coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

66,533 $

4,337,951,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.4%

3,282 $

213,988,356 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

65,167 تومان

Tether

Tether

usdt

2.1%

616.4 $

40,186,672 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

158.62 $

10,342,024 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.2%

3,277 $

213,632,364 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5457 $

35,580 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

0.1623 $

10,582 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

5.81 $

378,812 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

معرفی کامل صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ و توکن کاربردی CAKE

06/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
معرفی کامل صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ و توکن کاربردی CAKE
pancake
Cake
معرفی
آموزش
5459
6 دقیقه

پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک صرافی غیر متمرکز (DEX) ارزهای دیجیتال است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است و از توکن BEP-20 کاربردی آن ٰCAKE پشتیبانی می‌کند.

توکن CAKE یکی از چندین توکنی است که در پروتکل پنکیک سواپ استفاده می‌شود و برای مبادله رمزارزها در دسترس است. مشابه یونی‌سواپ، پنکیک سواپ یک بازار ساز اتوماتیک (AMM) و یک برنامه غیرمتمرکز (dApp) است که دارای استخرهای نقدینگی است که کاربران می‌توانند از طریق استیکینگ، وام‌دهی و yield farming در آن، سود کسب کنند. در این مقاله، ما قصد داریم پلتفرم PancakeSwap را به طور کامل معرفی کنیم. همچنین، می‌خواهیم نقش توکن CAKE در این سیستم عامل را بررسی کنیم.

پنکیک سواپ چیست ؟

پنکیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز رمز ارزها است که برای تعویض توکن‌های BEP-20 به کار گرفته می‌شود. اگر با Uniswap یا SushiSwap آشنا هستید، پس نحوه کار با پنکیک سواپ برای شما آسان خواهد بود زیرا تقریبا مدل کاری یکسانی دارند. صرافی PancakeSwap از اوردر بوک مانند صرافی‌های سنتی استفاده نمی‌کند. در عوض ، از یک مدل بازار ساز اتوماتیک (AMM) استفاده می‌کند که سفارشات خرید و فروش را مستقیماً با دیگران و در یک استخر نقدینگی مطابقت می‌دهد.

سپرده‌های کاربران وارد استخر نقدینگی می‌شود. با ارائه نقدینگی به چنین استخرهایی، کاربران می‌توانند کارمزدهای معاملات و توکن‌های نقدینگی (LP) را بدست آورند. آنها می‌توانند از این توکن‌ها برای پرداخت بخشی از کارمزدهای معاملاتی استفاده کنند. پس اگر به طور خلاصه بخواهیم توضیح دهیم، شما می‌توانید در پنکیک سواپ توکن‌های BEP-20 را معامله کنید، یا نقدینگی اضافه کنید و پاداش کسب کنید. البته کارهای دیگری نیز با این صرافی غیرمتمرکز می‌توان انجام داد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. به عنوان مثال اگر BUSD و BNB را به استخر اضافه کنید، در ازای آن توکن‌های BUSD-BNB LP دریافت خواهید کرد.

چه کارهایی می‌توانید در PancakeSwap انجام دهید؟

قبل از اینکه به کاربردهای PancakeSwap بپردازیم، نحوه اتصال به این صرافی را برایتان توضیح می‌دهیم. اگر به pancakeswap.finance مراجعه کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از ویژگی‌ها غیرقابل دسترس هستند البته تا زمانی که روی اتصال کیف پول (Unlock Wallet) کلیک کنید. وقتی روی آن کلیک کنید با چند گزینه مواجه خواهید شد: متامسک، تراست ولت، WalletConnect ، کیف‌پول زنجیره بایننس و گزینه های دیگر. اما متامسک کیف پول اتریوم است پس چگونه می‌توان به آن در زنجیره BEP-20 متصل شد؟

معماری زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به گونه‌ای است که می‌توانید از MetaMask برای تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر BSC استفاده کنید. بعد از باز کردن کیف پول خود حالا می‌توانید از امکانات پنکیک سواپ استفاده کنید. همانطور که گفتیم پنکیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز برای تعویض توکن‌های BEP-20 است اما اینکار تنها کاربرد آن نیست. در ادامه به دیگر کاربردهای این پروتکل غیر متمرکز خواهیم پرداخت.

