coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

66,786 $

3,840,195,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,109 $

178,743,350 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,557 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

577.5 $

33,204,525 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

171.97 $

9,888,275 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

3,106 $

178,580,050 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

0.5216 $

29,992 تومان

XRP

XRP

xrp

4.1%

6.43 $

369,725 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

2.3%

0.1521 $

8,746 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

حاشیه‌های بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / بانکی‌ها و فولادی‌ها شاخص را مثبت کردند

15/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
حاشیه‌های بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / بانکی‌ها و فولادی‌ها شاخص را مثبت کردند
بورس
اخبار داخلی
بازار ایران
شاخص کل
2654
2 دقیقه

بازار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با روندی مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت شاخص کل با رشد ۵ هزار واحدی به یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد رسید. بسیاری از شاخص‌سازان امروز با صعود همراه شدند.

بازار سرمایه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رشد نسبتا خوبی مواجه شد. شاخص کل با رشد ۵ هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۷۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۷۷واحد منفی در محدوده ۴۲۲ هزار و ۸۴۸ واحد به کار خود پایان داد. ارزش معاملات امروز به ۳۱۶۰ میلیارد تومان رسید. حجم معاملات با تعداد معاملات ۳۵۳ هزار و ۶۶۳ به ۴ میلیارد برگه سهم رسید.

امروز تاثیر‍‌گذارترین نمادها بر شاخص «فملی»،«وپاسار» و «فولاد» با تاثیر مثبت و نمادهای «شپنا»، «رمپنا» و «شتران» با بیشترین تاثیر منفی بودند. پرتراکنش‌ترین نمادها هم«فملی»،«خودرو» و «وبملت» بودند.

شاخص‌سازان صنعت امروز گروه‌های بانکی، فلزات اساسی و خودرویی‌‍‌ها بودند و بیشترین تقاضا را نمادهای «سیتا»،«پارند» و «سپاس» داشتند و در نهایت بیشترین معاملات در نمادهای «خودرو»،«وبملت» و «خساپا» اتفاق افتاد.

امروز کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کرده بودند نمادهای بانکی، پتروشیمی از وضعیت خوبی برخوردار باشند و روند مثبتی را بگذرانند. همچنین پیش‌بینی می‌شود شاخص در هفته آینده هم مثبت و متعادل باشد.

صندوق‌های دولتی امروز را مثبت سپری کردند. دارایکم امروز با قیمت ۱۳ هزار ۷۹۹ تومان و نسبت به آخرین روز معاملاتی ۲٫۲۳ درصد رشد قیمتی داشته است.

صندوق پالایش یکم هم امروز رشد ۲٫۹۵ درصدی داشت و با قیمت ۷ هزار و ۸۴ تومان به پایان رسید.

منبع:

تجارت نیوز


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

مالیات بر عایدی سرمایه در انتظار رمزارزها!

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

صدور مجوز استخراج رمزارز با تصویب دولت از سر گرفته شد

نسخه کامل سند ریال دیجیتال منتشر شد

نسخه کامل سند ریال دیجیتال منتشر شد

توضیح رییس کل بانک مرکزی درخصوص خرید و فروش ارزدیجیتال

توضیح رییس کل بانک مرکزی درخصوص خرید و فروش ارزدیجیتال


تحلیل کاربران

بورس ایران

naranj61

19/اردیبهشت/1400

بورس ایران چهره نمادین داره،رشد فولاد و خودرو بسیار صعودیه و سهامشون برعکس ظاهر میشه، هیچکدوم به هم ربط ندارن،آدم بره پولو بده آهن و فلزات بهتره البته اینجا سرزمین فرصتهاس،فقط فلش عکس سیاستهای کشور عزیزمون

4

بورس

09192110430

15/اردیبهشت/1400

بورس دستوری و هیجانی ايران که ادعا حمایت از تولید و شرکتهای دانش بنیان را دارد با مویزی سرد و با خرمائی گرم میشود در ثانی با این همه پولی که از بورس خارج شده و حقوقی ها بیشتر ارهمه و رمز ارز خریداری کردند آینده ای مبهم در انتظار بورس ماست

18

پایان هفته سبزپوش

ahmad202z

15/اردیبهشت/1400

بورس آخر هفته را سبز پوش به پایان رساند که خوب بود. الان به خاطر اوضاع کرونا و کسادی اقتصادی حاصل از آن ، بورس در اکثر کشورها با رکود نسبی همراه شده حالا در برخی کشورها بیشتر و در برخی کشورها کمتر. با این وجود بورس در کشور ما در کل رشد خوبی داشته، در خرداد ۹۷ شاخص بورس ۷۶ هزار واحد بوده در حالی که هم اکنون و در کمتر از ۳ سال شاخص به عدد یک میلیون و دویست هزار واحد رسیده یعنی رشدی ۱۵ برابری آن هم در کمتر از سه سال. البته شاخص در مرداد ۹۹ به دو میلیون و صد هزار واحد هم رسید که عده ای تکنیکال که سودهای کلانی کرده بودند (بیش از ۲۰ برابر) سهم را رها کردند و شاخص را ریختند و وارد ریزش شارپی شدیم که این کار آنها از نظر اصول بورسی (در تمام دنیا) اشکال ندارد ولی اگر واقعا به فکر رونق شرکت ها بودند نباید چنین کاری می کردند. برادران، در حال حاضر قوانین خوبی برای رونق بورس تصویب شده ولی این قوانین به ایثار شما حقیقی ها بستگی داره یعنی رها کردن صف های فروش و کمی طولانی کردن نگاه خود به بورس (سهام داری واقعی) تا در پایان سال ۱۴۰۰ همه از بورس نفع ببرند.

