coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

64,967 $

4,235,848,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.6%

3,178 $

207,228,420 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

65,193 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

616.9 $

40,222,532 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

147.86 $

9,640,472 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.6%

3,176 $

207,088,892 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

0.5311 $

34,628 تومان

XRP

XRP

xrp

0.5%

0.1533 $

9,995 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.1%

5.51 $

359,252 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بایننس تزوس را اضافه کرد؛ حرکت بعدی شروع اثبات سهام؟

03/مهر/1398
افزودن به نشان شده ها
 بایننس تزوس را اضافه کرد؛ حرکت بعدی شروع اثبات سهام؟
Binance
Tezos
اخبار
4959
دقیقه

مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد که ضمن اضافه شدن تزوس (Tezos) به فهرست ارزهای پشتیبانی شده در این صرافی، امکان انجام اثبات سهام در شبکه تزوس را مهیا می‌کند.

به‌ گزارش «کوین تلگراف»، روز گذشته (۱ مهر) بایننس به طور رسمی از اضافه شدن تزوس (XTZ) به فهرست ارزهای دیجیتال خود خبر داد. کاربران از این پس می‌توانند تزوس را با بیت کوین، تتر (USDT) و توکن‌های بایننس، «بایننس کوین» (BNB)، معامله کنند.

امروز (۲ مهر) تبادلات تزوس بر روی صرافی آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند این ارز دیجیتال را در حساب‌های خود سپرده‌گذاری نمایند.

«چانگ پنگ ژائو»، مدیر عامل بایننس، در توییتر خود نوشت:

می‌دونید که حالا نوبت چیه؟ مگه نه؟

پس از این توییت یکی از کاربران توییتر در اظهارنظری گفت که منظور ژائو ایجاد امکان اختصاص سهام به شبکه تزوس توسط بایننس است؛ ژائو نیز پاسخ مشخصی به این اظهارنظر نداد و تنها به یک شکلک خنده بسنده کرد.

در وبلاگ بایننس از تزوس به‌ عنوان یک بلاک چین خود اصلاحگر یاد شده است؛ چرا که در بلاک چین تزوس کاربران می‌توانند با رای‌گیری تصمیم بگیرند که چه اصلاحاتی در شبکه صورت گیرد. نکته جالب اینجاست که حتی می‌توان نوع و روند رای‌گیری را هم تغییر داد. عملکرد تزوس مشابه دموکراسی در دنیای سیاست است.

الگوریتم اجماع اثبات سهام در تزوس به هر یک از سهام‌داران امکان می‌دهد تا در تایید تراکنش‌ها سهیم باشند و بر این اساس پاداش دریافت کنند. کاربران می‌توانند تزوس بخرند و به شبکه اختصاص بدهند و بدون نیاز به سخت افزار و مصرف برق، تراکنش‌ها را تایید کنند و به کسب درآمد بپردازند.

بر اساس اطلاعات وب‌سایت «استیکینگ ریواردز» (Staking Rewards)، اختصاص سهام به شبکه (Staking) و تایید تراکنش‌ها در تزوس با عنوان «بیکینگ» (Baking) یاد می‌شود؛ از این رو بیکینگ بلاک‌های جدید به معنی ایجاد بلاک‌های تازه در بلاک چین تزوس است.

پروتکل اثبات سهام در تزوس به سهام‌داران این امکان را می‌دهد تا در روند بیکینگ و نظارت در شبکه سهیم باشند. این کار از طریق اختصاص واحدهای تزوس به شبکه انجام می‌شود. سهام‌داران می‌توانند هر مقداری که تمایل دارند را به شبکه اختصاص دهند و کسب درآمد کنند.

بر اساس اطلاعات استیکینگ ریواردز، در هنگام اختصاص واحدهای تزوس در این سرویس‌ها، دارایی‌های فرد به نسبت واحدهایی که شبکه اختصاص داده‌اند تعیین می‌شود و پاداش‌های نیز به همین نسبت به سهام‌دار تعلق خواهد گرفت. پرداخت پاداش نیز پس از انتشار آنها توسط شبکه به دارنده می‌رسد.