فارمینگ و استیکینگ

PancakeSwap این امکان را به شما می‌دهد که توکن حاکمیتی CAKE را فارم کنید. در فارمینگ، می‌توانید توکن‌های LP خود را واریز کرده و در فرآیندی قفل کنید و در ازای آن به شما توکن CAKE پاداش داده می‌شود. اما کدام توکن‌های LP را می‌توانید قفل کنید؟ لیست این توکن‌ها بسیار زیاد است، اما ما برای شما لیستی از محبوب‌ترین جفت ارزهای مورد استفاده را می‌آوریم

  • CAKE – BNB LP
  • BUSD – BNB LP
  • BETH – ETH LP
  • USDT – BUSD LP
  • USDC – BUSD LP
  • DAI – BUSD LP
  • LINK – BUSD LP
  • TWT – BNB LP

البته شما هنوز هم راه‌های بیشتری برای کسب درآمد در پنکیک سواپ دارید. با قرار دادن توکن Cake خود در استخرهای SYRUP می‌توانید حتی درآمد بیشتری کسب کنید. بنابراین شما برخی از وجوه خود را برای دریافت توکن‌های LP واریز کرده‌اید و از آنها برای تولید توکن CAKE استفاده کرده‌اید. و سپس، می‌توانید توکن خود را استیک کنید و از طریق استخرهای ویژه staking توکن‌های دیگری بدست آورید.

بزرگترین استخر SYRUP فقط برای توکن Cake است ، جایی که می‌توانید آن را استیک کنید تا Cake بیشتری کسب کنید! اما توکن‌های بیشتری نیز وجود دارد که می توانید با استیک کردن CAKE به دست بیاورید، برای آشنایی بیشتر با آنها صفحه استخر SYRUP را می‌توانید مشاهده کنید.

افزودن نقدینگی

اگر قبلا از یک بازار ساز خودکار استفاده کرده‌اید حتما می‌دانید که برای بدست آوردن توکن آن پروتکل باید نقدینگی وارد آن کنید.

برای اینکار در PancakeSwap در نوار کناری سمت چپ به تب Trade بروید و سپس روی Liquidity کلیک کنید ، Add Liquidity را بزنید و جفت توکن را که می‌خواهید واریز کنید انتخاب کنید.

بخش قرعه‌کشی

یکی دیگر از بخش‌های صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap بخش قرعه‌کشی یا لاتاری آن است. مدت زمان هر لاتاری 6 ساعت است و قیمت یک بلیط آن معادل با ۱۰ توکن Cake است که به شما یک ترکیب تصادفی چهار رقمی از اعداد بین 1 تا 14 می دهد، به عنوان مثال ۱۱-۸-۱۰-۳. برای برنده شدن جایزه اصلی (۵۰٪ از کل توکن‌ها داخل قرعه کشی)، شماره‌های بلیط شما باید با هر چهار شماره در موقعیت بلیط برنده مطابقت داشته باشد.

البته اگر ۲ عدد یا بیشتر از شماره شما با شماره اصلی مطابقت داشته باشد نیز از باقی جوایز آن بهره مند خواهید شد.

بخش NFT

در تب NFTهای این صرافی شما می‌توانید توکن ویژه را برنده شوید. اگر به عنوان برنده NFT انتخاب شدید، می‌توانید آن را با ارزش توکن Cake که نشان می‌دهد معامله کنید یا آن را در کیف پول خود به عنوان یک آیتم ویژه که ممکن است در آینده ارزش بیشتری پیدا کند، نگه دارید.