30

امروز پانزدهم

نوید

15/اردیبهشت/1400

امروز پانزدهم اردیبهشت است که من دارم این تحلیل رو مینویسم نه پنجم.امیدوارم بورس اونقدری رشد کنه که ... حداقل با سود صفر بتونن لفت بدن

25

بورس ایران

58573210

15/اردیبهشت/1400

بورس در چند سال اخیر علی الخصوص در سالهای ۹۸ و۹۹ خوب بود چون خودشان بودن بعد از اینکه مردم اومدن یک سال هست که روند صعودی هنوز نگرفته به خودش خدا به داد بورس و سهامداران برسه

6

شاخص سازها

darabi

15/اردیبهشت/1400

شاخص در محدوده ای هست که منتظر یک رنج خوب و قویه . تمام سهم ها در کف قیمت هستن .رنجهای مثبت و پر حجم سهمهای لیدر میتونه تاثیر گذار باشه.

27

بورس

mojtaba1093

15/اردیبهشت/1400

چه فایده داره وقتی بعد از سقوط آزاد به دره بخوای بری بالای یک تکه سنگ و اسمشو موفقیت بزاری؟ بورس از اولویت مردم خارج شده و کم کم سرمایه ها به طرف ارز دیجیتال سرازیر میشه.

4

بورس ایران امروز روز نسبتا مثبتی داشت

زارع

15/اردیبهشت/1400

بورس ایران امروز نمادهای بانکی وفولادی هارشد مثبتی راسپری کردند اگر این رشدها موقتی نباشد وروند مثبتی را بورس مدت دارباشد شاید اعتماد سهام داران دوباره به بورس برگردد

23

سرمایه گزاری در بورس

[email protected]

15/اردیبهشت/1400

سرمایه گزاری در بورس خوبه ولی خیلی پر خطر ه من شخصن این کارو نمی کنم اگر میخواید در بورس سرمایه بگزارید تحقیق های بسیاری کنید

4

صعود بسیاری از شاخص ها

aliansari

15/اردیبهشت/1400

امروز بانکی ها و فولادی ها مثبت شدند و شاخص ها هم مثبت شدند عزیزانی که سرمایه کذار بازار بورس هستند بالاخره نفس راختی میکشند. برای تمام عزیزان ارزوی موفقیت دارم.

33

مقصران اصلی نشسته در تاریکی

zahra.abd

15/اردیبهشت/1400

چطور سیاست‌گذاران امکان بررسی و محاسبه پولی را که وارد بازار رمز ارزها شده، دارند؛ ولی توان بررسی و شفاف‌سازی در مورد اینکه در روزهای اوج شاخص بورس، نقدینگی توسط چه کدهایی از این بازار خارج شد را ندارند؟ چرا هرگز نپرسیدیم چطور جهش‌های چند صددرصدی قیمت‌ها در بازارهای موازی هیچ‌وقت اعتراضی به دنبال نداشته، ولی رشد بازار سرمایه آماج انتقادات قرار گرفت؟ پراید ۷ میلیونی به بالای ۱۰۰ میلیون تومان رسید و کسی اظهار نگرانی نکرد و رشد قیمت‌ها را به افزایش بهای تمام‌شده گره زدند؛ اما رشد سهام کارخانه‌ها عظیمی که بعید است تا سال‌ها بعد، امکان احداث مشابه آن را داشته باشیم، مورد هجمه منتقدان قرار گرفت! مادامی‌که مقصران و متخطیان بازار سرمایه، معرفی نشوند، همین شرایط ادامه دارد و معجزه‌ای در کار نخواهد بود. همان‌ها که در اوج شاخص اقدام به فروش کردند، احتمالاً در کمین نشسته‌اند تا در پایین‌ترین قیمت ممکن، سهم‌ها را درو کنند!

30

شاخص سازها

amir0972

16/اردیبهشت/1400

اگر خدا بخواهد پالایشی ی تکونی بخودش دادهانشالله که هفته خوبی پشت سر بذاریم پس ی امیدی هست به هفته بعد

4

بورس

aydanramazani

15/اردیبهشت/1400

این سبز شدن ها سودی برا ملت نداره کاش پولی که دولت از بورس خارج کرد برمیگشت به بورس تا بازار بورس ایران هم یه اطمینان خاطر بوجود میاورد و جلو ضرر مردم گرفته میشد

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.