coingram
کوینگرام

معرفی شبکه Exeedme و توکن XED؛ بستر درآمدزایی برای گیمرها

15/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
معرفی شبکه Exeedme و توکن XED؛ بستر درآمدزایی برای گیمرها
XED
Game
معرفی
آموزش
5541
زمان مطالعه: 6 دقیقه

شبکه Exeedme با توکن بومی xed پلتفرم گیمینگ یا بازی مبتنی بر بلاک چین است که با هدف شناساندن گیمرهای حرفه‌ای و ارائه درآمدی که شایسته آن هستند طراحی شده است. در ادامه با این شبکه آشنا می‌شویم.

امروزه ۲.۵ میلیارد نفر افراد علاقه‌مند به بازی در سراسر دنیا وجود دارند و این عدد نشان‌دهنده این است که صنعت بازی، دو برابر بیشتر از مجموع فعالان حاضر در صنایع موسیقی و فیلم‌سازی جمعیت دارد. تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان صنعت سرگرمی درآمدهای میلیونی کسب می‌کنند اما این امر در مورد گیمرها و یا بازیکنانی که به بازی‌های ویديویی زنده می‌پردازند صدق نمی‌کند و آنها کسب درآمد از این طریق را تقریبا غیرممکن می‌دانند.کمبودی که شبکه Exeedme به دنبال رفع آن است.

با وجود اینکه در برخی از موارد، تعدادی از گیمرهای حرفه‌ای به چشم می‌خورند که از طریق استریم کردن درآمد قابل توجهی به دست می‌آورند اما تعداد این افراد بسیار کم است زیرا برای اینکه این افراد بتوانند مخاطب کافی جذب کنند باید خلاقیت، مهارت و زمان زیادی را صرف کنند. این موضوع در واقع همان چالشی است که شبکه Exeedme قصد دارد تا آن را حل کند.

پیشینه پروژه Exeedme

فرانسیسکو وارلا (Francisco Varela) و نونو فرناندس (Nuno Fernandes) طی یک همکاری تلاش کردند تا به این ایده نوآورانه که در راستای پاداش دادن به گیمرها به خاطر داشتن حس تعلق و مهارتی که در رابطه با بازی مورد علاقه خود دارند جامه عمل بپوشانند.

در راستای اطمینان حاصل کردن از اینکه چنین پروژه‌ای واقعا به درآمد یک گیمر حرفه‌ای تمرکز دارد، سمت ریاست مهندسی این پروژه به فردی به نام Arlindo Torres داده شد که خود این فرد یک تحلیلگر بازی و بازیکن حرفه‌ای CS : GO است. علاوه بر این، شبکه Exeedme قهرمان جهان و بازیکن حرفه‌ای بازی CS : GO یعنی Ricardo Pacheco ملقب به FOX را به عنوان نماینده رسانه‌ای خود انتخاب کرد. این موارد نشان می‌دهد که این شبکه به دنبال ارائه یک راه عملی برای رفع مشکلات موجود در صنعت بازی با استفاده از فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

Exeedme چیست؟

شبکه Exeedme قصد دارد تا با ایجاد پلتفرم بازی کن تا درآمد کسب کنی (Play2Earn) برای گیمرها، توسعه‌دهندگان و سازمان‌دهندگان یا همان برگزارکنندگان بتواند بستری را برای پول درآوردن مبتنی بر بلاک چین های مسابقات گیمینگ را فراهم کند. این پلتفرم مسابقاتی بر روی شبکه پولکادات (Polkadot) که یک پروتکل چند زنجیره‌ای نسل آینده به حساب می‌آید ساخته شده و در طول چند ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

شبکه Exeedme تصمیم گرفت تا سیستم خود را مبتنی بر پولکادات بنا کند تا از بستر نوآورانه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن های غیرمنعطف (NFT) این شبکه بهره‌مند شود. تیم Exeedme این حقیقت را درک کرده است که مدل کسب درآمد از بازی فعلی نقص‌های زیادی در رابطه با نیازهای مورد نظر یک گیمر دارد زیرا مدل فعلی تنها می‌تواند به تعداد اندکی از گیمرهای برجسته کمک کند و مسیر را برای کسب درآمد یک بازیکن متوسط از طریق گیمینگ فراهم نمی‌کند.