اما چگونه م‌توانید برنده شوید؟ تنها کاری که شما برای شانس برنده شدن باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و بعد از آن برندگان به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

IFO

عرضه اولیه فارمینگ (IFO) راهی برای بدست آوردن توکن‌های جدید با استفاده از قدرت yield farming برای کاربران است. در پنکیک سواپ می‌توانید این کار را با قرار دادن توکن‌های LP در یک استخر پشتیبانی شده که برای دسترسی به فروش توکن تازه راه اندازی شده است، انجام دهید.

می‌توانید IFO‌های فعلی فعال را در PancakeSwap در صفحه IFO بررسی کنید.

میزان کارمزد در پنکیک سواپ

مشابه سایر صرافی های غیرمتمرکز مانند Uniswap ، 1inch و SushiSwap ، کسانی که نقدینگی PancakeSwap را تأمین می‌کنند، توکن‌های LP دریافت می‌کنند و بخشی از کارمزدهای پلتفرم را نیز کسب می‌کنند. کارمزد ترید در پنکیک سواپ ۰.۲٪ است. که ۰.۱۷٪ به تأمین کنندگان نقدینگی و مابقی، یعنی ۰.۰۳٪ به صندوق پلتفرم برای استفاده در فرایند سوزاندن توکن‌ها، تعلق می‌گیرد.

آیا پنکیک سواپ ایمن است؟

پنکیک سواپ توسط CertiK حسابرسی شده است. اما این یعنی استفاده از آن کاملاً ایمن است؟ خیر. واریز وجوه در یک قرارداد هوشمند حتی برای پروژه‌های حسابرسی شده و بسیار معتبر همیشه دارای ریسک است. و امکان وجود باگ و مشکل در آن همیشه وجود دارد. پس به این نکته توجه کنید که هرگز بیش از میزانی که نمی‌توانید ریسک از دست دادن آن را قبول کنید وارد پروژه نکنید.

توکن Cake چیست؟

در سپتامبر سال ۲۰۲۰، توکن پنکیک سواپ (Cake) در زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی شد. CAKE یک توکن BEP-20 بومی زنجیره هوشمند بایننس است. توکن CAKE در سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار خوبی داشته است. کاربرد اصلی CAKE ایجاد انگیزه برای تأمین نقدینگی به سیستم عامل PancakeSwap است.

تعداد مشخصی برای توکن CAKE در نظر گرفته نشده است، به این معنی که Cake یک توکن تورمی است و به طور منظم سوزانده می‌شود تا عرضه آن کاهش یابد. توکن CAKE در حال حاضر در بایننس و PancakeSwap معامله می‌شود.

نحوه توزیع توکن Cake

شما می‌توانید با ارائه نقدینگی یا استیک کردن توکن‌های CAKE خود، توکن‌های CAKE را کسب کنید. نحوه تقسیم و مکانیسم توزیع CAKE به شرح زیر است:

پاداش در هر بلاک، ۲۵ توکن CAKE است (قبلا ۴۰ CAKE بوده و به ۲۵ CAKE کاهش یافته است.) بر اساس میزان روزانه که در حدود ۳۰ بلاک است، روزانه ۷۵۰‌هزار توکن CAKE تولید می‌شود. از این میزان ۶۰ درصد به فارمرها و ۴۰ درصد به هولدرهای آن اختصاص می‌یابد.

این نرخ‌ها ممکن است با پیشنهادات حکومتی داخل پلتفرم دوباره تغییر کنند.

چگونه می‌توان توکن CAKE را استیک کرد؟

برای استیک کردن توکن‌های CAKE ، ابتدا باید CAKE و مقداری BNB را به کیف پول پشتیبانی شده توسط PancakeSwap منتقل کنید. برای پرداخت کارمزدهای تراکنش باید مقداری BNB به آدرس BEP20 (زنجیره هوشمند بایننس) خود منتقل کنید. برای استیک کردن CAKE ، روی تب “staking” در PancakeSwap کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “unlock” کلیک کنید تا کیف پول خود را باز کنید. (اگر هنوز کیف پول خود را به این برنامه متصل نکرده‌اید)

بعد از آن توکن‌های خود را وارد صرافی می‌کنید و پس از آن می‌توانید آنها را برای استیکینگ استفاده کنید. کارمزد تراکنش‌ها نیز در مقایسه با اتریوم بسیار پایین‌تر است.

