coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.6%

61,799 $

3,850,077,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.3%

3,057 $

190,471,659 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

576.9 $

35,942,116 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.4%

143.07 $

8,913,261 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

0.5247 $

32,689 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

3,054 $

190,268,561 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.8%

0.139 $

8,660 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.5%

5.48 $

341,404 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سرانجام فاز نهایی شبکه پولکادات به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد

30/اردیبهشت/1400
افزودن به نشان شده ها
سرانجام فاز نهایی شبکه پولکادات به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد
PolkaDot
DOT
اخبار
3939
3 دقیقه

طبق بیانیه‌ای که توسط گاوین وود (Gavin Wood) منتشر شد، توسعه‌دهندگان بلاک چین پولکادات و کوساما (Kusama) به مرحله پایانی آماده‌سازی عرضه ویژگی پاراچین در این شبکه .رسیده‌اند. وی در توییتر نوشت:

طی دو ساعت آتی پیاده‌سازی این ویژگی پایان می‌یابد و در صورتی که تمام شرایط خوب پیش برود شاهد فعال شدن پاراچین شبکه کوساما خواهیم بود.

خالق و توسعه‌دهنده اکوسیستم پولکادات در این خصوص گفت:

عرضه پولکادات تقریبا ۱۰ ماه قبل با فاز اول آغاز شد. آخرین مرحله که انتقال به شبکه غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز است در پایان ماه جولای سال گذشته رخ داده است. اکنون فاز پنجم که آخرین فاز عرضه پولکادات است آغاز می‌شود. در این فاز پاراچین این اکوسیستم راه‌اندازی خواهد شد.

بروزرسانی پاراچین شبکه پولکادات

پاراچین‌ها بلاک چین‌های لایه اولی هستند که می‌توان آنها را به صورت موازی در اکوسیستم پولکادات اجرا کرد. تمام پاراچین ها به Relay Chain (قلب اکوسیستم پولکادات) مرکزی متصل می‌شوند تا امنیت، مقیاس‌پذیری و تعامل‌پذیری آنها افزایش یابد.

قبل از عرضه کامل پاراچین های پولکادات باید دو اقدام مهم انجام یابد. ابتدا باید حسابرسی داخلی بر روی تمام ویژگی‌های جدید انجام شود که این اقدام آغاز شده و در آینده نزدیک پایان خواهد یافت.

همزمان، آزمایش live-fire پاراچین ها بر روی شبکه کوساما انجام خواهد شد. این آزمایش شامل حداقل یک مزایده موفق شامل وام جمعی (crowdloan) و میزبانی از حداقل یک پاراچین فعال است.

مسیر آغاز فعالیت‌ها بر بستر کوساما آغاز شده است و انتظار می‌رود طی روزهای آتی در چند مرحله پایان یابد.

مسیر توسعه شبکه Polkadot

دو مرحله اول، پاراچین شل (Shell) خالی را اجرا می‌کند که عملکرد واقعی ندارد و سپس این پاراچین به‌روزرسانی می‌شود.

گوین وود در این خصوص خاطرنشان کرد:

پس از آنکه ۲۴ ساعت از فعالیت بدون مشکل پاراچین شل گذشت و پس از اجرای موفق در شبکه آزمایشی وستند (Westend) این به‌روزرسانی را ارائه خواهیم داد.

در آخر اگر تمام موارد طبق برنامه پیش رود، پنج مزایده پاراچین ها عرضه خواهد شد و نکته قابل ذکر این است که مزایده‌های مشابه بر بستر پولکادات نیز به زودی آغاز می‌شود.

توسعه دهنده ارشد شبکه پولکادات در این خصوص توضیح داد:

پس از پایان موفقیت‌آمیز اولین مزایده‌های کوساما، می‌توان انتظار عرضه مزایده‌های پولکادات را داشته باشیم. پارامترهای نهایی مزایده‌ها پس از تعیین، همراه با برنامه زمانبندی مزایده‌ها منتشر خواهند شد.