به همین دلیل است که شبکه Exeedme آمده است تا جایگاهی را به گیمرها هدیه بدهد تا بتوانند حس مالکیت داشتن و کسب درآمد را در هنگام بازی کردن لمس کنند.

راه حل‌های ارائه شده در زمینه بازی توسط Exeedme

ایده اصلی پروژه Exeedme ارائه پلتفرمی است که در بستر آن گیمرها بتوانند با انجام دادن کاری که عاشقش هستند درآمد داشته باشند. این پلتفرم قصد دارد تا به گیمرها در هر سطح مهارتی و بدون هیچگونه تبعیضی پاداش بدهد و این بدان معناست که در راستای کسب درآمد نیازی برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است که در این شبکه توسعه‌دهندگان نیز به اندازه بازیکنان برنده ماجرا به حساب می‌آیند و منفعت کسب می‌کنند.

دارایی‌های دیجیتال

بسیاری از بازی‌های امروزی سیستم‌هایی دارند که به گیمرها اجازه می‌دهند تا از این طریق دارایی‌های دیجیتال به دست بیاورند یا حتی آنها را بخرند. نکته منفی در رابطه با این موضوع اینجاست که چنین دارایی‌هایی را نمی‌توان به پول واقعی تبدیل کرد و یا آنها را به خارج از سیستم فضای بازی انتقال داد.

در رابطه با این موضوع نیز شبکه Exeedme قصد دارد تا با استفاده از توکن بومی XED خود و کاربرد NFT ها چنین مشکلاتی را رفع کند. از این طریق گیمرها این امکان را دارند تا دارایی‌های مجازی درون بازی خود را به دنیاهای متفاوتی در سایر بازی‌ها منتقل کنند و حتی اگر این بازی‌ها مبتنی بر بلاک چین های متفاوتی باشند نیز چنین قابلیتی مهیا خواهد بود. در نتیجه این اتفاق، یک دنیای چندگانه دیجیتال با قابلیت همکاری داخلی خواهیم داشت.

از آنجایی که دیفای و NFT ها به صورت از پیش ساخته در پلتفرم‌های گیمینگ موجود خواهند بود، پلتفرم‌های اقتصادی همتا به همتا نیز می‌توانند از این طریق به آسانی رشد کنند. این اقتصادهای در حال رشد نیز به جای اینکه به صنایع زنجیره فرعی تبلیغاتی پول بدهند به دنبال پاداش دادن به گیمرها خواهند بود.

چگونگی کسب درآمد از شبکه Exeedme

گیمرها از ۳ طریق می‌توانند در شبکه Exeedme درآمد داشته باشند:

  • بردن بازی
  • مشارکت کردن در آن
  • پیشرفت داشتن در این فضا.

یک گیمر برای درآمد داشتن از طریق برنده شدن باید در ابتدا بازی مورد علاقه خود را انتخاب کند سپس این بازی را از طریق دارایی‌های رمزارز استیک کند. در مرحله دوم این بازیکن حریف و یا دشمن خود را انتخاب می‌کند و یا به سیستم اجازه می‌دهد تا بازیکنی با سطح مهارت شبیه به او را بیابد. در سومین مرحله این گیمر می‌تواند بر روی پیروزی خودش شرط ببندد و اگر موفق شد می‌تواند درآمد خود را برداشت کند. علاوه بر این، گیمرها می‌توانند به سادگی و از طریق مشارکت کردن و یا پیشرفت داشتن در هر یک از بازی‌ها و یا مسابقاتی که در آنها بازی می‌کنند برنده این پاداش شوند.