وضعیت کنونی توکن CAKE

قیمت توکن CAKE در زمان نگارش این مقاله 33 دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در حدود 1.3 میلیارد دلار است. در حال حاضر این رمز ارز در رتبه 26 بازار کریپتو از لحاظ حجم قرار دارد و حجم بازار آن نزدیک به 5 میلیارد دلار است. و در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ میلیون توکن CAKE در گردش است.

نتیجه‌گیری

مانند هر پروتکل دیفای دیگری، PancakeSwap نیز با خطرات ذاتی همراه است. با این حال، امنیتی که توسط زنجیره هوشمند بایننس ارائه می‌شود ، قلب و ذهن کاربران CeFi و DeFi را آرام می‌کند. پنکیک سواپ تمام کارایی Uniswap را بدون کارمزد اضافی در زنجیره هوشمند بایننس به ارمغان می‌آورد. کارمزدهای تراکنش با استفاده از توکن BNB پرداخت می‌شود ، اما این کارمزدها در مقایسه با پروتکل‌های دیفای مبتنی بر اتریوم، بسیار کم است.

PancakeSwap یکی از پروژه‌های موفق موجود در BSC است. با پیشرفت صنعت، انتظار می‌رود که شاهد تلاقی بیشتری بین DeFi و CeFi و پروژه‌های با کیفیت بالاتر باشیم. اما همیشه سعی کنید که در پروژه‌های جدید احتیاط لازم را داشته باشید و مقدار کمتری در آن سرمایه‌گذاری کنید. اگر شما نیز تا به حال از صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap استفاده کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟

دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه


تحلیل کاربران

صرافی پانکیک اسواپ

marwan

29/فروردین/1403

صرافی پنکیک سواپ، یکی از مهم‌ترین بازیگرهای این حوزه در چند سال اخیر بوده است. این پلتفرم غیرمتمرکز، روی زنجیره‌ی بایننس توسعه یافته با امکانات متعدد و ارزش کل قفل‌شده یا TVL نزدیک به ۹٫۸ میلیون دلاری خود، همواره در ردیف بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز جهان قرار داشته است.

1

پنکیک سواپ وتوکن کیک

زارع

06/اردیبهشت/1400

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است که برروی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده وتوکن کیک. که توکن اخصاصی این صرافی می باشد سا 2021 عملکرد موفقی داشته است هرچند تمام این توکن هابا چاش هاونوساناتی همراه هستند کاربردهای مناسبی برای کاربران نیز دارندوبرایمبادله رمزارزهادردسترس است تعویض توکن هایBEP-20استفاده می شود

50

صرافی غیرمتمرکز سواپ پنکیک وتوکنCAKE

hosein3648

07/اردیبهشت/1400

پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک صرافی غیر متمرکز (DEX) ارزهای دیجیتال است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است و از توکن BEP-20 کاربردی آن ٰCAKE پشتیبانی می‌کند. توکن CAKE یکی از چندین توکنی است که در پروتکل پنکیک سواپ استفاده می‌شود و برای مبادله رمزارزها در دسترس است. مشابه یونی‌سواپ، پنکیک سواپ یک بازار ساز اتوماتیک (AMM) و یک برنامه غیرمتمرکز (dApp) است که دارای استخرهای نقدینگی است که کاربران می‌توانند از طریق استیکینگ، وام‌دهی و yield farming در آن، سود کسب کنند. در این مقاله، ما قصد داریم پلتفرم PancakeSwap را به طور کامل معرفی کنیم. همچنین، می‌خواهیم نقش توکن CAKE در این سیستم عامل را بررسی کنیم. پنکیک سواپ چیست ؟ پنکیک سواپ یک صرافی غیر متمرکز رمز ارزها است که برای تعویض توکن‌های BEP-20 به کار گرفته می‌شود. اگر با Uniswap یا SushiSwap آشنا هستید، پس نحوه کار با پنکیک سواپ برای شما آسان خواهد بود زیرا تقریبا مدل کاری یکسانی دارند. صرافی PancakeSwap از اوردر بوک مانند صرافی‌های سنتی استفاده نمی‌کند. در عوض ، از یک مدل بازار ساز اتوماتیک (AMM) استفاده می‌کند که سفارشات خرید و فروش را مستقیماً با دیگران و در یک استخر نقدینگی مطابقت می‌دهد.

