coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

63,615 $

3,867,792,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.8%

3,299 $

200,608,384 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9993 $

60,757 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

602.6 $

36,635,648 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.4%

142.03 $

8,635,424 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9989 $

60,733 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

5.8%

3,299 $

200,584,672 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5198 $

31,604 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

0.1488 $

9,047 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.6%

5.48 $

333,184 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

معرفی ۵ مورد از بهترین پروژه‌های دیفای روی شبکه بلاک چین Solana

01/خرداد/1400
افزودن به نشان شده ها
معرفی ۵ مورد از بهترین پروژه‌های دیفای روی شبکه بلاک چین Solana
DEFI
Solana
معرفی
آموزش
5942
4 دقیقه

بلاک چین گواه اثبات سهام Solana در ماه‌های اخیر بسیار فعال بوده و توکن SOL در یک روند افزایشی بلندمدت قرار دارد. این شبکه نه تنها از ۱۵ میلیارد تراکنش فراتر رفته است، بلکه توکن بومی آن SOL نیز به لطف بازدهی تقریباً ۱۶۰۰ درصدی طی ۱۲ ماه گذشته و ارزش بازار ۱۲ میلیارد دلاری در حال رشد زیادی است.

بلاک چین گواه اثبات سهام Solana

مهم‌تر از همه این‌ها، حجم پروژه‌های راه‌اندازی شده در بلاک چین و اکوسیستم در حال رشد آن است. از کیف پول‌‌ها و پروتکل‌های وام گرفته تا صرافی‌ها، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی و بازی‌های دیجیتال، این پروژه‌های پیشرفته در حال تقویت بلاک چین گواه اثبات سهام Solana هستند. آن‌هم در زمانی که کاربران به طور فزاینده‌ای به دنبال گزینه‌های جایگزین اتریوم هستند.

با بیش از ۲۵۰ پروژه‌ای که در حال حاضر در بلاک چین گواه اثبات سهام Solana وجود دارد، میزان سرمایه موجود در این پروژه‌ها دارای ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار، زمان مناسبی است که نگاهی به چشم‌انداز Solana بیندازیم و با دقت ۵ پروژه مهم در اکوسیستم سولانا را که هم بخاطر کاربردشان و هم اهمیتشان توجه بازار را به خود جلب کرده‌اند، بررسی کنیم.

کریپتوکارنسی دات ای آی

آدرس Cryptocurrencies.ai فقط یک آدرس اینترنتی جذاب نیست؛ یک صرافی رمزارز حرفه‌ای و کاربر محور با ابزارهای پیشرفته برای تنظیم خودکار، شخصی‌سازی و تجزیه و تحلیل عملکرد پورتفولیو است. در نهایت، هدف این پلتفرم صرافی نسل بعدی، ترکیب بهترین عناصر صرافی‌های متمرکز (نقدینگی عمیق، امنیت) با تمرکززدایی سریع صرافی غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر Serum – از جمله استخرهای نقدینگی است.

Cryptocurrency.ai از معاملات اسپات و آتی برای ده‌ها جفت معاملاتی پشتیبانی می‌کند و تجزیه و تحلیل عملکرد جامعی برای آن‌ها ارائه می‌کند. همچنین دارای یک ویژگی معاملاتی هوشمند است که در آن کاربران می‌توانند مدل‌های فنی و الگوهای تجاری را از طریق انواع سفارشات پیشرفته آزمایش کنند. اگر شما یک معامله‌گر با تجربه هستید، احتمالا با این پروتکل ارتباط خوبی برقرار خواهید کرد. Cryptocurrency.ai به‌زودی IDO را در Launchpool راه‌اندازی می‌کند، که جزئیات بیشتر آن بزودی منتشر خواهد شد.

Raydium

اولین بازارساز خودکار بومی Solana به نام Radyium، همچنین برنامه سفارشات مرکزی صرافی غیرمتمرکز Serum را لوریج می‌کند تا معاملات سریع، نقدینگی عمیق و فرصت‌های مختلف کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را تسهیل کند.

این پروتکل در حالی که اخیراً ارزش کل قفل‌شده (TVL) آن از حد ۴۰۰ میلیون دلاری عبور کرده است، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. Raydium همچنین Fusion Pools را راه‌اندازی کرد که پاداش‌هایی را هم برای تأمین‌کنندگان نقدینگی و هم برای استیکرها ارائه می‌دهد و یک پل ارتباطی برای پروژه‌هایی که می‌خواهند به بلاک چین گواه اثبات سهام Solana و Serum گسترش پیدا کنند. با توجه به این جایگاه، وضعیت آن در داخل اکوسیستم در حال توسعه سولانا تضمین می‌شود.

