coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,413 $

3,950,629,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,094 $

192,734,395 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

584.1 $

36,391,299 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.3%

144.67 $

9,012,941 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5277 $

32,876 تومان

XRP

XRP

xrp

0.3%

3,094 $

192,737,510 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.7%

0.1606 $

10,005 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.4%

5.63 $

350,749 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

جهش ۱۳۰ درصدی اتریوم کلاسیک طی یک هفته؛ سه دلیل موفقیت برادر ناتنی اتریوم

17/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
جهش ۱۳۰ درصدی اتریوم کلاسیک طی یک هفته؛ سه دلیل موفقیت برادر ناتنی اتریوم
EthereumCalssic
ETC
ATH
تحلیل
4639
3 دقیقه

قیمت اتریوم کلاسیک هم در هفته گذشته، همچون دوج کوین روند صعودی قابل‌توجهی را تجربه کرد و توانست اوج تاریخی خود را بشکند. کارشناسان از روند صعودی اتریوم کلاسیک، فصل آلت کوین‌ها و فعالیت سرمایه‌گذاران خرد به‌عنوان دلایل اصلی این جهش یاد می‌کنند.

به گزارش کوین تلگراف، روند صعودی سهمی‌وار اتریوم کلاسیک از اواخر ماه مارس (هفته گذشته) آغاز شد و این ارز دیجیتال توانسته است این روند را حفظ کند.

داده‌های کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، چیزی در حدود ۲۰ درصد رشد کرده است. اتریوم کلاسیک با ثبت اوج ۹۹ دلاری در رده ۱۸ ارزهای دیجیتال برتر بازار قرار دارد. در حال حاضر نیز هر واحد اتریوم کلاسیک در محدوده ۹۴ دلاری معامله می‌شود.

نمودار قیمت اتریوم

به‌گفته کارشناسان، عملکرد خوب اتریوم کلاسیک در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ و تداوم آن، یکی از دلایل صعود قیمت این ارز دیجیتال است.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که فورک‌هایی مثل اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش با روندهای صعودی قابل‌توجهی همراه بوده‌اند. شایان ذکر است که اتریوم کلاسیک، فورکی است که پس از به توافق‌نرسیدن اعضای جامعه اتریوم در ژوییه ۲۰۱۶ ایجاد شد.

در حال حاضر تب‌وتاب زیادی برای خرید این ارز دیجیتال وجود دارد. از سوی دیگر، اتریوم کلاسیک در پلتفرم معاملاتی رابینهود در دسترس سرمایه‌گذاران است و این موضوع هم به محبوبیت بیشتر آن افزوده است. داده‌های گوگل ترندز هم نشان می‌دهد که جستجوهای زیادی پیرامون اتریوم کلاسیک انجام می‌گیرد.

عبور قیمت اتریوم از ۳,۰۰۰ دلار و ثبت اوج تاریخی تازه هم از جمله دیگر عواملی عنوان شده که قیمت اتریوم کلاسیک را افزایش داده است. صد البته نباید فراموش کرد که احساسات بازار به‌گونه‌ای است که انگار سرمایه‌گذاران تازه‌وارد به اتریوم کلاسیک، به چشم نمونه ارزان‌تر اتریوم نگاه می‌کنند.

اگر از نقطه‌نظر افزایش قیمت از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا به اینجا به اتریوم کلاسیک نگاه کنیم، می‌فهمیم که این ارز دیجیتال در این مدت، ۳ برابر اتریوم رشد داشته است.

نباید فراموش کرد که سرمایه‌گذاران خرد تنها کسانی نیستند که نسبت به اتریوم کلاسیک رویکرد مثبتی دارند. داده‌های تازه نشان می‌دهد که موجودی اتریوم کلاسیک صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل هم در حال افزایش است و در حال حاضر ۷۱۱.۶ میلیون دلار اتریوم کلاسیک در این صندوق سرمایه‌گذاری مدیریت می‌شود.

