coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,669 $

3,966,578,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,108 $

193,609,710 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

585.2 $

36,460,452 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

145.64 $

9,073,372 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

0.5288 $

32,944 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

3,107 $

193,538,688 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7%

0.1611 $

10,037 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1%

5.68 $

353,864 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت دوج کوین به رکورد جدیدی رسید؛ آیا دوج به یک رمزارز معتبر تبدیل شده؟

14/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
قیمت دوج کوین به رکورد جدیدی رسید؛ آیا دوج به یک رمزارز معتبر تبدیل شده؟
Doge
ATH
تحلیل
ایلان ماسک
11996
3 دقیقه

پس از آنکه پلتفرم eToro دوج کوین را برای ۲۰ میلیون کاربر خود فهرست کرد، طرفداران این ارز دیجیتال، قیمت آن را به رکورد جدیدی رساندند.

قیمت دوج کوین امروز به رکورد ۰.۴۴ دلار رسید و معامله‌گران این ارز دیجیتال آماده حضور ایلان ماسک “پدر دوج” در برنامه Saturday Night Live (SNL) می‌شوند. صرافی eToro نیز دوج کوین را فهرست کرده است تا به ۲۰ میلیون کاربر خود، دسترسی به این ارز دیجیتال را امکان‌پذیر سازد.

پلتفرم eToro در اطلاعیه خود بیان کرده است:

درخواست شما را شنیدیم. کوین محبوب کاربران اکنون در پلتفرم معاملاتی eToro موجود است. عملکرد چشمگیر دوج کوین و تقاضای بازار بدان معنا است که این ارز دیجیتال را نباید دست‌کم گرفت.

موفقیت دوج کوین

قیمت دوج کوین طی ۷ روز گذشته بیش از ۶۴ درصد افزایش یافته و امروز به رکورد ۰.۴۴ دلار رسیده است. دوج کوین پس از افزایش بیش از ۵۰۰۰ درصدی در سال ۲۰۲۱، اکنون ارزش بازار بیش از ۵۶ میلیارد دلاری دارد و رتبه پنجم ارزهای دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

قیمت دوج کوین در تاریخ ۲۳ آوریل و در “روز دوج کوین” به کمتر از ۰.۲۰ دلار کاهش یافت. هرچند، دوج کوین پس از صحبت‌های مارک کیوبان و در آستانه حضور ایلان ماسک در برنامه SNL، به روند صعودی بازگشت.

ایلان ماسک قبل از حضور در برنامه SNL از دنبال کنندگان توییتر خود پرسید که آیا ایده طنز و خوبی برای این برنامه کمدی دارند یا خیر. طرفداران دوج کوین از فرصت استفاده کرده و درخواست کردند که وی به معرفی و تبلیغ دوج کوین بپردازد و او را پدر دوج کوین نامیدند.

دوج کوین یکی از موضوعات مورد علاقه ایلان ماسک بوده است و توییت‌های او دائما منجر به نوسان بازار و افزایش قیمت دوج کوین شده است.

معامله‌گران دوج کوین انتظار دارند که حضور ایلان ماسک در برنامه SNL مجددا منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال شود. هرچند بعید است که ماسک به تبلیغ هیچکدام از کسب‌وکارهای خود بپردازد زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این اقدام را نقض قوانین خود می‌داند.

قانونی سازی دوج کوين

هفته گذشته، مارک کیوبان (Mark Cuban) مالک تیم دالاس ماوریکز در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره دوج کوین صحبت کرده بود. این سرمایه‌گذار میلیاردر گفت که دوج کوین شاید مطمئن‌ترین نوع سرمایه‌گذاری نباشد تا اما سرمایه‌گذاری در آن بهتر از خرید بلیت بخت آزمایی است.