در این بین، توسعه‌دهندگان پاراچین پولکادات بر روی ویژگی‌های جدیدی نظیر پاراتردها (Parathreads)، XCMP برون زنجیره‌ای و Spree کار می‌کنند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

فازنهایی پولکادوت

زارع

30/اردیبهشت/1400

بانهایی شدن وبروزرسانی اخرین فاز پولکادوت زنجیره مقیاس پذیری وامنیت ان افزایش می یابد هرچنداین ارزدیجیتال نیز بانوسانات روزگذشته قیمت ان ریزش کرد

48

پولکا دات

نوید

30/اردیبهشت/1400

این ارز محبوب و شناخته شده در حال تبدیل شدن به ‌یکی از ارزهای بالای جدول است که با این تغییراتی که داشته است میدونم که همیشه بالاهای جدول خوهد بود

11

سبقت کاردانو از پولکادات

ahmad202z

30/اردیبهشت/1400

سهام‌گذاری در شبکه‌های کاردانو و پولکادات رو به افزایش است و سلطه این دو بلاکچین از نظر اندازه دارایی استیک شده در آنها، گسترش پیدا کرده است. با این حال میزان سرمایه سهام‌گذاری شده (استیک شده) در شبکه کاردانو از پولکادات پیشی گرفته است

53

پولکادات

moharamfaezy

31/اردیبهشت/1400

عرضه پولکادات تقریبا ۱۰ ماه قبل با فاز اول آغاز شد آخرین مرحله که انتقال به شبکه غیر متمرکز وبدون نیاز به مجوز است که پایان جولای سال گذشته رخ داده است اکنون فاز پنجم که آخرین فاز عرضه پولکادات است آغاز میشود دراین فاز پاراچین این اکوسیستم راه اندازی خواهد شد

29

بیت کوین

[email protected]

30/اردیبهشت/1400

ایلان ماسک گفته میخواد توییت روزانه در باره بیت کویین بزنه پس بیتکوین بخرید تا قیمتش خوبه وگرنه قیمتا میره رو بالا که دیگه نمیشه خرید!!

12

افت کاردانو

zahra.abd

30/اردیبهشت/1400

قرارداد آتی کاردانو به ارزش ۴۵ میلیون دلار لیکویید شد. این اتفاق در حالیکه کاردانو هم مانند سایر ارزهای دیجیتال روند نزولی رو در روز چهارشنبه تجربه کرد. کاردانو که اوج ۲.۴۷ دلاری را به تازگی ثبت کرده در روز گذشته حدود ۲۲ درصد افت قیمت داشته بهای آن هم‌اینک در ناحیه ۱.۶ دلاری قرار داره

58

اماده سازی

gameover

20/خرداد/1400

چند ماه قبل عرضه خود را شروع کردن ودر این چند ماه ایند شروع حقله اکیینوم را شروع میکنم و غیر متمرکز بدون

8

polkodot

sydarya

30/اردیبهشت/1400

بعنوان یک برند جدید، پولکادات میتواند با بقیه رمز ارزها رقابتی محکم داشته باشد و در آینده ای نزدیک حتما اسم پولکادات رو بیشتر خواهیم شنید

12

کوثر

kosar_org2

23/آذر/1400

بله بسیار عالی است این ارز دیجیتال همه باید استفاده کنند چون خیلی عالی است پیشنهاد میشه استفاده منی همگی

2

فاز نهایی پولکادات

aghaeih

30/اردیبهشت/1400

پولکادات با پیشتازی منسجم ، وبا اتکا به مدیریت خوب و تیم توسعه متفکر و با دانش فرایند برنامه های خود را با رود مپ خود سر زمان مقرر به فاز عملیاتی می رساند و پاراچین بلاک چین های لایه اولی که به طور موازی در بستر پولکادات اجرا می شود. این تکنولوژی امنیت، مقیاس پذیری،، و تعادل پذیری را افزایش خواهد داد. و کوساما شبکه ای است که مزایده بر روی آن پس از عملیاتی شدن فاز نهایی امکان پذیر خواهد شد.

45

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.