شاید بتوان گفت که عملکرد فوق‌العاده اتریوم کلاسیک، باعث فراموشی مشکلات امنیتی شبکه این ارز دیجیتال شده باشد که سال گذشته با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کرد. اتریوم کلاسیک سال گذشته چندین بار هدف حملات ۵۱ درصدی قرار گرفت. هکرها موفق شدند در طول این حملات چندین میلیون دلار به جیب بزنند.

با توجه به عملکرد نسبتاً ثابت بیت کوین و اوج‌گیری ارزهایی مثل بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک و دوج کوین، فصل آلت کوین‌ها همچنان ادامه دارد. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که سلطه بیت کوین به کمترین میزان از جولای ۲۰۱۸ تا به حال رسیده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!


تحلیل کاربران

حرکت اتریوم

sadq10

17/اردیبهشت/1400

اتریوم تازه داره حرکت میکنه به سمت سوی که همه منتظرشن و ارز های وابسته کلاسیک رشد قابل توجهی رو رقم میزنن

11

قیمت اتریوم کلاسیک 

hosein3648

17/اردیبهشت/1400

قیمت اتریوم کلاسیک هم در هفته گذشته، همچون دوج کوین روند صعودی قابل‌توجهی را تجربه کرد و توانست اوج تاریخی خود را بشکند. کارشناسان از روند صعودی اتریوم کلاسیک، فصل آلت کوین‌ها و فعالیت سرمایه‌گذاران خرد به‌عنوان دلایل اصلی این جهش یاد می‌کنند. به گزارش کوین تلگراف، روند صعودی سهمی‌وار اتریوم کلاسیک از اواخر ماه مارس (هفته گذشته) آغاز شد و این ارز دیجیتال توانسته است این روند را حفظ کند. داده‌های کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، چیزی در حدود ۲۰ درصد رشد کرده است. اتریوم کلاسیک با ثبت اوج ۹۹ دلاری در رده ۱۸ ارزهای دیجیتال برتر بازار قرار دارد. در حال حاضر نیز هر واحد اتریوم کلاسیک در محدوده ۹۴ دلاری معامله می‌شود.نمودار قیمت اتریوم به‌گفته کارشناسان، عملکرد خوب اتریوم کلاسیک در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ و تداوم آن، یکی از دلایل صعود قیمت این ارز دیجیتال است. داده‌های بازار نشان می‌دهد که فورک‌هایی مثل اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش با روندهای صعودی قابل‌توجهی همراه بوده‌اند. شایان ذکر است که اتریوم کلاسیک، فورکی است که پس از به توافق‌نرسیدن اعضای جامعه اتریوم در ژوییه ۲۰۱۶ ایجاد شد. در حال حاضر تب‌وتاب زیادی برای خرید این ارز دیجیتال وجود دارد. از سوی دیگر، اتریوم کلاسیک در پلتفرم معاملاتی رابینهود در دسترس سرمایه‌گذاران است و این موضوع هم به محبوبیت بیشتر آن افزوده است. داده‌های گوگل ترندز هم نشان می‌دهد که جستجوهای زیادی پیرامون اتریوم کلاسیک انجام می‌گیرد. عبور قیمت اتریوم از ۳,۰۰۰ دلار و ثبت اوج تاریخی تازه هم از جمله دیگر عواملی عنوان شده که قیمت اتریوم کلاسیک را افزایش داده است. صد البته نباید فراموش کرد که احساسات بازار به‌گونه‌ای است که انگار سرمایه‌گذاران تازه‌وارد به اتریوم کلاسیک، به چشم نمونه ارزان‌تر اتریوم نگاه می‌کنند. اگر از نقطه‌نظر افزایش قیمت از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا به اینجا به اتریوم کلاسیک نگاه کنیم، می‌فهمیم که این ارز دیجیتال در این مدت، ۳ برابر اتریوم رشد داشته است. نباید فراموش کرد که سرمایه‌گذاران خرد تنها کسانی نیستند که نسبت به اتریوم کلاسیک رویکرد مثبتی دارند. داده‌های تازه نشان می‌دهد که موجودی اتریوم کلاسیک صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل هم در حال افزایش است و در حال حاضر ۷۱۱.۶ میلیون دلار اتریوم کلاسیک در این صندوق سرمایه‌گذاری مدیریت می‌شود. شاید بتوان گفت که عملکرد فوق‌العاده اتریوم کلاسیک، باعث فراموشی مشکلات امنیتی شبکه این ارز دیجیتال شده باشد که سال گذشته با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کرد. اتریوم کلاسیک سال گذشته چندین بار هدف حملات ۵۱ درصدی قرار گرفت. هکرها موفق شدند در طول این حملات چندین میلیون دلار به جیب بزنند. با توجه به عملکرد نسبتاً ثابت بیت کوین و اوج‌گیری ارزهایی مثل بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک و دوج کوین، فصل آلت کوین‌ها همچنان ادامه دارد. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که سلطه بیت کوین به کمترین میزان از جولای ۲۰۱۸ تا به حال رسیده است. جهش ۱۳۰ درصدی اتریوم کلاسیک طی یک هفته؛ سه دلیل موفقیت برادر ناتنی اتریوم