اگرچه مارک کیوبان در این برنامه تلویزیونی تایید کرده است که دوج کوین هنوز یک دارایی احتکاری است، اما بعداً توییت کرد که با رشد کاربردهای این ارز دیجیتال، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

کیوبان در این خصوص گفت:

تا زمانی که شرکت‌های بیشتری از دوج کوین در محصولات و خدمات خود استفاده کنند، این ارز دیجیتال می‌تواند مفید واقع شود زیرا ممکن است ارزش خرید بهتری نسبت به دلارهای موجود در حساب بانکی شما باشد. با افزایش و کاهش نرخ سود بانک‌ها، ارزش دوج کوین نیز تغییر می‌کند. بله، این جوک اکنون قانونی شده است.

در همین خصوص، کیوبان افزود که نرخ تورم سالانه دوج کوین، ۵ میلیارد کوین است. این موضوع بدان معنا است که این ارز دیجیتال باید کاربردهای مهمی به دست آورد تا قیمت آن به روند صعودی خود ادامه دهد.

اگرچه سلبریتی‌های مختلفی به حمایت از دوج کوین پرداخته‌اند، اما کیوبان برای قانونی سازی آن تلاش زیادی انجام داده است.

مارک کیوبان اخیرا گزارش داده است که فروشگاه تیم بسکتبال او از ماه مارس که دوج کوین را پذیرفته است، به ارزش بیش از ۱۲۲,۰۰۰ توکن DOGE آیتم مختلف فروخته است. کیوبان افزود که به هودل کردن دوج ادامه می‌دهد و هرگز آن را نخواهد فروخت.

در حال حاضر قیمت دوج کوین تقریبا یک سنت با رکورد ۰.۴۳ دلاری خود فاصله دارد. قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۱۵ درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت ۶۵۸۰ درصدی دوج کوین از ابتدای سال تاکنون باعث شده است که به دارایی مهمی برای حضور در پورتفولیوی سرمایه‌گذاری تبدیل شود. اگرچه موفقیت دوج کوین با موشکافی‌ها و سختگیری‌های مختلفی مواجه شده است، اما این ارز دیجیتال تحت تاثیر این موضوع قرار نگرفته است.

مارک کیوبان در صحبت‌های خود گفته بود:

دوج کوین فقط هنگامی موثر خواهد بود که کاربردهای مختلفی کسب کند و کاربران از آن برای اهداف مختلف بهره ببرند. تا زمانی که بتوانید دوج کوین را خرج کنید، با توجه به نرخ تورم سالانه ۵ میلیارد توکنی آن، می‌توان شاهد رشد قیمت آن باشیم. این شرایط برای تمام ارزها صادق است.

در مقابل، بسیاری از مخالفان دوج کوین هم‌چنان معتقدند که این ارز دیجیتال چیزی به غیر از یک شوخی اینترنتی و حباب نیست. طبق گفته این اشخاص، حباب دوج کوین به زودی می‌ترکد. سوال اصلی این است که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!


تحلیل کاربران

تارگت دوج 5 و ده دلار

naser175

14/اردیبهشت/1400

چند سال پیش عده زیادی از دوستان دوج باز بودن که دوج کوین رو حتی در قیمتهای ده تک تومن هم خریده بودن و مقدار زیادی رو در سایتهای دوج ماینر استفاده میکردن و معتقد بودن روزی دوج به یک دلار میرسه و اونها که بعضیاشون میلیونها دوج داشتن ثروتمند میشن شاید اون موقع کسی فکرش رو نمیکرد که در کمتر از یک دهه رویای اونها به واقعیت بپیونده اما امروز این اتفاق افتاده و دوج نزدیک به یک دلاره و طبق بررسی که کردم تارگتهای 5 و ده دلاری رو هم در سر داره فکر کنم این بخش از اطلاعاتتون که میگه دوج نامحدوده اشتباه بوده وگرنه به هیچ وجه این رشد رو نداشت چون چیزی که تعداد نامحدود باشه دیگه این قیمتا نیست شاید سال دیگه بشه با یه دوج یه خودرو تهیه کرد ههههه

57

دوج کوین _رشد

darabi

14/اردیبهشت/1400

رمزارز دوج کوین رشد خود را مدیون تبلیغات گسترده افراد تاثیر گذاری چون ماسک هست . اما اینکه این رشد پایدار باشد بسته به کاربردی بودن بیشتر آن برای کاربران است‌