Crowny

Crowny به‌عنوان دروازه‌ای برای مصرف کنندگان به پیشنهادات شخصی، جوایز، تخفیف‌ها و امتیازات وفاداری که با برندهای مورد علاقه شما قابل استفاده است، عمل می‌کند. این پلتفرم مانند مرورگر حریم خصوصی Brave، به کاربران برای ارتباط با برندهای برگزیده پاداش می‌دهد، برند‌هایی که براساس تنظیمات شخصی کاربر محتوا را برای مخاطبان هدف خود ارائه می‌دهند.

کاربران Crowny توکن های CRWNY$ و امتیاز وفاداری کسب می‌کنند، در حالیکه بازرگانان می‌توانند کمپین‌های بر پایه موقعیت جغرافیای خاص ایجاد کنند و با تخفیف‌های سخاوتمندانه برای تبدیل مستقیم به مشتری، کاربران را جذب کنند. برخلاف رقبای خود در فضای تبلیغات آنلاین، Crowny ترکیبی از سرعت انجام تراکنش بالا، حریم خصوصی مصرف کننده، یک سیستم بازاریابی و وفاداری یکپارچه و کارکرد آفلاین/آنلاین را ارائه می‌دهد. توکن بومی آن اخیراً در Uniswap و AscendEX راه‌اندازی شد.

Solanium

تعریف مجدد جمع‌آوری کمک مالی از طریق تمرکززدایی – این شعار اصلی Solanium است، پلتفرم دیفای (DeFi) قدرت‌گرفته از بلاک چین گواه اثبات سهام Solana برای جمع‌آوری پول، استیکینگ توکن بر پایه زمان و رأی دادن برای مدیریت کلی شبکه است. Solanium – با توکن SLIM – که از یک کیف پول یکپارچه و صرافی غیرمتمرکز تشکیل شده است، از طریق مدیریت کیف پول درون خطی از کیف پول‌های متصل پشتیبانی می‌کند. این بدین معنی است که کاربران برای مشاهده موجودی توکن خود یا مدیریت حساب‌های خود مجبور به ترک این پورتال نیستند.

در حالیکه هنوز خیلی زود است، اخبار جدی از Solanium شنیده می‌شود که انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد اقتصاد توکنی و فروش عمومی در روزهای آینده منتشر شود.

COPE

یک پروژه دیفای که به معامله‌گران امکان می‌دهد عملکرد خود را درجه‌بندی کرده و با عملکرد دیگران در یک شاخص بر اساس «نمره Cope» ارزیابی کنند، COPE اخیراً برنده جایزه منتخب مردمی در Solana X Serum DeFi Hackathon شد. سیستم رتبه‌بندی COPE ظاهراً سیگنال دیگری را برای معامله‌گران ایجاد می‌کند که به دنبال ورود به موقعیت‌های جدید هستند، با COPE که روی یک محصول سرمایه‌گذاری خودکار کار می‌کند، کاربران می‌توانند برای ساده کردن اقدامات تجاری خود دست به کار شوند.

سخن پایانی

نمی‌شود انکار کرد که بلاک چین گواه اثبات سهام Solana در حال پیشرفت است. سوال این است که آیا می‌تواند شتاب خود را درست در طول فصل آلتکوین حفظ کند؟ مخصوصا این روزها با ریزش بیش از ۵۰ درصدی قیمت بیت کوین به نظر خواهد توانست. با ارزش بازار بیش از ۱۲ میلیارد دلار، انعطاف‌پذیری چشمگیر قیمت در بازار در روزهای افت قیمت، شکوفایی اثرات شبکه و یک جامعه پر رونق، این یک بلاک چین است که قرار است به یکی از ۵ بلاک چین برتر تبدیل شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

سقوط ناگهانی سولانا؛ عوامل پشت پرده کاهش قیمت چه بودند؟

سقوط ناگهانی سولانا؛ عوامل پشت پرده کاهش قیمت چه بودند؟

افزایش چشمگیر قیمت سولانا؛ آیا نهنگ‌ها پشت پرده هستند؟

افزایش چشمگیر قیمت سولانا؛ آیا نهنگ‌ها پشت پرده هستند؟

آوالانچ و سولانا: آیا زمان اوج‌گیری قیمت‌ها فرا رسیده است؟

آوالانچ و سولانا: آیا زمان اوج‌گیری قیمت‌ها فرا رسیده است؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

نهنگ‌های سولانا سود خود را نقد می‌کنند! آیا این پایان صعود سولانا است یا فصل جدیدی آغاز می‌شود؟