علاوه بر ۳ روشی که در بالا بیان کردیم، شبکه Exeedme به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در صورت پیشرفت داشتن و به دست آوردن دستاوردهای متفاوت، کالاهای قابل جمع‌آوری و دارایی‌های درون بازی بتوانند NFT ها را کسب کنند. این NFT ها را می‌توانند در بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار بدهند و یا آنها را مبادله کنند و یا حتی آن را به پول واقعی تبدیل کنند.

مزایای استفاده از شبکه Exeedme

Exeedme دارای مزایایی نسبت به مدل‌های گیمینگ قدیمی است و برخی از آنها در ادامه مطرح شده‌اند:

  • توکن‌های XED متعلق به Exeedme بسیار بهتر از جوایز و دست‌یافت‌های دیگری هستند که از طریق مشارکت به دست می‌آیند. جدای از بحث نتیجه یک بازی، گیمرها می‌توانند مطمئن باشند که توکن قابل خرجی را به دست می‌آورند. دلیل این امر این است که هر بار بر روی برنده شدن یک گیمر شرط‌بندی صورت بگیرد توکن های XED ماین و یا استخراج می‌شوند.
  • همچنین در صورت پیشروی در یک مسابقه و یا برنده شدن در آن می‌توانید توکن‌های جدید XED و NFT های ساخته شده را به دست بیاورید. این جوایز در هنگامی که یک گیمر به نقطه عطف خاصی، ماموریت جدیدی و یا رتبه بالاتری دست می‌یابد نیز قابل دریافت هستند.
  • توکن‌های XED و NFT به دست آمده قابل مبادله و یا تبدیل شدن به پول واقعی هستند و همین امر کل این ماجرا را به یک شیوه جالب و سرگرم‌کننده برای کسب درآمد تبدیل می‌کند.

توکن XED چیست؟

توکن بومی رایج شبکه Exeedme ارز دیجیتال XED است. بازیکنان نیز در صورت برنده شدن و یا پیشروی کردن در یک بازی، توکن‌های XED پاداش داده می‌شود. این پروژه به نحوی پلتفرم خود را طراحی کرده است تا شیوه اداره شدن این سیستم توسط گیمرها هدایت شود که مشارکت‌کنندگان اصلی در این بلاک چین به حساب می‌آیند. بر همین اساس، بهترین راه برای کمک کردن به توسعه یافتن این پلتفرم و هدایت کردن آن به سمت موفقیت این است که توکن های XED را استیک کنیم. گیمرهایی که این توکن را استیک می‌کنند از مزایایی مثل فی کمتر تراکنش‌ها، کاهش هزینه شرکت در مسابقات، دسترسی داشتن به مسابقات رایگان و خاص، دسترسی داشتن به راه اندازی انحصاری NFT، نشان‌ها یا همان بج‌های انحصاری و سایر امتیازات برخوردار می‌شوند.

همچنین شبکه Exeedme برای تامین کردن بودجه پیشرفت کلی پروتکل خود استخرهای جامعه خود را نیز راه اندازی می‌کند. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند بسته به نوع پروژه خود منابع مالی و بودجه دریافت کنند.

معیارها و توکنومیک توکن XED

توکن XED در لیست توکن‌های صرافی Uniswap قرار گرفت و به عنوان عرضه اولیه در صرافی غیرمتمرکز Polkastater در تاریخ ۳۰ دسامبر سال ۲۰۲۰ برای اولین بار عرضه شد. جزئیات مربوط به توکن XED نیز به شرح زیر است.

کل ذخایر در گردش: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن XED

سرمایه‌گذاری اولیه بازار: ۸۷۵,۰۰۰ دلار آمریکا

میزان جمع‌آوری کمک مالی سید/خصوصی/پیش فروش: ۹۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا

قیمت توزیع و انتشار سید: ۰.۰۱۲۵ دلار آمریکا به این صورت که ۲۰ درصد در TGE منتشر شد و سپس ۱۰ درصد به صورت ماهیانه به مدت ۸ ماه آزاد خواهد شد.