54

دوج کوین و کمک ایلان ماسک

Farjad2021

15/اردیبهشت/1400

دوج کوین به زودی با حمایت های ایلان ماسک به رشد خود ادامه خواهد داد و حباب این ارز به دست ایلان ماسک خواهد ترکید و تا زمانی که ایلان ماسک به سود مد نظر خودش نرسیده دوج رشد خواهد کرد. در آینده همه باید منتظر حمایت های ایلان ماسک از ارزهای دیگر که هیچ نام و نشانی از آنها نیست باید باشند، روش کسب سود ایلان ماسک در دستان سرمایه داران خرد است و با حمایت از ارزهای معمولی و قیمت پایین سعی دارد افراد زیادی در جهان را به سوی کسب سود ارز این راه جذب کند و در این راه میشه گفت تا حدودی موفق شده و به این کار خود ادامه خواهد داد.

25

دوج کوین

09351285593

14/اردیبهشت/1400

با سلام با در نظر گرفتن قیمتهاییکه در حال حاضر در همه ارزها قرار گرفته ارز دوج کوین یکی از بهترین ارزهایی است که هم قیمت مناسب دارد و هم رشد بهتری داشه است با تشکر ...

1

دوج کوین

aliansari

14/اردیبهشت/1400

با پیشرفت اخیر دوج کوین و حمایت ثروتمندترین مرد دنیا شاهد افزایش روزافزون قیمت دوج هستیم. به احتمال زیاد دوج در اینده تبدیل به ارز بسیار مهم خواهد شد.

72

رکورد دوج کوین

aghaeih

14/اردیبهشت/1400

باور دوج کوین شوخی شوخی جدی شد. پس از توییت های آقای ماسک و حمایت یک شرکت مواد غذایی ایالت متحده از دوج کوین و استفاده یی تورو و فهرست شدن بیست میلیون کاربر ، دوج توانست به رکورد جدیدی دست پیدا کند. حضور ایلان ماسک مهر تاییدی بر این رکورد زد چرا که واقعا دارای محبوبیت خاصی شده و آنهایی که به دوج باور نداشتند الان می توانند به این حرکت های ابزاری ایمان داشته باشند.هر کسی که درباره ی اقتصاد و امور مالی و تجاری صاحب نظر هستند ، به نوعی رغبت خود را اگرچه با صحبت های منفی به آن متذکر می شوند و به تشویق نیز منجر می شود ، باز آنها وسعت افزایش قیمت دوج کوین را بیشتر و پیشتر در آینده های دور و نزدیک انتظار دادند.

64

دوج کوین

amirokpgs

14/اردیبهشت/1400

دوج با این همه حمایت و عرضه و تقاضا مطمعی به یک ارز دوج خیلیا رو یاد حرکات چندین سال بیت آخر می داره

0

تبلیغات گسترده

4848571812

14/اردیبهشت/1400

با تبلیغات گسترده تونستن اکثرا رو جلب کنن و تو این راه موفق هم بودن و بنظرم هم خوبه ومناسبه و ضرری نداره

1

دوم کویین

bshar

14/اردیبهشت/1400

اینکه دوج از یک شوخی شروع شد و الان به یک ارز محبوب تبدیل شده نشان از اینه که هیچ چیزی رو دست کم نگیریم وهر چیز بی ارزش ومفت روزی با ارزش خواد شد

1

دوج

ماشاالله

14/اردیبهشت/1400

ایلانماسک خوب حمایت میکند ایول داره خدایش امیدوارم ۸۰ دلار بره من که دوج ندارم ولی دوست دارم رشد کنه

1

دوج کوین

amirokpgs

14/اردیبهشت/1400

دوج با این همه حمایت و عرضه و تقاضا مطمعی به یک ارز دوج خیلیا رو یاد حرکات چندین سال بیت آخر می داره

0

عجاب برانگیز

drmansoor

14/اردیبهشت/1400

دوج در نهایت جایگاه خود را بعنوان ارز طرفدار محیط زیست و فعالیتهای انسان دوستانه در آینده بیشتر پیدا خواهد کرد

0

دوج

Dr.Dani

14/اردیبهشت/1400

دوج همینجوری که داره حال میده یهو سقوط میکنه. ایلان ماسک سود خودش رو بکنه هروقت میخواد سود کنه توئیت میزاره

0

رشد دوج کوین

[email protected].