نهنگ‌های سولانا سود خود را نقد می‌کنند! آیا این پایان صعود سولانا است یا فصل جدیدی آغاز می‌شود؟


تحلیل کاربران

‌پروژه ها

leila.m15

07/تیر/1400

بیشتر پروژه ها دربلاکچین و اکوسیستم در بازی ها و کیف پول ها درحال توسعه و رشد هستند به همین خاطر سرمایگزاران به سود خوبی دست پیدامیکنتد

12

ارز

saremsama

01/خرداد/1400

بازار ارز ها تحولات زیادی داشته حالا این وسط اینا چی میخوان؟ ادم الان ارز نخره بهتره مگر کسی که خیلی ماهر باشه

18

شبکه سولانا

moharamfaezy

01/خرداد/1400

با توجه به عمل کرده این روزها این شبکه می تواند برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت سودهای کلانی را برای سرمایه گذاران ارائه دهد این شبکه از لحاظ سرعت تراکنش وامنیت شبکه عالی شناخته شده است یعنی به زبان ساده امتحان خود را پس داده در آینده این شبکه برای کاربران خود عمل کرده عالی ارائه خواهد داد

48

سولانا

aydanramazani

01/خرداد/1400

این شبکه با افزایش تراکنشها و حجم بازار بالا میتونه یکی از ارزهای موفق سال باشه چرا که در اکثر روزهای قرمز این توکن سبز بود این توکن میتونه یک گذینه خوب برا سرمایه گذاری بلند مدت باشه این یک نظر کاملا شخصیه و سیگنال خرید نیست ...

74

پروژه های دیفای روی شبکه سولانا

زارع

01/خرداد/1400

بهترین پروژه های دیفای روی شبکه سولانا ایجادشده وگویا ازهمه لحاظ سرعت تراکنش هاوتسهیل درروند واستفاده ازاین پروژه هاوامنیت بالا وکاهش کارمزد هاوازهمه مهمتر استفاده ازاثبات سهام بجای اثبات کار وعملکرد بهتری رابه کاربران ارائه می دهد

64

پروژه های سولانا

نوید

01/خرداد/1400

سولانا یک پلتفرم بلاک چین محوره که بسیار زیاد روی آن پروژه های جذاب وجود داره که پنج تا از اینا رو توی این خبر دیدیم .کلا جوانب کریپتو داره زیاد میشه که این یه بازار کار برای افراد شاغل در این حوزه

17

سولانا بر قله موفقیت

hadi221870

01/خرداد/1400

سولانا مورد توجه قرار گرفته و 5 ارز DFI مهم این بلاکچین رو انتخاب کردن چون روش انجام تراکنش در سولانا به صورت اثبات سهام هستش سرعت انجام تراکنش خیلی بالا رفته و مصرف انرژی را کم میکنه و هزینه تراکنش پایین، امنیت بسیار بالا درضمن اتریوم هم برای اینکه عقب نمونه با آپدیت جدید میخواد نحوه انجام تراکنش هاش رو به صورت اثبات سهام پیش ببره

38

پروژه های دیفای، سولانا

aghaeih

01/خرداد/1400

بهترین روژه های دیفای که بر روی شبکه بلاک چین سولانا قرار گرفته عبارتند از کریپتو کارنسی دات ای آی ، ریدیوم، کرونی، سولانیوم، کوپ هستند.بیشتر پروژه ها در بلاک چین و اکوسیستم از کیف پول ها ، صرافی ها، ذخیره سازی ها ، بازی ها، در حال تقویت و توسعه هستند تا بتوانند آنرا جایگزینی برای اتریوم اتخاذ کنند، و سولانا در حال حاضر رقیبی جدی برای اتریوم شمرده می شود و تمامی موارد مذکور از هر لحاظ مخصوصا از لحاظ هزینه بهینه هستند.

72

وضعیت آشفته بازار ارز

pasha1368

01/خرداد/1400

با سلام خدمت عزیزان وبزرگ مردان آریایی ایران زمین نظر به نزدیکی انتخابات و بازار پر تلاطم ارز و طلا وسقوط قیمت ارز دیجیتال میتوان نتیجه گرفت کل بازار زیر نظر دولت میباشد وتمام تاثیرهای منفی با برنامه ریزی دقیق و بدون نقص میباشد..

41

بازار ارز

aliashouri

04/فروردین/1401

بازار ارزها واقعا غیر قابل پیش شدند ولی چیزی که مشخصه پیشرفت و توسعه روز به روز آنها می باشد که مردم مجبورند از آن استفاده کنند ..

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.