ممنون از کیونگرام برنامه خوبی است ممنون از شما کیونگرام برنامه خوبی است ممنون از شما کیونگرام برنامه ریزی خوبی کردی

5

قیمت مایونر

[email protected]

03/اردیبهشت/1400

بخاطر اینه که برای استخراج ما مایونر کم داریم و پیدا و نصیبش کم دردسر نیست همه مایونرهای ما در ایران دسته آدمهای چینینیه

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.