35

اتریوم کلاسیک

radmehr3525

17/اردیبهشت/1400

بنظر من ارز آینده داریه و میشه روش حساب کرد بهتون پیشنهاد میدم ک تو سبد ارزاتون مقداری ازش داشته باشید

12

اتریوم کلاسیک

نوید

18/اردیبهشت/1400

اتریوم چه کلاسیکش چه غیر کلاسیکش رشد داشته دز چند مدت اخیر که دلیلش هم ثباتشه و در حوزه ی دیفای بودنشه

21

به نام خدا

FatemeBakhtiyari

18/اردیبهشت/1400

نظریه های مشابهی هست که میگه هر کاری نیاز به هم فکری و آگاهی داره ارزی که به صورت پله پله بالا بره هرگز فرو نشین نخواهد شد وارزهای روب سعود در آخر به یک قیمت واحد خواهند رسید و دیگر ارزش خود را از دست خواهند داد به این علت که نیاز کاربران را تامین نخواهد کرد پس برای سرمایع گذاری روی ارزهای با روند آهسته و پیوسته سرمایع گذاری کنید باتشکر

10

علت افزایش ارز

[email protected]

17/اردیبهشت/1400

هر ارز نو پا پس از گذشت زمان و پشتیبانی چند سرمایه گذر عمده و با تبلیغات صحیح میتونه رشد خوبی بکنه در صورتی که درست و چه موقع میتونن داخل بورس با تبلیغ رشد خوبی بهش بدن

11

اتویوم کلاسیک

marzi72

18/اردیبهشت/1400

اتریوم چه کلاسیکش چه غیر کلاسیکش رشد داشته دز چند مدت اخیر که دلیلش هم ثباتشه ودر حوزه ی دیفای بودنشه

10

رشد اتریوم کلاسیک

Behroozmahmoudi

17/اردیبهشت/1400

نظر به اینکه اتریوم کلاسیک الت کوینی است که از قیمت پایین‌تری نسبت به اتریوم برخوردار بوده و سرمایه‌گذاران خرد علاقه بیشتری برای خرید آن نسبت به اتریوم نشان می دهند،رشد آن همچنان ادامه خواهد داشت.

11

شفاف سازی و اعتماد

Mehdi0987

17/اردیبهشت/1400

بنظرم روند پیشرفت اتریوم مثل دوج کویین رو یکی از دلایلش اعتمادیست که کاربران عزیز با این برنامه ها برقرار کردن ....اعتماد و شفاف سازی نباشه پیشرفتی هم نیست من اینجا باید تشکر کنم از همه عزیزانی که شبانه روز زحمت میکشن تا اعتماد مردم و جلب کن به امید فتح قله ....