17

سواپ کیک

rohi5829

06/اردیبهشت/1400

کلا برنامه های خوبی عرضه میشوند ولی برای اونایی که تو ایران زندگی میکنند مثل خیلی از چیزهای دیگه فقط دیدن و حسرت خوردنش میمونه وسلام

23

صرافی_رمز ارز

darabi

07/اردیبهشت/1400

این صرافی غیر متمرکز با ارائه خدمات و دسترسی های بیشتر وبهتر به کاربران در جهت درآمد زایی میتواند در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی را بدست آورد.

26

صرافی پنکیک

aliansari

06/اردیبهشت/1400

این صرافی توکن مخصوص خود را ارایه میدهد تا از نقدینگی و استخر نقدینکی برای تبادل ارزهای دیجیتال استفاده شود. امنیت این صرافی هم مانند دیگر صرافی ها غیر قابل نفوذ نیست.

44

صرافی فقط غیر متمرکز

hassanmohammadi

06/اردیبهشت/1400

متمرکز یعنی هر وقت دلشون خواست میتونند به حسابت دسترسی داشته باشند( مثل بانک‌ها )، غیرمتمرکز یعنی کسی نمیتونه به حسابت دست درازی کنه واین خوبه, فقط ایمنی صددرصد باشه نورالانور میشه

33

کیک بخرید خوشمزست ههههه

naser175

06/اردیبهشت/1400

اتفاقا امروز من هم میخواستم در مورد خرید این کیک به شما دوستان جان رهنمودهایی داشته باشم که خب مقاله خبری به خوبی براتون توضیح داده ساز و کارش شبیه بی ان بی بایننسه و همون راه رو خواهد رفت سال دیگه رو پونصد دلار و بالاتره

41

وضعیت کنونی توکن

Amirhoosinja

06/اردیبهشت/1400

قیمت تو کن در زمان نگارش در این مقاله ۳۳ دلار است و حجم معاملات آن در حدود ۱.۳ میلیارد دلار است در حال حاضر این رمز ارز در رتبه ۲۶ بازار کریپتو از لحاظ حجم قرار دارد و حجم بازار آن نزدیک به ۵ میلیارد دلار است و در حال حاضر نزدیک به ۱۲۰ میلیون تومان در گردش است

20

این می تونه برای آینده مناسب باشه

Shf_255

06/اردیبهشت/1400

برای نگه داری این توکن داخل آینده عالیه، انگار اخبار بسیار خوبی در پیش داره، حتما هولدش کنید برای بلند مدت

23

صرافی پنکیک سواپ

aghaeih

06/اردیبهشت/1400

صرافی پنکیک سواپ چندین ویژگی منحصر بفرد دارد که تا حدودی فرایند درون شبکه ای و زنجیره ی آن متمایز تر از بقیه ی پلتفرم هاست. پنکیک یک صرافی غیر متمرکز است ، و از توکن کیک پشتیبانی می کند. آن و جهت مبادله رمز ارزها در دسترس است و دارای استخرهای نقدینگی ، بازار ساز اتوماتیک، وام دهی و یلد فارمینگ است. مدل کار این صرافی به غیر از چند مورد با یونی سواپ و سوشی سواپ یکسان است. سفارش به طور مستقیم با معامله گران در ارتباط است. کاربران کارمزد های معاملات و پاداش را به دست می آورند. و در بستر آن نقدینگی به سهولت به دست می اید، و بخشی جهت قرعه کشی دارد، مهمتر اینکه بستری برای عرضه ان اف تی ها رو داراست، که کارمزد نسبتا معقول و کم دارد، و دارای بخش های ایمنی فوق العاده ای است و خیال تریدرها رو می تونه از این بابت راحت کنه و در نهایت می توان با این شبکه بلاک چین توکن کیک رو استیک کرد.