لازم به ذکر است که اگر تمام واحدهای تزوس پردازش شده و در اختیار شبکه قرار گیرند، نرخ تورم سالانه تزوس ۵.۵ درصد خواهد شد.

اوایل ماه آگوست (مرداد)، فهرستی از جانب بنیاد INDX منتشر شد که در آن ۱۰ بلاک چین اثبات سهامی که بیشترین سود را دارند، معرفی شده بود، اما در این فهرست نام تزوس دیده نمی‌شد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

بایننس

esamaeil

03/مهر/1398

مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد که ضمن اضافه شدن تزوس (Tezos) به فهرست ارزهای پشتیبانی شده در این صرافی، امکان انجام اثبات سهام در شبکه تزوس را مهیا می‌کند.

12

بایننس کوین

Amirs

05/مهر/1398

فصل آلت کوین ها فرا خواهد رسید و موجی از معامله گران جدید به بزرگترین صرافی ها هجوم خواهند آورد. آن زمان برای خرید بایننس کوین دیگر دیر شده است. اما قبل از شروع این فصل زمان کافی برای لذت بردن از سود آن وجود خواهد داشت. بایننس کوین یک ارز رمزنگاری با ارزش بازار بیش از یک میلیارد دلار است که باید به راحتی سودی معادل 100 درصد در اولین نشانه های حرکت افزایشی بدست آورد.

6

تزوس چیست؟

miladgh

04/مهر/1398

تزوس (Tezos) خود را به عنوان اولین پلتفرم خوداصلاحگر بین ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. پلتفرم قراردادهای هوشمند تزوس مشابه اتریوم است و امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را می‌دهد، با این تفاوت که از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند.

16

تزوس

marwan

26/خرداد/1402

تزوس با نماد اختصاری XTZ یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۷۴.۲۸ میلیون دلار، در رتبه ۵۵ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از تزوس در این لحظه با قیمت ۰.۷۱۵۱۴۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۹,۶۹۶ تومان معادل ۳۵,۵۴۰ تومان معامله می شود

3

تزوس

rayan_gholami

03/مهر/1398

تزوس ھم ھمانند ارزھای دیگر پیشرفت خواھد کرد و یکی از قدرتمندتری۔ ارزھای کوین است ک میشہ روش حساب باز کرد و سرمایہ گزاری کرد

14

بایننس تزوس را اضافه کرد؛حرکت بعدی شروع اثبات سهام؟

hadi30

03/مهر/1398

امیدوارم تمام واحدهای تزوس پردازش شده تا در اختیار شبکه قرار بگیرند تا نرخ تورم سالانه تزوس به ۵.۵ درصد برسه.ضمن اینکه نباید فراموش کرد که تزوس خیلی قدرتمند.

11

تزوس

kamran010

03/مهر/1398

تزوس یکی از قدرتمندترین آلت کوین هاست زیرا قیمت آن به واسطه ی چندین رویداد اساسی شناور بوده است. این جامعه یک رای گیری را برای پروپوزال یک پروتکل که تصمیم به ارتقا تزوس را دارد، صورت خواهد گرفت. این پروپوزال در حال حاضر وارد دوره ی رای گیری شده است. نظر بایننس با این ابتکار کمک کنه در رشت ارز تزوس

46

ارز دیجیتال

saberravanan

04/مهر/1398

ارز دیجیتال تزوس که در زمان نگارش این مقاله، رتبه 17 بازار را در اختیار دارد، اولین دوره ارائه طرح‌های پیشنهادی برای ارتقای درون‌زنجیره‌ای پروتکل خودش را که آتن نامیده می‌شود، با موفقیت پشت سر گذاشت

16

تزوس

mohamad2625

03/مهر/1398

تزوس یک پلتفرم بلاک چینی است که به عنوان یک شبکه همتا به همتا، توزیع شده و بدون مجوز ایجاد شده و برای گسترش قرارداد هوشمند طراحی شده است. در حالی که ایده آن شبیه اتریوم و دیگر پلتفرم های dApp است اما یک تفاوت اساسی با آنها دارد و آن این است که سهامداران بر پروتکل کنترل دارند.