10

اتریوم

poria_3578

17/اردیبهشت/1400

اتروم رشد خیلی خوبی داشته و پیشرفت عالی مثل دوج کویین حتا ممکن هستش جای بینکویین رو هم بگیره و در صدر جدول قرار بگیره اگه همینطوری ادامه بده تبریک میگم به همه کسایی که با این ارز سود زیادی کردن

10

اتریوم کلاسیک

darabi

17/اردیبهشت/1400

توجه بازیگران خرد با تفکر احساسی مبنی بر اینکه اتریوم کلاسیک و بیت کوین کش نسخه های ارزانتر این دو رمزارز باارزش بازار کریپتو هستند در رشد این دو ارز بسیار تاثیرگذار یوده است.

50

رشد اتریوم کلاسیک

aghaeih

17/اردیبهشت/1400

با نشانه هایی از عدم تسلط بیت کوین بر بازار که در تاریخ بی سابقه بوده و فصل آلتکوین ها نیز در مسیر خود با روندی نوسانی روبروست. رشدی که این رمز ارز و چندتا ی دیگر نمایانگر استقبال و سرمایه گذاری بی نظیر در آن زیاد شده و مقاومت اتریوم کلاسیک پس از دستبردهای بسیار توسط هکرها ، توانست رشد متعادل خودش رو حفظ کند و سپس به درصد صعود قابل ملاحظه ای دست یافت ، و می تونیم آنرا جزئ رمز ارزهای برتر جدول نام ببریم . و شرکت های به نام های زیادی رغبت به سرمایه گذاری را در آن سرعت بخشیده است و حجم مارکت آن نیز تامل بر انگیز است.

67

اتریوم کلاسیک

mohamadi88

17/اردیبهشت/1400

اتریوم کلاسیک یک پلت فرم محاسباتی توزیع شده مبتنی بر بلاک چین باز و دارای قابلیت قرارداد برنامه نویسی هوشمند است از نسخه است اصلاح شده اجماع ناکوموتو از طریق انتقال حالت مبتنی بر معامله که در یک ماشین مجازی عمومی اتریوم اجرا می شود پشتیبانی می کند.

49

عیدی

AD1977

17/اردیبهشت/1400

آلت کوین ها بشدت در حال قبضه کردن جریان و فلوی نقدینگی روان بسوی ارزهای دیجیتال موجود در این گروه هستند و بنظر می‌رسد این روند همچنان میتواند ادامه داشته باشد اما به احتمال قوی با کاهش شتاب .

10

اتریوم

ehsan7652

17/اردیبهشت/1400

وقتی اتریوم رشدکرداین مشخص بودکه اتریوم کلاسیک هم رشدمیکنه چون قیمت پایینتری داشت وارزهایی که قیمت پایینتری دارندرشدمیکنن چون مناسب واسه سرمایه گذاری هستند

44

ارز دیجیتال

22deniro

19/اردیبهشت/1400

زمانی به ازای ۳۰دلار پول کاغذی در بانک فدرال آمریکا مقدار مشخصی طلا که یک انس طلا بود به عنوان پشتوانه این پول های کاغذی در نظر گرفته میشد،حالا در نظر بگیرید طبق گفته های فدرال رزرو و آمارهای منتشر شده به ازای هر یک دلاری که فدرال رزرو چاپ می‌کنه،۵ دلار بدهی برای آمریکا ایجاد میشه،در نظر بگیرید چه حجم پول بدون پشتوانه ای چاپ شده و البته این دلار ها به کشورهای دیگه به شکل های مختلف صادر شده،در واقع این دلار های چاپ شده صادرات تورم آمریکاست که روزی به آمریکا باز خواهد گشت و خیلی وقت این فروپاشی اقتصادی آغاز شده.

9

اتریوم کلاسیک

پارسا فرهاد

19/اردیبهشت/1400

هاردفورک اتریوم کلاسیک، گامی مهم در روند توسعهٔ این ارز دیجیتال است. این هاردفورک از شبکهٔ اتریوم کلاسیک در برابر حملات ۵۱ درصد محافظت می‌کند، الگوریتم ماینینگ را تغییر می‌دهد و ای‌سیک‌ها را از میدان استخراج بیرون می‌کند. علاوه بر این، این هاردفورک به دارندگان کارت‌‌های گرافیکی قدیمی اجازه می‌دهد تا همچنان بتوانند از مشارکت در فرایند استخراج اتریوم کلاسیک، درآمد کسب کنند.