قیمت فروش خصوصی: ۰.۰۲۵ دلار آمریکا به این صورت که ۲۵ درصد در TGE و سپس ۲۵ درصد ماهانه در طول ۳ ماه فروخته شد

قیمت در زمان لیست شدن در صرافی یونی‌سواپ: ۰.۰۵ دلار آمریکا

 

میزان استفاده Exeedme از منابع مالی جمع‌آوری شده

  • ۴۵ درصد از منابع مالی جمع‌آوری شده صرف حمایت از تیم توسعه محصولات می‌شود.
  • ۳۰ درصد برای رشد اکوسیستم استفاده خواهد شد.
  • ۱۵ درصد برای تامین نقدینگی بخش مربوط به Uniswap و سایر صرافی‌ها
  • ۵ درصد صرف امور حقوقی، قانونی و امنیتی خواهد شد.
  • ۵ درصد نیز برای هزینه‌های عمومی و اداری در نظر گرفته شده است.

استخر استیکینگ شبکه Exeedme

این پلتفرم گیمینگ برای تامین بودجه مورد نیاز در راستای توسعه کلی پروتکل خود به زودی استخرهای جامعه خود را ایجاد می‌کند. توسعه‌دهندگان فعال در این پروتکل نیز به شیوه‌های مختلف تامین بودجه دسترسی خواهند داشت که بر اساس پروژه آنها مشخص می‌شود.

به عنوان مثال، استخرهای پاداش XED و NFT به هزینه‌های دریافت شده از مسابقات دسترسی خواهند داشت. همچنین آنها می‌توانند مینت‌ها (Mints) و ملت‌های (Melts) این NFT ها و حتی توکن های را دریافت کنند.

نتیجه گیری

شبکه Exeedme یک پلتفرم بازی انحصاری مبتنی بر بلاک چین است که به شیوه‌ای طراحی شده است تا زمینه بازی را برای گیمرها با هر سطح مهارتی فراهم کند تا آنها از طریق انجام دادن کاری که عاشق آن هستند کسب درآمد کنند. برخلاف سایر پروتکل‌های مبتنی بر بلاک چین بازی که در حال حاضر موجود هستند، Exeedme از نقطه نظر روشی که در پیش گرفته منحصر به فرد است.

در شرایطی که مدل‌های گیمینگ قبلی فضای لازم را به بازیکنان ارائه نمی‌کردند تا بر اساس مهارت خود درآمد داشته باشند، پلتفرم نوآورانه شبکه Exeedme قصد دارد تا این شیوه را با فراهم کردن فرصتی برای گیمرها در راستای درآمد داشتن بسته به سطح مهارتشان اصلاح کند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه


تحلیل کاربران

بازی توکن

09351285593

16/اردیبهشت/1400

درود این بازیها برای بسیاری از علاقه مندان جالب بوده و همواره خواستار این بازیها هستند لیکن باید کسانیکه سواستفاده میکنند جلوگیری شود با تشکر ....

12

نظر من در مورد این ارز

arfan.jon

27/اردیبهشت/1400

یعنی بهترین ادمای جهان اینان که به گیمرا هم توجه کردن هیچ کس به گیمرا توجه نمیکرد تازه انتقادم می کردن که چرا اینقدر بازی می کنید ؟ حالا خدارو شکر یکی پیدا شد به عشق گیمرا کمک کنه دمش گرم من که از همین الان طرف دارش شدم

10

عمل گرایی

amir.esf.0311

17/اردیبهشت/1400

امیدوارم این موضوع فقط یک تیتر زیبا نباشه...و واقعا بتونه به دوست داران گیم کمک کنه...چون بخصوص در کشورهایی مثل ایران که گیمرها مخارج بالایی برای علایقشون باید صرف کنن... باید بتونن از استعدادشون درامد زایی کنن..و ارزو میکنم به اهداف عمل کنن و بتونن عملکرد مثبتی برای قشر گیمر داشته باشن

14

کمک مالی آقا سید

naser175

15/اردیبهشت/1400

واقعا چه خوبه که همچین پلتفرم و بستری برای توسعه فعالیت گیمرهای حرفه ای ایجاد شده و خدا خیرش بده آقا سید رو که کمک مالی قابل توجهی به این پروژه داشتن حدود 900 هزار دلار وضعتون ماشالله خوبه ها سید جان

67

بازی درآمد

darabi

16/اردیبهشت/1400

.اینکه روی تقریبا دو میلیارد کاربر فعال سرمایه گذاری کردن با هدف برد_برد ،برنامه ای رو پیش بردن یک کار بسیار هوشمندانه است. و اینکه قراره این پتانسیل از کاربرها به راحتی درآمد کسب کنن از کار مورد علاقشون قطعا گسترش و رشد پر شتابی به این پلتفرم خواهد داد.