8

تزوس

lordamir

04/مهر/1398

چند روش برای خرید تزوس وجود دارد. می‌توان از سایت‌های داخلی اقدام به خرید تزوس کرد، هرچند احتمال آن که تزوس در آن‌ها موجود باشد، بسیار کم است. همچنین می‌توان با استفاده از سایت‌های داخلی بیت کوین و اتریوم خرید و با توجه به جفت ارزهایی که برای این ارز دیجیتال در صرافی‌های خارجی وجود دارد، آن را به تزوس تبدیل کرد. با وجود آنکه در حال حاضر تزوس در رده 19ام ارزشمندترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد، اما برخی صرافی‌های بزرگ مانند بیت فارکس آن را به فهرست خود هنوز اضافه نکرده‌اند. از این رو باید در انتخاب صرافی مناسبی که با کاربران ایرانی مشکل نداشته باشد(بایننس مشکل داره) و همچنین رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از مسدود شدن دارایی‌ها، توجه کرد. لیست صرافی‌هایی که از ارز دیجیتال تزوس پشتیبانی می‌کنند را می‌توان از کوین‌مارکت‌کپ مشاهده کرد.

14

تزوس، ارزی دیگر

jasmin

03/مهر/1398

مسلم است ک ،ارزها یکی پس از دیگری از هم پیشی میگیرند...تزوس هم ،کم کم ب بیت کوین ،اتریوم و و و. میپیوندد...و ارزش خود را بالا میبرد

19

بیزینس

s.nakhodaasl

05/مهر/1398

عرضه این نوع بیزینس به بازار جهانی مخاطبان زیادی را به همراه خواهد داشت و برای نسل جدید بدرد بخور میباشد.

8

ویژگیهای اساسی تزوس

HamiGh

03/مهر/1398

خود اصلاحگر (Self-Amendment): ویژگی خود اصلاحی به تزوس این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به فورک یا جدا شدن زنجیره‌ها به دو بلاک چین متفاوت، بروزرسانی‌های خود را اعمال کند. مدیریت درون زنجیره‌ای (On-Chain Governance): در تزوس تمامی سهامداران می‌توانند در مدیریت پروتکل دخیل باشند. قراردادهای هوشمند و بررسی رسمی (Smart Contracts & Formal Verification): پلتفرم تزوس قابلیت ایجاد قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکزی را که امکان دستکاری و مختل کردن آن توسط اشخاص ثالث وجود ندارد را به کاربران می‌دهد

13

نقل و انتقال

navidno

06/مهر/1398

پروتکل اثبات سهام در تزوس به سهامداران این امکان را می دهد تا در روند بیکینگ و نظارت در شبکه سهیم باشند

5

تغییرات با ارز تزوس

sajadi

03/مهر/1398

عرضه اولیه تیم تزوس (Tezos) معادل ۲۳۲ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم را جذب کرده و رکوردی از خود بر جای گذاشته... تزوس (Tezos) خودش رو به عنوان اولین پلتفرم خوداصلاحگر بین ارزهای دیجیتال معرفی کرده. پلتفرم قراردادهای هوشمند تزوس مشابه اتریوم و امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را میده با این تفاوت که از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کنه. شرکت‌کنندگان در بلاک چین تزوس یا همان سهام‌داران، میتونن روی تغییراتی که می‌خواهند رای بدن تا درباره طرح‌های پیشنهادی یک توافق جمعی در شبکه حاصل بشه

21

آینده دار

mohsenpower

04/مهر/1398

تزوس ارز واقعا جالب و آینده داری است و اینکه همه کارها با رای گیری واقعا برام جذاب و مطمعنا به زودی به جایگاه اصلی خودش میرسه و جایگاه خودشو مثل بیت کوین اتریوم پیدا خواهد کرد

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.