13

ارزهای دیجیتال

mehdi.azizi.67

17/اردیبهشت/1400

یه وقتی چشم همه ارزدیجیتالیا ب بیت کوین بود و با اوج گرفتش اوج میگرفتن و با سقوطش سقوط .ولی الان دیگه ارزهای دیجیتال پادشاهی بیت کوین و رد میکنن و هر کدوم برای تصاحب تاج اوج میگیرن

12

اتریوم کلاسیک

hassanmohammadi

17/اردیبهشت/1400

اتریوم کلاسیک یک پلت فرم محاسباتی توزیع شده مبتنی بر بلاک چین باز و دارای قابلیت قرارداد ( برنامه نویسی) هوشمند است. از نسخه اصلاح شده اجماع ناکوموتو از طریق انتقال حالت مبتنی بر معامله که در یک ماشین مجازی عمومی اتریوم اجرا میشود پشتیبانی میکند

63

فصل افزایش التکوین هاادامه دارد

زارع

17/اردیبهشت/1400

التکوین هایی ماننداتریوم کلاسیک ،بیت کوین کش،ودوج کوین درحال افزایش چشمگیر هستند اتییوم کلاسیک که به قیمت 99 دلاری رسیده نتیجه این افزایش را افزابش اتریوم درسال جدید میدانند وشرکت گری اسکیل نیز یکی ازسرمایه گذاران این ارزدیجیتال استیکی دیگرازدلیل این افزایش قیمت سرمایه گذاران خردکه روی اتریوم کلاسیک بیشتر سرمایه گذاری کردند میباشد

55

اتریوم کلاسیک

aliansari

17/اردیبهشت/1400

اتریوم کلاسیک اویل سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ دلار بود با این صعود و افزایش قیمت مسانی بودن که عیدی هاشونو اتریوم کلاسیک گرفتن. به همشون تبریک میگم

67

هادی

hadi13791214

19/اردیبهشت/1400

وقتی اتریوم رشد میکنه معلومکه اتریوم کلاسیکم رشد میکنه یک جورای به هم وصلامثل دلار با طلاولی بازم ارزای کوچیک ریسک بالا تری داره ولی سود بیشتری هم دارن

8

آلت کوین ها

gh1365

17/اردیبهشت/1400

با توجه به روند صعودی و اوج گیری دوج کوین.اتریوم.بیت کش و...فصل جدیدی برای آلت کوین ها به وجود آمده.نبض بازار را این ارزها از لحاظ کاربر و حامی به خود اختصاص داده اند.البته این نکته قابل اهمیت است که روند ثبات قیمت بیت کوین روند سلطه این ارز را بر ارزهای دیگر متزلزل کرده

43

رشد اتریوم

mojtaba1093

17/اردیبهشت/1400

درسته. در هر حال به مرور زمان شاهد رشدهای زیاد این ارز و ارزهای دیجیتال دیگر خواهیم بود. در واقع اکثر ارزها به یکدیگر وابسته هستند. البته وقتی ارزی در قیمت پایین قرار دارد گزینه خوبی برای سرمایه گذاران محسوب میشه.

9

حمایت مهم ma20

babakha

18/اردیبهشت/1400

در تایم ۴ساعته میانگین ۲۰ روزه یعنی حوالی ۱۰۷ حمایت قوی دارد و احتمال قوی از اونجا برگرده برای امتحان سقف قبلی

11

َس

[email protected]

17/اردیبهشت/1400

اتریون رشد کرده ولی این رشت ناگهانی تونسته خیلی هارو سمت خودش بکشونه اما اتریوم غیر قابل پیش بینی هستش اماکان سقوطش هس

7

تحلیل

1234567790alma

17/اردیبهشت/1400

واقعا قیمت ۹۹ دلار به اوج رسیده و اگه با این روند پیش بره واقعا در دو سال آینده همه مردم رو پول خوابیدن

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.