41

گیمر ها و توسعه

aghaeih

15/اردیبهشت/1400

شبکه بلاک چین و پلتفرم هایی که مبتنی بر بستر ارزهای دیجیتال فعال هستند ، از زمان پیدایش و توسعه ارز دیجیتال در همه رشته ها دستشان را جهت هر گونه فعالیتی در هر موضوعی باز گذاشته، و اکنون که گیمر ها درآمد زایی خوبی در روش تکنولوژی سنتی داشتند می توانند در این حوزه به فعالیت خود ادامه داده و توکن هایی رو در عوض روش سنتی بدست بیاورند و یک نوعی توسعه برای گیمر ها نیز فراهم است که در بلاک چین مورد نظر به تبادلات مالی با توکن ه و ارزهای دیجیتال پردازند. این مارکت به طور واقعی هر کسی در هر حوزه ای می تواند کار خود را توسعه بدهد و مسلما آنها از هر لحاظ در پیشبرد اهداف پیشبردی خود می توانند از دو لحاظ به سطح دلخواه و واقعی خود دست پیدا کند یکی توسعه در زمینه نقشه و طرح و هدف بازی و یکی هم کسب درآمد که هر دو جزء امتیازات موفقیت آمیز برای آنها محسوب می شود

53

روش کسب درآمد گیمرها در ایران

hosein3648

15/اردیبهشت/1400

روش کسب درآمد گیمرها درایران در این مقاله قصد داریم نحوه کسب درآمد از گیم را به شما توضیح دهیم . شغلی که این روز ها با سرعت زیادی در بین جوانان کشور های مختلف دنیا در حال ترویج است و انتظار میرود که با برنامه ریزی دقیق و خوب به یک حرفه ی عالی تبدیل شود. شما نیز میتوانید راه های کسب درآمد از بازی را در این مقاله مشاهده نمایید

47

درآمد زایی برای گیمر ها

ehsansalimi

15/اردیبهشت/1400

گیمر های کار بلد عزیز،با این کار میتوانید درآمد بالایی داشته باشید و اگر میخواهید در راه گیم باشید باید از این راه درآمد زایی هم داشته باشید ...

11

بازی رمز ارز

aydin.666

25/شهریور/1400

بازی های توکنی این روزها خیلی افزایش یافته و فرصت خیلی مناسبی برای کسانی هست که وقت ازاد کافی دارن و میتونن هم بازی کنن هم پول به دست بیارن

2

گیمر ها و درامدXED

aydanramazani

16/اردیبهشت/1400

هر چند وقتی از بازارهای مالی چیز جدیدی میشنویم اینده از ادمهایی هست که پول زیاد رو باور کنن .....

11

بازی و عدالت

xmx

16/اردیبهشت/1400

هدف این پروژه به درآمد رساندن هر بازیکن در هر سطحی است که مدت ها بود جای خالی آن در میان پروژه های دیفای احساس می شد. خوشبختانه توسعه دهندگان بازی که اتفاقا خودشان هم از بازیکنان حرفه ای این حوزه هستند دست بکار شده تا جایگاه و ارزش واقعی شان را که مدت ها بود در جامعه دیجیتال به دنبال آن بودند، بدست آورند. جای بسی تقدیر و سپاس است. بنده هم به نوبه خودم به این پروژه بسیار امیدوارم.