15/اردیبهشت/1400

با پشتیبانی ایلان ماسک دوج رشد خوبی داشته واین حباب رامیشکند وقیمت بالای میرسد تازمانی که ایلاماسک سودخوبی ببرد بعداز ان باید منتظر رمز ارز ناشناخته دیگه باشیم که ایلان ماسک دران دخالت کنه

1

دوج کوین جوان

abolfazl6471

14/اردیبهشت/1400

دوج کوین بااین پیشرفت جای واسه امیدواری هست چون بیت کوین نیز روزی زیر یک دلار بود وبه امید روزهای بهتر

1

رکورد جدید

alibit041

14/اردیبهشت/1400

تا الان حدود ۵۰ درصد رشد توی یک روز. تبریک به همه کسانی که در سبد سرمایه گذاری شون دوج کوین دارن. دل سرمایه گذاراش رو شاد کرد.

3

دوج کوین.

mohamadi88

14/اردیبهشت/1400

با پیشرفت اخیر دوج کوین و حمایت ثروتمندترین مرد دنیا شاهد افزایش روز افزون قیمت دوج هستیم به احتمال زیاد در آینده تبدیل به ارز بیسیار مهم خواهد شد.

27

Ali/sati

Ali/sati

14/اردیبهشت/1400

الان دوج کویین داره رکود میزنه و رکورد جدیدی ثبت می‌کنه ولی در آخر بیت کویین جلو میزنه و آن کسایی‌ ک سرمایه گذارشون رو در بیت کویین انجام میدهند سود زیادی خواند کرد

1

دوج کوین

ailamanpoor

15/اردیبهشت/1400

به نظر من دوج کوین هنوز جای بالا رفتن دارد و ارز خوبی هست برای سرمایه گذاری . ولی هنوز سرمایه گزاری کوتاه مدت بحساب میاد پس باید حواسمون جمع باشه.

1

دوج کوین

abolfazl_v13

14/اردیبهشت/1400

با افزایش روزافزون قیمت دوج کوین به گفته بزرگان تحلیل گر قیمت یک دلار را نسبت به دوج کوین خواهیم دید ، با قدرت دوج بخریم به نظر من ،

0

حمایت های همه جانبه از دوج

hassanmohammadi

14/اردیبهشت/1400

کاربرانی که دنبال کننده توییت های ماسک هستند متقاعد به حمایت همه جانبه از دوج کوین می‌شوند، دوج کوین استارت مهم شدن دربین ارزهای دیجیتال را زده

52

تحلیل دوج کوین

[email protected]

14/اردیبهشت/1400

دوج کوین درحالی سیرصعودی را دارد که بیشترارزها درحال ریزش هستند وبا توجه به اینکه آدمها وشرکتهای معتبری از دوج صحبت کردند وتبلیغ میکنند متل ایلان ماسک بدون شک آینده خوبی درانتظار دوج کوین هست

0

دوج

mdhdi

15/اردیبهشت/1400

یک زمانی کس از ارز دیحیتال و دوج خبری نداشت الان که قیمتها رو به پیشرفته بخاطر اینکه همه درخواست خرید دارن و روز به روز که درخواستها بالا برود دوج افزایش پیدا خواهد کرد بهترین سرمایه گذاری کنونی خرید و فروش دوج هاست

1

دوج کوین باجذب سرمایه گذاران بیشتر

زارع

14/اردیبهشت/1400

درپی توییت های ایلان ماسک وفهرست این ارزدیجیتال دربعضی ازصرافی هاباافزایش قیمت مواجه ومیلیونها کاربرنیز دنبال کننده توییت های ماسک شدند این ارزبانوعی شوخی واردبازارشدودرمدت کوتاهی توانست جایگاه خودرادرجدول ارزهای دیجیتال به اوج وقیمتش هم به اوج برسد

62

ارزها

hadisef

14/اردیبهشت/1400

قبلا ترون و ریپل بود؛ الان دوج رو حمایت کردن، دوروز دیگه ارزهایی مثل اترون و فری کوین و غیره. البته الان فری قیمت خورده و خیلیا دارن اترون جمع میکنن فقط خداکنه قیمت بخوره.