43

صرافی غیرمتمرکز

ahoraasmaeili

06/اردیبهشت/1400

پنگیک سواپیک صرافی ارزهای دیجیتال است البته باینس وتوکن پشتیبانی میکنه که یک منبه سرمایه گذاری وخرید فروش است که با خریدوفروش پاش به شما میده البته اگه از ارزهای دیگه پشتیبانی کنه خوب میشد

21

پنکیک سواپ

minister

06/اردیبهشت/1400

هرچند پنکیک سواپ دارای حجم معاملاتی بالای یک میلیارد دلار است ولی از لحاظ حجم بازار و محبوبیت با یونی سواپ فاصله زیادی دارد و یونی به مراتب محبوبتر و پرطرفدارتر از پنکیک سواپ است.

35

خوب است

haniyehd

06/اردیبهشت/1400

ممنون از شما کیونگرام برنامه خوبی است ممنون از شما کیونگرام برنامه خوبی است ممنون از شما کیونگرام برنامه ریزی خوبی کرده است

21

توکن های غیر معمول

نوید

07/اردیبهشت/1400

ارزها و توکن هایی رو میبینیم که بییار نوستالژیک و خاص و غیر معمول هستند که باعث میشن یه سری افرادی رو جذب کنند

17

پنکیک

علیرضادوست

17/اسفند/1401

تحليل تکنيکال اصولا براي پيش بيني در کوتاه مدت مورد استفاده قرار مي گيرد و براي بلند مدت نتيجه قابل اطميناني ارائه نمي دهد از اين رو اين تحليل بيشتر مورد استفاده افرادي است که قصد سرمايه گذاري هاي کوتاه مدت و نوسان گيري در بازار ارز ديجيتال را دارند .

1

غیر ایمنی صرافی ها

[email protected]

06/اردیبهشت/1400

با وجود تراکنشهای مالی گسترده در صرافی های ارز دیجیتال هنوز به ضمانت ایمنی صددرصد نرسیدن که همواره دغدغه اصلی سرمایه گذاران است و این موضوع نقطه ضعف بزرگی به حساب میاد.

43

پنکیک سواپ

Mmrjavad

06/اردیبهشت/1400

کاکی کار درستی میکنه که پشتیبانی میکنه.باید همین حور به روندش ادامه بده تا خودشو بکشه بالا و موفق بشه

21

صرافی غير متمرکز

mohd askari

06/اردیبهشت/1400

صرافی‌ها نقش حیاتی در بازار ارزهای دیجیتال دارند و به‌عنوان مترادفی برای همین بازارها شناخته می‌شوند. اما مشهورترین صرافی‌هایی که ما می‌شناسیم، برخلاف ذات غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، به‌شدت متمرکز هستند. سیستم‌های معاملاتی متمرکز می‌توانند به دارایی‌های کاربران دسترسی کامل داشته باشند، در روند معاملات دخالت کرده و حساب هر کاربری را که بخواهند مسدود کنند. تنها راه‌حل ممکن برای این مسائل صرافی‌های غیرمتمرکز هستند. طی چند ماه گذشته، توسعه و ایجاد صرافی‌های غیرمتمرکز رونق گرفته است و شاهد ظهور تعداد زیادی از آنها هستیم. در این مقاله ابتدا مفهوم صرافی‌ غیرمتمرکز و جنبه‌های مختلف آن را توضیح می‌دهیم و سپس با ۸ صرافی غیرمتمرکز برتر آشنا خواهید شد

36

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.