61

گیمینگ

نوید

16/اردیبهشت/1400

عضو جدا نشدنی دنیای دیجیتال و انواع سخت افزار های مورد استفاده در آن بازی ها هستند که قسمت عمده ای از بازار های نرم افزاری و سخت افزاری و حتی بازار های ارز دیجیتال رو هم تشکیل میدن .طبیعیه که در حوزه ی بلاک چین بازی های طراحی شود که با آن ارز دیجیتال به دست آید

36

تشکر

amirmosavi84

18/اردیبهشت/1400

واقعا خوبه همچین چیزی برای گیمر های ایرانی زده بشه از همه دست اندرکاران تشکر فراوانی. میکنم و ایشالا که گیم در ایران درست مثل بقیه دنیا بشه راحت تر و بهتر بازی کرد

14

توسعه گیمینگ

s.fa.h

15/اردیبهشت/1400

این شبکه با دادن پاداش باعث شناخت گیمرهای حرفه ای و توسعه و گسترش گیمینگ خواهد شد افزایش علاقمندان به عرصه گیم سود چشم گیری نصیب سازندگان گیم خواهد کرد.

13

رمز ارز

aliashouri

04/فروردین/1401

در روزهای آتی و سال‌های بعد افرادی که استفاده می‌کنند روز به روز بیشتر می‌شوند و جزئی از زندگی مردم خواهد شد منتظر باشید تحولات در راه است...

0

توسعه گیمرها و کسب درآمد

hassanmohammadi

15/اردیبهشت/1400

شبکه های ایجاد شده در راستای پیشرفت ارزهای دیجیتال ابتدا برای هنرمندان و موسیقی دانان برای کسب درآمد وحالا گیمرها و بازی سازان، این پیشرفت ها دراین حوزه ادامه دارد برای همه ی کسب ها، خیلی جالب شد

42

هدف شبکهEXEEDMEوتوکن XED

زارع

15/اردیبهشت/1400

این شبکه برای شناخت گیمرهای حرفه ای وکمک برای کسب درامد انها راه اندازی شد هرچه اینگونه شبکه هاتوسعه یابند علاقمندی به بازیهاچندبرابر می شود وتوسعه دهندگان صنعت بازی وسرگرمی می توانند درامدهای چشمگیری داشته باشند این شبکه بادادن توکن اختصاصی خودبه گیمرها به عنوان پاداش برای توسعه ورشد بازیکنان حرفه ای وکسب درامدبرای انها

48

شبکهEXeedme وتوکنXED

[email protected]

15/اردیبهشت/1400

بازی کن درآمد کسب کن بسیاری از ارائه دهندگان به خاطر محبوبت بازی بین افراد مختلف و معرفی توکن ها خود وعرضه آن را به عنوان جایزه وپاداش ارائه می دهند در آینده شاهد ارزها وتوکن های جدید بیشتری خواهیم بود.

13

شبکه Exeedme

marwan

18/بهمن/1401

شبکه Exeedme قصد دارد تا با ایجاد پلتفرم بازی کن تا درآمد کسب کنی (Play2Earn) برای گیمرها، توسعه‌دهندگان و سازمان‌دهندگان یا همان برگزارکنندگان بتواند بستری را برای پول درآوردن مبتنی بر بلاک چین های مسابقات گیمینگ را فراهم کند. این پلتفرم مسابقاتی بر روی شبکه پولکادات (Polkadot) که یک پروتکل چند زنجیره‌ای نسل آینده به حساب می‌آید ساخته شده و در طول چند ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

1

حمایت وگسترش وتبلیغات فراوان سایت کوینگر

[email protected]

16/اردیبهشت/1400

حمایت ویژه وگسترش نام وخدمات بزرگ وارزنده وباصداقت وشرافت کامل به خبرواخبار وارز وسهام واقتصادی وخارجی وداخلی ووووبدون کمترین هزینه ای ازکاربرانش وماهمبایدخودراازخانواده کوینگرام دانسته وازهیچ خدمتی وکاری وتبلیغی که به سوی پیشرفت وبزرگی کوینگرام میشودرادریغ نگنیم انشااااا جوادشفایی عاشق کوینگرامم

15

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.