0

معتبر شدن

نوید

15/اردیبهشت/1400

آیا معتبر بودن یا معتبر شدن به غیر از این است که دارندگان آن ارز دیجیتال به فکر رشد قیمتش باشند.......

14

دوج کوین

amirht905

14/اردیبهشت/1400

در حال حاظر بهترین ارز برای سرمایه گزاری هست و آینده روشنی دارد اگر میخواهید بیشترین سود رو در کمترین زمان بدست بیارید پیشنهاد من سرمایه گزاری رو همین ارز هست

0

دوج کوین

Amirali20

14/اردیبهشت/1400

دوج با این همه حمایت و عرضه وتقاضا مطمئنا به یک ارز با ثبات تبدیل خواهد شد.حرکات این روزای دوج خیلیا رو یاد حرکات چندین ساله بیت و اتر میندازه

87

دوج کوین

aydanramazani

14/اردیبهشت/1400

دوج با این همه طرف دار میتونه یک ارز معتبر که پشتوانه ای مثل ایلان ماسک داره تبدیل بشه و تو بازار رمز ارزها واسه خودش جا پیدا کنه

1

عجاب برانگیز

drmansoor

14/اردیبهشت/1400

دوج در نهایت جایگاه خود را بعنوان ارز طرفدار محیط زیست و فعالیتهای انسان دوستانه در آینده بیشتر پیدا خواهد کرد

0

دوج کوین

n2017kar

14/اردیبهشت/1400

اگر تا سال پیش از کارشناسان و افراد باتجربه حوزه ارزهای دیجیتال می‌پرسیدید آیا روی دوج کوین سرمایه‌گذاری کنیم یا نه، به شما می‌خندیدند و می‌گفتند سرمایه خود را دور نریزید، چون این پروژه آینده‌ای ندارد. امروز اما یک سرمایه‌گذار دوج کوین با لبخندی مملو از حس پیروزی از بالا به این افراد نگاه می‌کند. این بار رستگاری نه فقط برای نهنگ‌ها، بلکه برای میگوها و پلانکتون‌ها هم بود؛ قیمت دوج کوین واقعاً در یک سال ۷,۰۰۰٪ رشد کرد. سرمایه‌گذاران کوچک دوج کوین بی‌شمار هستند. چه بسیار افرادی که قیمت پایین این ارز را دیدند و بدون توجه به موارد بنیادین پروژه مانند تعداد واحدهای در گردش و برنامه‌های آینده آن، با خود گفتند: «اگر قیمتش یک دلار بشه،‌ زندگیمو زیر و رو می‌کنه.»

0

دوج کوین

saharmmm

14/اردیبهشت/1400

دوج ابتدای راه برای رسیدن به اهداف بالاست.پس تا دیر نشده دوج را دریابید. به مقاومت رسیده رد کنه حله.پس فقط فقط صبر

0

ایلان ماسک

masoodmsd

15/اردیبهشت/1400

ایلان ماسک تاکنون ازطریق انتشار توییت چندین‌بار قیمت دوج کوین را تغییر داده است؛ اتفاقی که آن را در بیت کوین نیز شاهد بوده‌ایم.

1

دوج کوین

09192110430

14/اردیبهشت/1400

خوب میدونید که دوج کوین یه رمز ارز دیجیتال نیست فقط یک شتکوین ایت ولی به قول ایلان ماسک یه شوجی دیجیتال ایت که پسرش بزرکترین هولد دوج را دارد و تبدیل به پنجمین سود ده در ۲۰۲۱ شده است

34

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.